REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Forum Praktyków Marketingu Miejsc

REKLAMA

Brief for Poland oraz Urząd Miasta Sopotu zapraszają na trzecią edycję Forum Praktyków Marketingu Miejsc, które odbędzie się 14 marca w Państwowej Galerii Sztuki w Sopocie.

Poprzednie dwie edycje FPMM, które odbyły się w Warszawie i Łodzi, pokazały, że są wydarzeniami godnymi uwagi każdego przedstawiciela administracji samorządowej w Polsce, na co dzień profesjonalnie zajmującego się promocją swojej gminy, starostwa, miasta czy regionu.

REKLAMA

Prelegentami FPMM są polscy i światowi praktycy branży marketingowej i eksperci z firm doradczych oraz trenerzy. Udział w Forum umożliwia uczestnikom wymianę doświadczeń, integrację oraz rozwój umiejętności w zakresie marketingu miejsc.

Trendy w promocji miast i regionów  

Jak planować i realizować działania przy obecnej koniunkturze

Podczas warsztatów i paneli dyskusyjnych III edycji FPMM uczestnicy będą mieli możliwość poznania odpowiedzi na pytania:


1.    Jakie są trendy w promocji marek miejsc?

2.    Jakie powinny być główne cele strategii promocji miast i regionów?

Dalszy ciąg materiału pod wideo

3.    Jakie są najczęściej popełniane błędy?

4.    Jakie narzędzia stosować do skutecznego komunikowania działań w regionach?

5.    Jak wykorzystać telewizję i inne media do promocji marki miejsca?

6.    Dlaczego branding wewnętrzny jest ważny dla marek miejsc?

7.    Jak sprawić, aby społeczności lokalne utożsamiały się z marką miejsca?

8.    Jak zaangażować obywateli w budowanie marki?

9.    Jak nowe technologie wpływają na relacje: miasto – konsument?

Gość specjalny - José Filipe Torres, CEO Bloom Consulting

Światowej sławy specjalista w dziedzinie brandingu narodowego. Doceniony przez The Economist i Forbes. Od 2003 roku prezes i dyrektor strategiczny Bloom Consulting, firmy doradczej z siedzibą w Madrycie oraz biurami w 7 innych krajach. Od osiemnastego roku życia, związany z branżą doradztwa i designu. Pracował dla takich krajów jak Łotwa, Portugalia, Hiszpania i Bułgaria, doradzał m.in. Serbii, Słowenii i Szwecji.

* Jose Filipe Torres,  światowej sławy specjalista w dziedzinie marketingu miejsc poprowadzi warsztat: 8 kroków do brandingu regionalnego

•    Jak region może promować się w świecie?

•    Jakie powinny być główne cele strategii promocji regionu?

•    Jakie są najczęściej popełniane błędy?

* dr Marta Hereźniak z Uniwersytetu Łódzkiego poprowadzi warsztat nt. brandingu wewnętrznego w krajach, miastach i regionach

•    Dlaczego branding wewnętrzny jest ważny dla marek miejsc?

•    Jak sprawić, aby społeczności lokalne utożsamiały się z marką miejsca?

•    Jak zaangażować obywateli w budowanie marki?

* Biuro Reklamy i Handlu TVP zaprezentuje case study nt. product placementu w produkcjach Telewizji Polskiej

* Szymon Sikorski, dyrektor generalny Publicon PR, wykładowca Uniwersytetu Wrocławskiego opowie o innowacjach i rozwiązaniach technologicznych w komunikacji miast i regionów

* Biuro Prezydenta Sopotu opowie o Sopocie jako całorocznym kurorcie opartym na turystyce biznesowej i rekreacyjnej, a także o wysokiej jakości życia w mieście

* Debata z udziałem publiczności podsumowująca trendy w promocji miast i regionów

>Forum Praktyków Marketingu Miejsc

Państwowa Galeria Sztuki, Sopot
Poniedziałek, 14 marca 2011
Godz. 9:00 – 18:00

Zgłoszenia i informacje: www.brief4poland.pl

Organizatorzy

 Organizator:                       Gospodarz: 

Partnerzy strategiczni:              

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Gazeta Samorządu i Administracji

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Sektor publiczny
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Młodzieżowe Słowo Roku 2024 - zgłoszenia w konkursie do 5 listopada

To już dziewiąta edycja konkursu na Młodzieżowe Słowo Roku. Propozycje słów konkursowych wraz z wyjaśnieniem, co znaczą można składać od 8 października do 5 listopada. W ubiegłym roku zwyciężyło słowo "rel".

Czy jedna godzina lekcji religii w tygodniu będzie obowiązkowa? Komentarz MEN

Zdaniem kardynała Tadeusza Nycza jedna godzina lekcji religii w tygodniu powinna być obowiązkowa dla wszystkich uczniów. Rzecznik prasowy resortu edukacji Piotr Otrębski odniósł się do tej wypowiedzi i poinformował o stanowisku MEN.

SMS ze skarbówki lub innego urzędu. Cyberprzestępcy intensywnie wykorzystują je do okradania internautów, ale i tak chcemy je otrzymywać, dlaczego

Najmniej chętnie SMS ze skarbówki, zwłaszcza gdy dotyczy potrzeby zapłaty podatku. Ale info o załatwionej sprawie i dokumentach do odbioru, ostrzeżenie o anomaliach pogodowych czy ponadwymiarowym smogu – już jak najbardziej. Urzędowe SKS-y są powszechnie akceptowane i pożądane.

Od min. edukacji B. Nowackiej na otarcie łez 8000 zł brutto dla 300 nauczycieli. Nagroda 0 zł dla innych w 2024 r. W 2023 r. 1125 zł dla każdego

Rok temu (2023 r.) nagroda 1125 zł na Dzień Nauczyciela oficjalnie związana była z 250. rocznicą utworzenia Komisji Edukacji Narodowej. W dominującej (chyba) opinii przypisano tej nagrodzie negatywny kontekst w postaci "łapówki" wyborczej dla nauczycieli od rządu PIS. Min. edukacji P. Czarnek nie chciał przyznać 30% podwyżek dla nauczycieli na 2024 r. (były duże, ale nie aż tak). Więc jako pocieszenie nauczyciele otrzymali po 1125 zł. Niektórzy dostali też bon na komputer 2500 zł.

REKLAMA

Min. edukacji B. Nowacka: Nauka pisania i czytania w "zerówkach". Zajęcia dodatkowe

Temat tego zakazu pilotuje Onet. Portal ustalił, że dr Gabriela Olszowska (Małopolski Kurator Oświaty) w rozesłanym piśmie do placówek oświatowych zniechęca uczenia dzieci w zerówkach do nauki ….. pisania i czytania. Używa przy tym dyskusyjnych argumentów np., że rączka dziecka w wieku 6 lat źle znosi … pisanie literek, a w wieku 7 lat już tego problemu nie ma. Kurator sugeruje też, że nauczyciele w zerówkach nie mają kompetencji do uczenia dzieci w sposób nie powodujący dysleksji u nich. Powstaje też wątpliwość, czy kuratorium wprowadza zakaz nauki pisania i czytania małych dzieci, czy też jest to tylko sugestia. 

Oszuści podszywają się teraz pod zbiórki dla powodzian

Oszuści wiedzą, co działa na potencjalne ofiary, dlatego teraz zaczęli wykorzystywać wątki powodziowe. Na przykład do oszustw inwestycyjnych. NASK apeluje o czujność. Zbiórki można zweryfikować. 

Dlaczego seniorzy czują się samotni i co miasta mogą z tym zrobić?

Samotność to poważny problem, zwłaszcza wśród seniorów. Z badań wynika, że większość osób w wieku 66-85 lat uważa ją za główną przyczynę problemów psychicznych. Miasta mogą odegrać istotną rolę, oferując wsparcie w postaci zajęć, wydarzeń kulturalnych i darmowej pomocy psychologicznej.

Próg pomocy to milion złotych lub wartość poniesionych szkód. Przedsiębiorca poszkodowany w powodzi ma do wybory dwie opcje: 16 tys. zł na każdą z ubezpieczonych w firmie osób lub 75 proc. średniomiesięcznego przychodu za ubiegły rok

Świadczenie dla przedsiębiorców poszkodowanych w powodzi będzie wypłacane do miliona złotych lub wartości poniesionych szkód. Do wyboru są dwie opcje: 16 tys. zł na każdą z ubezpieczonych w firmie osób lub 75 proc. średniomiesięcznego przychodu za ubiegły rok. Aby otrzymać świadczenie pomocowe poszkodowany przedsiębiorca powinien udać się do ZUS-u i tam złożyć wniosek oraz oświadczenie.

REKLAMA

Limity mianowań urzędników w służbie cywilnej 2025–2027. Jest decyzja rządu

Rada Ministrów przyjęła 28 września 2024 r. trzyletni plan limitu mianowań urzędników w służbie cywilnej na lata 2025–2027, przedłożony przez Szefa Służby Cywilnej.

mLegitymacja studencka. Warto ją dodać do aplikacji mObywatel

Elektroniczna legitymacja studencka to cyfrowa wersja legitymacji tradycyjnej. Dzięki niej studenci mogą korzystać z różnych zniżek, np. na komunikację miejską, bilety do kina czy teatru. Już ponad 218 tys. studentów korzysta z mLegitymacji.

REKLAMA