REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Złote Formaty 2011 - Finaliści konkursu

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

W ścisłej czołówce prestiżowego Konkursu Złote Formaty, organizowanego przez Grupę Ströer, znalazło się 20 miast i regionów, które zawalczą o 5 ogólnopolskich kampanii reklamowych oraz o statuetkę Złotego Formatu.

Konkurs Złote Formaty stanowi przegląd osiągnięć promocyjnych polskich miast i regionów oraz weryfikację postępów w zakresie efektywności działań promocyjnych. Dotychczas, do czterech edycji Konkursu, 240 samorządów przesłało ponad 750 projektów.

REKLAMA

REKLAMA

Rozstrzygnięcie V edycji Konkursu Złote Formaty nastąpi podczas Festiwalu Promocji Miast i Regionów, który odbędzie się w dniach 20-21 września 2011 roku w hotelu Sheraton w Warszawie. Festiwal Promocji Miast i Regionów to największe w Polsce, a także w Europie wydarzenia dedykowanego szeroko pojętej promocji miejsc.  

Na zwycięzców Konkursu czekają nagrody ufundowane przez organizatora i mecenasa Konkursu, Grupę Ströer w Polsce. To 5 ogólnopolskich kampanii reklamowych, kampanie w warszawskim Metrze, na nowoczesnych nośnikach Infoscreen oraz prestiżowe statuetki Złotego Formatu. Zostaną również wręczone Nagrody Specjalne ufundowane przez Partnerów i Patronów Konkursu – Związek Miast Polskich, magazyny Elle i Brief for Poland oraz portal PRoto.pl.

Do Konkursu samorządy mogły zgłaszać projekty promocyjne w pięciu kategoriach:

•    Grand Prix Festiwalu za całokształt działań promocyjnych prowadzonych na przestrzeni dwóch ostatnich lat

Dalszy ciąg materiału pod wideo

•    Event

•    Wydawnictwo promocyjne

•    Kampania Reklamowa

•    Kampania public relations/public relations on-line

REKLAMA

Do tegorocznej edycji Konkursu, 67 samorządów reprezentujących wszystkie województwa Polski, zgłosiło 157 projektów promocyjnych. Spośród nich, do finału Jury zakwalifikowało 33 najlepsze projekty – 18 zgłoszonych przez miasta (Gdynia, Gdańsk, Jarocin, Poznań, Kraków, Lublin, Częstochowa, Śrem, Ruda Śląska, Katowice, Dąbrowa Górnicza, Wodzisław Śląski oraz Wrocław) i 15 nadesłanych przez województwa (łódzkie, warmińsko-mazurskie, podlaskie, małopolskie, pomorskie, śląskie i lubelskie). Rekordzistami są Gdańsk oraz województwo warmińsko-mazurskie –w finale znalazły się aż 4 projekty zgłoszone przez te samorządy.

„W promocji miast i regionów chodzi o głęboką logikę wynikającą z zarządzania, obranych kierunków rozwoju, pozycjonowania się na tle konkurencji, kreowania produktów turystycznych. Tylko konsekwentnie realizowana określona polityka, nowe inwestycje i innowacje mogą zmieniać wizerunek miasta, tym samym kształtować jego markę. Polskie samorządy przygotowują i przesyłają do Złotych Formatów coraz lepsze projekty promocyjne, ponieważ świadomie kreują i zarządzają swoją coraz bardziej atrakcyjną ofertą.” – mówi Anna Proszowska-Sala, Dyr. Programowy Festiwalu Promocji Miast i Regionów.

„Pięć lat temu, kiedy Grupa Ströer organizowała pierwszą edycję Konkursu Złote Formaty, promocja miast

i regionów była w Polsce świeżym tematem. Istniała więc potrzeba stworzenia Konkursu, który z jednej strony będzie kreował standardy, a z drugiej pozwoli na wymianę wiedzy i doświadczenia między przedstawicielami samorządów. Każda kolejna edycja potwierdza, że Złote Formaty są bardzo potrzebne. Wspaniałe pomysły, świetne realizacje – często przy bardzo symbolicznych budżetach – za sprawą nagród, nominacji czy wreszcie samego tytułu Złotego Formatu, zyskują należne uznanie, poparcie i kontynuację.” – mówi Andrzej Magdziak, Członek Zarządu Ströer Polska Sp. z o.o.

Obrady Jury odbyły się 6 lipca 2011 roku w Warszawie. Funkcję audytora, czuwającego nad prawidłowością przebiegu obrad Jury pełnił Ernst & Young. Poniżej lista nominowanych:

Kategoria DZIAŁALNOŚĆ PROMOCYJNA – GRAND PRIX:

1.    JAROCIN – Kampania wizerunkowa wewnętrzna JAROCIN FREE.WOLNE MIASTO

2.    URZAD MARSZAŁKOWSKI WOJ. LUBELSKIEGO – Lubelskie  –  Promocja 2009-2010

3.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. POMORSKIEGO – Turystyczna Promocja Województwa Pomorskiego

4.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. ŚLĄSKIEGO – Działalność promocyjna Województwa Śląskiego 2009-2010

5.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO – Mazury Cud Natury

Kategoria EVENT:

1.    GDAŃSK – Blog Forum Gdańsk 2010

2.    KRAKÓW – Chopin w mieście

3.    LUBLIN – Carnaval Sztuk – Mistrzów 2010

4.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI W ŁODZI – Wędrowny Festiwal Filharmonii Łódzkiej „Kolory Polski” 2010

5.    URZAD MARSZAŁKOWSKI WOJ. WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO – Kandydat Wszystkich Polaków

Kategoria WYDAWNICTWO PROMOCYJNE:

1.    CZESTOCHOWA – „Good City for Good Business – zainwestuj w Częstochowie”

2.    GDAŃSK – Europejski Poeta Wolności

3.    GDYNIA – Navigator Gdyni

4.    ŚREM – Kalendarz na rok 2011 „I love Śrem”

5.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. MAŁOPOLSKIEGO – Seria wydawnictw produktowych: „Małopolska. Zakupy z tradycją”, „Małopolska. Inspirowanie tradycją”, „Małopolska. Święta, tradycje, zwyczaje”

6.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO – Folder „To Mazury, nie…”

7.    WODZISŁAW ŚLĄSKI – Film City LipDub Wodzisław Śląski

Kategoria KAMPANIA REKLAMOWA:

1.    DĄBROWA GÓRNICZA – Kampania reklamowa „Dębowy Świat dla aktywnych”

2.    GDAŃSK – Dotknij wolności. Kampania promocyjna Miasta Gdańska – 2010

3.    KATOWICE – Kampania reklamowa „Katowice – miasto wielkich wydarzeń”

4.    KRAKÓW – Kampania promocyjna Miasta Krakowa 2010 „Gołębie kręcą Kraków”

5.    POZNAŃ – „Kalejdoskop” poza granicami kraju

6.    RUDA ŚLĄSKA – 15 minut do miliona  –  program promocji terenów zlokalizowanych wzdłuż Drogowej Trasy Średnicowej w Rudzie Śląskiej

7.    URZĄD MASZAŁKOWSKI WOJ. LUBELSKIEGO – Wizerunkowa kampania promocyjna „Lubelskie. Chwilo trwaj”

8.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. PODLASKIEGO – Zewnętrzna kampania promocyjna Województwa Podlaskiego

9.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. ŚLĄSKIEGO – Pasjonauci polecają: Śląskie. Pozytywna energia

10.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO: To Mazury, nie…

Kategoria KAMPANIA PR / ON-LINE PR:

1.    GDAŃSK – Fale GDN

2.    WROCŁAW – Wrocław przeciw płatnej obwodnicy

3.    POZNAŃ – Poznań za pół ceny

4.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. MAŁOPOLSKIEGO – Małopolska zimą w iPhone

5.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. MAŁOPOLSKIEGO – Prezentacja Małopolskiego na targach ITB w Berlinie

6.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. POMORSKIEGO – Czas na Bałtyk

samorzad.infor.pl

Zapisz się na newsletter
Śledź na bieżąco nowe inicjatywy, projekty i ważne decyzje, które wpływają na Twoje życie codzienne. Zapisz się na nasz newsletter samorządowy.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Samorzad.infor.pl

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Sektor publiczny
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Wybory prezydenckie: ułatwienia dla wyborców 60+

Transport do i z lokalu wyborczego. Możliwość głosowania korespondencyjnego albo za pośrednictwem pełnomocnika. Możliwość zmiany miejsca głosowania w obwodzie właściwym dla lokalu przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych. Z tych wszystkich ułatwień mogą skorzystać wyborcy, którzy najpóźniej w dniu głosowania w tegorocznych wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej ukończą 60. rok życia. A także wyborcy niepełnosprawni – bez względu na wiek.

Plany ewakuacyjne i szkolenia. Nowe zadania gmin w 2025 r.

Do końca 2025 r. gminy muszą opracować plany ewakuacyjne. To jedno z zadań nałożonych na samorządy przez ustawę z 5 grudnia 2024 r. o ochronie ludności i obronie cywilnej.

Polacy mają problem z rozróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych

Z badania zrealizowanego przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS wynika, że Polacy mylą piwa alkoholowe i bezalkoholowe oraz chcą całkowitego zakazu reklamowania piwa "zero procent".

4666 zł brutto dla pracownika samorządu? To nie żart

Trwa odpływ fachowców z sektora samorządowego. Powód? Niskie płace, poczucie braku doceniania i marne perspektywy na przyszłość. W programie Gość Infor.pl gościł Jacek Wolszczak, pracownik samorządu z dolnośląskiej Świdnicy.

REKLAMA

Cytomegalia wrodzona. Przełomowe badanie z honorowym patronatem Ministerstwa Zdrowia

Wirus cytomegalii u kobiet w ciąży może stanowić zagrożenie dla zdrowia a nawet życia dziecka. W Klinice Położnictwa i Ginekologii Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie realizowany jest projekt POL PRENATAL CMV. To pierwsze badanie w Polsce i drugie na świecie dotyczące zakażenia wewnątrzmacicznego u ciężarnych z pierwotną infekcją wirusem cytomegalii. Jest to przełomowe badanie niekomercyjne, finansowane przez Agencję Badań Medycznych, nad którym honorowy patronat objęła Minister Zdrowia Izabela Leszczyna.

Liczba ludności w Polsce [dane GUS]

Główny Urząd Statystyczny podał dane dotyczące liczby ludności w Polsce na koniec I kwartału 2025 r.

Minimalne warunki utrzymania psów i kotów w schroniskach dla zwierząt [PROJEKT ROZPORZĄDZENIA]

Projekt rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie minimalnych warunków utrzymywania psów i kotów w schroniskach dla zwierząt trafił do konsultacji i opiniowania. Co zawiera? Co się zmieni?

Nowe świadczenie "Moje zdrowie – Bilans Zdrowia Osoby Dorosłej": większa dostępność do skierowań na badania. Jakie badania będzie można zrobić? Kto będzie mógł wystawić skierowanie na badanie? [PROJEKT ROZPORZĄDZENIA]

Ministerstwo Zdrowia pracuje nad zmianami mającymi zwiększenie dostępności do świadczeń zdrowotnych o charakterze diagnostyczno-profilaktycznym. Położne i pielęgniarki będą mogły wystawiać skierowania na badania w ramach nowego świadczenia "Moje zdrowie – Bilans Zdrowia Osoby Dorosłej". Jakie badania będzie można zrobić?

REKLAMA

W czwartek nawet blisko 30 st. C. Gdzie takie temperatury?

Jest szansa, że w tym roku na Wielkanoc nie będzie śniegu. Od kilku dni pogoda jest wiosenna, w czwartek temperatura wyniesie od 21 do 26 st. C, a w centrum możliwe jest nawet 27 st. C!

Podwyżki dla pracowników samorządowych z wyrównaniem od 1 marca 2025 r. Kto odpowiada za podwyżki? Odpowiedź MF i MRPiPS [PROJEKT ROZPORZĄDZENIA]

Podwyżki dla pracowników samorządowych z wyrównaniem od 1 marca 2025 r. Kto odpowiada za podwyżki? Odpowiedź MF i MRPiPS. Co zakłada projekt rozporządzenia Rady Ministrów zmieniający rozporządzenie w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (RD172)?

REKLAMA