| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Sektor publiczny > GSIA > Nowy wizerunek Polski dzięki Euro 2012

Nowy wizerunek Polski dzięki Euro 2012

Mistrzostwa Europy w piłce nożnej, które odbędą się w Polsce i na Ukrainie w czerwcu 2012 r., to ogromna szansa na promocję naszego kraju za granicą. Jej efekty odczują zarówno miasta-gospodarze, jak i inne gminy i regiony naszego kraju.

Doświadczenia krajów-gospodarzy wcześniejszych finałów mistrzostw Europy oraz mistrzostw świata w piłce nożnej wskazują, że największe imprezy sportowe są doskonałą okazją do promocji. W naturalny sposób skupiają one na organizatorze danego wydarzenia uwagę wielu milionów osób, umożliwiając zaprezentowanie kraju i jego mieszkańców tysiącom gości decydujących się na przyjazd i bezpośredni w nich udział oraz miliardom ludzi pośrednio, w trakcie oglądania relacji telewizyjnych.

Ich uwagę przykuje nie tylko sam turniej, ale i miejsce, gdzie się odbywa. Dlatego prestiż i rozmach towarzyszący Euro 2012 powinien być wykorzystany w większości komunikatów promujących Polskę oraz jej regiony i to we wszystkich aspektach: kulturalnym, gospodarczym oraz turystycznym.

Czytaj:

Nowy wizerunek Polski dzięki Euro 2012>>

Mistrzostwa Europy w piłce nożnej, które odbędą się w Polsce i na Ukrainie w czerwcu 2012 r., to ogromna szansa na promocję naszego kraju za granicą. Jej efekty odczują zarówno miasta-gospodarze, jak i inne gminy i regiony naszego kraju.

Budżet na bezpieczeństwo podczas Euro 2012>>

Zaplanowane budżety czterech służb podległych MSWiA są wystarczające i pozwalają na zapewnienie bezpiecznego przebiegu piłkarskich mistrzostw Europy - zapewnił wiceminister spraw wewnętrznych i administracji Adam Rapacki.

ME-2012 - drogi i koleje rok przed turniejem>>

Do rozpoczęcia Euro 2012 pozostał zaledwie rok. Trwa budowa stadionów, połączeń drogowych, modernizowane są linie kolejowe. Wiele inwestycji ma wejść do eksploatacji w pierwszych miesiącach przyszłego roku, części nie uda się jednak zrealizować.

Nie należy przeceniać „efektu Euro”>>

Władze portugalskiego miasta Guimarães, które było gospodarzem dwóch meczów Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA 2004, w siedem lat po tym wydarzeniu ocenili jego koszty i efekty. Podsumowanie to może być pomocne samorządom polskich miast, w których odbędzie się Euro 2012.

Czytaj także

Autor:

Źródło:

INFOR
INFORAKADEMIA - 6 modułów w cenie jednego599.00 zł

Narzędzia księgowego

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Eksperci portalu infor.pl

RESET2 Sp. z o.o.

RESET2 Sp. z o.o. istnieje od stycznia 2001 roku i kontynuuje działalność prowadzoną od 1992 roku przez RESET Computer Systems s.c. Spółka zajmuje się tworzeniem oraz wdrażaniem systemów informatycznych, wspomagających zarządzanie firmą. Produkty RESET2 to połączenie bogatych możliwości z łatwą i intuicyjną obsługą.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »