REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

POLECAMY - INFOR LEX Administracja PREMIUM

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Dla kogo jest INFOR LEX Administracja PREMIUM? Serwis przeznaczony dla kadry zarządzającej, specjalistów oraz osób stosujących na co dzień przepisy w jednostkach sektora finansów publicznych. Ta aktualizowana nawet kilka razy dziennie publikacja elektroniczna zawiera wszystkie czasopisma fachowe INFOR PL S.A. przydatne do rozwiązywania problemów z interpretacją przepisów w sektorze publicznym oraz system aktów prawnych, orzecznictwa i interpretacji urzędowych. W podstawowym pakiecie znajdują się aż trzy stanowiska oraz możliwość zadawania pytań naszym specjalistom.


REKLAMA

Umów się na bezpłatną prezentację serwisu, wypełniając formularz kontaktowy>>

7 rzeczy, które wyróżniają system INFOR LEX Administracja PREMIUM od innych wiodących na rynku?

    * Możliwość zadawania pytań naszym ekspertom i trzy stanowiska w pakiecie podstawowym

    * Najwięcej na polskim rynku porad i komentarzy dotyczących stosowania przepisów w sektorze publicznym

Dalszy ciąg materiału pod wideo

    * Serwis jest aktualizowany kilka razy dziennie i codziennie (średnio) przybywa w nim ponad 200 nowych dokumentów

    * Najwięcej orzeczeń Regionalnych Izb Obrachunkowych i pisma Urzędu Zamówień Publicznych

    * Nowoczesna wyszukiwarka umożliwiająca precyzyjne i szybkie odnalezienie poszukiwanych informacji

    * Nowoczesny interfejs, intuicyjne korzystanie z serwisu, przydatne funkcjonalności, jak np.: możliwość pracy w wielu oknach, co umożliwia jednoczesną pracę z poradą, komentarzem, omówieniem i odwołującym się do niej aktem prawnym; możliwość bezpośredniego porównywania zmian w aktach prawnych

    * Schowek/Biuletyn - który umożliwia archiwizowanie wybranych dokumentów, opatrywanie ich komentarzem i grupowanie w zadane kategorie; narzędzie Biuletyn umożliwia natomiast stworzenie indywidualnego dokumentu w formacie Word.

7 powodów, dlaczego warto korzystać z INFOR LEX Administracja Premium?

Zostań użytkownikiem serwisu INFOR LEX Administracja Premium, a uzyskasz stały, nieograniczony dostęp do:

    * porad i wskazówek z fachowych czasopism przeznaczonych dla specjalistów w sektorze budżetowym (m.in. Gazeta Samorządu i Administracji, Rachunkowość Budżetowa)

    * najnowszych orzeczeń Głównej Komisji Orzekającej w sprawie naruszeń dyscypliny finansów publicznych, Krajowej Izby Odwoławczej przy UZP, RIO, UZP, sądów i Trybunału Konstytucyjnego, w tym Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości

    * ujednoliconych tekstów ustaw, rozporządzeń i innych aktów prawnych oraz aktów prawnych Unii Europejskiej i prawa miejscowego

    * uzasadnień do wybranych aktów prawnych - ustaw, rozporządzeń, umów międzynarodowych, wyroków TK

    * ostatnich interpretacji i pism resortowych wydanych przez Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Edukacji Narodowej, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Ministerstwo Obrony Narodowej, PFRON, PIP i inne instytucje państwowe

    * rzeczywistych Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przygotowanych wg przedmiotu zamówienia i opatrzonych kodami CPV

    * wzorów pism, formularzy przygotowanych specjalnie z myślą o specjalistach w sektorze finansów publicznych oraz aktualnych sprawozdań budżetowych

INFOR LEX Administracja PREMIUM to Twoje źródło wiedzy i porad!

Zamów dostęp do serwisu INFOR LEX Administracja Premium, a w najbliższym czasie:

  * dowiesz się wszystkiego o:

          o nowej klasyfikacji budżetowej

          o nowej klasyfikacji wydatków strukturalnych

          o awansie zawodowym nauczycieli

          o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych

          o samorządowej polityce społecznej

          o nowych sprawozdaniach budżetowych

          o likwidacji gospodarstw pomocniczych

          o prowadzeniu kampanii wyborczej do samorządu

    * znajdziesz porady:

          o jak wycofać z użytkowania przestarzały program płacowo-kadrowy

          o co trzeba zrobić, aby uzyskać kwalifikacje do objęcia stanowiska głównego księgowego

          o jak rozliczać projekty finansowane ze środków UE

          o jak przygotować się do organizacji roku szkolnego 2010/2011

          o jakie są konsekwencje planowanych nowych przepisów o odpadach dla samorządów

          o jakie są procedury zmiany wysokości opłat wieczystych

          o gdzie i jak kształcić pracowników administracji publicznej

          o jak można wynagrodzić wolontariusza

          o jak prawidłowo rozliczyć się po akcji 1%

          o które źródła pozyskania środków - kredyty czy pożyczki - są bardziej opłacalne i jak je rozliczyć

Zobacz unikalną zawartość serwisu INFOR LEX Administracja PREMIUM

MATERIAŁY Z CZASOPISM

    * 51 700 porad - rozwiązań konkretnych problemów  z podatków, rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej, prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i zamówień publicznych oraz organizacji i funkcjonowania sektora publicznego

    * 175 600 artykułów, omówień, analiz, komentarzy do przepisów stosowanych przez specjalistów w sektorze publicznym

    * 600 opracowań kompleksowych, w tym: Biblioteka Kadrowca, Poradnik Samorządowca, Poradnik Rachunkowości Budżetowej

PRAWO POLSKIE

    * 140 900 metryk aktów prawnych z Dziennika Ustaw, Monitora Polskiego i dzienników resortowych

    * 30 470 ujednoliconych tekstów aktów prawnych z Dziennika Ustaw i Monitora Polskiego

    * 82 400 skanów oryginalnych wersji aktów w formacie PDF z Dziennika Ustaw i Monitora Polskiego

    * 7 240 projektów - wraz z uzasadnieniami - ustaw, rozporządzeń, umów międzynarodowych, wyroków Trybunału Konstytucyjnego

    * 30 200 aktów prawa miejscowego

    * 7 000 tekstów aktów prawnych z wybranych dzienników urzędowych ministerstw i urzędów centralnych

    * 87 800 orzeczeń sądów, Trybunałów, Regionalnych Izb Obrachunkowych, komisji ds. naruszeń dyscypliny finansów publicznych i Krajowej Izby Odwoławczej

    * 108 000 interpretacji organów skarbowych

    * 540 interpretacji ministerstw i urzędów centralnych

    * 70 ujednoliconych Standardów Rachunkowości (krajowych i międzynarodowych)

PRAWO EUROPEJSKIE

    * 64 000 tekstów aktów pierwotnych w formacie PDF

    * 18 200 ujednoliconych tekstów aktów prawnych

    * 5 900 orzeczeń sądów europejskich

ORAZ

    * Możliwość zadawania pytań naszym ekspertom

    * Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówień powiązane z orzeczeniami Krajowej Izby Odwoławczej

    * 2 560 aktywnych formularzy i wzorów dokumentów dostosowanych do specyfiki jednostek sektora publicznego, takich jak np. zakładowy plan kont, polityka rachunkowości, regulamin wynagradzania

    * 4 000 adresów organów administracji publicznej

    * Krajowy Rejestr Sądowy - wyszukiwarka

    * Kalkulatory, wskaźniki i kursy walut

    * Schowek/Notatnik

    * Newslettery przesyłane na skrzynkę mailową

    * Do wyboru: wydanie papierowe Poradnika Samorządowca lub Poradnika Rachunkowości Budżetowej

W serwisie znajdziesz pełne wersje czasopism:

    * Gazeta Samorządu i Administracji

    * Poradnik Samorządowca

    * Rachunkowość Budżetowa

    * Poradnik Rachunkowości Budżetowej

    * Poradnik Oświatowy

    * Poradnik Instytucji Pomocy Społecznej

    * Gazeta Prawna - wybrane publikacje

    * Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń

    * Biuletyn VAT

    * Controlling i Rachunkowość Zarządcza

    * Monitor Księgowego

    * Personel i Zarządzanie

    * Poradnik Gazety Prawnej

    * Poradnik Organizacji Non Profit

     * Prawo Przedsiębiorcy

    * Biblioteka Prawa

    * Prawo Spółek

    * Sposób na płace

    * Sekretariat

    * Serwis Prawno-Pracowniczy

    * Biuletyn MSSF. MSSF i polskie zasady rachunkowości dla praktyków (Deloitte)

    * Informator Urzędu Zamówień Publicznych

    * Tax24. Przegląd interpretacji i orzeczeń podatkowych z komentarzem Deloitte

    * Tax24. Przegląd orzecznictwa sądów administracyjnych (Deloitte)

Umów się na bezpłatną prezentację serwisu, wypełniając formularz kontaktowy>>

Zapisz się na newsletter
Śledź na bieżąco nowe inicjatywy, projekty i ważne decyzje, które wpływają na Twoje życie codzienne. Zapisz się na nasz newsletter samorządowy.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Samorzad.infor.pl

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Sektor publiczny
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Rządowy program "Moc Małych Społeczności". Do podziału 70 mln zł. Nabór wniosków do 9 czerwca 2025 r.

W piątek, 16 maja 2025 r. rozpoczął się nabór wniosków w ramach „Rządowego Programu wsparcia organizacji pozarządowych Moc Małych Społeczności”. Adresowany jest do NGOsów działających w mniejszych miastach oraz na terenach wiejskich.

Konkurs "Aktywny Senior 2025". Wnioski o dofinansowania można składać do 11 czerwca 2025 r.

12 maja 2025 r. Ministerstwo Sportu i Turystyki ogłosiło nabór wniosków do zadania Aktywny Senior w ramach programu Aktywność dla Każdego. Wnioski o dofinansowania w ramach konkursu "Aktywny Senior 2025" można składać do 11 czerwca 2025 r.

Duży ruch na Okęciu. Lotnisko od początku roku odprawiło ponad 6,6 mln podróżnych

Lotnisko Chopina jest na granicy przepustowości. Od stycznia do końca kwietnia br. odprawiło już ponad 6,6 mln podróżnych, podczas gdy w tym samym okresie w ubiegłym roku było to prawie 5,9 mln osób. Dokąd latamy najczęściej?

Polacy mniej chodzą do kina

Główny Urząd Statystyczny podał dane dotyczące widzów w kinach w 2024 r. W porównaniu z 2023 r., liczba widzów w kinach stałych spadła o 0,4 proc. do 49,5 mln

REKLAMA

Spacer w lesie - lek na codzienny stres

Regularne, 30-minutowe spacery w naturze pięć razy w tygodniu mogą zmniejszyć ryzyko depresji aż o 30% – podaje raport Transforming Scotland's Health. W obliczu prognoz WHO, że do 2030 roku depresja stanie się najczęstszą chorobą na świecie, kontakt z przyrodą to skuteczna forma profilaktyki.

Są fundusze na ekologię, cyfryzację i innowacje

W dobie dynamicznego rozwoju technologii cyfrowej i wdrażania kolejnych innowacji, nie można zapominać o zagrożeniach, które się z nimi wiążą. Zgodnie z unijną zasadą „Do No Significant Harm” („Nie Czyń Znaczącej Szkody”), gdy ubiegamy się o wsparcie z funduszy, jesteśmy zobowiązani do prowadzenia inwestycji w sposób, który nie będzie wyrządzać poważnych szkód środowiskowych czy społecznych.

Spadł ruch na radomskim lotnisku, ale w planach nowe kierunki

Polskie Porty Lotnicze poinformowały, że lotnisko w Radomiu obsłużyło w kwietniu br. ok. 2,5 tys. pasażerów; to spadek o 42 proc. wobec zeszłego roku. W pierwszych czterech miesiącach tego roku ruch w radomskim pocie spadł o 31 proc.

Ratownicy medyczni nie chcą kamizelek nożoodpornych

Ogólnopolski Związek Zawodowy Ratowników Medycznych (OZZRM) uważa, że pomysł powszechnego wprowadzenia kamizelek nożoodpornych, jako reakcji na śmierć ratownika ugodzonego nożem, nie jest dobry. Co proponują związkowcy?

REKLAMA

Ostatni dzwonek dla zdrowia młodych. 7 maja 2025 r. sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się zakazem sprzedaży wszystkich rodzajów papierosów elektronicznych oraz pojemników zapasowych osobom poniżej 18. roku życia

W środę sejmowa Komisji Zdrowia rozpatrzy rządowy projekt ustawy o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych. Wcześniej, ponad 20 organizacji działających w ochronie zdrowia apelowało o jak najszybsze jej procedowanie. Chodzi o zakaz sprzedaży wszystkich rodzajów papierosów elektronicznych oraz pojemników zapasowych osobom poniżej 18 r.ż.

Wybory prezydenckie: ułatwienia dla wyborców 60+

Transport do i z lokalu wyborczego. Możliwość głosowania korespondencyjnego albo za pośrednictwem pełnomocnika. Możliwość zmiany miejsca głosowania w obwodzie właściwym dla lokalu przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych. Z tych wszystkich ułatwień mogą skorzystać wyborcy, którzy najpóźniej w dniu głosowania w tegorocznych wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej ukończą 60. rok życia. A także wyborcy niepełnosprawni – bez względu na wiek.

REKLAMA