Forum Praktyków Marketingu Miejsc
REKLAMA
Poprzednie dwie edycje FPMM, które odbyły się w Warszawie i Łodzi, pokazały, że są wydarzeniami godnymi uwagi każdego przedstawiciela administracji samorządowej w Polsce, na co dzień profesjonalnie zajmującego się promocją swojej gminy, starostwa, miasta czy regionu.
REKLAMA
Prelegentami FPMM są polscy i światowi praktycy branży marketingowej i eksperci z firm doradczych oraz trenerzy. Udział w Forum umożliwia uczestnikom wymianę doświadczeń, integrację oraz rozwój umiejętności w zakresie marketingu miejsc.
Trendy w promocji miast i regionów
Jak planować i realizować działania przy obecnej koniunkturze
Podczas warsztatów i paneli dyskusyjnych III edycji FPMM uczestnicy będą mieli możliwość poznania odpowiedzi na pytania:
1. Jakie są trendy w promocji marek miejsc?
2. Jakie powinny być główne cele strategii promocji miast i regionów?
3. Jakie są najczęściej popełniane błędy?
4. Jakie narzędzia stosować do skutecznego komunikowania działań w regionach?
5. Jak wykorzystać telewizję i inne media do promocji marki miejsca?
6. Dlaczego branding wewnętrzny jest ważny dla marek miejsc?
7. Jak sprawić, aby społeczności lokalne utożsamiały się z marką miejsca?
8. Jak zaangażować obywateli w budowanie marki?
9. Jak nowe technologie wpływają na relacje: miasto – konsument?
Gość specjalny - José Filipe Torres, CEO Bloom Consulting
Światowej sławy specjalista w dziedzinie brandingu narodowego. Doceniony przez The Economist i Forbes. Od 2003 roku prezes i dyrektor strategiczny Bloom Consulting, firmy doradczej z siedzibą w Madrycie oraz biurami w 7 innych krajach. Od osiemnastego roku życia, związany z branżą doradztwa i designu. Pracował dla takich krajów jak Łotwa, Portugalia, Hiszpania i Bułgaria, doradzał m.in. Serbii, Słowenii i Szwecji.
* Jose Filipe Torres, światowej sławy specjalista w dziedzinie marketingu miejsc poprowadzi warsztat: 8 kroków do brandingu regionalnego
• Jak region może promować się w świecie?
• Jakie powinny być główne cele strategii promocji regionu?
• Jakie są najczęściej popełniane błędy?
* dr Marta Hereźniak z Uniwersytetu Łódzkiego poprowadzi warsztat nt. brandingu wewnętrznego w krajach, miastach i regionach
• Dlaczego branding wewnętrzny jest ważny dla marek miejsc?
• Jak sprawić, aby społeczności lokalne utożsamiały się z marką miejsca?
• Jak zaangażować obywateli w budowanie marki?
* Biuro Reklamy i Handlu TVP zaprezentuje case study nt. product placementu w produkcjach Telewizji Polskiej
* Szymon Sikorski, dyrektor generalny Publicon PR, wykładowca Uniwersytetu Wrocławskiego opowie o innowacjach i rozwiązaniach technologicznych w komunikacji miast i regionów
* Biuro Prezydenta Sopotu opowie o Sopocie jako całorocznym kurorcie opartym na turystyce biznesowej i rekreacyjnej, a także o wysokiej jakości życia w mieście
* Debata z udziałem publiczności podsumowująca trendy w promocji miast i regionów
>Forum Praktyków Marketingu MiejscPaństwowa Galeria Sztuki, Sopot
Poniedziałek, 14 marca 2011
Godz. 9:00 – 18:00
Zgłoszenia i informacje: www.brief4poland.pl
Organizator: Gospodarz:
Partnerzy strategiczni:
REKLAMA
REKLAMA