REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Złote Formaty 2011 - Finaliści konkursu

REKLAMA

W ścisłej czołówce prestiżowego Konkursu Złote Formaty, organizowanego przez Grupę Ströer, znalazło się 20 miast i regionów, które zawalczą o 5 ogólnopolskich kampanii reklamowych oraz o statuetkę Złotego Formatu.

Konkurs Złote Formaty stanowi przegląd osiągnięć promocyjnych polskich miast i regionów oraz weryfikację postępów w zakresie efektywności działań promocyjnych. Dotychczas, do czterech edycji Konkursu, 240 samorządów przesłało ponad 750 projektów.

REKLAMA

REKLAMA

Rozstrzygnięcie V edycji Konkursu Złote Formaty nastąpi podczas Festiwalu Promocji Miast i Regionów, który odbędzie się w dniach 20-21 września 2011 roku w hotelu Sheraton w Warszawie. Festiwal Promocji Miast i Regionów to największe w Polsce, a także w Europie wydarzenia dedykowanego szeroko pojętej promocji miejsc.  

Na zwycięzców Konkursu czekają nagrody ufundowane przez organizatora i mecenasa Konkursu, Grupę Ströer w Polsce. To 5 ogólnopolskich kampanii reklamowych, kampanie w warszawskim Metrze, na nowoczesnych nośnikach Infoscreen oraz prestiżowe statuetki Złotego Formatu. Zostaną również wręczone Nagrody Specjalne ufundowane przez Partnerów i Patronów Konkursu – Związek Miast Polskich, magazyny Elle i Brief for Poland oraz portal PRoto.pl.

Do Konkursu samorządy mogły zgłaszać projekty promocyjne w pięciu kategoriach:

•    Grand Prix Festiwalu za całokształt działań promocyjnych prowadzonych na przestrzeni dwóch ostatnich lat

Dalszy ciąg materiału pod wideo

•    Event

•    Wydawnictwo promocyjne

•    Kampania Reklamowa

•    Kampania public relations/public relations on-line

REKLAMA

Do tegorocznej edycji Konkursu, 67 samorządów reprezentujących wszystkie województwa Polski, zgłosiło 157 projektów promocyjnych. Spośród nich, do finału Jury zakwalifikowało 33 najlepsze projekty – 18 zgłoszonych przez miasta (Gdynia, Gdańsk, Jarocin, Poznań, Kraków, Lublin, Częstochowa, Śrem, Ruda Śląska, Katowice, Dąbrowa Górnicza, Wodzisław Śląski oraz Wrocław) i 15 nadesłanych przez województwa (łódzkie, warmińsko-mazurskie, podlaskie, małopolskie, pomorskie, śląskie i lubelskie). Rekordzistami są Gdańsk oraz województwo warmińsko-mazurskie –w finale znalazły się aż 4 projekty zgłoszone przez te samorządy.

„W promocji miast i regionów chodzi o głęboką logikę wynikającą z zarządzania, obranych kierunków rozwoju, pozycjonowania się na tle konkurencji, kreowania produktów turystycznych. Tylko konsekwentnie realizowana określona polityka, nowe inwestycje i innowacje mogą zmieniać wizerunek miasta, tym samym kształtować jego markę. Polskie samorządy przygotowują i przesyłają do Złotych Formatów coraz lepsze projekty promocyjne, ponieważ świadomie kreują i zarządzają swoją coraz bardziej atrakcyjną ofertą.” – mówi Anna Proszowska-Sala, Dyr. Programowy Festiwalu Promocji Miast i Regionów.

„Pięć lat temu, kiedy Grupa Ströer organizowała pierwszą edycję Konkursu Złote Formaty, promocja miast

i regionów była w Polsce świeżym tematem. Istniała więc potrzeba stworzenia Konkursu, który z jednej strony będzie kreował standardy, a z drugiej pozwoli na wymianę wiedzy i doświadczenia między przedstawicielami samorządów. Każda kolejna edycja potwierdza, że Złote Formaty są bardzo potrzebne. Wspaniałe pomysły, świetne realizacje – często przy bardzo symbolicznych budżetach – za sprawą nagród, nominacji czy wreszcie samego tytułu Złotego Formatu, zyskują należne uznanie, poparcie i kontynuację.” – mówi Andrzej Magdziak, Członek Zarządu Ströer Polska Sp. z o.o.

Obrady Jury odbyły się 6 lipca 2011 roku w Warszawie. Funkcję audytora, czuwającego nad prawidłowością przebiegu obrad Jury pełnił Ernst & Young. Poniżej lista nominowanych:

Kategoria DZIAŁALNOŚĆ PROMOCYJNA – GRAND PRIX:

1.    JAROCIN – Kampania wizerunkowa wewnętrzna JAROCIN FREE.WOLNE MIASTO

2.    URZAD MARSZAŁKOWSKI WOJ. LUBELSKIEGO – Lubelskie  –  Promocja 2009-2010

3.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. POMORSKIEGO – Turystyczna Promocja Województwa Pomorskiego

4.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. ŚLĄSKIEGO – Działalność promocyjna Województwa Śląskiego 2009-2010

5.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO – Mazury Cud Natury

Kategoria EVENT:

1.    GDAŃSK – Blog Forum Gdańsk 2010

2.    KRAKÓW – Chopin w mieście

3.    LUBLIN – Carnaval Sztuk – Mistrzów 2010

4.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI W ŁODZI – Wędrowny Festiwal Filharmonii Łódzkiej „Kolory Polski” 2010

5.    URZAD MARSZAŁKOWSKI WOJ. WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO – Kandydat Wszystkich Polaków

Kategoria WYDAWNICTWO PROMOCYJNE:

1.    CZESTOCHOWA – „Good City for Good Business – zainwestuj w Częstochowie”

2.    GDAŃSK – Europejski Poeta Wolności

3.    GDYNIA – Navigator Gdyni

4.    ŚREM – Kalendarz na rok 2011 „I love Śrem”

5.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. MAŁOPOLSKIEGO – Seria wydawnictw produktowych: „Małopolska. Zakupy z tradycją”, „Małopolska. Inspirowanie tradycją”, „Małopolska. Święta, tradycje, zwyczaje”

6.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO – Folder „To Mazury, nie…”

7.    WODZISŁAW ŚLĄSKI – Film City LipDub Wodzisław Śląski

Kategoria KAMPANIA REKLAMOWA:

1.    DĄBROWA GÓRNICZA – Kampania reklamowa „Dębowy Świat dla aktywnych”

2.    GDAŃSK – Dotknij wolności. Kampania promocyjna Miasta Gdańska – 2010

3.    KATOWICE – Kampania reklamowa „Katowice – miasto wielkich wydarzeń”

4.    KRAKÓW – Kampania promocyjna Miasta Krakowa 2010 „Gołębie kręcą Kraków”

5.    POZNAŃ – „Kalejdoskop” poza granicami kraju

6.    RUDA ŚLĄSKA – 15 minut do miliona  –  program promocji terenów zlokalizowanych wzdłuż Drogowej Trasy Średnicowej w Rudzie Śląskiej

7.    URZĄD MASZAŁKOWSKI WOJ. LUBELSKIEGO – Wizerunkowa kampania promocyjna „Lubelskie. Chwilo trwaj”

8.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. PODLASKIEGO – Zewnętrzna kampania promocyjna Województwa Podlaskiego

9.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. ŚLĄSKIEGO – Pasjonauci polecają: Śląskie. Pozytywna energia

10.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO: To Mazury, nie…

Kategoria KAMPANIA PR / ON-LINE PR:

1.    GDAŃSK – Fale GDN

2.    WROCŁAW – Wrocław przeciw płatnej obwodnicy

3.    POZNAŃ – Poznań za pół ceny

4.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. MAŁOPOLSKIEGO – Małopolska zimą w iPhone

5.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. MAŁOPOLSKIEGO – Prezentacja Małopolskiego na targach ITB w Berlinie

6.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. POMORSKIEGO – Czas na Bałtyk

samorzad.infor.pl

Źródło: Samorzad.infor.pl

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Sektor publiczny
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Coraz więcej nastolatków sięga po e-papierosy

Coraz więcej nastolatków sięga po elektroniczne papierosy. Jest to co czwarta dziewczyna i co piąty chłopiec w wieku 13-15 lat. Tak wynika z badania "Global Youth Tobacco Survey" zaprezentowanego podczas rozpoczętej w środę w Sejmie konferencji poświęconej uzależnieniom.

Dwoje seniorów padło ofiarą oszustwa internetowego. Łącznie stracili ponad 400 tys. zł

Oszuści nie ustają w polowaniach. Dwoje seniorów – 74-latka z Lublina i 76-latek z powiatu zamojskiego – zostali oszukani w internecie. Zamiast zyskownych inwestycji, za radą „doradców” zainstalowali oprogramowanie, które pozwoliło przestępcom przejąć pieniądze z ich kont bankowych – podała policja.

Pierwsze dziecko z rządowego programu in vitro już na świecie

Urodziło się pierwsze dziecko z rządowego programu in vitro. Ministra zdrowia Izabela Leszczyna poinformowała, że do programu zakwalifikowało się ponad 23 tys. par, efektem jest 9258 ciąż.

Nowy wymiar edukacji dla przyszłych liderów HR i biznesu. Symfonia i Akademia Leona Koźmińskiego łączą siły

Symfonia, czołowy dostawca oprogramowania dla MŚP oraz administracji publicznej i Akademia Leona Koźmińskiego, jedna z najlepszych uczelni w Polsce, ogłaszają partnerstwo. Firma zapewni studentom i wykładowcom wsparcie merytoryczne i dydaktyczne, wymianę wiedzy i inicjatywy ukierunkowane na rozwój. W programie studiów znajdzie się flagowy produkt HR-owy Symfonii.

REKLAMA

Seniorzy chcą pracować na emeryturze?

Kontynuacja pracy na emeryturze to nie tylko chęć podreperowania domowego budżetu, ale i podtrzymanie aktywności i rozwój osobisty, a także szansa na spełnianie swoich pasji.

Chiński model AI (DeepSeek R1) tańszy od amerykańskich a co najmniej równie dobry. Duża przecena akcji firm technologicznych w USA

Notowania największych amerykańskich firm związanych z rozwojem sztucznej inteligencji oraz jej infrastrukturą zaliczyły ostry spadek w poniedziałek, w związku z zaprezentowaniem tańszego i wydajniejszego chińskiego modelu AI, DeepSeek R1.

Dofinansowania m.in. dla OSP, kół gospodyń wiejskich oraz klubów sportowych. Ruszają prekonsultacje

Dofinansowania m.in. dla OSP, kół gospodyń wiejskich oraz klubów sportowych. Ruszają prekonsultacje programu NIW-CRSO pn. "Moc Małych Społeczności". Kto będzie mógł starać się o dofinansowanie? Ile będzie wynosiło? Jaki jest harmonogram?

Nowe oszustwo na "darmową apteczkę". NFZ ostrzega

Uwaga na nową metodę oszustów. Narodowy Fundusz Zdrowia ostrzega przed e-mailami z ofertą otrzymania "darmowej apteczki". Można stracić pieniądze. NFZ przypomina, że nie sprzedaje niczego przez internet.

REKLAMA

CBA: 14 zmian w systemie oświadczeniach majątkowych osób publicznych m.in. polityków, samorządowców, dyrektorów

CBA proponuje jedną ustawę o oświadczeniach majątkowych. Z tego wynika pośrednio próba centralizacji walki w korupcją. Umożliwia to Internet. Oświadczenia majątkowe mogą być w łatwo sposób zamieszczane według jednolitego wzorca w jednym albo kilku rejestrach.

MEN: 17 propozycji zmian w Karcie Nauczyciela. Godziny ponadwymiarowe po nowemu. Nagrody jubileuszowe, odprawy

REKLAMA