REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

IV Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

Subskrybuj nas na Youtube
IV Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
IV Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
IV Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

REKLAMA

REKLAMA

Kampanie wizerunkowe miast i regionów to już nie kwestia chwilowej mody. To praktyki, po które sięgają zarówno duże aglomeracje, jak i mniejsze miejscowości. Jak stworzyć unikalny w skali kraju wizerunek miejsca atrakcyjnego dla mieszkańców, turystów i inwestorów? O tym, a także o trendach i wizjonerskich projektach będzie mowa podczas IV Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Wydarzenie odbędzie się w dniach 20-21 listopada br. w Rzeszowie. Patronat medialny nad Kongresem objął portal Infor.pl

W ciągu ostatnich kilku lat nastąpił znaczny progres w świadomym kształtowaniu wizerunku miejsc i regionów. Pionierami były największe polskie miasta, które wyznaczały standardy, inspirując się przykładami z Zachodu. Dzisiaj marketing terytorialny nie jest wyłącznie domeną dużych aglomeracji i regionów. Jednak w tej dziedzinie wciąż nie brakuje znaków zapytania, których dostarczają np. nowe technologie. Czwarta edycja  Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach będzie okazją do dyskusji na ten temat.

REKLAMA

REKLAMA

Zaciekawić, zaintrygować, zainspirować…

a wreszcie zmobilizować do działania i przyciągnąć studentów, turystów, inwestorów oraz zwrócić uwagę mediów. Aby tego dokonać, nie wystarczą już standardowe działania. Świat marketingu i technologii tak szybko ewoluuje, że efekty można uzyskać tylko przebijając się w nieszablonowy sposób do świadomości i wyobraźni odbiorców. W tym celu warto obserwować i analizować pojawiające się nowości. Z każdym rokiem poznajemy kolejne innowacyjne rozwiązania i narzędzia, które mogą okazać się kluczem do sukcesu. Przykładem są social media i aplikacje mobilne będące skutecznym uzupełnieniem tradycyjnych działań. Jednak ich zastosowanie powinno być spójne i tożsame z realizowaną strategią promocji, a zatem adekwatne do wyznaczonych celów i zdefiniowanych grup odbiorców.

Markę tworzą emocję i historia

Paradoksalnie sukces w zakresie kreowania marki mogą odnieść dzisiaj nie tylko potężne aglomeracje i regiony. Małe miejscowości nie powinny mieć kompleksów, bo wysokość budżetu na promocję, nie zawsze przekłada się na jej efekty. - Dzisiaj skuteczność warunkują: dobry pomysł, zdefiniowanie unikatowych atutów, stworzenie oferty i zakomunikowanie jej przy użyciu odpowiednich narzędzi. Ważnym trendem staje się promowanie miejsc poprzez doświadczenia - podsumowuje dr Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto sp. z o.o. Experiential marketing, o którym mowa, to koncepcja budowania wizerunku i relacji na bazie emocji oraz doznań, które zakorzenią się w świadomości odbiorcy. Wrażenia, z którymi łączyć się będzie dane miejsce, mogą stanowić o przewadze konkurencyjnej.

Dyskusja o przyszłości marketingu miejsc

Już po raz czwarty, w dniach 20-21 listopada br. w Rzeszowie, odbędzie się spotkanie adresowane do wszystkich, którzy związani są z budowaniem i promocją wizerunku miast oraz regionów. O tajnikach kreowania marek miejsc opowiedzą przedstawiciele firm, agencji marketingowych oraz mediów z całej Polski. W programie dwudniowego wydarzenia znajdzie się kilkanaście godzin prelekcji i praktycznych warsztatów. Podczas Kongresu będzie mowa o dobrych praktykach z zakresu marketingu terytorialnego oraz roli, jaką w tej dziedzinie pełnią jednostki samorządu. Ubiegłoroczna odsłona spotkania zgromadziła przeszło 150 uczestników.

REKLAMA

Głównymi partnerami wydarzenia są: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, a organizatorem technicznym firma Exacto Sp. z o.o. Zapraszamy na stronę Kongresu: www.podkarpackie.org.pl. Więcej informacji na temat organizowanych przez Exacto Sp. z o.o. wydarzeń oraz realizowanych projektów można znaleźć na: www.exacto.pl

Dalszy ciąg materiału pod wideo


Dodatkowych informacji udzielają:

dr Dariusz Tworzydło,

Prezes Zarządu Exacto Sp. z o.o.,

tel.: 602 44 55 96

Jarosław Reczek,

Dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego,

e-mail: j.reczek@podkarpackie.pl,

tel.: 601 14 58 25

Zapisz się na newsletter
Śledź na bieżąco nowe inicjatywy, projekty i ważne decyzje, które wpływają na Twoje życie codzienne. Zapisz się na nasz newsletter samorządowy.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Sektor publiczny
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Rok 2026 jednym z najtrudniejszych budżetowo od dekady. Samorządy muszą wybierać i uważać na naruszenie dyscypliny finansów publicznych

Rok 2026 może być jednym z najtrudniejszych budżetowo od dekady. Samorządy czekają bardzo trudne wybory. Nawet działania podjęte w dobrej wierze mogą zostać uznane za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Jak JST mogą się zabezpieczyć?

Pomarańczowe worki na nową frakcję. Gdzie się pojawiają i co do nich wrzucać?

Niektóre gminy decydują się na wprowadzenie pomarańczowych worków na określone odpady. Czy pojawią się one wszędzie? Co powinno się w nich znaleźć? Rozwiewamy wątpliwości.

Tu rodzi się ekologiczna świadomość. "W Punkcie zwrotnym nie straszymy dzieci kryzysem klimatycznym" [WYWIAD]

O innowacyjnym centrum ekologii Punkt Zwrotnym, o tym, jak nauka dbania o środowisko może być zabawą i dlaczego edukacja ekologiczna najmłodszych jest kluczowa rozmawiamy z Małgorzatą Żmijską, Prezeską Fundacji Mamy Projekt.

WZON. Niewidoma niepełnosprawna, ale samodzielna. Tylko 61 punkty. Bo w mieszkaniu umie otworzyć drzwi

List czytelniczki - otrzymała tylko 61 punkty dla osoby niepełnosprawnej ze znacznym stopniem niepełnosprawności i stałym orzeczeniem (niewidoma). Efekt? Bez świadczeń pielęgnacyjnego i wspierającego.

REKLAMA

Luka w budżecie NFZ w 2025 r. wynosi 14 mld zł, wpływy ze składki zdrowotnej niższe o 3,5 mld. Luka w 2026 r. może sięgnąć 23 mld zł

NFZ odnotował niższe niż zakładano wpływy ze składki zdrowotnej – o 3,5 mld zł mniej w pierwszych ośmiu miesiącach 2025 roku. Eksperci alarmują, że problemy finansowe mogą zagrozić realizacji świadczeń medycznych w niektórych regionach, a w 2026 roku luka w budżecie Funduszu może wzrosnąć do 23 mld zł.

Jak polski model sztucznej inteligencji może wspierać samorządy?

Ministerstwo Cyfryzacji, wspólnie z partnerami z sektora nauki i technologii, opracowało PLLuM (Polish Large Language universal Model). To pierwszy zrealizowany na rządowe zlecenie duży, otwarty model językowy dopasowany do realiów języka polskiego. Jak jednostki samorządu terytorialnego (JST) mogą skorzystać z możliwości oferowanych przez ten model?

Kiedy gmina ma obowiązek pomóc w dotarciu dzieci do szkół i przedszkoli?

Obowiązki gmin związane z pomocą w dotarciu dzieci do szkoły podstawowej wciąż budzą wątpliwości. W praktyce rozstrzygają je dopiero sądy. Artykuł prezentuje m.in. nowe orzeczenia dotyczące wywiązywania się przez gminę z tego obowiązku, gdy dziecko dojeżdża do szkoły podstawowej, która nie jest jego szkołą obwodową.

Podatek od małpek dla gmin. Pieniądze zapłatą za interwencje związane z przemocą domową wobec dziecka

Samorządy będą mogły przeznaczać wpływy z tzw. podatku od małpek na wezwanie personelu medycznego podczas interwencji związanej z przemocą domową wobec dziecka - zakłada projekt nowelizacji ustawy Ministerstwa Zdrowia przekazany do konsultacji publicznych.

REKLAMA

MOPS od 11 lat łamią prawo i nie przyznaje świadczenia dla starszych osób niepełnosprawnych

Łamanie prawa polega na braku nowelizacji ustawy ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych. Od 11 lat na mocy wyroku TK powinna być znowelizowana w ten sposób, że prawo do świadczenia pielęgnacyjne (starego) otrzyma każda osoba niepełnosprawna (ściślej jej opiekun, który musi zrezygnować z pracy). W ustawie jest jednak wciąż ograniczenie (naprawdę trudno w to uwierzyć) mówiące, że świadczenie otrzymuje się tylko wtedy jak niepełnosprawność powstała do 18 roku życia. Trudno uwierzyć bo Trybunał Konstytucyjny uznał takie ograniczenie za niezgodne z Konstytucją RP, a sądy od 2014 r. seryjnie uchylają decyzje MOPS, które odmawiają przyznania świadczenia opiekunom osób, które stały się niepełnosprawne w wieku 30 lat, 40 lat, 50 lat itd. Dlaczego MOPS wydają od 11 lat niezgodne z prawem decyzje? Bo inaczej wojewodowie kolejnych rządów zabiorą gminom dofinansowania - wojewodowie udają, że nie wiedzą o wyroku TK i powołują się na ustawę, której nie znowelizował Sejm (ewentualnie twierdzą - wbrew wyrokom NSA - że w wyroku TK wcale nie chodzi o to, że Sejm ma znowelizować niekonstytucyjne przepisy, a do tego czasu stosuje się wyrok TK).

Zanim szpital trafi na OIOM finansów. Jak stosować nowe przepisy o programach naprawczych w publicznych podmiotach leczniczych

Nie czekaj, aż szpital trafi na OIOM finansów. Nowa ustawa nakazuje program naprawczy dopiero po stracie przekraczającej 1%, ale kto zwleka do tego momentu, ryzykuje terapię przymusową. Dyrektor, który wcześniej sięgnie po narzędzia „pre-naprawcze”, ma szansę poprawić wynik własnym tempem, bez ustawowej kroplówki i kwartalnych raportów. Nowe przepisy dotyczące programów naprawczych w publicznych podmiotach leczniczych komentuje adwokat Grzegorz Prigan.

REKLAMA