| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Sektor publiczny > Rozwój i promocja > Dobre praktyki > Motoryzacyjne wsparcie dla seniorów i dużych rodzin

Motoryzacyjne wsparcie dla seniorów i dużych rodzin

Od 2016 roku z inicjatyw lokalnych samorządów powstają projekty wspierające seniorów oraz rodziny wielodzietne. Pierwszy raz zdarza się jednak, że do takich programów włączyła się firma motoryzacyjna.

Projekty Zgierska Karta Seniora oraz Zgierska Karta Rodzinna są kierowane odpowiednio do osób 60+ oraz do wielodzietnych rodzin, które mają na utrzymaniu minimum troje dzieci. Celem tych projektów jest integracja i aktywizacja środowiska 60+ oraz pomoc i wsparcie dla dużych rodzin.

Posiadanie takich kart gwarantuje dostęp do szeregu korzyści płynących od partnerów wspierających Projekty. Wśród partycypantów Projektów znalazły się sklepy, restauracje, salony fryzjerskie i kosmetyczne, kwiaciarnie, kina, teatry, gabinety lekarskie czy firmy rekreacyjno – turystyczne. Jednak po raz pierwszy swój akces do udziału w takim przedsięwzięciu zgłosiła firma motoryzacyjna.

W ubiegłą środę odbyło się spotkanie w Ratuszu Miejskim gdzie Prezes firmy Jaszpol podpisał porozumienie o  współpracy z Prezydentem Miasta Zgierza dotyczące obu rzeczonych Projektów.

- Niemalże tradycją mojej firmy stało się wspieranie ciekawych inicjatyw społecznych mających na celu ogólnie pojęte niesienie pomocy. Zawsze starałem się, w miarę, możliwości pomagać innym i podobnie jest w przypadku Kart Seniora i Dużej Rodziny, tym bardziej, że firma Jaszpol ma właśnie zgierskie korzenie - mówi Krzysztof Jaroszewicz, laureat plebiscytu „Menedżer Roku 2016” w którym jednym z kryteriów udziału jest działalność filantropijna.

UPRAWNIENIA WYNIKAJĄCE Z POSIADANIA KARTY SENIORA I KARTY RODZINNEJ:

  1. Uprawnione osoby dokonujące zakupu nowego samochodu marki Renault lub Dacia otrzymają voucher o wartości 1500,- złotych na zakup oryginalnych akcesoriów.
  2. Posiadacze Kart, którzy są właścicielami 5-letnich i starszych aut otrzymają uprawnienia do 25 % zniżki na naprawy lakiernicze.
  3. W trosce o zdrowie właścicieli Kart – każda uprawniona osoba będzie mogła wykonać ozonowanie klimatyzacji w cenie 30,- złotych.
  4. W myśl sloganu: „bezpieczeństwo jest najważniejsze” – kontrola 18 punktów w samochodzie mających wpływ na bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów w cenie 40,- złotych.

- Jesteśmy pozytywnie nastawieni do tego rodzaju przedsięwzięć. Bardzo nam zależy na jak najlepszym wizerunku naszej firmy dlatego dokładamy wszelkich starań, aby jakość obsługi w naszych salonach była przyjazna, profesjonalna i pomocna. Zobowiązaniem są dla nas zdobyte tytuły: Najlepszy Salon Renault oraz Klucze Jakości, czyli najlepszy serwis Renault w Polsce. Pozostajemy w nadziei, że udział w tych Projektach pozwoli nam w maksymalny sposób wesprzeć Seniorów i Wielodzietne Rodziny – tłumaczy Tomasz Krakowiak, Dyrektor Sprzedaży w firmie Jaszpol.

Warto dodać, że wszystkie zawarte w Porozumieniu uprawnienia obowiązują bezterminowo i będą realizowane we wszystkich salonach firmy Jaszpol.

Dodatkowych informacji udziela:

Andrzej Zalega

andrzej.zalega@jaszpol.pl

tel. 571 315 130

Beata Cyrulińska

beata.cyrulińska@jaszpol.pl

tel.  509 973 024

O Firmie Jaszpol:

JASZPOL Sp. z o.o. to jedna z największych łódzkich firm motoryzacyjnych z 28-letnią tradycją.

Historia Jaszpolu sięga 1989 roku, kiedy powołano do życia czteroosobową agencję, która przejęła prowadzenie serwisu w Polmozbycie przy ulicy Łódzkiej 28 w Zgierzu. Zawarto wtedy umowy z FSO i FSC Lublin. Trzy lata później w listopadzie 1992 r. firma podpisała umowę z Renault, która zaowocowała wzbogaceniem wyposażenia serwisu, przebudową budynku i utworzeniem salonu sprzedaży.

W marcu 1998 roku rozpoczęto budowę drugiego salonu przy ulicy Brukowej 2, gdzie w listopadzie przyjęto pierwszych klientów.

To początek dynamicznego rozwoju firmy : w 2002 roku zostało otwarte Centrum Obsługi Firm, a w czerwcu 2003 roku oddano do użytku najnowocześniejszą w regionie halę napraw blacharsko – lakierniczych.

W kwietniu 2015 roku jedyna łódzka konkurencja została przejęta przez firmą Jaszpol i to posunięcie sprawiło, że obecnie na terenie Łodzi funkcjonują 3 salony pod jednym szyldem.

Podstawową działalnością firmy Jaszpol jest sprzedaż samochodów osobowych i dostawczych marki Renault i Dacia. Dodatkowo w ramach kompleksowej oferty Jaszpol proponuje wszystkie dodatkowe usługi jak serwis, sprzedaż części, doradztwo finansowe czy sprzedaż ubezpieczeń.

W 2013 roku firma Jaszpol została uhonorowana tytułem Najlepszego Salonu Renault w Polsce pod względem jakości obsługi klienta wg tygodnia „Auto Świat”. Tytuł ten został utrzymany przez 3 lata z rzędu

W 2016 roku TNS Garage Quality Check 2016 – przeprowadzono badanie najlepszej obsługi klienta w ASO, zwycięzcą zostało Renault Polska a wśród grupy Renault najlepszą obsługą serwisową cieszy się firma Jaszpol.

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia księgowego

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

RODO 2018

Eksperci portalu infor.pl

Jan Furtas

konsultant podatkowy w Instytucie Studiów Podatkowych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od samorzad.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK