REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Złote Formaty 2011 - Finaliści konkursu

REKLAMA

W ścisłej czołówce prestiżowego Konkursu Złote Formaty, organizowanego przez Grupę Ströer, znalazło się 20 miast i regionów, które zawalczą o 5 ogólnopolskich kampanii reklamowych oraz o statuetkę Złotego Formatu.

Konkurs Złote Formaty stanowi przegląd osiągnięć promocyjnych polskich miast i regionów oraz weryfikację postępów w zakresie efektywności działań promocyjnych. Dotychczas, do czterech edycji Konkursu, 240 samorządów przesłało ponad 750 projektów.

REKLAMA

REKLAMA

Rozstrzygnięcie V edycji Konkursu Złote Formaty nastąpi podczas Festiwalu Promocji Miast i Regionów, który odbędzie się w dniach 20-21 września 2011 roku w hotelu Sheraton w Warszawie. Festiwal Promocji Miast i Regionów to największe w Polsce, a także w Europie wydarzenia dedykowanego szeroko pojętej promocji miejsc.  

Na zwycięzców Konkursu czekają nagrody ufundowane przez organizatora i mecenasa Konkursu, Grupę Ströer w Polsce. To 5 ogólnopolskich kampanii reklamowych, kampanie w warszawskim Metrze, na nowoczesnych nośnikach Infoscreen oraz prestiżowe statuetki Złotego Formatu. Zostaną również wręczone Nagrody Specjalne ufundowane przez Partnerów i Patronów Konkursu – Związek Miast Polskich, magazyny Elle i Brief for Poland oraz portal PRoto.pl.

Do Konkursu samorządy mogły zgłaszać projekty promocyjne w pięciu kategoriach:

•    Grand Prix Festiwalu za całokształt działań promocyjnych prowadzonych na przestrzeni dwóch ostatnich lat

Dalszy ciąg materiału pod wideo

•    Event

•    Wydawnictwo promocyjne

•    Kampania Reklamowa

•    Kampania public relations/public relations on-line

REKLAMA

Do tegorocznej edycji Konkursu, 67 samorządów reprezentujących wszystkie województwa Polski, zgłosiło 157 projektów promocyjnych. Spośród nich, do finału Jury zakwalifikowało 33 najlepsze projekty – 18 zgłoszonych przez miasta (Gdynia, Gdańsk, Jarocin, Poznań, Kraków, Lublin, Częstochowa, Śrem, Ruda Śląska, Katowice, Dąbrowa Górnicza, Wodzisław Śląski oraz Wrocław) i 15 nadesłanych przez województwa (łódzkie, warmińsko-mazurskie, podlaskie, małopolskie, pomorskie, śląskie i lubelskie). Rekordzistami są Gdańsk oraz województwo warmińsko-mazurskie –w finale znalazły się aż 4 projekty zgłoszone przez te samorządy.

„W promocji miast i regionów chodzi o głęboką logikę wynikającą z zarządzania, obranych kierunków rozwoju, pozycjonowania się na tle konkurencji, kreowania produktów turystycznych. Tylko konsekwentnie realizowana określona polityka, nowe inwestycje i innowacje mogą zmieniać wizerunek miasta, tym samym kształtować jego markę. Polskie samorządy przygotowują i przesyłają do Złotych Formatów coraz lepsze projekty promocyjne, ponieważ świadomie kreują i zarządzają swoją coraz bardziej atrakcyjną ofertą.” – mówi Anna Proszowska-Sala, Dyr. Programowy Festiwalu Promocji Miast i Regionów.

„Pięć lat temu, kiedy Grupa Ströer organizowała pierwszą edycję Konkursu Złote Formaty, promocja miast

i regionów była w Polsce świeżym tematem. Istniała więc potrzeba stworzenia Konkursu, który z jednej strony będzie kreował standardy, a z drugiej pozwoli na wymianę wiedzy i doświadczenia między przedstawicielami samorządów. Każda kolejna edycja potwierdza, że Złote Formaty są bardzo potrzebne. Wspaniałe pomysły, świetne realizacje – często przy bardzo symbolicznych budżetach – za sprawą nagród, nominacji czy wreszcie samego tytułu Złotego Formatu, zyskują należne uznanie, poparcie i kontynuację.” – mówi Andrzej Magdziak, Członek Zarządu Ströer Polska Sp. z o.o.

Obrady Jury odbyły się 6 lipca 2011 roku w Warszawie. Funkcję audytora, czuwającego nad prawidłowością przebiegu obrad Jury pełnił Ernst & Young. Poniżej lista nominowanych:

Kategoria DZIAŁALNOŚĆ PROMOCYJNA – GRAND PRIX:

1.    JAROCIN – Kampania wizerunkowa wewnętrzna JAROCIN FREE.WOLNE MIASTO

2.    URZAD MARSZAŁKOWSKI WOJ. LUBELSKIEGO – Lubelskie  –  Promocja 2009-2010

3.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. POMORSKIEGO – Turystyczna Promocja Województwa Pomorskiego

4.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. ŚLĄSKIEGO – Działalność promocyjna Województwa Śląskiego 2009-2010

5.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO – Mazury Cud Natury

Kategoria EVENT:

1.    GDAŃSK – Blog Forum Gdańsk 2010

2.    KRAKÓW – Chopin w mieście

3.    LUBLIN – Carnaval Sztuk – Mistrzów 2010

4.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI W ŁODZI – Wędrowny Festiwal Filharmonii Łódzkiej „Kolory Polski” 2010

5.    URZAD MARSZAŁKOWSKI WOJ. WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO – Kandydat Wszystkich Polaków

Kategoria WYDAWNICTWO PROMOCYJNE:

1.    CZESTOCHOWA – „Good City for Good Business – zainwestuj w Częstochowie”

2.    GDAŃSK – Europejski Poeta Wolności

3.    GDYNIA – Navigator Gdyni

4.    ŚREM – Kalendarz na rok 2011 „I love Śrem”

5.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. MAŁOPOLSKIEGO – Seria wydawnictw produktowych: „Małopolska. Zakupy z tradycją”, „Małopolska. Inspirowanie tradycją”, „Małopolska. Święta, tradycje, zwyczaje”

6.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO – Folder „To Mazury, nie…”

7.    WODZISŁAW ŚLĄSKI – Film City LipDub Wodzisław Śląski

Kategoria KAMPANIA REKLAMOWA:

1.    DĄBROWA GÓRNICZA – Kampania reklamowa „Dębowy Świat dla aktywnych”

2.    GDAŃSK – Dotknij wolności. Kampania promocyjna Miasta Gdańska – 2010

3.    KATOWICE – Kampania reklamowa „Katowice – miasto wielkich wydarzeń”

4.    KRAKÓW – Kampania promocyjna Miasta Krakowa 2010 „Gołębie kręcą Kraków”

5.    POZNAŃ – „Kalejdoskop” poza granicami kraju

6.    RUDA ŚLĄSKA – 15 minut do miliona  –  program promocji terenów zlokalizowanych wzdłuż Drogowej Trasy Średnicowej w Rudzie Śląskiej

7.    URZĄD MASZAŁKOWSKI WOJ. LUBELSKIEGO – Wizerunkowa kampania promocyjna „Lubelskie. Chwilo trwaj”

8.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. PODLASKIEGO – Zewnętrzna kampania promocyjna Województwa Podlaskiego

9.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. ŚLĄSKIEGO – Pasjonauci polecają: Śląskie. Pozytywna energia

10.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO: To Mazury, nie…

Kategoria KAMPANIA PR / ON-LINE PR:

1.    GDAŃSK – Fale GDN

2.    WROCŁAW – Wrocław przeciw płatnej obwodnicy

3.    POZNAŃ – Poznań za pół ceny

4.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. MAŁOPOLSKIEGO – Małopolska zimą w iPhone

5.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. MAŁOPOLSKIEGO – Prezentacja Małopolskiego na targach ITB w Berlinie

6.    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. POMORSKIEGO – Czas na Bałtyk

samorzad.infor.pl

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Samorzad.infor.pl

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Sektor publiczny
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
11 nowych wyrobów z województwa lubelskiego wpisanych na ministerialną listę produktów tradycyjnych

Na ministerialną listę produktów tradycyjnych trafiło 11 nowych wyrobów z województwa lubelskiego. Są to między innymi bandzwoły z fasolą, trawnicka lemieszka i szczodroki karczmiskie. 

Doustne i donosowe produkty immunostymulujące (szczepionki) w zaktualizowanym wykazie substancji czynnych wchodzących w skład produktów leczniczych, które można sprzedawać w placówkach obrotu pozaaptecznego i w aptekach. [Projekt rozporządzenia]

Doustne i donosowe produkty immunostymulujące (szczepionki) w zaktualizowanym wykazie substancji czynnych wchodzących w skład produktów leczniczych, które można sprzedawać w placówkach obrotu pozaaptecznego i w aptekach. Projekt trafił do konsultacji.

Poniosłeś straty w wyniku deszczu nawalnego lub powodzi? Złóż wniosek do 31 stycznia 2025 r. Dopłaty od 1 tys. zł do 3 tys. zł na ha upraw rolnych

Poniosłeś straty w wyniku deszczu nawalnego lub powodzi? Złóż wniosek do 31 stycznia 2025 r. Dopłaty od 1 tys. zł do 3 tys. zł na ha upraw rolnych. Jak złożyć wniosek? Jakie są stawki dopłat do powierzchni zniszczonych upraw?

Dlaczego Polska sprzeciwia się umowie UE-Mercosur? Trzy główne powody, a także możliwe scenariusze

Polska jednoznacznie mówi "nie" umowie handlowej UE-Mercosur. Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi ostrzega przed jej konsekwencjami dla rolnictwa i standardów produkcji w UE. Co budzi największe obawy? Jakie będą dalsze kroki Unii Europejskiej i polskiego rządu?

REKLAMA

D. Trump: rozważę wycofanie się z NATO, jeśli Europejczycy nie będą traktować nas uczciwie

Jeśli Europejczycy będą traktować nas uczciwie, zostaniemy w NATO, ale jeśli nie, absolutnie rozważę wyjście z Sojuszu - oświadczył prezydent elekt USA Donald Trump w wywiadzie w NBC. Trump powiedział też, że Ukraina może spodziewać się mniejszego wsparcia i że "aktywnie" stara się doprowadzić do końca wojny.

Matura 2025. Próbny egzamin z matematyki. Odpowiedzi [ARKUSZE Z CKE]

W czwartek 5 grudnia rozpoczęły się się próbne egzaminy maturalne organizowane przez Centralną Komisję Egzaminacyjną. Potrwają do 17 grudnia. Dziś 6 grudnia egzamin z matematyki. Publikujemy zadania wraz z odpowiedziami. 

Samorządy apelują o zmiany: Obecne regulacje mogą przynieść więcej szkód niż korzyści organizacjom pracującym z dziećmi i młodzieżą

Samorządowcy deklarują poparcie dla idei ochrony małoletnich i przeciwdziałania przestępstwom na tle seksualnym. Alarmują jednak, że obowiązujące przepisy powodują nadmierną biurokratyzację oraz utrudniają funkcjonowanie małych, lokalnych organizacji pracujących z dziećmi i młodzieżą. Niektóre podmioty będą zmuszone do ograniczenia swojej działalności.

W Sejmie: nauczyciele chcą limitu 8 godzin pracy dziennie. I kontroli przez kuratorów

Nauczyciele chcą limitu 8 godzin pracy dziennie, aby nie była możliwa sytuacja, że po zsumowaniu "okienek" i godzin pracy w klasach musieli przebywać w szkole dłużej niż 8 h dziennie. I kontroli przez kuratorów tego limitu (z wyjątkiem incydentalnych sytuacji jak rady, zebrania, wycieczki). Kontrolowani mieliby być dyrektorzy szkół.

REKLAMA

Opłata reklamowa 2025 r.: część stała 3,72 zł, część zmienna 0,34 zł

Opłata reklamowa 2025 r.: część stała 3,72 zł, część zmienna 0,34 zł. W jakich przypadkach nie pobiera się opłaty reklamowej? Kto musi opłacić opłatę reklamową? Co w przypadku, gdy budynek ma więcej niż jednego właściciela?

Opłata od posiadania psów 2025 r.: 178,26 zł

Opłata od posiadania psów 2025 r. Maksymalna wysokość opłaty od posiadania psów w 2025 r. wynosić będzie 178,26 zł. Kto powinien opłacić opłatę od posiadania psów? Kto jest zwolniony od opłaty od posiadania psów? Co z psami asystującymi?

REKLAMA