REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Złote Formaty 2011 - Finaliści konkursu

REKLAMA

W ścisłej czołówce prestiżowego Konkursu Złote Formaty, organizowanego przez Grupę Ströer, znalazło się 20 miast i regionów, które zawalczą o 5 ogólnopolskich kampanii reklamowych oraz o statuetkę Złotego Formatu.

Konkurs Złote Formaty stanowi przegląd osiągnięć promocyjnych polskich miast i regionów oraz weryfikację postępów w zakresie efektywności działań promocyjnych. Dotychczas, do czterech edycji Konkursu, 240 samorządów przesłało ponad 750 projektów.

REKLAMA

REKLAMA

Rozstrzygnięcie V edycji Konkursu Złote Formaty nastąpi podczas Festiwalu Promocji Miast i Regionów, który odbędzie się w dniach 20-21 września 2011 roku w hotelu Sheraton w Warszawie. Festiwal Promocji Miast i Regionów to największe w Polsce, a także w Europie wydarzenia dedykowanego szeroko pojętej promocji miejsc.  

Na zwycięzców Konkursu czekają nagrody ufundowane przez organizatora i mecenasa Konkursu, Grupę Ströer w Polsce. To 5 ogólnopolskich kampanii reklamowych, kampanie w warszawskim Metrze, na nowoczesnych nośnikach Infoscreen oraz prestiżowe statuetki Złotego Formatu. Zostaną również wręczone Nagrody Specjalne ufundowane przez Partnerów i Patronów Konkursu – Związek Miast Polskich, magazyny Elle i Brief for Poland oraz portal PRoto.pl.

Do Konkursu samorządy mogły zgłaszać projekty promocyjne w pięciu kategoriach:

•    Grand Prix Festiwalu za całokształt działań promocyjnych prowadzonych na przestrzeni dwóch ostatnich lat

Dalszy ciąg materiału pod wideo

•    Event

•    Wydawnictwo promocyjne

•    Kampania Reklamowa

•    Kampania public relations/public relations on-line

REKLAMA

Do tegorocznej edycji Konkursu, 67 samorządów reprezentujących wszystkie województwa Polski, zgłosiło 157 projektów promocyjnych. Spośród nich, do finału Jury zakwalifikowało 33 najlepsze projekty – 18 zgłoszonych przez miasta (Gdynia, Gdańsk, Jarocin, Poznań, Kraków, Lublin, Częstochowa, Śrem, Ruda Śląska, Katowice, Dąbrowa Górnicza, Wodzisław Śląski oraz Wrocław) i 15 nadesłanych przez województwa (łódzkie, warmińsko-mazurskie, podlaskie, małopolskie, pomorskie, śląskie i lubelskie). Rekordzistami są Gdańsk oraz województwo warmińsko-mazurskie –w finale znalazły się aż 4 projekty zgłoszone przez te samorządy.

„W promocji miast i regionów chodzi o głęboką logikę wynikającą z zarządzania, obranych kierunków rozwoju, pozycjonowania się na tle konkurencji, kreowania produktów turystycznych. Tylko konsekwentnie realizowana określona polityka, nowe inwestycje i innowacje mogą zmieniać wizerunek miasta, tym samym kształtować jego markę. Polskie samorządy przygotowują i przesyłają do Złotych Formatów coraz lepsze projekty promocyjne, ponieważ świadomie kreują i zarządzają swoją coraz bardziej atrakcyjną ofertą.” – mówi Anna Proszowska-Sala, Dyr. Programowy Festiwalu Promocji Miast i Regionów.

„Pięć lat temu, kiedy Grupa Ströer organizowała pierwszą edycję Konkursu Złote Formaty, promocja miast

i regionów była w Polsce świeżym tematem. Istniała więc potrzeba stworzenia Konkursu, który z jednej strony będzie kreował standardy, a z drugiej pozwoli na wymianę wiedzy i doświadczenia między przedstawicielami samorządów. Każda kolejna edycja potwierdza, że Złote Formaty są bardzo potrzebne. Wspaniałe pomysły, świetne realizacje – często przy bardzo symbolicznych budżetach – za sprawą nagród, nominacji czy wreszcie samego tytułu Złotego Formatu, zyskują należne uznanie, poparcie i kontynuację.” – mówi Andrzej Magdziak, Członek Zarządu Ströer Polska Sp. z o.o.

Obrady Jury odbyły się 6 lipca 2011 roku w Warszawie. Funkcję audytora, czuwającego nad prawidłowością przebiegu obrad Jury pełnił Ernst & Young. Poniżej lista nominowanych:

Kategoria DZIAŁALNOŚĆ PROMOCYJNA – GRAND PRIX:

1.    JAROCIN – Kampania wizerunkowa wewnętrzna JAROCIN FREE.WOLNE MIASTO

2.    URZAD MARSZAŁKOWSKI WOJ. LUBELSKIEGO – Lubelskie  –  Promocja 2009-2010

3.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. POMORSKIEGO – Turystyczna Promocja Województwa Pomorskiego

4.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. ŚLĄSKIEGO – Działalność promocyjna Województwa Śląskiego 2009-2010

5.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO – Mazury Cud Natury

Kategoria EVENT:

1.    GDAŃSK – Blog Forum Gdańsk 2010

2.    KRAKÓW – Chopin w mieście

3.    LUBLIN – Carnaval Sztuk – Mistrzów 2010

4.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI W ŁODZI – Wędrowny Festiwal Filharmonii Łódzkiej „Kolory Polski” 2010

5.    URZAD MARSZAŁKOWSKI WOJ. WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO – Kandydat Wszystkich Polaków

Kategoria WYDAWNICTWO PROMOCYJNE:

1.    CZESTOCHOWA – „Good City for Good Business – zainwestuj w Częstochowie”

2.    GDAŃSK – Europejski Poeta Wolności

3.    GDYNIA – Navigator Gdyni

4.    ŚREM – Kalendarz na rok 2011 „I love Śrem”

5.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. MAŁOPOLSKIEGO – Seria wydawnictw produktowych: „Małopolska. Zakupy z tradycją”, „Małopolska. Inspirowanie tradycją”, „Małopolska. Święta, tradycje, zwyczaje”

6.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO – Folder „To Mazury, nie…”

7.    WODZISŁAW ŚLĄSKI – Film City LipDub Wodzisław Śląski

Kategoria KAMPANIA REKLAMOWA:

1.    DĄBROWA GÓRNICZA – Kampania reklamowa „Dębowy Świat dla aktywnych”

2.    GDAŃSK – Dotknij wolności. Kampania promocyjna Miasta Gdańska – 2010

3.    KATOWICE – Kampania reklamowa „Katowice – miasto wielkich wydarzeń”

4.    KRAKÓW – Kampania promocyjna Miasta Krakowa 2010 „Gołębie kręcą Kraków”

5.    POZNAŃ – „Kalejdoskop” poza granicami kraju

6.    RUDA ŚLĄSKA – 15 minut do miliona  –  program promocji terenów zlokalizowanych wzdłuż Drogowej Trasy Średnicowej w Rudzie Śląskiej

7.    URZĄD MASZAŁKOWSKI WOJ. LUBELSKIEGO – Wizerunkowa kampania promocyjna „Lubelskie. Chwilo trwaj”

8.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. PODLASKIEGO – Zewnętrzna kampania promocyjna Województwa Podlaskiego

9.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. ŚLĄSKIEGO – Pasjonauci polecają: Śląskie. Pozytywna energia

10.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO: To Mazury, nie…

Kategoria KAMPANIA PR / ON-LINE PR:

1.    GDAŃSK – Fale GDN

2.    WROCŁAW – Wrocław przeciw płatnej obwodnicy

3.    POZNAŃ – Poznań za pół ceny

4.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. MAŁOPOLSKIEGO – Małopolska zimą w iPhone

5.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. MAŁOPOLSKIEGO – Prezentacja Małopolskiego na targach ITB w Berlinie

6.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. POMORSKIEGO – Czas na Bałtyk

samorzad.infor.pl

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Samorzad.infor.pl

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Sektor publiczny
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Wojsko Polskie to trzecia armia NATO pod względem liczebności

Polska ma trzecią największą co do liczebności armię w NATO - przekazał szef BBN Jacek Siewiera, powołując się na dane zebrane przez NATO. Z szacunków Sojuszu wynika, że Wojsko Polskie z ponad 216 tys. żołnierzy to trzecia armia NATO - po USA i Turcji.

Taki jest stan budżetu państwa. Są najnowsze dane

Są nowe dane dotyczące stanu budżetu państwa. Deficyt budżetu po czerwcu wyniósł 69 mld 905,9 mln zł. Tak podało w opublikowanych szacunkowych danych Ministerstwo Finansów. Co jeszcze wiadomo o wykonaniu budżetu?

Mniejsze podwyżki dla pielęgniarek i położnych? Ile zarabiają w 2024 roku?

Jakie jest obecnie wynagrodzenie zasadnicze pielęgniarek i położnych? Jakie podwyżki i zmiany zasad ustalania tych wynagrodzeń są przewidziane w obywatelskim projekcie ustawy o zmianie ustawy o sposobie ustalania najniższego wynagrodzenia zasadniczego niektórych pracowników zatrudnionych w podmiotach leczniczych, który jest obecnie procedowany w Sejmie RP.

Projekt "Szkoły międzypokoleniowej" ruszy jesienią, w formie pilotażu

Projekt "Szkoły międzypokoleniowej", czyli wspólna przestrzeń dla uczniów i seniorów, sprzyjająca wymianie informacji i integracji międzypokoleniowej, ruszy jesienią w formie pilotażu. Tak przekazała minister ds. polityki senioralnej Marzena Okła-Drewnowicz.

REKLAMA

Minister finansów: płace w budżetówce wzrosną nieznacznie więcej niż 4,1% w 2025 roku. Realna wartość wynagrodzeń ma być utrzymana

Resort finansów zaproponuje Radzie Ministrów wyższą niż 4,1 proc. waloryzację wynagrodzeń w sferze budżetowej w 2025 r. - poinformował 15 lipca 2024 r. minister finansów Andrzej Domański podczas posiedzenia Rady Dialogu Społecznego. Nie wskazał jednak żadnego konkretnego wskaźnika podwyżek dla budżetówki w przyszłym roku.

Darmowa rehabilitacja z ZUS dla nauczycieli i innych pracujących głosem. Dla kogo 24 dni w sanatorium? Jak uzyskać skierowanie?

ZUS informuje, że osoby, dla których głos jest głównym narzędziem pracy (np. nauczyciele) są narażone na zaburzenia funkcji narządu głosu i tym samym grozi im utrata zdolności do pracy. Jeżeli chcą temu zapobiec, mogą skorzystać z rehabilitacji leczniczej w ramach prewencji rentowej ZUS w schorzeniach narządu głosu. Rehabilitacja lecznicza w zakresie schorzenia narządu głosu, na którą kieruje ZUS, trwa 24 dni w ośrodku rehabilitacyjnym w takich miejscowościach jak: Ciechocinek, Jelenia Góra, Ostróda, Świeradów-Zdrój, Uniejów. Jak uzyskać skierowanie do sanatorium?

Wakacje 2024: dokąd najchętniej jeżdżą Polacy i jakie mają budżety?

Większość Polaków (84 proc.) planuje wyjechać na wakacje, i większość spędzi je w Polsce (64 proc.). Tak wynika z  raportu International Travel Confidence Index 2024 opracowanego na zlecenie Allianz Partners.

Rekordowa liczba pasażerów z lotniska Chopina

Ponad 2 mln odprawionych w ciągu miesiąca pasażerów. To rekord, który padł w czerwcu na lotnisku Chopina. Z szacunków wynika, ze w całym roku ta liczba będzie wynosić 20 mln. 

REKLAMA

Darmowe potańcówki w Warszawie

Wracają potańcówki na Grochowskiej. Od 12 lipca mieszkańcy dzielnicy Praga-Południe i okolic będą mogli tańczyć do muzyki z różnych stron świata. 

Koncert życzeń związków nauczycielskich: 500 zł dodatku za wychowawstwo, 15% lub 20% podwyżki w 2025 roku, 4 dni urlopu na żądanie, zmiany w zastępstwach, odprawach, godzinach ponadwymiarowych i inne postulaty

Związek Nauczycielstwa Polskiego i  Prezydium Krajowej Sekcji Oświaty i Wychowania NSZZ "Solidarność" wystosowały 10 lipca 2024 r. odrębne pisma do Ministerstwa Edukacji Narodowej zawierające obszerne listy spraw wymagających pilnego uregulowania. Są to odpowiedzi na ustalenia grupy roboczej ds. wynagradzania nauczycieli z 26 czerwca br. działającej w ramach Zespołu ds. pragmatyki zawodowej nauczycieli. Czego domagają się związkowcy?

REKLAMA