Lubelskie też jest Eko
REKLAMA
Kampania ruszyła w połowie stycznia. Pokazuje, jak w ciągu trzech miesięcy poprawić swoje samopoczucie i skutecznie zadbać o zdrowie. Uczestnicy dostają codzienne zadania i wskazówki, które pozwalają w łagodny, naturalny sposób przestawić się na „eko" i wprowadzić zdrowe zasady do swojego życia. Już w ciągu kilku pierwszych tygodni, akcja „W 90 dni do Eko" zyskała sobie grono sympatyków.
REKLAMA
- Kampania bardzo mocno podkreśla rolę zdrowej, ekologicznej żywności, co jest zbieżne ze strategią promocji naszego regionu. Dlatego postanowiliśmy się w nią włączyć - mówi Piotr Franaszek, dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki urzędu marszałkowskiego.
Według wstępnych ustaleń, organizatorzy i uczestnicy akcji wkrótce pojawią się w Lublinie, by promować ideę "bycia eko". Planowana jest również promocja ekologicznych produktów z naszego regionu, w tym również tych sygnowanych logo "Kuchni Lubelskiej", w Warszawie, podczas gali finałowej.
Więcej o akcji na stronie internetowej www.90dnidoeko.pl
REKLAMA
REKLAMA