Debata o zarządzaniu wizerunkiem urzędów
REKLAMA
REKLAMA
Na te pytania szukali odpowiedzi uczestnicy debaty “Sposoby nowatorskiego i skutecznego kształtowania wizerunku urzędu państwowego”, która została zorganizowana w czwartek (28 czerwca), przez magazyn marketingu i sprzedaży Brief i rzecznika prasowego Ministerstwa Skarbu Państwa Pawła Kozyrę.
Piotr Czarnowski, założyciel FIRST Public Relations zwrócił uwagę na wpływ świadomości społecznej na skuteczne kształtowanie wizerunku – im większa świadomość, tym większe zapotrzebowanie na komunikację, a tym samym wzrost aktywności urzędów. Grzegorz Esz, twórca marki Heyah, podkreślał znaczenie strategii i skupienia się na produkcie - trzeba wiedzieć kiedy uderzyć i uderzyć raz. Paweł Trochimiuk prezes Zarządu Związku Firm Public Relations wskazał na znaczenie planowania długofalowego - zmiana sceny politycznej nie jest żadną przeszkodą, każda nowa osoba dbająca o wizerunek powinna kontynuować działania marketingowe budujące etos urzędu, a nie burzyć to, co zostało już zbudowane. Barierą dla sprawnych działań marketingowych w instytucjach jest przede wszystkim brak odwagi decydentów. Istotne, aby główni gracze zdali sobie sprawę, że dobry wizerunek to korzyść dla nich i dla urzędu – dodał Adam Maciejewski z Brief for Poland.
Chcieć to móc – podsumował Paweł Kozyra rzecznik prasowy MSP, przykładem tego jest MSP, gdzie nawet przy minimalnym budżecie i ograniczonych zasobach ludzkich, można osiągnąć sukces
REKLAMA
REKLAMA