REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Rusza V edycja Konkursu Złote Formaty

REKLAMA

Do 8 czerwca polskie miasta i regiony mają czas na zgłoszenie projektów promocyjnych do prestiżowego Konkursu Złote Formaty, organizowanego w ramach V edycji Festiwalu Promocji Miast i Regionów. Stawka jest wysoka – na najlepsze projekty realizowane przez polskie samorządy czeka tytuł Złotego Formatu oraz aż 5 outdoorowych kampanii reklamowych i kampanii na nośnikach Infoscreen w każdej z kategorii konkursowych.

REKLAMA

Rozstrzygnięcie V edycji Konkursu Złote Formaty nastąpi podczas Festiwalu Promocji Miast i Regionów, który odbędzie się w dniach 20-21 września 2011 roku w Warszawie. Celem Konkursu jest prezentacja osiągnięć miast i regionów oraz weryfikacja postępów w zakresie efektywności działań promocyjnych. Dotychczas, do czterech edycji konkursu, 240 samorządów przesłało ponad 600 projektów.

REKLAMA

W dobie wzrostu konkurencyjności, każdy region, miasto chce przyciągnąć uwagę turystów i inwestorów. Kluczem do sukcesu jest z jednej strony efektywne zarządzanie i odpowiadająca trendom konsumenckim oferta, a z drugiej nowoczesny sposób jej promocji. Już nie wystarczy wydrukowanie ulotek na targi turystyczne. Polskie miasta doskonale zdają sobie z tego sprawę, dlatego też coraz częściej szukają nowych pomysłów na promocję, np. poprzez pokazanie lifestylowego oblicza swojego miasta czy też poprzez kampanie w mediach społecznościowych, które dają możliwość bezpośredniego dotarcia do swojego klienta czy interesariusza.

REKLAMA

Konkurs Złote Formaty nie tylko pozwala wyróżnić wspaniałe pomysły i świetnie zrealizowane kampanie promocyjne miast, ale jednocześnie wyznacza trendy w promocji. W tym roku kategorie konkursowe zostały rozszerzone. Uczestnicy konkursu będą mogli ubiegać się o tytuł Złotego Formatu, nagrody, statuetki i dyplomy w pięciu kategoriach: Grand Prix Festiwalu za całokształt działań promocyjnych prowadzonych na przestrzeni dwóch ostatnich lat, event, wydawnictwo promocyjne, a także w kategorii: kampania reklamowa oraz kampania public relations/public relations on-line.

Konkurencja w każdej kategorii jest duża. Już samo znalezienie się w gronie nominowanych projektów jest dla miast i regionów dużym wyróżnieniem i wyznacznikiem sukcesu. Oprócz prestiżowej statuetki Złotego Formatu, laureaci pierwszych miejsc we wszystkich pięciu kategoriach otrzymają również outdoorowe kampanie reklamowe i kampanie reklamowe na nośnikach Infoscreen o wartości 100 tys. PLN brutto każda. Fundatorem tych nagród jest organizator konkursu – Grupa Ströer w Polsce, wiodąca firma reklamy zewnętrznej, obecna w 12 krajach europejskich. Nominacja jest także szansą na zdobycie jednej z cennych Nagród Specjalnych przyznawanych przez Patronów i Partnerów Festiwalu.

Na co mają zwrócić uwagę samorządy? Jury, oceniając nadsyłane projekty, szczególny nacisk będzie kładło na przyjętą strategię, stopień realizacji celów, konsekwencję i spójność działań. Nie mniej ważne będzie nowatorskie podejście samorządów do tworzonych przez nie projektów promocyjnych, kreatywność rozwiązań i jego efektywność. – mówi Anna Proszowska-Sala, Dyr. Festiwalu Promocji Miast i Regionów, Dyr. Zarządzający Citybell Consulting.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Samorządy mogą zgłaszać swoje projekty do Konkursu Złote Formaty do 8 czerwca br. Regulamin konkursu oraz szczegółowe informacje na temat zgłoszeń można znaleźć na stronie internetowej www.promocjamiast.pl.

Nowa perspektywa promocji miast i regionów

Zwycięzców Konkursu Złote Formaty poznamy 21 września br., podczas uroczystej Gali, która odbędzie się w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów.

Festiwal zajmuje kluczową pozycję na samorządowej i marketingowej mapie najważniejszych wydarzeń merytorycznych w Polsce. W opinii wielu reprezentantów samorządów jest miejscem obowiązkowym dla wszystkich tych, którzy zajmują się kwestiami wizerunku, rozwoju i szeroko pojętej komunikacji miast i regionów. Jak co roku, podczas Festiwalu Promocji Miast i Regionów poruszane będą zagadnienia wyznaczające kierunki rozwoju marketingu  i promocji miejsc. Podczas tegorocznej Konferencji wykłady  i prezentacje swoim zakresem obejmować będą pięć zasadniczych obszarów:

•    turystyka-lifestyle

•    zarządzanie a promocja miast

•    nowe media w promocji miast

•    planowanie kampani promocyjnych

Najbliższe lata będą dla polskich miast czasem wyjątkowych możliwości, jakie daje nam rozpocznie polskiej Prezydencji w Unii Europejskiej czy Euro 2012. Niebawem dowiemy się też, które z miast zdobędzie prestiżowy tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Te wydarzenia sprawiają, że samorządy intensywnie poszukują nowatorskich rozwiązań z dziedziny promocji miejsc.

W obliczu wyzwań inwestycyjnych, demograficznych, społecznych, podnoszenia atrakcyjności turystycznej regionów - promocja staje się niezbędna. To, co jest dziś kluczowe, to sposób w jaki ma być ona dalej realizowana, koordynowana, zarządzana, udoskonalana i weryfikowana. Chcemy, aby tegoroczny Festiwal przyniósł nowe spojrzenie na promocję miejsc, nadał jej nową perspektywę. – Janusz Malinowski, Vice Chairman of the Supervisory Board, Grupa Ströer w Polsce.

Chęć uczestnictwa w Festiwalu Promocji Miast i Regionów można zgłaszać do 19 sierpnia br.

Wszelkich dodatkowych informacji udziela:

Biuro Organizacyjne Festiwalu Promocji Miast i Regionów
Karina Koziej
kkoziej@citybell.pl
Tel.: 0 22 478 44 27
Kom.: 607 349 004 Fax: 0 22 378 33 49

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Samorzad.infor.pl

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Sektor publiczny
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
System kaucyjny od 1 października 2025 r. Ekspert pozytywnie o zmianach

System kaucyjny od 1 października 2025 r. Ekspert pozytywnie o poprawkach przyjętych przez podkomisję nadzwyczajną dotyczącą nowelizacji ustawy o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi. Chodzi m.in. o wyłączenie z systemu kaucyjnego opakowań mleka i produktów mlecznych.

W Tatrach ratownicy ogłosili zagrożenie lawinowe pierwszego stopnia

Pierwszy stopień zagrożenia lawinowego ogłosili w czwartek ratownicy TOPR. Obowiązuje od wysokości 1800 m n.p.m. Mogą samoistnie schodzić małe i średnie lawiny. 

Będą pieniądze na budowę i przystosowanie schronów. Nawet 6 mld zł rocznie

Szef MSWiA Tomasz Siemoniak poinformował, że ok. 6 mld zł rocznie będzie przeznaczonych na budowę i przystosowanie schronów w samorządach. Niebawem na ten cel zostanie przekazanych 0,15 pkt proc. PKB.

Znów rekord odprawionych pasażerów z Lotniska Chopina. Dokąd latamy najczęściej?

W ciągu 10 miesięcy Lotnisko Chopina odprawiło ponad 18 mln pasażerów. Tylko w październiku Okęcie odprawiło blisko 1,9 mln podróżnych. Najwięcej osób podróżowało w niedzielę, 6 października – 68 tys. 883.

REKLAMA

Rośnie liczba ubezpieczonych cudzoziemców. Na koniec października było ich 1 mln 191 tys. [Dane ZUS]

Zakład Ubezpieczeń Społecznych poinformował o wzroście liczby ubezpieczonych cudzoziemców. Jak wynika z najnowszych danych ZUS, na koniec października 2024 r. do ubezpieczeń społecznych w ZUS było zgłoszonych 1 mln 191 tys. cudzoziemców.

MEN: Jest 27 000 nauczycieli religii. 45% poradzi sobie z ograniczeniem godzin religii z 2 do 1 tygodniowo [Wykaz]

MEN podał informacje o liczbie katechetów w Polsce (w tym liczbę katechetów mających uprawnienia do nauki innego przedmiotu). Przeszło 27 000 nauczycieli wiąże swoje zajęcia zawodowe z nauczaniem religii. I taka jest liczba osób, które z niepokojem czekają na ostateczny kształt lekcji religii. Czy min. Barbarze Nowackiej uda się redukcja liczby godzin religii z 2 do 1 tygodniowo? Czy za drugą godzinę odbywającą się np. w salkach katechetycznych rząd wypłaci wynagrodzenia katechetom? Na ogólną liczbą 27 000 katechetów uczyć innego przedmiotu niż religia może 12 304 nauczycieli. 

W Sejmie: Dla krwiodawców nie 2 a 3 dni wolne od pracy. Państwo przejmuje koszt wynagrodzeń [Przykład]

W Sejmie propozycja: Nowy dzień wolny. I to państwo płaci za trzy dni wolnego od pracy dla krwiodawców. Od razu trzeba ocenić szansę na nowelizację przepisów na zerową, ale zobaczmy jak wyglądałyby przepisie po zmianie. I które trzeba zmienić. Może się kiedyś uda?

Szkoły nauczą dzieci odróżniania prawdy od manipulacji. Zmiany w systemie edukacyjnym w celu lepszego wykorzystania narzędzi cyfrowych

Do 2035 r. Polska ma zdrożyć jeden z kamieni milowych KPO - Politykę Cyfrowej Transformacji Edukacji. Chodzi m.in. o przemodelowanie kształcenia tak, by uczyć dzieci odróżniania prawdy od manipulacji, weryfikowania źródeł i korzystania z nich, a także mądrego używania narzędzi sztucznej inteligencji.

REKLAMA

Będzie zmiana zasad sporządzania sprawozdań budżetowych. Projekt rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej

Projektowane nowe rozporządzenie w sprawie sprawozdawczości budżetowej ma dostosować obecne zasady sporządzania sprawozdań do nowej ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego. Projekt zawiera m.in. nowe wzory i instrukcje sporządzania sprawozdań składanych przez JST.

Młodzieżowe Słowo Roku 2024. Znamy finałową dwudziestkę plebiscytu

Na liście 20 słów w plebiscycie na Młodzieżowe Słowo Roku 2024 znalazły się m.in. "aura", "skibidi", "yapping", "czemó" i "womp womp". Organizatorem plebiscytu jest Wydawnictwo Naukowe PWN.

REKLAMA