| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama

Marketing

Katowice: "Latający Spodek" wypromował miasto

Aktualizacja: 30.12.2011

Ponad 60 proc. ankietowanych spodobał się spot filmowy z "Latającym Spodkiem" promującym Katowice w roli organizatora przedsięwzięć kulturalnych - poinformowało biuro prasowe Urzędu Miasta w Katowicach. »

Dobry wizerunek to połowa sukcesu

Aktualizacja: 02.11.2010

Każdy kandydat startujący w wyborach samorządowych musi wypracować swój wizerunek, czyli sposób, w jaki mają go postrzegać wyborcy. Od umiejętnego dopasowania wizerunku do konkretnego elektoratu często zależy sukces. »

Jak uatrakcyjnić wizerunek centrum miasta

Aktualizacja: 09.01.2012

Główna ulica czy centralny rynek to w większości miast najważniejszy punkt, który przyciąga zarówno mieszkańców, jak i turystów. Regres czy nawet tylko brak rozwoju takiego miejsca jest odbierany jako upadek miasta. Tak stało się m.in. w Łodzi, ale są już pomysły na przywrócenie głównej ulicy tej metropolii wcześniejszej świetności. »

Wykorzystanie marketingu internetowego w kampanii wyborczej

Aktualizacja: 02.11.2010

Po 2001 r. rozpowszechniły się w Internecie serwisy typu Web 2.0, których treści są tworzone przez użytkowników. Otwierają one przed kandydatami w wyborach samorządowych nowe, atrakcyjne możliwości dotarcia do wyborców. »

Przygotowanie strategii marketingowej miasta

Aktualizacja: 11.10.2010

Przygotowaniem strategii marketingowej miasta powinna zająć się zewnętrzna firma posiadająca doświadczenie w pracy z samorządami, a cena nie może stanowić podstawowego kryterium jej wyboru – twierdzą zgodnie przedstawiciele miast, które w ostatnim okresie wzbogaciły się o tego typu dokumenty oraz przedstawiciele agencji. »

Nowe uregulowania w Prawie budowlanym

Aktualizacja: 13.01.2010

Sejm 23 kwietnia br. przegłosował zmiany w Prawie budowlanym. Uchwalone regulacje nie tylko w sposób odmienny kształtują pozycję inwestora, ale znacząco wpływają na zakres obowiązków organów administracji architektoniczno-budowlanej oraz nadzoru budowlanego. »

Samorządowe pomysły na promocję regionów

Aktualizacja: 13.01.2010

Rosnąca konkurencja samorządów o pozyskanie turystów i inwestorów sprawia, że władze lokalne i regionalne muszą szukać ciekawych i oryginalnych sposobów promocji. Nowatorskie są hasła, miejsca albo nośniki promocji. »

Samorząd może wspierać lokalne firmy

Aktualizacja: 13.01.2010

Firmy budowlane jako pierwsze odczuły skutki kryzysu gospodarczego, a więc są najbardziej zagrożone upadłością. Dla lokalnego rynku pracy może to oznaczać gwałtowny wzrost bezrobocia. Władze Gliwic znalazły sposób na wsparcie tej branży. »

Przeprowadzanie inwestycji pomimo kryzysu

Aktualizacja: 22.06.2010

Jednostki sektora finansów publicznych muszą ostrożnie gospodarować środkami będącymi w ich dyspozycji. Pod uwagę powinny wziąć nie tylko korzyści, jakie przyniosą inwestycje, ale i ryzyko na siebie wzięte. Powinny też stale poszukiwać alternatywnych źródeł finansowania działalności. »

Kontakty partnerskie zgodne z prawem

Aktualizacja: 13.01.2010

Współpraca pomiędzy polskimi i zagranicznymi samorządami powinna opierać się na postanowieniach odpowiedniej uchwały, np. rady gminy. »

Jak uwarunkowania geograficzne i gospodarcze decydują o kontaktach

Aktualizacja: 13.01.2010

Co decyduje, że miasta, gminy nawiązują ostatecznie współpracę z zagranicznymi partnerami? Jak czynniki kulturowe i edukacyjne można wykorzystać przy nawiązaniu współpracy? »

Nowe zasady współpracy gmin i powiatów z partnerami unijnymi

Aktualizacja: 13.01.2010

O uczestnictwie gmin czy powiatów w europejskich ugrupowaniach współpracy terytorialnej będą decydowały w swojej uchwale organy stanowiące jednostek samorządowych. Nadzór nad takimi ugrupowaniami sprawować będzie minister spraw zagranicznych, który będzie również prowadził Rejestr Europejskich Ugrupowań Współpracy Terytorialnej. »

Jak uatrakcyjnić wizerunek centrum miasta

Aktualizacja: 03.02.2010

Główna ulica czy centralny rynek to w większości miast najważniejszy punkt, który przyciąga zarówno mieszkańców, jak i turystów. Regres czy nawet tylko brak rozwoju takiego miejsca jest odbierany jako upadek miasta. Tak stało się m.in. w Łodzi, ale są już pomysły na przywrócenie głównej ulicy tej metropolii wcześniejszej świetności. »

Dopuszczalność wydobywania kopalin przez gminy

Aktualizacja: 13.01.2010

Prowadzenie działalności przez gminę polegającej na wydobywaniu kopaliny nie jest wykonywaniem zadań własnych samorządu gminnego. »

Działania marketingowe miast i regionów w 2009 roku

Aktualizacja: 21.01.2010

Rok 2009 przebiegł pod znakiem niezwykłej aktywności samorządów w obszarze marketingu miejsca. Szefowie wydziałów promocji miast uważają jednak, że najważniejszy jest wzrost świadomości samorządowców, bez którego nie da się zbudować silnej marki miasta i regionu. »

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

REFORMA OŚWIATY

Eksperci portalu infor.pl

Aleksandra Fiszer

Starszy Specjalista ds. Projektów HR

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »