Rekomendacje dotyczące polityki edukacji włączającej
REKLAMA
REKLAMA
Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem będącym zarysem wstępnych rekomendacji dotyczących podniesienia jakości edukacji włączającej.
REKLAMA
Dokument stanowi wyciąg z pełnej wersji roboczych rekomendacji dotyczących projektu realizowanego w Polsce w ramach Programu Wspierania Reform Strukturalnych Komisji Europejskiej. Materiał został zaprezentowany podczas organizowanych w MEN warsztatów z udziałem przedstawicieli administracji.
Czekamy na Państwa uwagi i opinie dotyczące zmian w zakresie edukacji włączającej wlaczsie@men.gov.pl
Szczegółowe wyjaśnienie założeń stojących za proponowanymi rekomendacjami znajduje się w pełnym dokumencie wstępnych rekomendacji i powiązanych z nim załącznikach.
Zobacz: Oświata
REKLAMA
Poszczególne rekomendacje odnoszą się do poszczególnych obszarów systemu edukacji włączającej uwzględnionych w pracach analitycznych. Rekomendacje są proponowane jako strategie, które opierają się na mocnych stronach polskiego systemu oświaty i zwracają uwagę na kwestie wymagające refleksji. Rekomendacje dotyczące każdego obszaru są wzajemnie połączone i uzupełniają się.
Należy również zauważyć, że niniejsze rekomendacje nie są wyczerpujące. Zostały one zidentyfikowane w drodze „mapowania” jako aktualne priorytety działań w zakresie prawa i polityki edukacyjnej. Można je uznać za najistotniejsze czynniki mające potencjalnie największy wpływ na promowanie zmian systemowych i rozwoju systemu edukacji w perspektywie długoterminowej.
Przedstawione w niniejszym dokumencie wstępne rekomendacje stanowią wyłącznie propozycję i wymagają dalszej pogłębionej dyskusji oraz dalszych prac.
Pobierz plik:DOCXWsparcie podnoszenia jakości edukacji włączającej w Polsce
REKLAMA
REKLAMA