REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Rusza V edycja Konkursu Złote Formaty

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Do 8 czerwca polskie miasta i regiony mają czas na zgłoszenie projektów promocyjnych do prestiżowego Konkursu Złote Formaty, organizowanego w ramach V edycji Festiwalu Promocji Miast i Regionów. Stawka jest wysoka – na najlepsze projekty realizowane przez polskie samorządy czeka tytuł Złotego Formatu oraz aż 5 outdoorowych kampanii reklamowych i kampanii na nośnikach Infoscreen w każdej z kategorii konkursowych.

Rozstrzygnięcie V edycji Konkursu Złote Formaty nastąpi podczas Festiwalu Promocji Miast i Regionów, który odbędzie się w dniach 20-21 września 2011 roku w Warszawie. Celem Konkursu jest prezentacja osiągnięć miast i regionów oraz weryfikacja postępów w zakresie efektywności działań promocyjnych. Dotychczas, do czterech edycji konkursu, 240 samorządów przesłało ponad 600 projektów.

REKLAMA

REKLAMA

W dobie wzrostu konkurencyjności, każdy region, miasto chce przyciągnąć uwagę turystów i inwestorów. Kluczem do sukcesu jest z jednej strony efektywne zarządzanie i odpowiadająca trendom konsumenckim oferta, a z drugiej nowoczesny sposób jej promocji. Już nie wystarczy wydrukowanie ulotek na targi turystyczne. Polskie miasta doskonale zdają sobie z tego sprawę, dlatego też coraz częściej szukają nowych pomysłów na promocję, np. poprzez pokazanie lifestylowego oblicza swojego miasta czy też poprzez kampanie w mediach społecznościowych, które dają możliwość bezpośredniego dotarcia do swojego klienta czy interesariusza.

Konkurs Złote Formaty nie tylko pozwala wyróżnić wspaniałe pomysły i świetnie zrealizowane kampanie promocyjne miast, ale jednocześnie wyznacza trendy w promocji. W tym roku kategorie konkursowe zostały rozszerzone. Uczestnicy konkursu będą mogli ubiegać się o tytuł Złotego Formatu, nagrody, statuetki i dyplomy w pięciu kategoriach: Grand Prix Festiwalu za całokształt działań promocyjnych prowadzonych na przestrzeni dwóch ostatnich lat, event, wydawnictwo promocyjne, a także w kategorii: kampania reklamowa oraz kampania public relations/public relations on-line.

Konkurencja w każdej kategorii jest duża. Już samo znalezienie się w gronie nominowanych projektów jest dla miast i regionów dużym wyróżnieniem i wyznacznikiem sukcesu. Oprócz prestiżowej statuetki Złotego Formatu, laureaci pierwszych miejsc we wszystkich pięciu kategoriach otrzymają również outdoorowe kampanie reklamowe i kampanie reklamowe na nośnikach Infoscreen o wartości 100 tys. PLN brutto każda. Fundatorem tych nagród jest organizator konkursu – Grupa Ströer w Polsce, wiodąca firma reklamy zewnętrznej, obecna w 12 krajach europejskich. Nominacja jest także szansą na zdobycie jednej z cennych Nagród Specjalnych przyznawanych przez Patronów i Partnerów Festiwalu.

REKLAMA

Na co mają zwrócić uwagę samorządy? Jury, oceniając nadsyłane projekty, szczególny nacisk będzie kładło na przyjętą strategię, stopień realizacji celów, konsekwencję i spójność działań. Nie mniej ważne będzie nowatorskie podejście samorządów do tworzonych przez nie projektów promocyjnych, kreatywność rozwiązań i jego efektywność. – mówi Anna Proszowska-Sala, Dyr. Festiwalu Promocji Miast i Regionów, Dyr. Zarządzający Citybell Consulting.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Samorządy mogą zgłaszać swoje projekty do Konkursu Złote Formaty do 8 czerwca br. Regulamin konkursu oraz szczegółowe informacje na temat zgłoszeń można znaleźć na stronie internetowej www.promocjamiast.pl.

Nowa perspektywa promocji miast i regionów

Zwycięzców Konkursu Złote Formaty poznamy 21 września br., podczas uroczystej Gali, która odbędzie się w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów.

Festiwal zajmuje kluczową pozycję na samorządowej i marketingowej mapie najważniejszych wydarzeń merytorycznych w Polsce. W opinii wielu reprezentantów samorządów jest miejscem obowiązkowym dla wszystkich tych, którzy zajmują się kwestiami wizerunku, rozwoju i szeroko pojętej komunikacji miast i regionów. Jak co roku, podczas Festiwalu Promocji Miast i Regionów poruszane będą zagadnienia wyznaczające kierunki rozwoju marketingu  i promocji miejsc. Podczas tegorocznej Konferencji wykłady  i prezentacje swoim zakresem obejmować będą pięć zasadniczych obszarów:

•    turystyka-lifestyle

•    zarządzanie a promocja miast

•    nowe media w promocji miast

•    planowanie kampani promocyjnych

Najbliższe lata będą dla polskich miast czasem wyjątkowych możliwości, jakie daje nam rozpocznie polskiej Prezydencji w Unii Europejskiej czy Euro 2012. Niebawem dowiemy się też, które z miast zdobędzie prestiżowy tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Te wydarzenia sprawiają, że samorządy intensywnie poszukują nowatorskich rozwiązań z dziedziny promocji miejsc.

W obliczu wyzwań inwestycyjnych, demograficznych, społecznych, podnoszenia atrakcyjności turystycznej regionów - promocja staje się niezbędna. To, co jest dziś kluczowe, to sposób w jaki ma być ona dalej realizowana, koordynowana, zarządzana, udoskonalana i weryfikowana. Chcemy, aby tegoroczny Festiwal przyniósł nowe spojrzenie na promocję miejsc, nadał jej nową perspektywę. – Janusz Malinowski, Vice Chairman of the Supervisory Board, Grupa Ströer w Polsce.

Chęć uczestnictwa w Festiwalu Promocji Miast i Regionów można zgłaszać do 19 sierpnia br.

Wszelkich dodatkowych informacji udziela:

Biuro Organizacyjne Festiwalu Promocji Miast i Regionów
Karina Koziej
kkoziej@citybell.pl
Tel.: 0 22 478 44 27
Kom.: 607 349 004 Fax: 0 22 378 33 49

Zapisz się na newsletter
Śledź na bieżąco nowe inicjatywy, projekty i ważne decyzje, które wpływają na Twoje życie codzienne. Zapisz się na nasz newsletter samorządowy.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Samorzad.infor.pl

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Sektor publiczny
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Marzena Okła-Drewnowicz: wyzwaniem jest opieka długoterminowa dla seniorów

Każda gmina w Polsce powinna mieć radę seniorów – mówiła w poniedziałek w Rzeszowie minister ds. polityki senioralnej Marzena Okła-Drewnowicz. Według niej największym wyzwaniem polityki senioralnej są opieka długoterminowa i bezpieczeństwo seniorów.

Zdarzenia niepożądane w polskich szpitalach – raport Rzecznika Praw Pacjenta

16 września 2025 r. Rzecznik Praw Pacjenta opublikował raport zatytułowany "Gromadzenie i analiza informacji o zdarzeniach niepożądanych w polskich szpitalach". Celem raportu jest analiza tego, jak podmioty lecznicze zarządzają zdarzeniami niepożądanymi i zbierają na ten temat dane. Jest to pierwsza tego typu analiza sposobu rejestrowania i zarządzania zdarzeniami niepożądanymi.

Wynagrodzenia lekarzy rosną szybciej niż finansowanie z NFZ. Szpitale apelują o zawieszenie ustawy podwyżkowej na 2 lata

Polska Federacja Szpitali (PFSz) zaapelowała do Ministra Zdrowia oraz Parlamentarzystów o zawieszenie na 2 lata ustawy z 8 czerwca 2017 r. o sposobie ustalania najniższego wynagrodzenia zasadniczego niektórych pracowników zatrudnionych w podmiotach leczniczych (tzw. Ustawa podwyżkowa). Celem PFSz nie jest ograniczanie wynagrodzeń pracowników, lecz ochrona pacjentów i zapewnienie ciągłości świadczeń. Mechanizm automatycznej waloryzacji, oparty na średnim wynagrodzeniu w gospodarce, spowodował w ostatnich latach, że koszty płac rosły szybciej niż finansowanie ze strony NFZ. W konsekwencji szpitale coraz częściej stawały przed dramatycznym wyborem – albo regulować wynagrodzenia, albo ograniczać leczenie pacjentów - pisze Michał Dybowski, dyrektor Departamentu Bezpieczeństwa i Zrównoważonego Rozwoju Polskiej Federacji Szpitali, Forum Ekspertów Ad Rem.

Alimenty dla dziecka – czy MOPS może wystąpić w powództwem?

Czy do wytaczania na rzecz obywateli powództwa o roszczenia alimentacyjne może być uprawniony dyrektor miejskiego ośrodka pomocy społecznej?

REKLAMA

Kultura w cieniu kryzysu. Nowa ustawa a ochrona dóbr kultury

Ustawa o ochronie ludności i obronie cywilnej z grudnia 2024 r. kojarzy się przede wszystkim z bezpieczeństwem ludzi. Jednak jej przepisy pokazują jasno: życie i kultura to nierozerwalna całość. Ochrona dóbr kultury w sytuacjach kryzysowych stała się obowiązkiem systemowym, a nie tylko dobrą praktyką.

Wzrosną maksymalne stawki wynagrodzeń samorządowców

Zgodnie z nowym rozporządzeniem maksymalny poziom wynagrodzeń m.in. wójtów, burmistrzów, skarbników czy marszałków województw wzrośnie o ok. 5 procent.

ZUS zaprasza na Dni Seniora 2025. Bezpłatne warsztaty, konsultacje i atrakcje w całej Polsce

Październik upłynie pod znakiem edukacji, integracji i aktywizacji seniorów. Zakład Ubezpieczeń Społecznych wraz z partnerami organizuje ogólnopolskie Dni Seniora 2025 ph. "Świadome decyzje – bezpieczny senior". W programie znalazły się spotkania z ekspertami, warsztaty tematyczne i wydarzenia kulturalne.

Szczepienia przeciw COVID-19 od 22 września 2025. Jak się zapisać i kto może skorzystać?

Coraz więcej lekarzy alarmuje o rosnącej liczbie zachorowań na COVID-19. W odpowiedzi Ministerstwo Zdrowia uruchamia od 22 września 2025 r. program bezpłatnych szczepień dla wszystkich od 6. miesiąca życia. Wystarczy sprawdzić swoje e-skierowanie i umówić się na wizytę w przychodni lub aptece. Wyjaśniamy, kto powinien szczególnie rozważyć szczepienie, jak wygląda rejestracja i jaką szczepionką będą wykonywane dawki przypominające.

REKLAMA

Rewolucja w liczeniu stażu pracy. Samorządy muszą przygotować się na zmiany od stycznia 2026 roku

Sejm przyjął nowelizację Kodeksu pracy, która diametralnie zmienia sposób liczenia pracowniczego stażu pracy. Od 1 stycznia 2026 roku do stażu, od którego zależą uprawnienia pracownicze, będzie można wliczyć m.in. okresy prowadzenia jednoosobowej działalności gospodarczej oraz świadczenia usług na podstawie niektórych umów cywilnoprawnych.

MSWiA: Schrony w Polsce. Stan na dziś (1000 obiektów) i plany na przyszłość wydania 5 mld zł na schrony

Polska przygotowuje się na ewentualny konflikt zbrojny tworząc sieć schronów. Środki przeznaczone na to wynoszą 5 mld zł.

REKLAMA