Wcelu promocji wykorzystuje się wiele form komunikacji. Mogą to być strony internetowe, portale społecznościowe, media regionalne, spoty reklamowe, billboardy czy choćby organizowanie eventów. Ważne, by było to działanie przemyślane i konsekwentne.
Jakich zatem działań marketingowych potrzebują samorządy? Czy powinny wykorzystywać nowe technologie i w jakim kierunku zmierza komunikacja JST? Po które narzędzia sięga się coraz częściej, w których dostrzega się potencjał? Na te i inne pytania poszukiwano odpowiedzi podczas badania, które na przełomie października i listopada 2012 r. przeprowadziły Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Exacto Sp. z o.o. oraz Korporacja Badawcza Pretendent.
Nowe technologie coraz odważniej wkraczają w proces wymiany informacji pomiędzy samorządem a otoczeniem – oto wnioski z badania prawie 170 podmiotów, mającego na celu zweryfikowanie sposobu planowania oraz wykonywania działań promocyjnych realizowanych przez urzędy miejskie i gminne. Jego wyniki zaprezentowano podczas II Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach.
Więcej w Gazecie Samorządu i Administracji - Zamów prenumeratę >>