Najlepsi w konkursie Złote Formaty
REKLAMA
REKLAMA
Jury wyłoniło 28 najlepszych projektów promocyjnych, które zawalczą o pięć ogólnopolskich kampanii reklamowych oraz kampanię na nowoczesnych nośnikach Infoscreen w Warszawskim Metrze. Konkurs Złote Formaty jest częścią Festiwalu Promocji Miast i Regionów – największego w Europie wydarzenia dedykowanego szeroko pojętej promocji miejsc.
REKLAMA
Do Konkursu samorządy mogły zgłaszać projekty promocyjne w pięciu kategoriach: wydawnictwo promocyjne, kampania outdoorowa, kampania on-line, event, działalność promocyjna – Grand Prix Festiwalu. Wystartowały 173 projekty promocyjne, spośród których jury wybrało 28 najlepszych. Znalazły się wśród nich projekty przesłane przez 10 miast (Ruda Śląska, Kraków, Poznań, Lublin, Łódź, Sieradz, Trzebnica, Radom, Szczecin, Stary Sącz); siedem województw (łódzkie, świętokrzyskie, kujawsko-pomorskie, małopolskie, pomorskie, śląskie i lubelskie) oraz warszawską dzielnicę Bielany. Aż cztery finałowe projekty pochodzą z Poznania, trzy z Rudy Śląskiej oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, a po dwa z Lublina oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego i Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.
Laureatów konkursu poznamy 22 kwietnia podczas uroczystej Gali Festiwalu w hotelu Sheraton w Warszawie. Na zwycięzców Konkursu czekają nagrody ufundowane przez Grupę Stroer, organizatora Festiwalu. Zostaną również wręczone Nagrody Specjalne ufundowane przez Partnerów i Patronów Konkursu. W tegorocznej edycji nagrodę w wysokości 10 tys. zł. ufundował Związek Miast Polskich. Nagrody dla 12 miast lub regionów w postaci 12 artykułów, poświęconych każdemu z nich, ufundował magazyn Elle. Nagrody Specjalne przyznają także Polska Organizacja Turystyczna, magazyn Brief for Poland oraz portal PRoto.pl.
Magdalena Fabijańczuk
REKLAMA
REKLAMA