REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Forum Praktyków Marketingu Miejsc

REKLAMA

Brief for Poland oraz Urząd Miasta Sopotu zapraszają na trzecią edycję Forum Praktyków Marketingu Miejsc, które odbędzie się 14 marca w Państwowej Galerii Sztuki w Sopocie.

Poprzednie dwie edycje FPMM, które odbyły się w Warszawie i Łodzi, pokazały, że są wydarzeniami godnymi uwagi każdego przedstawiciela administracji samorządowej w Polsce, na co dzień profesjonalnie zajmującego się promocją swojej gminy, starostwa, miasta czy regionu.

REKLAMA

REKLAMA

Prelegentami FPMM są polscy i światowi praktycy branży marketingowej i eksperci z firm doradczych oraz trenerzy. Udział w Forum umożliwia uczestnikom wymianę doświadczeń, integrację oraz rozwój umiejętności w zakresie marketingu miejsc.

Trendy w promocji miast i regionów  

Jak planować i realizować działania przy obecnej koniunkturze

Podczas warsztatów i paneli dyskusyjnych III edycji FPMM uczestnicy będą mieli możliwość poznania odpowiedzi na pytania:


1.    Jakie są trendy w promocji marek miejsc?

REKLAMA

2.    Jakie powinny być główne cele strategii promocji miast i regionów?

Dalszy ciąg materiału pod wideo

3.    Jakie są najczęściej popełniane błędy?

4.    Jakie narzędzia stosować do skutecznego komunikowania działań w regionach?

5.    Jak wykorzystać telewizję i inne media do promocji marki miejsca?

6.    Dlaczego branding wewnętrzny jest ważny dla marek miejsc?

7.    Jak sprawić, aby społeczności lokalne utożsamiały się z marką miejsca?

8.    Jak zaangażować obywateli w budowanie marki?

9.    Jak nowe technologie wpływają na relacje: miasto – konsument?

Gość specjalny - José Filipe Torres, CEO Bloom Consulting

Światowej sławy specjalista w dziedzinie brandingu narodowego. Doceniony przez The Economist i Forbes. Od 2003 roku prezes i dyrektor strategiczny Bloom Consulting, firmy doradczej z siedzibą w Madrycie oraz biurami w 7 innych krajach. Od osiemnastego roku życia, związany z branżą doradztwa i designu. Pracował dla takich krajów jak Łotwa, Portugalia, Hiszpania i Bułgaria, doradzał m.in. Serbii, Słowenii i Szwecji.

* Jose Filipe Torres,  światowej sławy specjalista w dziedzinie marketingu miejsc poprowadzi warsztat: 8 kroków do brandingu regionalnego

•    Jak region może promować się w świecie?

•    Jakie powinny być główne cele strategii promocji regionu?

•    Jakie są najczęściej popełniane błędy?

* dr Marta Hereźniak z Uniwersytetu Łódzkiego poprowadzi warsztat nt. brandingu wewnętrznego w krajach, miastach i regionach

•    Dlaczego branding wewnętrzny jest ważny dla marek miejsc?

•    Jak sprawić, aby społeczności lokalne utożsamiały się z marką miejsca?

•    Jak zaangażować obywateli w budowanie marki?

* Biuro Reklamy i Handlu TVP zaprezentuje case study nt. product placementu w produkcjach Telewizji Polskiej

* Szymon Sikorski, dyrektor generalny Publicon PR, wykładowca Uniwersytetu Wrocławskiego opowie o innowacjach i rozwiązaniach technologicznych w komunikacji miast i regionów

* Biuro Prezydenta Sopotu opowie o Sopocie jako całorocznym kurorcie opartym na turystyce biznesowej i rekreacyjnej, a także o wysokiej jakości życia w mieście

* Debata z udziałem publiczności podsumowująca trendy w promocji miast i regionów

>Forum Praktyków Marketingu Miejsc

Państwowa Galeria Sztuki, Sopot
Poniedziałek, 14 marca 2011
Godz. 9:00 – 18:00

Zgłoszenia i informacje: www.brief4poland.pl

Organizatorzy

 Organizator:                       Gospodarz: 

Partnerzy strategiczni:              

Źródło: Gazeta Samorządu i Administracji

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Sektor publiczny
Prezydent Nawrocki podpisał postanowienie - 350 żołnierzy Wojska Polskiego w misji za granicą

Prezydent Karol Nawrocki wyznacza na kolejne pół roku misję Polskiego Kontyngentu Wojskowego poza granicami Polski. Do 350 żołnierzy i pracowników wojska będzie służyć na mocy postanowienia w pierwszej połowie 2026 roku. Ich zadaniem pozostaje walka z terroryzmem w ramach operacji międzynarodowych.

Karp prosto z wody czy filety? Połowa nabywców chce żywego

Coraz trudniej kupić żywego karpia, mimo że formalnie nie ma zakazu sprzedaży żywych ryb. Rybę prosto z wody można nabyć jedynie w stawach hodowlanych i specjalnych stoiskach na bazarach i targowiskach - powiedział prezes Towarzystwa Promocji Ryb "Pan Karp" Zbigniew Szczepański.

Uwaga na oblodzenie. IMGW ostrzega

Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej wydał ostrzeżenia I stopnia przed oblodzeniem dla części woj. dolnośląskiego, opolskiego, śląskiego, małopolskiego i podkarpackiego.

Święta to jedno z bardziej stresujących wydarzeń. "Nie zaglądajmy ludziom do talerzy, do portfeli ani do łóżka"

Święta to jedno z bardziej stresujących wydarzeń. Dlaczego tak się dzieje i co możemy zrobić, żeby zneutralizować negatywne emocje, wyjaśniła w rozmowie z PAP dr Marta Kucharska-Hauk, adiunktka w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Łódzkiego.

REKLAMA

Poczta Polska dostarczy wszystkim „Poradnik bezpieczeństwa” autorstwa MON, MSWiA i RCB. Mieszkańcy wschodnich województw otrzymają do 15 stycznia 2026 r.

W komunikacie z 22 grudnia 2025 r. Poczta Polska SA poinformowała, że podpisała umowę z Ministerstwem Spraw Wewnętrznych i Administracji na dostarczenie "Poradnika bezpieczeństwa" do wszystkich mieszkańców kraju. Inicjatywa ma na celu zwiększenie świadomości obywateli w zakresie ochrony życia, zdrowia i mienia. Dystrybucja pakietów już się rozpoczęła w województwie lubelskim, podlaskim i warmińsko-mazurskim, a mieszkańcy kolejnych będą systematycznie otrzymywali pakiety po Świętach Bożego Narodzenia oraz na początku stycznia 2026 r.

Od stycznia świadczenie wspierające dostępne dla wszystkich uprawnionych z niepełnosprawnością

Od 1 stycznia 2026 r. świadczenie wspierające, wypłacane przez ZUS, obejmie szerszą grupę osób z niepełnosprawnością – tych, które w decyzji wojewódzkiego zespołu uzyskały co najmniej 70 punktów w skali potrzeby wsparcia. Do końca listopada 2025 r. ZUS przyjął 188,5 tys. wniosków.

Emisje CO₂ to rosnący problem sektora budowlanego. Co musi zrobić branża, by realnie ograniczyć ślad węglowy?

Budownictwo w dużym stopniu napędza kryzys klimatyczny — zużywa 32 proc. światowej energii i odpowiada za 34 proc. globalnych emisji CO₂. Jest jednym z najbardziej obciążających środowisko obszarów gospodarki. Tymczasem unijna dyrektywa dotycząca charakterystyki energetycznej budynków zakłada, że do 2030 roku standardem mają stać się budynki zeroemisyjne.

W Boże Narodzenie wyrzucamy najwięcej jedzenia. Rocznie w śmieciach ląduje żywność o wartości 2-3 tys. zł

Jedno gospodarstwo domowe wyrzuca 165 kg żywności rocznie; to ok. 67 kg w przeliczeniu na mieszkańca - wynika z danych Instytutu Ochrony Środowiska - Państwowego Instytutu Badawczego. Zdaniem IOŚ, święta Bożego Narodzenia to okres największej nadprodukcji żywności w polskich domach.

REKLAMA

Pierwszy dzień zimy. Kiedy wypada astronomiczna i kalendarzowa zima w 2025 r.?

Zima 2025. Kiedy przypada pierwszy dzień kalendarzowej i astronomicznej zimy? Kiedy jest najkrótszy dzień w roku? Czym jest zima meteorologiczna?  

Najkrótszy dzień w roku. Kiedy wypada? Kiedy jest przesilenie zimowe?

Kiedy w tym roku wypada najkrótszy dzień w roku? Ile będzie trwałą najdłuższa noc? Kiedy wypada kalendarzowa i astronomiczna zima?

Zapisz się na newsletter
Śledź na bieżąco nowe inicjatywy, projekty i ważne decyzje, które wpływają na Twoje życie codzienne. Zapisz się na nasz newsletter samorządowy.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA