Forum Praktyków Marketingu Miejsc

Brief for Poland oraz Urząd Miasta Sopotu zapraszają na trzecią edycję Forum Praktyków Marketingu Miejsc, które odbędzie się 14 marca w Państwowej Galerii Sztuki w Sopocie.

Poprzednie dwie edycje FPMM, które odbyły się w Warszawie i Łodzi, pokazały, że są wydarzeniami godnymi uwagi każdego przedstawiciela administracji samorządowej w Polsce, na co dzień profesjonalnie zajmującego się promocją swojej gminy, starostwa, miasta czy regionu.

Prelegentami FPMM są polscy i światowi praktycy branży marketingowej i eksperci z firm doradczych oraz trenerzy. Udział w Forum umożliwia uczestnikom wymianę doświadczeń, integrację oraz rozwój umiejętności w zakresie marketingu miejsc.

Trendy w promocji miast i regionów  

Jak planować i realizować działania przy obecnej koniunkturze

Podczas warsztatów i paneli dyskusyjnych III edycji FPMM uczestnicy będą mieli możliwość poznania odpowiedzi na pytania:


1.    Jakie są trendy w promocji marek miejsc?

2.    Jakie powinny być główne cele strategii promocji miast i regionów?

3.    Jakie są najczęściej popełniane błędy?

4.    Jakie narzędzia stosować do skutecznego komunikowania działań w regionach?

5.    Jak wykorzystać telewizję i inne media do promocji marki miejsca?

6.    Dlaczego branding wewnętrzny jest ważny dla marek miejsc?

7.    Jak sprawić, aby społeczności lokalne utożsamiały się z marką miejsca?

8.    Jak zaangażować obywateli w budowanie marki?

9.    Jak nowe technologie wpływają na relacje: miasto – konsument?

Gość specjalny - José Filipe Torres, CEO Bloom Consulting

Światowej sławy specjalista w dziedzinie brandingu narodowego. Doceniony przez The Economist i Forbes. Od 2003 roku prezes i dyrektor strategiczny Bloom Consulting, firmy doradczej z siedzibą w Madrycie oraz biurami w 7 innych krajach. Od osiemnastego roku życia, związany z branżą doradztwa i designu. Pracował dla takich krajów jak Łotwa, Portugalia, Hiszpania i Bułgaria, doradzał m.in. Serbii, Słowenii i Szwecji.

* Jose Filipe Torres,  światowej sławy specjalista w dziedzinie marketingu miejsc poprowadzi warsztat: 8 kroków do brandingu regionalnego

•    Jak region może promować się w świecie?

•    Jakie powinny być główne cele strategii promocji regionu?

•    Jakie są najczęściej popełniane błędy?

* dr Marta Hereźniak z Uniwersytetu Łódzkiego poprowadzi warsztat nt. brandingu wewnętrznego w krajach, miastach i regionach

•    Dlaczego branding wewnętrzny jest ważny dla marek miejsc?

•    Jak sprawić, aby społeczności lokalne utożsamiały się z marką miejsca?

•    Jak zaangażować obywateli w budowanie marki?

* Biuro Reklamy i Handlu TVP zaprezentuje case study nt. product placementu w produkcjach Telewizji Polskiej

* Szymon Sikorski, dyrektor generalny Publicon PR, wykładowca Uniwersytetu Wrocławskiego opowie o innowacjach i rozwiązaniach technologicznych w komunikacji miast i regionów

* Biuro Prezydenta Sopotu opowie o Sopocie jako całorocznym kurorcie opartym na turystyce biznesowej i rekreacyjnej, a także o wysokiej jakości życia w mieście

* Debata z udziałem publiczności podsumowująca trendy w promocji miast i regionów

>Forum Praktyków Marketingu Miejsc

Państwowa Galeria Sztuki, Sopot
Poniedziałek, 14 marca 2011
Godz. 9:00 – 18:00

Zgłoszenia i informacje: www.brief4poland.pl

Organizatorzy

 Organizator:  

Gospodarz: 

Partnerzy strategiczni:

Sektor publiczny
Rosyjski szpieg dostał dostęp do akt śledztwa przeciwko niemu. Zgodnie z prawem? Przeglądał je w kancelarii tajnej ABW i w siedzibie prokuratury
06 wrz 2024

Rosyjski szpieg Paweł Rubcow, zanim został wydany Rosji, otrzymał od prokuratury i ABW dostęp do materiałów śledztwa przeciwko niemu, także tajnych, choć prokuratura mogła mu odmówić z powodu "ochrony interesów państwa" - napisał 5 września 2024 r. dziennik "Rzeczpospolita". Zdaniem prezydenta Andrzeja Dudy obowiązujące obecnie w Polsce przepisy pozwalają, aby nie dopuścić zatrzymanego do akt; zwłaszcza, jeżeli są one ściśle tajne.

W szkołach ruszył program dobrowolnych szczepień przeciw wirusowi HPV. Szczepionka może uchronić przed zachorowaniem na raka
05 wrz 2024

Od 1 września 2024 r. ruszył wspólny program MEN i MZ szczepień przeciw wirusowi HPV. Szczepienia dostępne są dla dzieci po ukończeniu 9. roku życia do ukończenia 14. roku życia. Za zgodą rodziców szczepienie może odbyć się w szkole.

mObywatel: Funkcjonalności aplikacji są stale rozwijane. Trwają prace na ePłatnościami
05 wrz 2024

Mobilna aplikacja mObywatel jest stale rozwijana. Do końca 2025 r. ma być zaimplementowana usługa ePłatności. Dzięki temu za pośrednictwem mObywatela będzie można opłacać urzędowe zobowiązania np. podatek od nieruchomości.

500 plus z NFZ u dentysty. Mało kto o tym wie. Jak skorzystać? Jakie zabiegi obejmuje?
05 wrz 2024

Usuwanie kamienia nazębnego to podstawowy zabieg higieniczny dostępny w ramach NFZ. Roczne, bezpłatne wizyty profilaktyczne u dentysty pozwalają zaoszczędzić nawet 500 złotych. Jakie usługi są wliczone w ten pakiet? Oto szczegóły.

Godziny lekcyjne skrócone do 30 minut. Powodem wrześniowe upały. MEN zapowiada zmianę przepisów
04 wrz 2024

Dyrektorzy niektórych szkół w Polsce skrócili zajęcia lekcyjne z 45 do 30 minut z powodu wysokich temperatur panujących na początku roku szkolnego 2024/2025. Ministra edukacji Barbara Nowacka zapowiedziała zmiany przepisów dot. organizacji pracy szkół w upały i duże mrozy.

5 proc. podwyżka dla nauczycieli w 2025 r.? Ministra edukacji Barbara Nowacka wnioskowała o wzrost wynagrodzeń nauczycieli o 10 proc.
04 wrz 2024

5 proc. podwyżka dla nauczycieli w 2025 r.? Ministra edukacji Barbara Nowacka wnioskowała o wzrost wynagrodzeń nauczycieli o 10 proc. Pod koniec sierpnia Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy budżetowej na rok 2025.

Samorządy: Bezzwrotne dofinansowanie z KPO na modernizację budynków. Nabór wniosków
04 wrz 2024

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej ogłasza nabór wniosków w ramach programu priorytetowego „Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół”. Wnioski o dofinansowanie będzie można składać od 30 września 2024 r.

Czy Polacy ulegają dezinformacji klimatycznej? Magazynowanie CO2 pod ziemią (technologie CCS) szansą na realizację celów wyznaczonych przez Komisję Europejską
03 wrz 2024

Z najnowszego (sierpień 2024) badania Polsko-Norweskiej Sieci CCS* wynika, że około 2/3 (68%) Polaków interesuje się zmianami klimatu i ekologią a ponad dwie trzecie (77%) uważa, że ograniczenie emisji CO2, to nie jedynie wymóg unijny ale, przez wzgląd na środowisko i dobro naszej planety, rzeczywista potrzeba. Tyleż samo (77%) Polaków widzi zależność pomiędzy zmianami klimatu a nadmiernymi emisjami dwutlenku węgla do atmosfery. Co więcej, mimo dość niskiej znajomości technologii CCS, bo 70% Polaków nigdy o nich nie słyszało, aż 72% Polaków intuicyjnie czuje, że aby powstrzymać zmiany klimatyczne konieczne jest sięgnięcie po nowe metody redukcji emisji, w tym właśnie metody ich wychwytywania zanim trafią do atmosfery. A na tym właśnie polegają technologie CCS, które nie tylko wychwytują, ale też umożliwiają bezpieczne magazynowanie CO2. A zatem warto przyjrzeć się im bliżej, by przekonać się, że ich wdrożenie, to właściwy kierunek dla Polski.

Przełomowy raport ujawnia: Europa Środkowo-Wschodnia blokuje własny potencjał w walce z kryzysem klimatycznym
03 wrz 2024

Klimat nie czeka, a polityka klimatyczna Europy Środkowo-Wschodniej stoi na rozdrożu. Nowy raport ujawnia, że region marnuje swoje szanse na dekarbonizację i zrównoważony rozwój. Choć konkurencyjne rynki energii mogą redukować emisje szybciej, prywatny sektor wciąż napotyka na liczne bariery, które hamują tempo zmian. Czas na pilną rewizję polityki klimatycznej!

Cyfrowe usługi publiczne: Popularna aplikacja mObywatel zyskuje nowe funkcjonalności
30 sie 2024

Aplikację mObywatel łącznie pobrano 19 mln razy. Najczęściej wykorzystywanymi funkcjonalnościami w mObywatelu jest zastrzeganie numeru PESEL. W przyszłym roku planowane jest rozszerzenie płatności o cyfrowe portfele Apple Pay i Google Pay.

pokaż więcej
Proszę czekać...