reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Sektor publiczny > GSIA > Ewaluacja to przyszłość innowacyjnych regionów

Ewaluacja to przyszłość innowacyjnych regionów

W nowej perspektywie finansowej 2014–2020, aby sprostać konkurencji do unijnych dotacji, nie wystarczy stworzenie strategii rozwoju regionu. Potrzebne jest poznanie mechanizmów rozwoju, a w tym procesie istotną rolę odgrywa ewaluacja.

Celem Opolskiej Konferencji Ewaluacyjnej „Badania ewaluacyjne – po co? Budowa przyszłości regionu”, która odbyła się pod koniec marca br., była wymiana doświadczeń oraz próba wytyczenia przyszłych działań ewaluacyjnych pod względem absorpcji środków unijnych oraz rozwoju regionu. Chodziło także o pokazanie, że ewaluacja jest niezbędnym narzędziem w procesie planowania strategicznego, a budowa regionalnej polityki rozwoju powinna opierać się na wynikach badań ewaluacyjnych.

Czytaj także:

Samorządowe pomysły na promocję regionów>>

Rosnąca konkurencja samorządów o pozyskanie turystów i inwestorów sprawia, że władze lokalne i regionalne muszą szukać ciekawych i oryginalnych sposobów promocji. Nowatorskie są hasła, miejsca albo nośniki promocji.

Dni miast - przegląd inicjatyw i sposobów finansowania>>

Dni miast to imprezy otwarte, bezpłatne, które zapewniają turystom nieograniczony dostęp do kultury i rozrywki. Mają integrować społeczność, ale też przypominać o historii danego regionu czy kultywować tradycje. Spójrzmy jakie atrakcje miasta zapewniają uczestnikom obchodów i skąd biorą na nie środki.

Krajowa Strategia Rozwoju Regionalnego 2010-2030 przyjęta>>

Rada Ministrów przyjęła Krajową Strategię Rozwoju Regionalnego 2010-20130: Regiony, Miasta, Obszary Wiejskie, przedłożoną przez ministra rozwoju regionalnego.

Rusza V edycja Konkursu Złote Formaty>>

Do 8 czerwca polskie miasta i regiony mają czas na zgłoszenie projektów promocyjnych do prestiżowego Konkursu Złote Formaty, organizowanego w ramach V edycji Festiwalu Promocji Miast i Regionów. Stawka jest wysoka – na najlepsze projekty realizowane przez polskie samorządy czeka tytuł Złotego Formatu oraz aż 5 outdoorowych kampanii reklamowych i kampanii na nośnikach Infoscreen w każdej z kategorii konkursowych.

reklama

Czytaj także

Autor:

Źródło:

INFOR
Czas pracy 2020. Planowanie, rozliczanie i ewidencja59.00 zł
reklama

Narzędzia księgowego

reklama
reklama

POLECANE

reklama
reklama

Ostatnio na forum

reklama

Compliance 2020

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Magdalena Pancewicz

Ekspert podatkowy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama