Samorządy wydają coraz więcej na promocję
REKLAMA
„Wydatki jednostek samorządu terytorialnego na promocję wzrosły w latach 2005-2009 ponad 5-krotnie, z 109 mln zł w 2005 r. do 570 mln zł w 2009 roku i stanowiły 0,4% dochodów ogółem i 0,3% wydatków ogółem” – czytamy w raporcie MF.
REKLAMA
Na rok bieżący samorządy przeznaczą na promocję ogółem 14,7 % więcej aniżeli w roku 2009. Przodownikami w wydawaniu coraz większych środków na promocję są województwa i miasta na prawach powiatu – w tych jednostkach w latach 2005-2009 wydatki na omawiane cele rosły najbardziej. W bieżącym roku prym wiodą województwa – których wydatki na promocję w porównaniu z rokiem ubiegłym wzrosną o ponad 33 %.
Największy udział w wydatkach na promocję mają miasta na prawach powiatu i gminy – informuje resort - w 2009 roku wynosił on odpowiednio – 46% i 36%, a wg planu na 2010 rok – 41% i 39%.
Szczególny na stronie www.mf.gov.pl>>
samorzad.infor.pl
REKLAMA
REKLAMA