REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

12 odsłon miejskiej promocji

REKLAMA

Ogólnopolska kampania reklamowo-informacyjna, przedstawiająca dwanaście wybranych przez władze Katowic wydarzeń kulturalnych, ma przez najbliższy rok promować markę tego miasta i zmieniać jego poprzemysłowy wizerunek.

O inauguracji z początkiem marca kampanii pod hasłem "Katowice. Miasto wielkich wydarzeń" poinformowali podczas czwartkowej konferencji prasowej katowiccy samorządowcy. Choć miasto ubiega się o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016, kampania jest formalnie osobnym przedsięwzięciem, współfinansowanym ze środków unijnych.

REKLAMA

"Do tej pory każde wydarzenie kulturalne promowało się samo. Ten projekt kompleksowo pokazuje na przestrzeni roku, jakie duże wydarzenia będą w Katowicach i jaką akcją promocyjną będą objęte" - mówiła wiceprezydent Katowic Krystyna Siejna.

REKLAMA

Kampanię podzielono na 12 odsłon. Każda przez dwa tygodnie koncentrować się będzie na jednym ze zbliżających się akurat wydarzeń; pierwsza od początku marca zapowiadała na 188 nośnikach zewnętrznych w kilkunastu miastach Polski rozpoczynający się w niedzielę XII Ogólnopolski Festiwal Sztuki Reżyserskiej Interpretacje.

Kolejne odsłony informować będą - łącznie na ok. 1,8 tys. nośnikach - m.in. o V Śląskim Festiwalu Jazzowym, IX Międzynarodowym Festiwalu Lalek "Katowice-Dzieciom", XII Międzynarodowym Letnim Ogrodzie Teatralnym, V Festiwalu Nowa Muzyka, XXX Festiwalu Rawa Blues, Międzynarodowym Konkursie Wiedzy o Chopinie, czy IV Katowickim Karnawale Komedii.

Naczelniczka wydziału kultury katowickiego magistratu Elżbieta Sytniewska wyjaśniała, że wśród 12 wybranych do promowania imprez znalazły się nie tylko wielkie wydarzenia organizowane wyłącznie przez miasto. Są też m.in. wydarzenia niszowe lub organizowane po raz pierwszy, np. XX Międzynarodowy Festiwal Młodych Laureatów Konkursów Muzycznych czy Międzynarodowy Festiwal Filmowy "REGIOfun".

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Outdoorowa część kampanii przedstawia na ujednoliconym wzorniczo schemacie - pod sloganem "Katowice. Miasto wielkich wydarzeń" - nazwy promowanych katowickich imprez, odsyłając po dalsze informacje na przygotowaną również w ramach przedsięwzięcia witrynę internetową imprezy.katowce.eu.

REKLAMA

Ta rozbudowana strona ma stać się - zgodnie z zamierzeniem władz miasta - kompletnym informatorem kulturalnym zachęcającym do odwiedzenia Katowic przy okazji organizowanych tam imprez kulturalnych. Prócz głośnych wydarzeń trafiać tam mają m.in. bieżące repertuary kin i teatrów.

Poza opisem imprezy, jej kalendarium, zdjęciami, filmikami opisami czy recenzjami z poprzednich edycji, dostępna już w internecie witryna zawiera praktyczne informacje m.in. o lokalizacji wydarzenia - z opisem miejsca i jego umiejscowieniem na mapie.

Strona została też wzbogacona o szereg funkcji znanych z portali społecznościowych. Założenie na niej konta użytkownika umożliwi m.in. komentowanie imprez, dyskusję na ich temat, zadeklarowanie swego udziału, a po ich zakończeniu - w dziale afterparty - zamieszczenie zdjęć czy recenzji.

Katowiccy urzędnicy deklarują, że na witrynie imprezy.katowice.eu zapowiadane będą też imprezy spoza wybranej przez nich dwunastki, np. przeniesiony do tego miasta z Mysłowic już po rozpoczęciu prac nad kampanią Off Festiwal. Łącznie ma być to co najmniej kilka wydarzeń miesięcznie.

Przekaz nośników outdoorowych rozmieszczonych w wybranych miastach wojewódzkich i największych miastach aglomeracji katowickiej oraz witryny internetowej uzupełnią bannery i czterokrotne rozesłanie wiadomości do użytkowników poczty elektronicznej na znanych portalach internetowych, a także klasyczne materiały promocyjne - foldery i ulotki.

Przygotowująca warstwę graficzną kampanii katowicka agencja Media Partner wykorzystała elementy dotychczasowych projektów promocyjnych Katowic, m.in. przedstawiające Spodek logo miasta, a także kolorystykę i elementy graficzne przygotowane w związku z projektem ESK 2016, m.in. utworzony z 36 pikseli znak serca w kolorowe linie.

Miasto na przygotowanie kampanii pozyskało 50-procentowe dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Woj. Śląskiego - z puli środków na promocję kultury. Cały projekt kosztuje 1,1 mln zł. Hasłem "Miasto wielkich wydarzeń" Katowice posługują się od 2007 r. 

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: PAP

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Sektor publiczny
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Kto się załapie na bon energetyczny 300-1200 zł? Kryteria dochodowe są dość niskie

Wysokość świadczenia w postaci bonu energetycznego będzie zależna m.in. od osób w gospodarstwie domowym, jak również od kryterium dochodowego na osobę w gospodarstwie jednoosobowym lub wieloosobowym. Pieniądze w wysokości od 300 zł do 1200 zł są do wzięcia już od lipca 2024 roku. Jednak załapać się na to nowe świadczenie nie będzie łatwo dla lepiej zarabiających.

Ostrzeżenie dla Polaków podróżujących do Iranu. MSZ wydało ważny komunikat

Ze względu na rosnące napięcia między Iranem a Izraelem oraz ryzyko działań zbrojnych, Ministerstwo Spraw Zagranicznych zdecydowanie odradza podróże do Iranu. Polscy obywatele, którzy aktualnie przebywają w Iranie, powinni jak najszybciej opuścić ten kraj.

Ponad 27 mln zł dofinansowania na zajęcia sportowe dla osób z niepełnosprawnościami. Nabór wniosków rozstrzygnięty

Minister Sportu i Turystyki rozstrzygnął nabór wniosków na realizację Programu Upowszechniania Sportu Osób Niepełnosprawnych w 2024 r. Dofinansowanie z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej wynosi 27 026 000 zł.

Nowa Strategia Cyberbezpieczeństwa Polski na lata 2024-2029. "Wkrótce zostaną zaprezentowane szczegóły"

Wiceminister cyfryzacji, Paweł Olszewski, zapowiedział w piątek, że szczegóły nowej Strategii Cyberbezpieczeństwa RP na lata 2024-2029 zostaną wkrótce zaprezentowane.

REKLAMA

Zakaz reklamy fast foodów na bilboardach. Powód: plaga otyłości. Kiedy w Polsce takie przepisy? Czego nie można reklamować już teraz?

Otyłość to problem coraz większej liczby nastolatków. Głównie z tego powodu lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach. Ogólnokrajowych czy ogólnoeuropejskich zasad regulujących tę kwestię nie należy się spodziewać, ale eksperci podkreślają, że ten sam nośnik można wykorzystać do kampanii pro-zdrowotnej. 

Wystarczy 3 godziny dziennie i dolegliwości masz jak w banku. Może to dotyczyć nawet co drugiego Polaka

Najnowsze badania potwierdzają starą prawdę, że granie na komputerze nie służy zdrowiu. Dlaczego jednak profesjonalni gracze, którzy poświęcają na grę bardzo dużo czasu, nie cierpią bardziej niż amatorzy?

RPO: Nauczyciele mianowani są gorzej traktowani co do ochrony przedemerytalnej. MEN rozważy zmianę przepisów

Rzecznik Praw Obywatelskich wystąpił do ministra edukacji o rozważenie zmiany przepisów Karty Nauczyciela. Chodzi o zrównanie uprawnień nauczycieli mianowanych z uprawnieniami nauczycieli zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, związanych z ochroną przedemerytalną i prawem do wynagrodzenia za cały okres pozostawania bez pracy w przypadku przywrócenia nauczyciela do pracy przez sąd pracy i podjęcia przez niego zatrudnienia. Barbara Nowacka, minister edukacji zapowiedziała powołanie Zespołu, który będzie analizował zgłaszane postulaty odnośnie sytuacji prawnej nauczycieli – także w zakresie ochrony przedemerytalnej i prawa do wynagrodzenia za cały okres pozostawania bez pracy w przypadku przywrócenia do pracy przez sąd pracy.

Ceny biletów komunikacji miejskiej nie wzrosną i nie zmniejszy się liczba miejsc w przedszkolach. Trzeba też zerwać łatkę miasta maczet.

Trzeba szukać oszczędności, ale ceny biletów komunikacji miejskiej nie wzrosną. Nie zmniejszy się też liczba miejsc w przedszkolach. Łukasz Gibała twierdzi też, że ma pomysł na Kraków bez partyjniactwa i opowiedział o tym w programie Gość INFOR.PL

REKLAMA

60 złotych brutto za godzinę dodatkowych zajęć dla nauczycieli. Będzie można wykorzystać 100 dodatkowych godzin

W programie „Aktywna Szkoła” właśnie wprowadzono istotne zmiany. Osoby prowadzące zajęcia dostaną wyższe wynagrodzenie. Poszerzy się też katalog osób prowadzących zajęcia.

Prezes NFOŚiGW dla "DGP": perspektywa ewentualnego wycofania dotacji dla pieców gazowych wywołuje niezadowolenie i niepewność

Decyzja o dalszym dofinansowaniu pieców gazowych w ramach programu Czyste Powietrze będzie musiała zostać podjęta w tym roku – powiedziała "Dziennikowi Gazecie Prawnej" prezes NFOŚiGW Dorota Zawadzka-Stępniak.

REKLAMA