| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: strategia

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu strategia. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące strategia.

Łódzkie: unijne środki na promocję regionalnych produktów

Aktualizacja: 19.05.2014

W celu wsparcia produktów regionalnych w województwie łódzkim przeprowadzona zostanie akcja tworzenia Mapy Produktów Regionalnych Łódzkiego, wsparta plebiscytem na najlepszy produkt w regionie. »

Mazowsze stawia na sektor finansowy i telekomunikację

Aktualizacja: 27.02.2014

Według Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości głównymi atrybutami województwa są: wysoki potencjał badawczy, największa liczba zagranicznych inwestycji, lokalizacja siedzib głównych instytucji finansowych oraz mieszkańcy posiadający najwyższe przychody w Polsce. Mazowsze jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się regionów w Polsce oraz w Europie Środkowo-Wschodniej. »

Jak pozyskać środki finansowe dla gmin?

Aktualizacja: 24.01.2014

Zapraszamy na szkolenie "Jak pozyskać środki finansowe dla gmin?", które odbędzie się 27 lutego 2014 r. w Poznaniu. »

Jak przyciągnąć inwestorów?

Aktualizacja: 08.01.2014

Województwa śląskie, dolnośląskie i mazowieckie najskuteczniej potrafią przyciągać inwestorów dając korzyści finansowe i ułatwienia w prowadzeniu biznesu. Wykazała to analiza zasobów i kosztów pracy, aktywności województw wobec inwestorów, dostępności transportowej, wielkości rynku zbytu, poziomu rozwoju infrastruktury gospodarczej, poziomu rozwoju infrastruktury społecznej oraz poziomu bezpieczeństwa. »

Doroczna Nagroda Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej

Aktualizacja: 24.07.2013

Rozwój demokracji lokalnej jest podstawowym elementem i warunkiem transformacji Polski. Wymaga on aktywnego udziału społeczeństwa, jego organizacji i instytucji publicznych. Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej została utworzona, aby ten proces wspierać. Od ponad dwudziestu lat prowadzi aktywną działalność na rzecz wspierania rozwoju społeczeństwa obywatelskiego, rozwoju samorządności lokalnej i współpracy pomiędzy samorządem terytorialnym a organizacjami i inicjatywami obywatelskimi. »

Jak samorządy mogą przygotowywać się do nowej perspektywy finansowej

Aktualizacja: 30.03.2011

W nowej perspektywie finansowej 2014–2020 nie będzie tak dużych środków finansowych na inwestycje w samorządach jak obecnie. Dlatego warto już dziś poznać wymagania unijne i krajowe związane z przyszłą perspektywą, by lepiej przygotować się do ubiegania się o dotacje. »

Przygotowanie strategii marketingowej miasta

Aktualizacja: 11.10.2010

Przygotowaniem strategii marketingowej miasta powinna zająć się zewnętrzna firma posiadająca doświadczenie w pracy z samorządami, a cena nie może stanowić podstawowego kryterium jej wyboru – twierdzą zgodnie przedstawiciele miast, które w ostatnim okresie wzbogaciły się o tego typu dokumenty oraz przedstawiciele agencji. »

Samorządowe www - jeszcze informacja czy już promocja

Aktualizacja: 06.05.2010

Do niedawna wiele samorządów traktowało swoją obecność w internecie jako „zło konieczne”. Dziś sytuacja powoli się zmienia, chociaż tempo tych zmian nie jest jednostajne. Poziom świadomości samorządów na temat możliwości jakie niesie internet nadal jest bardzo zróznicowany. »

Jak z funduszy UE dofinansować budowę wioski tematycznej

Aktualizacja: 27.05.2010

W nowej perspektywie na lata 2007-2013 znaczna część środków, głównie z regionalnych programów operacyjnych, ale też z programu Infrastruktura i Środowisko oraz Innowacyjna Gospodarka przeznaczona zostanie na rozwój polskiej turystyki i kultury. Dofinansowane może być np. powstanie wioski tematycznej. Jak to zrobić? »

Jak skutecznie wykorzystać zabytki do turystycznej promocji gminy

Aktualizacja: 27.05.2010

Każda gmina powinna w ramach swojej strategii rozwoju wykorzystywać miejscowe zabytki do promocji turystycznej. Pieniądze na odrestaurowanie zabytków mogą pochodzić m.in. z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, wojewódzkich konserwatorów zabytków, Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz odpowiednich funduszy wojewódzkich. »

W promocji miasta liczą się konsekwencja i spójność przekazu

Aktualizacja: 27.05.2010

Zarządzanie wizerunkiem miasta to zadanie długofalowe, które powinno zostać zapisane w strategii marketingowej. I choć każdy samorząd powinien znaleźć wyróżniki stanowiące podstawę promocyjnego przekazu, to bez wylansowania mody na Polskę, działania lokalnych władz mogą tracić na znaczeniu. »

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

REFORMA OŚWIATY

Eksperci portalu infor.pl

Aneta Nowak-Piechota

Doradca podatkowy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »