reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Sektor publiczny > Wiadomości > Łódź promuje się w BBC

Łódź promuje się w BBC

Kolejny etap kampanii promującej Łódź rusza od początku kwietnia w brytyjskiej stacji telewizyjnej BBC. Miasto promować będą dwa nowe spoty reklamowe: Łódź filmowa oraz prezentujący Łódź jako miasto wielu wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych.

Spoty pojawiać się będą przez sześć tygodni. Nadawane będą w czasie największej oglądalność podczas głównych wiadomości BBC. Każdy ze spotów trwa 30 sekund i - zgodnie z umową - zostanie wyemitowany 483 razy - informuje łódzki magistrat.

Pierwszy etap telewizyjnej promocji miasta ubiegającego się o miano Europejskiej Stolicy Kultury 2016 roku, odbył się jesienią 2007 i wiosną 2008 roku. Reklamówka "Would you in Łódź" była wówczas prezentowana w BBC w sumie przez 10 tygodni. Całość kampanii kosztowała wtedy miasto 250 tys. dolarów.

Ekipa BBC ponownie zawitała do Łodzi we wrześniu ubiegłego roku, kiedy powstawały zdjęcia do trzech kolejnych spotów reklamowych. Pierwszy pokazywał Łódź jako miasto sztuki i mody, drugi - jako miasto wielu wydarzeń oraz ostatni nawiązujący do Łodzi filmowej.

Pierwsze spoty nowej serii BBC pokazała jesienią ub. roku 285 razy. Teraz od początku kwietnia przez 6 tygodni pojawiać się będą dwa kolejne. Nowa kampania reklamowa, czyli emisja spotów plus ich produkcja, kosztuje miasto 417 tys. dol.

Władze Łodzi liczą, że dzięki spotom ludzie za granicą uczą się nie tylko poprawnego wymawiania nazwy miasta, ale i dowiadują się o jego artystycznym potencjale.

Przedstawiciele BBC zaprezentowali niedawno wyniki sondażowego badania oglądalności pierwszego spotu emitowanego jesienią ub. roku. Wynika z nich, że trzech na czterech respondentów widziało reklamę Łodzi. To bardzo wysoki wynik - uważa przedstawicielka BBC Lissa Leader.

Z danych stacji wynika, że dotychczas drugi etap kampanii Łodzi w BBC obejrzało prawie 10,9 mln osób. Było to 43 proc. tzw. zdefiniowanej grupy docelowej, którą stanowi głównie średnia i wyższa kadra menadżerska, w wieku przede wszystkim 25-44 lat. W sumie spot był widziany 23 mln razy. 

reklama

Czytaj także

Źródło:

PAP
Czas pracy 2020. Planowanie, rozliczanie i ewidencja59.00 zł
reklama

Narzędzia księgowego

reklama
reklama

POLECANE

reklama
reklama

Ostatnio na forum

reklama

Compliance 2020

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Agnieszka Jakubowska-Gregier

Adwokat

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama