Konferencja „Nowe wyzwania w administracji publicznej”
REKLAMA
REKLAMA
Tematyka konferencji:
REKLAMA
- Kluczowe obszary współpracy samorządów i rządu związane z procesami informatyzacji państwa
- Obieg dokumentów w administracji publicznej, e-usługi
- Praktyka wdrażania SMART CITY
- Administracja publiczna w kontekście programów operacyjnych na lata 2014-2020
- Bezpieczeństwo danych i informacji
- Biometria w administracji publicznej
- Systemy informatyczne wykorzystywane w urzędzie (kadrowy, Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, CRM, CMS, magazynowy)
- Niezawodność infrastruktury informatycznej
- Aspekty prawne
Zobacz również: E-maile - jak pisać je prawidłowo?
W programie m.in.:
- prof. dr hab. Wanda K. Roman - Profesor w Zakładzie Zarządzania Dokumentacją i Informacji Archiwalnej IHiA, Uniwersytet Mikołaja Kopernika
"Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją i archiwa cyfrowe - nowe oblicze kultury informacyjnej administracji publicznej"
- Wojciech Pelc - Kierownik Oddziału Serwisów Informacyjnych, Urząd Miasta Poznania
"Otwarte dane jako nowy model usługi informacyjnej: wyzwania dla administracji publicznej okiem praktyka"
- dr Piotr Sitniewski - Prezes Fundacji JAWNOSC.PL
"Quo vadis transparentia?"
(Aktualne zmiany w postrzeganiu granic dostępu do informacji publicznej oraz trendów z tym związanych w wymiarze praktycznym)
Na konferencję zapraszamy Kadrę zarządzającą odpowiedzialną w instytucji za: teleinformatykę, planowanie i zakup infrastruktury, bezpieczeństwo IT, danych i informacji, komunikację i usprawnienie dostępu obywateli do informacji, zarządzanie dokumentacją, usprawnienie procesów, przetargi, kwestie finansowe i organizacyjne, zarządzanie kadrami.
Link do strony wydarzenia: http://multiexpo.pl/administracja-publiczna
Bezpłatna rejestracja: http://multiexpo.pl/administracja-publiczna/rejestracja
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA