REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Rusza V edycja Konkursu Złote Formaty

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Do 8 czerwca polskie miasta i regiony mają czas na zgłoszenie projektów promocyjnych do prestiżowego Konkursu Złote Formaty, organizowanego w ramach V edycji Festiwalu Promocji Miast i Regionów. Stawka jest wysoka – na najlepsze projekty realizowane przez polskie samorządy czeka tytuł Złotego Formatu oraz aż 5 outdoorowych kampanii reklamowych i kampanii na nośnikach Infoscreen w każdej z kategorii konkursowych.

REKLAMA

Rozstrzygnięcie V edycji Konkursu Złote Formaty nastąpi podczas Festiwalu Promocji Miast i Regionów, który odbędzie się w dniach 20-21 września 2011 roku w Warszawie. Celem Konkursu jest prezentacja osiągnięć miast i regionów oraz weryfikacja postępów w zakresie efektywności działań promocyjnych. Dotychczas, do czterech edycji konkursu, 240 samorządów przesłało ponad 600 projektów.

REKLAMA

W dobie wzrostu konkurencyjności, każdy region, miasto chce przyciągnąć uwagę turystów i inwestorów. Kluczem do sukcesu jest z jednej strony efektywne zarządzanie i odpowiadająca trendom konsumenckim oferta, a z drugiej nowoczesny sposób jej promocji. Już nie wystarczy wydrukowanie ulotek na targi turystyczne. Polskie miasta doskonale zdają sobie z tego sprawę, dlatego też coraz częściej szukają nowych pomysłów na promocję, np. poprzez pokazanie lifestylowego oblicza swojego miasta czy też poprzez kampanie w mediach społecznościowych, które dają możliwość bezpośredniego dotarcia do swojego klienta czy interesariusza.

REKLAMA

Konkurs Złote Formaty nie tylko pozwala wyróżnić wspaniałe pomysły i świetnie zrealizowane kampanie promocyjne miast, ale jednocześnie wyznacza trendy w promocji. W tym roku kategorie konkursowe zostały rozszerzone. Uczestnicy konkursu będą mogli ubiegać się o tytuł Złotego Formatu, nagrody, statuetki i dyplomy w pięciu kategoriach: Grand Prix Festiwalu za całokształt działań promocyjnych prowadzonych na przestrzeni dwóch ostatnich lat, event, wydawnictwo promocyjne, a także w kategorii: kampania reklamowa oraz kampania public relations/public relations on-line.

Konkurencja w każdej kategorii jest duża. Już samo znalezienie się w gronie nominowanych projektów jest dla miast i regionów dużym wyróżnieniem i wyznacznikiem sukcesu. Oprócz prestiżowej statuetki Złotego Formatu, laureaci pierwszych miejsc we wszystkich pięciu kategoriach otrzymają również outdoorowe kampanie reklamowe i kampanie reklamowe na nośnikach Infoscreen o wartości 100 tys. PLN brutto każda. Fundatorem tych nagród jest organizator konkursu – Grupa Ströer w Polsce, wiodąca firma reklamy zewnętrznej, obecna w 12 krajach europejskich. Nominacja jest także szansą na zdobycie jednej z cennych Nagród Specjalnych przyznawanych przez Patronów i Partnerów Festiwalu.

Na co mają zwrócić uwagę samorządy? Jury, oceniając nadsyłane projekty, szczególny nacisk będzie kładło na przyjętą strategię, stopień realizacji celów, konsekwencję i spójność działań. Nie mniej ważne będzie nowatorskie podejście samorządów do tworzonych przez nie projektów promocyjnych, kreatywność rozwiązań i jego efektywność. – mówi Anna Proszowska-Sala, Dyr. Festiwalu Promocji Miast i Regionów, Dyr. Zarządzający Citybell Consulting.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Samorządy mogą zgłaszać swoje projekty do Konkursu Złote Formaty do 8 czerwca br. Regulamin konkursu oraz szczegółowe informacje na temat zgłoszeń można znaleźć na stronie internetowej www.promocjamiast.pl.

Nowa perspektywa promocji miast i regionów

Zwycięzców Konkursu Złote Formaty poznamy 21 września br., podczas uroczystej Gali, która odbędzie się w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów.

Festiwal zajmuje kluczową pozycję na samorządowej i marketingowej mapie najważniejszych wydarzeń merytorycznych w Polsce. W opinii wielu reprezentantów samorządów jest miejscem obowiązkowym dla wszystkich tych, którzy zajmują się kwestiami wizerunku, rozwoju i szeroko pojętej komunikacji miast i regionów. Jak co roku, podczas Festiwalu Promocji Miast i Regionów poruszane będą zagadnienia wyznaczające kierunki rozwoju marketingu  i promocji miejsc. Podczas tegorocznej Konferencji wykłady  i prezentacje swoim zakresem obejmować będą pięć zasadniczych obszarów:

•    turystyka-lifestyle

•    zarządzanie a promocja miast

•    nowe media w promocji miast

•    planowanie kampani promocyjnych

Najbliższe lata będą dla polskich miast czasem wyjątkowych możliwości, jakie daje nam rozpocznie polskiej Prezydencji w Unii Europejskiej czy Euro 2012. Niebawem dowiemy się też, które z miast zdobędzie prestiżowy tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Te wydarzenia sprawiają, że samorządy intensywnie poszukują nowatorskich rozwiązań z dziedziny promocji miejsc.

W obliczu wyzwań inwestycyjnych, demograficznych, społecznych, podnoszenia atrakcyjności turystycznej regionów - promocja staje się niezbędna. To, co jest dziś kluczowe, to sposób w jaki ma być ona dalej realizowana, koordynowana, zarządzana, udoskonalana i weryfikowana. Chcemy, aby tegoroczny Festiwal przyniósł nowe spojrzenie na promocję miejsc, nadał jej nową perspektywę. – Janusz Malinowski, Vice Chairman of the Supervisory Board, Grupa Ströer w Polsce.

Chęć uczestnictwa w Festiwalu Promocji Miast i Regionów można zgłaszać do 19 sierpnia br.

Wszelkich dodatkowych informacji udziela:

Biuro Organizacyjne Festiwalu Promocji Miast i Regionów
Karina Koziej
kkoziej@citybell.pl
Tel.: 0 22 478 44 27
Kom.: 607 349 004 Fax: 0 22 378 33 49

Zapisz się na newsletter
Śledź na bieżąco nowe inicjatywy, projekty i ważne decyzje, które wpływają na Twoje życie codzienne. Zapisz się na nasz newsletter samorządowy.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Samorzad.infor.pl

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Sektor publiczny
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Kolejki do lekarzy 2025 – jak dostać się do specjalisty szybciej? Sprawdzone sposoby

Czekasz miesiącami na wizytę u specjalisty? Nie musisz! W Polsce średni czas oczekiwania w publicznej służbie zdrowia to ponad 4 miesiące, ale są legalne sposoby, by skrócić go do kilku tygodni, a nawet dni. Sprawdź, jak korzystać z wyszukiwarki NFZ, kiedy poprosić o adnotację "cito", gdzie warto jechać po krótszą kolejkę i kto ma prawo wejść do gabinetu bez czekania. To wiedza, która może oszczędzić Ci wiele nerwów.

Od odważnego eksperymentu do wzoru dla innych regionów. 8 lat Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii [WYWIAD]

Choć początek był trudny, dziś GZM to region o jednej z najbardziej zintegrowanych sieci transportowych w Polsce i rosnącym potencjale innowacyjnym. O tym, co sprawia, że 41 gmin potrafi mówić jednym głosem rozmawiamy z Kazimierzem Karolczakiem, przewodniczącym zarządu Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropoli.

Aktywny Maluch: Trwa nabór uzupełniający. Wnioski do 5 września 2025 r.

Do 5 września 2025 r. można składać wnioski w naborze uzupełniającym w programie Aktywny Maluch. Chodzi o dofinansowanie tworzenia miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 i funkcjonowania nowoutworzonych miejsc opieki.

Podatek od nieruchomości 2026 – znamy nowe maksymalne stawki. Sprawdź, ile możesz zapłacić!

Znamy już maksymalne stawki podatku od nieruchomości na 2026 rok. Wyższe limity dotyczą gruntów, budynków oraz budowli. To ważna informacja dla właścicieli nieruchomości i przedsiębiorców, którzy powinni przygotować się na możliwe podwyżki. Sprawdź szczegóły i zaplanuj swoje wydatki!

REKLAMA

MEN odpowiada na zapowiedź protestu ZNP: podwyżki z 2024 r. przywróciły adekwatny poziom płac

Wiceminister edukacji uważa, że protesty ZNP są nieuzasadnione, bo skala podwyżek wynagrodzeń nauczycieli w 2024 roku była rekordowa i przywróciła satysfakcjonującą relację płac do warunków rynkowych. W 2024 roku nauczyciele początkujący otrzymali podwyżkę nominalną o ok. 40 proc., mianowani i dyplomowani – ok. 37 proc., co przekłada się na wzrost o tysiące złotych (od 1 894 do 2 674 zł) względem 2023 roku.

Leczenie gruźlicy wielolekoopornej – projekt nowelizacji przedłuża pilotaż do połowy 2026 roku [Projekt rozporządzenia MZ]

Resort zdrowia przedstawił projekt nowelizacji rozporządzenia dotyczący programu pilotażowego leczenia gruźlicy wielolekoopornej w warunkach ambulatoryjnych. Projekt trafił do uzgodnień i konsultacji.

"Nie wrzucaj banana do czarnego worka" - o bioodpadach, które mogą zasilać Twoją żarówkę

Dlaczego wciąż tak wielu z nas ignoruje brązowy pojemnik? Co dzieje się z obierkami po ziemniakach i jak jedna skórka z banana może oświetlić pokój przez sześć godzin? O mitach, błędach i przyszłości bioodpadów rozmawiamy z Katarzyną Gromadzką, ekspertką z firmy Bioodpady.pl.

Zebranie wiejskie - ilu mieszkańców?

Zgodne z prawem są nawet konsultacje, w których wzięło udział tylko kilku mieszkańców sołectwa – o ile uchwała o konsultacjach obowiązująca na terenie gminy stanowi, że konsultacje są ważne bez względu na liczbę uczestniczących osób uprawnionych do udziału w zebraniu wiejskim.

REKLAMA

Nierzetelność pracownika gminy a bezczynność w załatwieniu sprawy

Zwolniony przez gminę pracownik złośliwie doprowadza do bezczynności w załatwieniu sprawy? Fakt ten nie zwalnia gminy od odpowiedzialności za naruszenie terminów ustawowych, ale – po naprawieniu szkód spowodowanych przez pracownika – daje szansę na łagodniejszy wyrok sądu.

Społeczni opiekunowie zabytków – cisi partnerzy systemu ochrony dziedzictwa

W ustawie istnieją od lat, ale często traktowani są jako margines. Tymczasem dziś, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, potrzebujemy ich obecności. Społeczni opiekunowie zabytków mogą być realnym wsparciem państwowego systemu ochrony dziedzictwa – jeśli tylko będą traktowani na poważnie.

REKLAMA