REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Rusza V edycja Konkursu Złote Formaty

REKLAMA

Do 8 czerwca polskie miasta i regiony mają czas na zgłoszenie projektów promocyjnych do prestiżowego Konkursu Złote Formaty, organizowanego w ramach V edycji Festiwalu Promocji Miast i Regionów. Stawka jest wysoka – na najlepsze projekty realizowane przez polskie samorządy czeka tytuł Złotego Formatu oraz aż 5 outdoorowych kampanii reklamowych i kampanii na nośnikach Infoscreen w każdej z kategorii konkursowych.

REKLAMA

Rozstrzygnięcie V edycji Konkursu Złote Formaty nastąpi podczas Festiwalu Promocji Miast i Regionów, który odbędzie się w dniach 20-21 września 2011 roku w Warszawie. Celem Konkursu jest prezentacja osiągnięć miast i regionów oraz weryfikacja postępów w zakresie efektywności działań promocyjnych. Dotychczas, do czterech edycji konkursu, 240 samorządów przesłało ponad 600 projektów.

REKLAMA

W dobie wzrostu konkurencyjności, każdy region, miasto chce przyciągnąć uwagę turystów i inwestorów. Kluczem do sukcesu jest z jednej strony efektywne zarządzanie i odpowiadająca trendom konsumenckim oferta, a z drugiej nowoczesny sposób jej promocji. Już nie wystarczy wydrukowanie ulotek na targi turystyczne. Polskie miasta doskonale zdają sobie z tego sprawę, dlatego też coraz częściej szukają nowych pomysłów na promocję, np. poprzez pokazanie lifestylowego oblicza swojego miasta czy też poprzez kampanie w mediach społecznościowych, które dają możliwość bezpośredniego dotarcia do swojego klienta czy interesariusza.

REKLAMA

Konkurs Złote Formaty nie tylko pozwala wyróżnić wspaniałe pomysły i świetnie zrealizowane kampanie promocyjne miast, ale jednocześnie wyznacza trendy w promocji. W tym roku kategorie konkursowe zostały rozszerzone. Uczestnicy konkursu będą mogli ubiegać się o tytuł Złotego Formatu, nagrody, statuetki i dyplomy w pięciu kategoriach: Grand Prix Festiwalu za całokształt działań promocyjnych prowadzonych na przestrzeni dwóch ostatnich lat, event, wydawnictwo promocyjne, a także w kategorii: kampania reklamowa oraz kampania public relations/public relations on-line.

Konkurencja w każdej kategorii jest duża. Już samo znalezienie się w gronie nominowanych projektów jest dla miast i regionów dużym wyróżnieniem i wyznacznikiem sukcesu. Oprócz prestiżowej statuetki Złotego Formatu, laureaci pierwszych miejsc we wszystkich pięciu kategoriach otrzymają również outdoorowe kampanie reklamowe i kampanie reklamowe na nośnikach Infoscreen o wartości 100 tys. PLN brutto każda. Fundatorem tych nagród jest organizator konkursu – Grupa Ströer w Polsce, wiodąca firma reklamy zewnętrznej, obecna w 12 krajach europejskich. Nominacja jest także szansą na zdobycie jednej z cennych Nagród Specjalnych przyznawanych przez Patronów i Partnerów Festiwalu.

Na co mają zwrócić uwagę samorządy? Jury, oceniając nadsyłane projekty, szczególny nacisk będzie kładło na przyjętą strategię, stopień realizacji celów, konsekwencję i spójność działań. Nie mniej ważne będzie nowatorskie podejście samorządów do tworzonych przez nie projektów promocyjnych, kreatywność rozwiązań i jego efektywność. – mówi Anna Proszowska-Sala, Dyr. Festiwalu Promocji Miast i Regionów, Dyr. Zarządzający Citybell Consulting.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Samorządy mogą zgłaszać swoje projekty do Konkursu Złote Formaty do 8 czerwca br. Regulamin konkursu oraz szczegółowe informacje na temat zgłoszeń można znaleźć na stronie internetowej www.promocjamiast.pl.

Nowa perspektywa promocji miast i regionów

Zwycięzców Konkursu Złote Formaty poznamy 21 września br., podczas uroczystej Gali, która odbędzie się w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów.

Festiwal zajmuje kluczową pozycję na samorządowej i marketingowej mapie najważniejszych wydarzeń merytorycznych w Polsce. W opinii wielu reprezentantów samorządów jest miejscem obowiązkowym dla wszystkich tych, którzy zajmują się kwestiami wizerunku, rozwoju i szeroko pojętej komunikacji miast i regionów. Jak co roku, podczas Festiwalu Promocji Miast i Regionów poruszane będą zagadnienia wyznaczające kierunki rozwoju marketingu  i promocji miejsc. Podczas tegorocznej Konferencji wykłady  i prezentacje swoim zakresem obejmować będą pięć zasadniczych obszarów:

•    turystyka-lifestyle

•    zarządzanie a promocja miast

•    nowe media w promocji miast

•    planowanie kampani promocyjnych

Najbliższe lata będą dla polskich miast czasem wyjątkowych możliwości, jakie daje nam rozpocznie polskiej Prezydencji w Unii Europejskiej czy Euro 2012. Niebawem dowiemy się też, które z miast zdobędzie prestiżowy tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Te wydarzenia sprawiają, że samorządy intensywnie poszukują nowatorskich rozwiązań z dziedziny promocji miejsc.

W obliczu wyzwań inwestycyjnych, demograficznych, społecznych, podnoszenia atrakcyjności turystycznej regionów - promocja staje się niezbędna. To, co jest dziś kluczowe, to sposób w jaki ma być ona dalej realizowana, koordynowana, zarządzana, udoskonalana i weryfikowana. Chcemy, aby tegoroczny Festiwal przyniósł nowe spojrzenie na promocję miejsc, nadał jej nową perspektywę. – Janusz Malinowski, Vice Chairman of the Supervisory Board, Grupa Ströer w Polsce.

Chęć uczestnictwa w Festiwalu Promocji Miast i Regionów można zgłaszać do 19 sierpnia br.

Wszelkich dodatkowych informacji udziela:

Biuro Organizacyjne Festiwalu Promocji Miast i Regionów
Karina Koziej
kkoziej@citybell.pl
Tel.: 0 22 478 44 27
Kom.: 607 349 004 Fax: 0 22 378 33 49

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Samorzad.infor.pl

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Sektor publiczny
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Coraz większa liczba dzieci ukraińskich w polskich szkołach

Od 1 września 2024 r. do polskich szkół może pójść między 20 tys. a 60 tys. ukraińskich dzieci - szacuje Paulina Chrostowska z Centrum Edukacji Obywatelskiej. Zdaniem nauczycieli największym wyzwaniem w edukacji uczniów z doświadczeniem migracji jest bariera językowa.

Ta substancja wydłużyła życie myszy ok. 25%, wyszczupliła i zmniejszyła podatność na nowotwory. Teraz testy na ludziach

Międzynarodowa grupa badaczy aktualnie testuje nowy lek hamujący interleukinę 11, który wydłuża życie myszy prawie o jedną czwartą. Nie wiadomo jeszcze jak działa on u ludzi, ale rozpoczęto pierwsze badania kliniczne - informuje tygodnik „Nature” - ukazujące się od 1869 r. jedno z najbardziej prestiżowych czasopism naukowych.

Co czwarty uczeń nie zdał matury w tej szkole. A oceny końcowe były wysokie. MEN: kuratoria przyjrzą się jakości kształcenia

Minister edukacji Barbara Nowacka poinformowała 18 lipca 2024 r., że kuratoria przyjrzą się wynikom egzaminów maturalnych w Szkole w Chmurze oraz temu, jak mają się one do ocen końcowych uczniów. Oceny te były wyjątkowo wysokie i nie przekładają się na wyniki matur - dodała.

Co oznaczają tajemnicze paski na tubkach past do zębów?

Większość Polaków nie wie, co oznaczają kolorowe paski na tubkach past do zębów. Jakie informacje przekazuje klientowi kolor tajemniczego paska na tubce? Czy konsumenci mogą być wprowadzani w błąd? 

REKLAMA

Coś takiego raz na 5-10 tysięcy lat: Asteroida przeleci bliżej Ziemi niż satelity geostacjonarne 13 kwietnia 2029 roku. ESA przyśpiesza misję Ramses

Europejska Agencja Kosmiczna (ESA) przyspiesza realizację nowej misji o nazwie Ramses, która ma na celu dotarcie do asteroidy Apophis – podał portal Space.com. W 2029 r. obiekt będzie bardzo blisko Ziemi, bliżej niż satelity geostacjonarne. Asteroida nie zagraża jednak naszej planecie.

Rodzice coraz rzadziej szczepią swoje dzieci. Najnowsze dane WHO

Alarmujące dane Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). Wyszczepialność dzieci i młodzieży na świecie wciąż nie może odzyskać poziomu sprzed pandemii. 

Blisko 5 tys. zgłoszeń związanych ze zdarzeniami atmosferycznymi

We wtorek i środę strażacy w całym kraju mieli ręce pełne roboty. Do godz. 6 odnotowano 4998 zgłoszeń związanych z pogodą. Obrażenia odniosły cztery osoby. 

Wojsko Polskie to trzecia armia NATO pod względem liczebności

Polska ma trzecią największą co do liczebności armię w NATO - przekazał szef BBN Jacek Siewiera, powołując się na dane zebrane przez NATO. Z szacunków Sojuszu wynika, że Wojsko Polskie z ponad 216 tys. żołnierzy to trzecia armia NATO - po USA i Turcji.

REKLAMA

Taki jest stan budżetu państwa. Są najnowsze dane

Są nowe dane dotyczące stanu budżetu państwa. Deficyt budżetu po czerwcu wyniósł 69 mld 905,9 mln zł. Tak podało w opublikowanych szacunkowych danych Ministerstwo Finansów. Co jeszcze wiadomo o wykonaniu budżetu?

Skromniejsze podwyżki dla pielęgniarek i położnych? Ile zarabiają w 2024 roku?

Jakie jest obecnie wynagrodzenie zasadnicze pielęgniarek i położnych? Jakie podwyżki i zmiany zasad ustalania tych wynagrodzeń są przewidziane w obywatelskim projekcie ustawy o zmianie ustawy o sposobie ustalania najniższego wynagrodzenia zasadniczego niektórych pracowników zatrudnionych w podmiotach leczniczych, który jest obecnie procedowany w Sejmie RP.

REKLAMA