reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Sektor publiczny > Wiadomości > Projekt promujący Suwalszczyznę laureatem konkursu MRR

Projekt promujący Suwalszczyznę laureatem konkursu MRR

Projekt Suwalskiej Izby Rolniczo-Turystycznej promujący Suwalszczyznę został nagrodzony w konkursie "Polska Pięknieje - 7 Cudów Funduszy Europejskich", zorganizowanym przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego.

Projekt pt. "Kampania promocyjna Suwalszczyzny, jako jednej z marek turystycznych województwa podlaskiego" zdobył główną nagrodę w kategorii produktu promocyjnego. "To wyróżnienie to dla nas wskazówka, w jakim kierunku iść, jakie tworzyć kolejne projekty. To również oznacza, że to, co robimy jest dobre" - powiedziała PAP dyrektor Suwalskiej Izby Rolniczo-Turystycznej Elżbieta Niedziejko.

"Suwalszczyzna - Kraina jak Baśń" to hasło całej kampanii skierowanej do mieszkańców Warszawy, Łodzi i aglomeracji śląskiej. Suwalska Izba Rolniczo-Turystyczna prowadziła akcję wśród młodzieży i osób starszych.

Jak poinformowała PAP Niedziejko, celem kampanii było dotarcie głównie do młodzieży szkolnej. Wybrane zostały placówki, gdzie odbywały się akcje promocyjne, lekcje o Suwalszczyźnie oraz konkursy plastyczne. Suwalszczyznę promowano za pomocą takich postaci jak krasnoludki z bajki Marii Konopnickiej, która urodziła się w Suwałkach. Akcją promocyjną objęto też osoby starsze, uczestników Uniwersytetów Trzeciego Wieku i osoby skupione w klubach seniora.

Akcja była prowadzona również za pomocą billboardów, ulotek i artykułów prasowych. Jak powiedziała PAP Niedziejko, dzięki kampanii mieszkańcy tych trzech aglomeracji dowiedzieli się m.in. o Dolinie Rospudy, Pokamedulskim Klasztorze w Wigrach czy Kanale Augustowskim. Mieli okazję dowiedzieć się, że w Suwałkach odbywa się od kilku lat jeden z największych w Polsce festiwali bluesowych. Kampania promowała także kuchnię Suwalszczyzny.

W ramach projektu powstał portal basniowasuwalszczyzna.pl z grą dla dzieci, dzięki której można poznać lokalne legendy i dawne plemiona związane z regionem. Na stronie została zamieszczona mapa 9 szlaków turystycznych Suwalszczyzny. Projekt kosztował milion złotych. Pieniądze na kampanię pochodziły w większości z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego w kwocie 870 tys. zł.

Konkurs "Polska Pięknieje - 7 Cudów Funduszy Europejskich" zorganizowany został przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego po raz piąty. Wyróżniane są w nim najciekawsze projekty turystyczne, powstałe dzięki unijnemu i europejskiemu dofinansowaniu. (PAP)

reklama

Czytaj także

Źródło:

PAP
Pakiet Kadrowy: Wynagrodzenia 2020 + Czas pracy 2020 + Zatrudnianie i zwalnianie pracowników + Uprawnienia rodziców w pracy177.00 zł
reklama

Narzędzia księgowego

reklama
reklama

POLECANE

reklama
reklama

Ostatnio na forum

reklama

Compliance 2020

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Kamil Kopka

Wiceprezes ds. finansowania rolnictwa i budownictwa

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama