reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama

Temat: samorząd terytorialny

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu samorząd terytorialny. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące samorząd terytorialny.

Samorządy walczą o „Złote Formaty”

Aktualizacja: 24.03.2010

Na początku kwietnia poznamy finalistów najbardziej prestiżowego w kraju konkursu „Złote Formaty” odbywającego się w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów. Do tegorocznej edycji zgłoszono 173 projekty z 75 miast i regionów. »

Jak skutecznie promować samorządowych liderów i ekspertów

Aktualizacja: 09.01.2012

„Wizerunek lidera jako eksperta budzi z reguły podziw i szacunek, wpływa na prestiż jego oraz całego miasta, gminy lub powiatu” – twierdzi dr Magdalena Florek z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, specjalizująca się w zakresie marketingu terytorialnego. »

Jak uatrakcyjnić wizerunek centrum miasta

Aktualizacja: 24.03.2010

Główna ulica czy centralny rynek to w większości miast najważniejszy punkt, który przyciąga zarówno mieszkańców, jak i turystów. Regres czy nawet tylko brak rozwoju takiego miejsca jest odbierany jako upadek miasta. Tak stało się m.in. w Łodzi, ale są już pomysły na przywrócenie głównej ulicy tej metropolii wcześniejszej świetności. »

Skuteczne narzędzia kampanii wyborczej

Aktualizacja: 02.11.2010

Profesjonalna kampania wyborcza powinna wykorzystywać narzędzia marketingu politycznego. Obecne możliwości techniczne powodują, że posługiwanie się nimi nie musi być drogie. »

PR największych polskich miast

Aktualizacja: 23.03.2010

Wyniki audytu dotyczącego komunikacji 16 największych polskich miast z mediami wskazują, iż aby inwestowanie w promocję przyniosło oczekiwany skutek, konieczna jest konsekwentna i rzetelna współpraca z branżą mediową. Tam gdzie dziennikarz szybko uzyska informację, tam najchętniej wróci po kolejne. »

Strona internetowa jako forma promocji

Aktualizacja: 23.03.2010

Strona internetowa pozwala w prosty sposób na dotarcie z informacją o działalności naszej organizacji do praktycznie nieograniczonego kręgu odbiorców. Co więcej, ludzie coraz częściej szukają potrzebnych informacji, przede wszystkim w Internecie. Potencjalny sponsor, darczyńca czy wolontariusz też często będzie najpierw szukał naszej organizacji w sieci, a dopiero później kontaktował się z organizacją osobiście. »

reklama

POLECANE

reklama

Artykuł sponsorowany

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Compliance 2020

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Anna Malinowska

Prawnik

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama