REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Forum Praktyków Marketingu Miejsc

REKLAMA

Brief for Poland oraz Urząd Miasta Sopotu zapraszają na trzecią edycję Forum Praktyków Marketingu Miejsc, które odbędzie się 14 marca w Państwowej Galerii Sztuki w Sopocie.

Poprzednie dwie edycje FPMM, które odbyły się w Warszawie i Łodzi, pokazały, że są wydarzeniami godnymi uwagi każdego przedstawiciela administracji samorządowej w Polsce, na co dzień profesjonalnie zajmującego się promocją swojej gminy, starostwa, miasta czy regionu.

REKLAMA

REKLAMA

Prelegentami FPMM są polscy i światowi praktycy branży marketingowej i eksperci z firm doradczych oraz trenerzy. Udział w Forum umożliwia uczestnikom wymianę doświadczeń, integrację oraz rozwój umiejętności w zakresie marketingu miejsc.

Trendy w promocji miast i regionów  

Jak planować i realizować działania przy obecnej koniunkturze

Podczas warsztatów i paneli dyskusyjnych III edycji FPMM uczestnicy będą mieli możliwość poznania odpowiedzi na pytania:


1.    Jakie są trendy w promocji marek miejsc?

REKLAMA

2.    Jakie powinny być główne cele strategii promocji miast i regionów?

Dalszy ciąg materiału pod wideo

3.    Jakie są najczęściej popełniane błędy?

4.    Jakie narzędzia stosować do skutecznego komunikowania działań w regionach?

5.    Jak wykorzystać telewizję i inne media do promocji marki miejsca?

6.    Dlaczego branding wewnętrzny jest ważny dla marek miejsc?

7.    Jak sprawić, aby społeczności lokalne utożsamiały się z marką miejsca?

8.    Jak zaangażować obywateli w budowanie marki?

9.    Jak nowe technologie wpływają na relacje: miasto – konsument?

Gość specjalny - José Filipe Torres, CEO Bloom Consulting

Światowej sławy specjalista w dziedzinie brandingu narodowego. Doceniony przez The Economist i Forbes. Od 2003 roku prezes i dyrektor strategiczny Bloom Consulting, firmy doradczej z siedzibą w Madrycie oraz biurami w 7 innych krajach. Od osiemnastego roku życia, związany z branżą doradztwa i designu. Pracował dla takich krajów jak Łotwa, Portugalia, Hiszpania i Bułgaria, doradzał m.in. Serbii, Słowenii i Szwecji.

* Jose Filipe Torres,  światowej sławy specjalista w dziedzinie marketingu miejsc poprowadzi warsztat: 8 kroków do brandingu regionalnego

•    Jak region może promować się w świecie?

•    Jakie powinny być główne cele strategii promocji regionu?

•    Jakie są najczęściej popełniane błędy?

* dr Marta Hereźniak z Uniwersytetu Łódzkiego poprowadzi warsztat nt. brandingu wewnętrznego w krajach, miastach i regionach

•    Dlaczego branding wewnętrzny jest ważny dla marek miejsc?

•    Jak sprawić, aby społeczności lokalne utożsamiały się z marką miejsca?

•    Jak zaangażować obywateli w budowanie marki?

* Biuro Reklamy i Handlu TVP zaprezentuje case study nt. product placementu w produkcjach Telewizji Polskiej

* Szymon Sikorski, dyrektor generalny Publicon PR, wykładowca Uniwersytetu Wrocławskiego opowie o innowacjach i rozwiązaniach technologicznych w komunikacji miast i regionów

* Biuro Prezydenta Sopotu opowie o Sopocie jako całorocznym kurorcie opartym na turystyce biznesowej i rekreacyjnej, a także o wysokiej jakości życia w mieście

* Debata z udziałem publiczności podsumowująca trendy w promocji miast i regionów

>Forum Praktyków Marketingu Miejsc

Państwowa Galeria Sztuki, Sopot
Poniedziałek, 14 marca 2011
Godz. 9:00 – 18:00

Zgłoszenia i informacje: www.brief4poland.pl

Organizatorzy

 Organizator:                       Gospodarz: 

Partnerzy strategiczni:              

Źródło: Gazeta Samorządu i Administracji

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Sektor publiczny
Decyzja, która zmieni Polskę. Dlaczego Szybka Kolej Miejska Wrocław jest dziś najrozsądniejszą inwestycją państwa

Polska nie potrzebuje kolejnych deklaracji o nowoczesności. Potrzebuje decyzji, które naprawdę zmieniają kraj. Szybka Kolej Miejska Wrocław (SKM Wrocław) jest jedną z nich – logiczną, policzalną i gotową do realizacji inwestycją, która może w ciągu dekady spiąć gospodarkę zachodniej Polski w jednolity organizm.

Czy organ może spóźnić się z rozstrzygnięciem sprawy?

Opóźnienia w postępowaniu administracyjnym nie zawsze muszą oznaczać naruszenie prawa. Niekiedy wynikają bowiem z realnych przeszkód, które trudno przewidzieć. Każde przekroczenie terminu wymaga jednak precyzyjnego uzasadnienia, inaczej może skutkować skargą na bezczynność lub przewlekłość organu.

Samorządy tracą wpływy z PIT i CIT. Gminy planują wspólnie wystąpić do MF o wprowadzenie korekt i wyrównania

Prezydent Jastrzębia-Zdroju Michał Urgoł poinformował, że gminy, które rok do roku stracą na zaproponowanym przez Ministerstwo Finansów sposobie obliczania udziałów w PIT i CIT oraz subwencji na 2026 r., zamierzają wspólnie wystąpić do resortu ws. korekt lub wyrównań.

E-Doręczenia wkraczają w nową fazę. Sprawdź, kiedy papierowe awiza przejdą do historii [Harmonogram]

Jak wynika z komunikatu Poczty Polskiej, już ponad dwa miliony Polaków, firm i instytucji korzysta z systemu e-Doręczeń. Z czego, aż 75 proc. z nich założyło swoje skrzynki w tym roku. Czym są e-Doręczenia i e-Polecone?

REKLAMA

Nowy system opłat za odpady: krok w stronę ekologii czy powrót do dawnych problemów?

Resort klimatu i środowiska zapowiada zmiany, które mają umożliwić gminom różnicowanie wysokości opłat za odpady w zależności od ich masy oraz jakości segregacji. Pomysł, choć zgodny z europejskim trendem "płać za to, co wyrzucasz", budzi jednak wątpliwości – zwłaszcza wśród samorządów, które obawiają się skutków ubocznych w postaci wzrostu kosztów i nielegalnego pozbywania się odpadów.

Wielki Wrocław. Decyzja państwowa, nie lokalna fanaberia. Kiedy nastąpi formalne rozszerzenie granic miasta?

Wrocław nie mieści się już w sobie. Oficjalnie żyje w nim 670 000 mieszkańców, ale w rzeczywistości – według badań miasta i uniwersytetu – blisko 900 000. To różnica, która decyduje o wszystkim: o liczbie szkół, o subwencjach, o liniach tramwajowych i o tym, ile karetek może ruszyć w drogę. Przez statystyczne złudzenie miasto wygląda na mniejsze, niż jest. A państwo udaje, że tego nie widzi.

Będą szkolenia dla samorządów dot. adaptacji do zmian klimatu. Ankieta do 14 listopada 2025 r.

Będą szkolenia dla samorządów dotyczące adaptacji do zmian klimatu. IOŚ-PIB rusza z konsultacjami szkoleń. Specjalna ankieta dostępna jest do 14 listopada 2025 r.

Program OLiOC w samorządach - zadania i finansowanie

Pierwszy Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej jest wdrażany już w latach 2025–2026. Następne będą miały charakter planów czteroletnich. Co jest podstawą finansowania tych zadań?

REKLAMA

Łatwiejszy obieg dokumentów związanych z budowami

Czy to możliwe, by było mniej papierów, a więcej spraw online w administracji budowlanej? Okazuje się, że tak – urzędy w Polsce zyskają nowoczesne narzędzia, które to umożliwią. Zmienione usługi SOPAB i e-Budownictwo uproszczą obsługę spraw – od wniosków po decyzje i podgląd statusu sprawy. Projekt jest finansowany z Funduszy Europejskich i stanowi element cyfryzacji usług publicznych.

MSWiA: zmienimy przepisy o budżecie obywatelskim

Wprowadzenie obowiązku konsultowania z mieszkańcami uchwał określających tryb i zasady realizacji budżetu obywatelskiego oraz dopuszczenie realizacji zadań wieloletnich zapowiada Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji. Prace nad zmianami legislacyjnymi ma prowadzić Komitet do spraw Pożytku Publicznego.

Zapisz się na newsletter
Śledź na bieżąco nowe inicjatywy, projekty i ważne decyzje, które wpływają na Twoje życie codzienne. Zapisz się na nasz newsletter samorządowy.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA