Marketing miejsc w JST
REKLAMA
Wcelu promocji wykorzystuje się wiele form komunikacji. Mogą to być strony internetowe, portale społecznościowe, media regionalne, spoty reklamowe, billboardy czy choćby organizowanie eventów. Ważne, by było to działanie przemyślane i konsekwentne.
REKLAMA
REKLAMA
Jakich zatem działań marketingowych potrzebują samorządy? Czy powinny wykorzystywać nowe technologie i w jakim kierunku zmierza komunikacja JST? Po które narzędzia sięga się coraz częściej, w których dostrzega się potencjał? Na te i inne pytania poszukiwano odpowiedzi podczas badania, które na przełomie października i listopada 2012 r. przeprowadziły Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Exacto Sp. z o.o. oraz Korporacja Badawcza Pretendent.
Nowe technologie coraz odważniej wkraczają w proces wymiany informacji pomiędzy samorządem a otoczeniem – oto wnioski z badania prawie 170 podmiotów, mającego na celu zweryfikowanie sposobu planowania oraz wykonywania działań promocyjnych realizowanych przez urzędy miejskie i gminne. Jego wyniki zaprezentowano podczas II Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach.
Więcej w Gazecie Samorządu i Administracji - Zamów prenumeratę >>
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.