reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Sektor publiczny > Wiadomości > Program badań statystycznych na 2011 r.

Program badań statystycznych na 2011 r.

Rada Ministrów wydała rozporządzenie w sprawie programu badań statystycznych na 2011 rok. Najważniejszym badaniem będzie "narodowy spis powszechny ludności i mieszkań ".

Program ten będzie obejmować badania prowadzone przez prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, ministrów i kierowników naczelnych i centralnych organów administracji rządowej, prezesa Narodowego Banku Polskiego oraz służby statystyki publicznej - poinformowało we wtorek Centrum Informacyjne Rządu.

Badania będą realizowane na podstawie informacji zbieranych obligatoryjnie i dobrowolnie w formie różnych rodzajów sprawozdawczości. Program ten obejmuje także "Narodowy spis powszechny ludności i mieszkań w 2011 r." Jest to najważniejsze badanie statystyczne realizowane w Polsce raz na 10 lat.

Podstawowym celem badań jest dostarczanie rzetelnych, obiektywnych, profesjonalnych informacji, potrzebnych organom władzy państwowej, administracji rządowej i samorządowej. Zakres tych badań umożliwia wywiązywanie się przez Polskę z obowiązków wynikających z członkostwa w Unii Europejskiej i organizacjach międzynarodowych.

"Zebrane informacje pozwolą prezesowi GUS określić podstawowe wielkości i wskaźniki dotyczące szeroko pojętej sfery życia gospodarczego i społecznego" - podał CIR.

ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie programu badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011 (Dz.U. Nr 239; poz. 1594) wejdzie w życie 4 stycznia 2011 r.

Czytaj także: Koniec spisu rolnego>>

reklama

Czytaj także

Źródło:

PAP
Czas pracy 2020. Planowanie, rozliczanie i ewidencja59.00 zł
reklama

Narzędzia księgowego

reklama
reklama

POLECANE

reklama
reklama

Ostatnio na forum

reklama

Compliance 2020

reklama

Eksperci portalu infor.pl

AYMING POLSKA

Konsulting strategiczny i operacyjny

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama