V edycja konferencji „Klient w Urzędzie” – o nowoczesnej obsłudze interesanta
REKLAMA
„Klient w Urzędzie” to konferencja poświęcona drodze do nowoczesnej i sprawnej obsługi interesantów w urzędzie.
REKLAMA
Rozwój i modernizacja sposobów na efektywną obsługę interesanta w sektorze publicznym potęguje potrzebę poznawania trendów i wdrażania konkretnych rozwiązań. Zadanie ustandaryzowania procesów wydziałów spraw obywatelskich czy organizacyjnych, zgodne ze strategią władz centralnych, stoi przed każdą jednostką sektora publicznego.
„Klient w Urzędzie” jest miejscem spotkań osób na stanowiskach kierowniczych odpowiedzialnych za obszar obsługi interesanta i zarządzanie tym procesem w poszczególnych jednostkach.
W edycji 2018 czekają na Państwa:
Sesje plenarne z udziałem władz miast - warsztaty - sesja pytań i odpowiedzi z udziałem przedstawicieli urzędowych centrów kontaktu - dyskusje roundtables
W programie konferencji, m.in.:
ü Wystąpienie otwierające z-cy Prezydenta ds. polityki gospodarczej – Aleksandry Dulkiewicz, Urząd Miejski w Gdańsku.
ü Klient w urzędzie – daleko, a jednak tak blisko…
Jak pokonać barierę odległości i zapewnić równie wysoki standard obsługi zdalnej jak przy bezpośredniej obecności klienta w urzędzie? – case study pierwszego w Polsce wdrożenia obsługi klienta przez wideoczat w sektorze public – rozmowa na żywo.
ü W jaki sposób RODO zmieni sposób i możliwości obsługi interesanta w urzędzie?
ü PANEL: Czy umiemy i potrzebujemy mierzyć efektywność centrów kontaktu w administracji publicznej? Czy warto porównywać ze sobą centra kontaktu w świecie administracji publicznej? Panel z przedstawicielami urzędowych centrów kontaktu.
ü Warsztaty fakultatywne: Obsługa Trudnego Interesanta. Celem warsztatów jest omówienie różnych przypadków tzw. trudnego klienta i sposobów jego obsługi w różnych kanałach komunikacyjnych. Kontekst i uwarunkowania instytucji publicznej a doświadczenia biznesu.
Udział w konferencji dla przedstawicieli sektora publicznego jest bezpłatny.
REKLAMA
REKLAMA