| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP

Temat: promocja

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu promocja. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące promocja.

Pesymistyczna wizja przyszłości polskich miast

Aktualizacja: 02.07.2013

Jakie zmiany są niezbędne dla utrzymania płynności finansowej miast? Jak zarządzać kurczącymi się zasobami? Jak samorządy powinny reagować na prognozy demograficzne? To pytania, na które samorządowcy muszą znaleźć odpowiedzi. »

Kampania reklamująca Dolny Śląsk zostanie pokazana w 46 krajach

Aktualizacja: 23.02.2012

"Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia" - to tytuł kampanii reklamującej Dolny Śląsk, która została zainaugurowana w czwartek. Telewizyjne spoty reklamowe będą pokazywane od 1 marca we wszystkich krajach europejskich, w tym w Polsce. »

Stolica: Radni o kontrowersyjnych sposobach promocji miasta

Aktualizacja: 13.01.2012

Przez ponad godzinę dyrektor biura promocji miasta Katarzyna Ratajczyk mówiła w czwartek na sesji Rady Warszawy o pracy kierowanej przez nią jednostki. Biuro krytykowane było w ostatnim czasie m.in. za kontrowersyjny spot telewizyjny mający promować stolicę. »

Katowice: "Latający Spodek" wypromował miasto

Aktualizacja: 30.12.2011

Ponad 60 proc. ankietowanych spodobał się spot filmowy z "Latającym Spodkiem" promującym Katowice w roli organizatora przedsięwzięć kulturalnych - poinformowało biuro prasowe Urzędu Miasta w Katowicach. »

Samorządowcy w sytuacjach kryzysowych - poradnik

Aktualizacja: 14.10.2011

Zły wizerunek samorządowca przekłada się w bezpośredni sposób na wizerunek całego miasta bądź gminy. Negatywne opinie o samorządzie mogą spowodować, że nawet przez kilka lat dany region będą szerokim łukiem omijać poważni inwestorzy, którzy przykładają wyjątkową wagę do swojego wizerunku i nie chcą, aby zła sława o danym miejscu przeniosła się na ich markę. »

Siła portali społecznościowych w gminie

Aktualizacja: 29.03.2011

Konsultacje, opinie, wymiana poglądów na temat gminy lub jej włodarzy to tylko kilka z możliwości, jakie dają portale społecznościowe. Ale jest to także miejsce, które buduje relacje i wspólnotę między mieszkańcami. »

Jak poprawić wizerunek samorządu

Aktualizacja: 14.07.2010

W zależności od tego, do jakiej grupy chcemy z komunikatem dotrzeć musimy współpracować z medium, które trafia właśnie do tej grupy. Dobry kontakt z mediami powinien więc stać się priorytetem każdego samorządu, który pragnie wykreować swój wizerunek i zyskać renomę. Nie jest to jednak proste, ponieważ opinia urzędników na temat pracy dziennikarzy nie jest najlepsza. »

Gdańskie miliony w walce o ESK2016

Aktualizacja: 08.06.2010

4 mln zł wyda w tym roku Gdańsk na działania mające doprowadzić do otrzymania przez miasto tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Na wszystkie działania kulturalne miasto przeznaczy w tym roku 60 mln zł. »

Miasta zadowolone z efektów zagranicznych kampanii promocyjnych

Aktualizacja: 27.05.2010

Polskie miasta coraz chętniej przeprowadzają zagraniczne kampanie reklamowe. Nie wszystkie są w stanie ocenić ich efektywność, jednak te, które odpowiednie badania już przeprowadziły, twierdzą, że wyniki są dużo lepsze niż zakładano. »

Przepis na idealne miasto

Aktualizacja: 07.04.2010

Od kilku lat Polska włącza się do międzynarodowych projektów i programów rewitalizacyjnych. Programy rewitalizacji przygotowane przez gminy, w większym niż dotychczas stopniu, powinny obejmować obszary zdegradowane działalnością przemysłową, celem nadania im nowych funkcji społeczno-gospodarczych. »

Jak skutecznie promować samorządowych liderów i ekspertów

Aktualizacja: 09.01.2012

„Wizerunek lidera jako eksperta budzi z reguły podziw i szacunek, wpływa na prestiż jego oraz całego miasta, gminy lub powiatu” – twierdzi dr Magdalena Florek z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, specjalizująca się w zakresie marketingu terytorialnego. »

Jak uatrakcyjnić wizerunek centrum miasta

Aktualizacja: 09.01.2012

Główna ulica czy centralny rynek to w większości miast najważniejszy punkt, który przyciąga zarówno mieszkańców, jak i turystów. Regres czy nawet tylko brak rozwoju takiego miejsca jest odbierany jako upadek miasta. Tak stało się m.in. w Łodzi, ale są już pomysły na przywrócenie głównej ulicy tej metropolii wcześniejszej świetności. »

Samorządowe www - jeszcze informacja czy już promocja

Aktualizacja: 06.05.2010

Do niedawna wiele samorządów traktowało swoją obecność w internecie jako „zło konieczne”. Dziś sytuacja powoli się zmienia, chociaż tempo tych zmian nie jest jednostajne. Poziom świadomości samorządów na temat możliwości jakie niesie internet nadal jest bardzo zróznicowany. »

Jak z funduszy UE dofinansować budowę wioski tematycznej

Aktualizacja: 27.05.2010

W nowej perspektywie na lata 2007-2013 znaczna część środków, głównie z regionalnych programów operacyjnych, ale też z programu Infrastruktura i Środowisko oraz Innowacyjna Gospodarka przeznaczona zostanie na rozwój polskiej turystyki i kultury. Dofinansowane może być np. powstanie wioski tematycznej. Jak to zrobić? »

Jak wspomagać gminę w promocji turystyki

Aktualizacja: 27.05.2010

Co i jak należy promować? Czy sama informacja wystarczy, by przyjeżdżali turyści? Jak wykorzystać historię i legendę do stworzenia produktu turystycznego? Czy do promocji potrzebny jest program i koncepcja przestrzenna? »

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Eksperci portalu infor.pl

Wojciech Kliś

Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu prawa handlowego - m.in rejestracje, szeroko pojęte zmiany w spółkach oraz zdarzenia restrukturyzacyjne - przekształcenia, podziały oraz połączenia spółek.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »