reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Sektor publiczny > Wiadomości > PKP Intercity zapyta pasażerów, czy wagony są czyste

PKP Intercity zapyta pasażerów, czy wagony są czyste

Pasażerowie PKP Intercity będą mogli zrobić zdjęcie lub nagrać telefonem komórkowym brudne przedziały i toalety w pociągach i wysłać je do przewoźnika. Rzeczniczka spółki Małgorzata Sitkowska zapewnia, że przewoźnik uwzględni uwagi pasażerów.

PKP Intercity zainaugurowało we wtorek akcję "czysty wagon", która ma potrwać do 10 grudnia. Spółka uruchomiła numer telefonu, pod którym pasażerowie mogą zgłaszać uwagi dotyczące czystości w pociągach oraz adres e-mail, na który można wysłać zdjęcia i filmiki. Wysyłając zdjęcia i filmy do przewoźnika, pasażerowie powinni dołączyć krótki opis zawierający datę podróży, godzinę zrobienia zdjęcia oraz relację pociągu.

"Wiemy, że nasze wagony nie są czyste" - przyznała Sitkowska. Wyjaśniła, że opinie od pasażerów mają uzupełniać informacje, które przewoźnik zebrał na ten temat już wcześniej. "Kontrolujemy stan naszego taboru, późną wiosną pytaliśmy pasażerów o komfort podróży i w tych ankietach były też pytania o czystość. Teraz chcemy uzupełnić tę wiedzę" - dodała.

Na podstawie informacji od pasażerów powstanie raport, który ma posłużyć do stworzenia planu poprawy czystości pociągów.

Przewoźnik planuje także utworzenie stałego adresu e-mail oraz numeru telefonu, gdzie także po zakończeniu akcji pasażerowie będą mogli zgłaszać uwagi dotyczące czystości w pociągach.

Jak wyjaśniła rzeczniczka, przewoźnik użytkuje ok. 2,5-3 tys. wagonów.

Czytaj także: PKP SA przekaże samorządom dworce kolejowe>>

reklama

Czytaj także

Źródło:

PAP
Compliance 360° w firmie (PDF)59.00 zł
reklama

Narzędzia księgowego

reklama
reklama

POLECANE

reklama
reklama

Ostatnio na forum

reklama

Compliance 2020

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Jarosław Szajkowski

Konsultant podatkowy w Instytucie Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama