REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Rusza V edycja Konkursu Złote Formaty

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Do 8 czerwca polskie miasta i regiony mają czas na zgłoszenie projektów promocyjnych do prestiżowego Konkursu Złote Formaty, organizowanego w ramach V edycji Festiwalu Promocji Miast i Regionów. Stawka jest wysoka – na najlepsze projekty realizowane przez polskie samorządy czeka tytuł Złotego Formatu oraz aż 5 outdoorowych kampanii reklamowych i kampanii na nośnikach Infoscreen w każdej z kategorii konkursowych.

REKLAMA

Rozstrzygnięcie V edycji Konkursu Złote Formaty nastąpi podczas Festiwalu Promocji Miast i Regionów, który odbędzie się w dniach 20-21 września 2011 roku w Warszawie. Celem Konkursu jest prezentacja osiągnięć miast i regionów oraz weryfikacja postępów w zakresie efektywności działań promocyjnych. Dotychczas, do czterech edycji konkursu, 240 samorządów przesłało ponad 600 projektów.

REKLAMA

W dobie wzrostu konkurencyjności, każdy region, miasto chce przyciągnąć uwagę turystów i inwestorów. Kluczem do sukcesu jest z jednej strony efektywne zarządzanie i odpowiadająca trendom konsumenckim oferta, a z drugiej nowoczesny sposób jej promocji. Już nie wystarczy wydrukowanie ulotek na targi turystyczne. Polskie miasta doskonale zdają sobie z tego sprawę, dlatego też coraz częściej szukają nowych pomysłów na promocję, np. poprzez pokazanie lifestylowego oblicza swojego miasta czy też poprzez kampanie w mediach społecznościowych, które dają możliwość bezpośredniego dotarcia do swojego klienta czy interesariusza.

REKLAMA

Konkurs Złote Formaty nie tylko pozwala wyróżnić wspaniałe pomysły i świetnie zrealizowane kampanie promocyjne miast, ale jednocześnie wyznacza trendy w promocji. W tym roku kategorie konkursowe zostały rozszerzone. Uczestnicy konkursu będą mogli ubiegać się o tytuł Złotego Formatu, nagrody, statuetki i dyplomy w pięciu kategoriach: Grand Prix Festiwalu za całokształt działań promocyjnych prowadzonych na przestrzeni dwóch ostatnich lat, event, wydawnictwo promocyjne, a także w kategorii: kampania reklamowa oraz kampania public relations/public relations on-line.

Konkurencja w każdej kategorii jest duża. Już samo znalezienie się w gronie nominowanych projektów jest dla miast i regionów dużym wyróżnieniem i wyznacznikiem sukcesu. Oprócz prestiżowej statuetki Złotego Formatu, laureaci pierwszych miejsc we wszystkich pięciu kategoriach otrzymają również outdoorowe kampanie reklamowe i kampanie reklamowe na nośnikach Infoscreen o wartości 100 tys. PLN brutto każda. Fundatorem tych nagród jest organizator konkursu – Grupa Ströer w Polsce, wiodąca firma reklamy zewnętrznej, obecna w 12 krajach europejskich. Nominacja jest także szansą na zdobycie jednej z cennych Nagród Specjalnych przyznawanych przez Patronów i Partnerów Festiwalu.

Na co mają zwrócić uwagę samorządy? Jury, oceniając nadsyłane projekty, szczególny nacisk będzie kładło na przyjętą strategię, stopień realizacji celów, konsekwencję i spójność działań. Nie mniej ważne będzie nowatorskie podejście samorządów do tworzonych przez nie projektów promocyjnych, kreatywność rozwiązań i jego efektywność. – mówi Anna Proszowska-Sala, Dyr. Festiwalu Promocji Miast i Regionów, Dyr. Zarządzający Citybell Consulting.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Samorządy mogą zgłaszać swoje projekty do Konkursu Złote Formaty do 8 czerwca br. Regulamin konkursu oraz szczegółowe informacje na temat zgłoszeń można znaleźć na stronie internetowej www.promocjamiast.pl.

Nowa perspektywa promocji miast i regionów

Zwycięzców Konkursu Złote Formaty poznamy 21 września br., podczas uroczystej Gali, która odbędzie się w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów.

Festiwal zajmuje kluczową pozycję na samorządowej i marketingowej mapie najważniejszych wydarzeń merytorycznych w Polsce. W opinii wielu reprezentantów samorządów jest miejscem obowiązkowym dla wszystkich tych, którzy zajmują się kwestiami wizerunku, rozwoju i szeroko pojętej komunikacji miast i regionów. Jak co roku, podczas Festiwalu Promocji Miast i Regionów poruszane będą zagadnienia wyznaczające kierunki rozwoju marketingu  i promocji miejsc. Podczas tegorocznej Konferencji wykłady  i prezentacje swoim zakresem obejmować będą pięć zasadniczych obszarów:

•    turystyka-lifestyle

•    zarządzanie a promocja miast

•    nowe media w promocji miast

•    planowanie kampani promocyjnych

Najbliższe lata będą dla polskich miast czasem wyjątkowych możliwości, jakie daje nam rozpocznie polskiej Prezydencji w Unii Europejskiej czy Euro 2012. Niebawem dowiemy się też, które z miast zdobędzie prestiżowy tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Te wydarzenia sprawiają, że samorządy intensywnie poszukują nowatorskich rozwiązań z dziedziny promocji miejsc.

W obliczu wyzwań inwestycyjnych, demograficznych, społecznych, podnoszenia atrakcyjności turystycznej regionów - promocja staje się niezbędna. To, co jest dziś kluczowe, to sposób w jaki ma być ona dalej realizowana, koordynowana, zarządzana, udoskonalana i weryfikowana. Chcemy, aby tegoroczny Festiwal przyniósł nowe spojrzenie na promocję miejsc, nadał jej nową perspektywę. – Janusz Malinowski, Vice Chairman of the Supervisory Board, Grupa Ströer w Polsce.

Chęć uczestnictwa w Festiwalu Promocji Miast i Regionów można zgłaszać do 19 sierpnia br.

Wszelkich dodatkowych informacji udziela:

Biuro Organizacyjne Festiwalu Promocji Miast i Regionów
Karina Koziej
kkoziej@citybell.pl
Tel.: 0 22 478 44 27
Kom.: 607 349 004 Fax: 0 22 378 33 49

Zapisz się na newsletter
Śledź na bieżąco nowe inicjatywy, projekty i ważne decyzje, które wpływają na Twoje życie codzienne. Zapisz się na nasz newsletter samorządowy.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Samorzad.infor.pl

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Sektor publiczny
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Badania cholesterolu w bilansie sześciolatka. Od kiedy?

Od 5 maja do programu badań bilansu zdrowia sześciolatka wchodzi lipidogram. Rzeczniczka praw dziecka Monika Horna-Cieślak uważa to za ogromny sukces, bo zwiększy się świadomość, że choroby serca mogą dotykać także młodych.

Jak i kiedy rezerwować wakacje, żeby było najtaniej?

Jak Polacy planują wakacje? Na ostatnią chwilę czy z wyprzedzeniem? Jak najtaniej zarezerwować hotel? Czy Polacy chętnie spędzają wakacje w kraju?

Kalendarz szczepień dorosłych [TABELA]

Kalendarz szczepień dorosłych. Kiedy i na co warto się zaszczepić? Które szczepionki są szczególnie zalecane dla seniorów? Ile dawek poszczególnych szczepionek? Polskie Towarzyszko Medycyny rodzinnej we współpracy z Fundacją MY PACJENCI opracowało kalendarz szczepień dla dorosłych.

Branża pirotechniczna chce wzmocnić potencjał obronny kraju

W odpowiedzi na zapowiadane przez rząd plany dotyczące szeroko zakrojonych szkoleń wojskowych, przedstawiciele branży pirotechnicznej, w liście wysłanym do ministrów obrony oraz spraw wewnętrznych i administracji, podkreślają swoje unikalne kompetencje i zasoby. Chodzi o wzmocnienie bezpieczeństwa państwa oraz efektywną współpracę ze strukturami obronnymi.

REKLAMA

Od 1 stycznia 2026 r. nowy obowiązek jednostek sektora finansów publicznych. Chodzi o zmiany w zakresie rejestru umów

Od 1 stycznia 2026 r. nowy obowiązek jednostek sektora finansów publicznych. Chodzi m.in. o zmiany w zakresie rejestru umów. Projekt nowelizacji trafił do opiniowania. Projektodawcą jest Ministerstwo Finansów.

8400 zł brutto dla pracowników pomocy społecznej? 3-miesięczny urlop? Związkowcy przedstawili propozycje

Ile zarabia pracownik pomocy społecznej? A ile powinien zarabiać? Związkowa Alternatywa domaga się radykalnej poprawy warunków pracy i wynagrodzeń zatrudnionych w tym sektorze. Związek oczekuje skokowego wzrostu płac, dotrzymania przez rząd złożonych wcześniej obietnic, a także zapewnienia urlopu regeneracyjnego i warunków do rozwoju zawodowego dla wszystkich zatrudnionych w sektorze pomocy społecznej.

Gminy mają problemy finansowe, bo słabo ściągają zaległe czynsze, podatki, kary i tym podobne zobowiązania

Podatki, czynsze za mieszkania komunalne, wodę, wywóz śmieci, alimenty i mandaty – takich opłat nie regulują konsumenci oraz firmy wobec gmin. Nazbierało się tego już ponad 17,5 miliarda złotych. Jednocześnie gminy narzekają na brak pieniędzy na remonty, budowę mieszkań i inne ważne przedsięwzięcia.

36 lat w oczekiwaniu na diagnozę. Pacjenci z chorobami rzadkimi wciąż czekają na zmiany

W Polsce ponad 3 miliony osób zmaga się z chorobami rzadkimi, a system opieki zdrowotnej wciąż nie jest odpowiednio przystosowany do ich potrzeb. Czas oczekiwania na diagnozę często rozciąga się na lata, co prowadzi do pogorszenia zdrowia pacjentów i stanowi ogromne obciążenie dla ich rodzin. Oto historie pacjentów, którzy latami czekali na diagnozę.

REKLAMA

4666 zł dla każdego sołtysa? Wybory organizowane przez PKW?

Czy sołtysi otrzymają wynagrodzenia na poziomie ustawowej płacy minimalnej? Czy wybory na sołtysa będą organizowane przez Państwową Komisję Wyborczą, a kandydaci organizować będą kampanie w swoich wsiach? Profesjonalizacje działań najmniejszych jednostek administracyjnych zaproponował jeden z kandydatów na Prezydenta PR.

Status ochrony wilka. Komisja Europejska proponuje zmiany

7 marca 2025 r. weszły w życie zmiany dotyczące załączników do konwencji berneńskiej. Chodzi o zmianę statusu ochrony wilka. Komisja UE proponuje dostosowanie statusu ochrony wilka w prawodawstwie UE do konwencji berneńskiej.

REKLAMA