| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Sektor publiczny > Organizacja > Ustrój i jednostki > Kampania samorządowa w internecie

Kampania samorządowa w internecie

Blog, serwisy społecznościowe, korespondencja elektroniczna, marketing wirusowy, fora internetowe to nowe i obiecujące narzędzia do prowadzenia kampanii wyborczej za pośrednictwem mediów, których zastosowanie każdy kandydujący w wyborach polityk powinien rozważyć – uważa dr Sergiusz Trzeciak, konsultant polityczny i ekspert z dziedziny marketingu politycznego, autor najnowszej publikacji „Drzewo kampanii wyborczej”.

Ważnym elementem budowania wizerunku polityka otwartego, aktywnego i dostępnego może być obecność na forach internetowych. Trzeba wiedzieć, że politycy często spotykają się na forach z atakami. Jeśli atak jest choć częściowo merytorycznie uzasadniony – mówi Sergiusz Trzeciak – warto zareagować, jeśli nie – lepszym rozwiązaniem jest brak aktywności na danym forum i ignorowanie napastliwych zachowań.

Drzewo kampanii wyborczej

To najnowsza książka dr. Sergiusza Trzeciaka, wydana przez Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne pod patronatem m.in. Związku Miast Polskich i Związku Gmin Wiejskich RP.

Autor prezentuje w niej swoją koncepcję kampanii wyborczej, opierając się na ciekawej metaforze drzewa. Doradza, jak wygrać wybory, ale również próbuje uświadomić kandydatom motywację podjęcia działania dla dobra społeczeństwa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w pracy z partiami i kandydatami Sergiusz Trzeciak stworzył aktualne kompendium wiedzy, przejrzysty i interaktywny przewodnik, napisany w jasny i przystępny sposób. Niewątpliwym walorem tej pozycji wydawniczej jest skoncentrowanie się na strategii kampanii oraz duża liczba praktycznych narzędzi i konkretnych porad.

Książka ta częściowo nawiązuje do publikacji z 2005 roku „Kampania wyborcza. Strategia sukcesu”. Zawiera jednak sporo nowych wiadomości, m.in. na temat kampanii wyborczej w internecie.

Adresatami tej publikacji są kandydaci w wyborach, osoby zaangażowane w kampanię wyborczą, politycy działający na szczeblu krajowym i samorządowym, eksperci oraz specjaliści PR, a także obserwatorzy życia politycznego, którzy chcą zrozumieć rządzące nimi mechanizmy.

Książkę można kupić za pośrednictwem księgarni internetowej: http://www.gwp.pl/13622,drzewo-kampanii-wyborczej-czyli-jak-wygrac-wybory.htm.

Tekst powstał na podstawie książek S. Trzeciaka: „Kampania wyborcza. Strategia sukcesu”, „Marketing polityczny w Internecie”, „Drzewo kampanii wyborczej, czyli jak wygrać wybory”.

Zobacz również: Wybory samorządowe 2014 – skuteczna kampania wyborcza

Czytaj także

Narzędzia księgowego

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Eksperci portalu infor.pl

HADY KANCELARIA PRAWA GOSPODARCZEGO I PRAWA PRACY

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »