Rusza kampania promocyjna Województwa Podkarpackiego
REKLAMA
Jak powiedział w poniedziałek na konferencji prasowej marszałek województwa podkarpackiego Zygmunt Cholewiński, Komisja Europejska nakłada obowiązek informowania o funduszach i inwestycjach, które dzięki nim są realizowane. "Dlatego musieliśmy ogłosić przetarg, do którego stanęło sześć firm; wygrała agencja reklamowa dsk z Warszawy. Koszt przeprowadzenia kampanii to 460 tys. zł" - dodał Cholewiński.
REKLAMA
Na konferencji zaprezentowany został po raz pierwszy spot, który będzie emitowany w regionalnej telewizji oraz hasło promocyjne. Jak wyjaśnił Marcin Zieliński z agencji reklamowej dsk, celem kampanii będzie poinformowanie mieszkańców Podkarpacia o RPO i o inwestycjach zrealizowanych dzięki pieniądzom unijnym.
"Chcemy pokazać, że pieniądze te to główny motor przemian społeczno-gospodarczych w regionie, a zmiany dotyczą wszystkich. Stąd też nasze hasło, które kierowane jest do indywidualnego konsumenta" - wyjaśnił Zieliński.
RPO promowany będzie też w pięciu rozgłośniach regionalnych, 13 gazetach, a także na 106 billboardach w największych miastach Podkarpacia.
Jaka zaznaczył Zieliński, kampania będzie trwać tylko sześć tygodni - do końca czerwca, ale będzie bardzo intensywna i obejmie wszystkie media w regionie.
W ramach RPO Podkarpacie ma do wydania 1 mld 136 mln euro.
REKLAMA
REKLAMA