| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama

Marketing

Miasta w mediach społecznościowych

Aktualizacja: 18.08.2016

W lipcu 2016 r. Fundacja Pro Progressio przeprowadziła analizę aktywności w mediach społecznościowych największych polskich miast. Najczęściej publikowanymi informacjami w tym okresie były aktualności kulturalne oraz sportowe. »

Do kogo województwa kierują kampanie promocyjne?

Aktualizacja: 09.02.2016

Nieliczne samorządy wąsko definiują przynajmniej jedną grupę docelową. Większość województw kieruje swoje kampanie do wszystkich. »

Komunikacja w sieci a zwycięstwo wyborcze

Aktualizacja: 02.11.2015

Dla tych, którzy śledzili scenę polityczną w mediach społecznościowych, wynik wyborów nie powinien być zaskoczeniem. Poza Facebookiem i Twitterem przykładów pokazujących przewagę PiS-u w Internecie można wymienić oczywiście o wiele więcej. Nie chodzi jednak o to, aby wytykać błędy politykom, ale zwrócić uwagę na niebywałą ignorancję w stosunku do Internautów. »

Wybory parlamentarne 2015: spotkania z wyborcami mają znaczenie

Aktualizacja: 06.10.2015

Spotkania z wyborcami mogą być skutecznym narzędziem kampanii wyborczej – przekonuje dr Sergiusz Trzeciak, specjalista w zakresie marketingu politycznego i wizerunku publicznego, autor książki "Drzewo kampanii wyborczej". Sukces takich działań zależy jednak od skali przedsięwzięcia oraz cech samych kandydatów. »

Miasta zabiegają o studentów

Aktualizacja: 30.09.2015

Żadne z największych polskich miast nie traktuje obojętnie potencjalnych studentów i absolwentów. W okresie niżu demograficznego samorządy prześcigają się w pomysłach jak zwabić do siebie potencjalnych studentów. Włodarze miast, mają również nadzieję, że część ze studentów na stałe osiedli się w ich mieście. »

Promocja miejsc oczami turystów

Aktualizacja: 23.03.2015

Wyniki badania przeprowadzonego przez agencję VMG PR we współpracy z ośrodkiem badawczym SW Research pokazują, że Polacy bardzo świadomie podejmują decyzje dotyczące planów urlopowych. Niski procent ankietowanych, którzy czerpią inspiracje na podstawie opinii na portalach podróżniczych lub korzystają z pomocy biur podróży pokazuje bardzo wyraźny trend - chcemy podejmować indywidualne decyzje, które odpowiadają naszym potrzebom. Jednocześnie, przedkładamy jakość rekomendacji nad ich liczbę. Coraz rzadziej ufamy anonimowym opiniom, a kluczowe okazują się polecenia bliskich znajomych. »

Wspólna promocja regionu turystycznego - czy warto?

Aktualizacja: 13.01.2015

Miasta i miejscowości turystyczne łączą swoje siły, stawiając na wspólną, regionalną promocję. Za granicą we wspólnej promocji regionu wyspecjalizowały się między innymi alpejskie kurorty narciarskie. »

Marketing miejsca - jak dbać o wizerunek miasta lub regionu?

Aktualizacja: 09.12.2014

Budowanie wizerunku miejsca, to działanie, którego efekty mierzalne są dopiero w wieloletniej perspektywie czasowej. Pomimo tego, trend promocyjny nabiera siły, a na działania tego typu władze lokalne przeznaczają coraz większe środki budżetowe. W jaki sposób zadbać o to, aby zostały one wykorzystane mądrze? »

Łódzkie: unijne środki na promocję regionalnych produktów

Aktualizacja: 19.05.2014

W celu wsparcia produktów regionalnych w województwie łódzkim przeprowadzona zostanie akcja tworzenia Mapy Produktów Regionalnych Łódzkiego, wsparta plebiscytem na najlepszy produkt w regionie. »

Lublin liczy na zewnętrznych inwestorów

Aktualizacja: 15.04.2014

Mocną stroną Lublina jest dostępność siły roboczej oraz jej niska fluktuacja. Poza pracownikami i infrastrukturą Lublin oferuje inwestorom też wsparcie przy rozpoczęciu działalności i rekrutacji. »

Debata Prezydentów Miast

Aktualizacja: 27.02.2014

20 lutego w państwomiasto odbyła się dyskusja na temat raportu „Samorząd 3.0”, w której wziął udział Prezydent Rzeszowa – Tadeusz Ferenc, Poznania – Ryszard Grobelny, Nowej Soli – Wadim Tyszkiewicz i Wiceprezydent Warszawy – Michał Olszewski. Była to wyjątkowa okazja do zapoznania się z głosami wyróżniających się samorządowców pochodzących z miast o różnej wielkości, odmiennych uwarunkowaniach i innych wyzwaniach. T. Ferenc akcentował znaczenie w Rzeszowie ludzi młodych, R. Grobelny stawiał na ogół mieszkańców i ich etos pracy, M. Olszewski podkreślał otwartość stolicy, a W. Tyszkiewicz optował za nadaniem priorytetu gospodarce. »

Mazowsze stawia na sektor finansowy i telekomunikację

Aktualizacja: 27.02.2014

Według Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości głównymi atrybutami województwa są: wysoki potencjał badawczy, największa liczba zagranicznych inwestycji, lokalizacja siedzib głównych instytucji finansowych oraz mieszkańcy posiadający najwyższe przychody w Polsce. Mazowsze jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się regionów w Polsce oraz w Europie Środkowo-Wschodniej. »

25 rozwiązań dla samorządu

Aktualizacja: 29.01.2014

System samorządowy potrzebuje nowego, spójnego podejścia. Z tego powodu Forum Od-nowa proponuje rozwiązania, które mają to umożliwić. »

Jak pozyskać środki finansowe dla gmin?

Aktualizacja: 24.01.2014

Zapraszamy na szkolenie "Jak pozyskać środki finansowe dla gmin?", które odbędzie się 27 lutego 2014 r. w Poznaniu. »

Białystok stawia na centra usług

Aktualizacja: 15.01.2014

Białystok chciałby dołączyć do grupy miast, w których dynamicznie działają i rozwijają się BPO – centra usług outsourcingowych. Dziś w Polsce działa prawie 400 centrów, a pracuje w nich ponad 100 tys. osób. »

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

NOWELIZACJA KODEKSU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO

Eksperci portalu infor.pl

Magdalena Golińska

aplikant radcowski

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »