REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Umowę PPK w JST warto podpisać do końca 2020 r.

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Jednostki sektora finansów publicznych, w tym samorządowe, mają czas do 26 marca 2021 r. na podpisanie umowy o zarządzanie PPK z wybraną instytucją finansową. Warto jednak zawrzeć taką umowę już w tym roku, zakładając jej wejście w życie od 1 stycznia 2021. Dlaczego?

Materiały prasowe

Do końca 2020 r. jednostki sektora finansów publicznych mogą zawrzeć umowy o zarządzanie PPK bez obowiązku stosowania prawa zamówień publicznych. Można więc ograniczyć formalności i znacznie uprościć proces wdrożenia PPK.

REKLAMA

REKLAMA

Warto pamiętać, że zawarcie umowy o zarządzanie PPK w 2020 roku nie wymusza na pracodawcy obowiązku wcześniejszego zawarcia umowy o prowadzenie PPK i tym samym odprowadzania wpłat do PPK. Umowę o prowadzenie PPK można zawrzeć we wskazanym w ustawie o PPK terminie, czyli do 10 kwietnia przyszłego roku.

Jak wynika z naszego doświadczenia przy wdrażaniu PPK w firmach, wiele podmiotów czeka na ostatnią chwilę. Lepiej jednak uniknąć kumulacji, ograniczyć stres i ryzyko pomyłek.

Dlaczego Aviva?

REKLAMA

Jesteśmy doświadczoną i wiarygodną, dużą, prywatną instytucją finansową. Wchodzimy w skład brytyjskiej grupy Aviva, która jest liderem na swoim macierzystym rynku w zakresie PPK. W Polsce już ponad 4200 firm, w tym 400 dużych, powierzyło nam prowadzenie PPK dla swoich pracowników, co dało nam status jednego z liderów rynku PPK. Jesteśmy także na podium najlepszych TFI w Polsce według Rzeczpospolitej (29.10.2020), osiągamy dobre długoterminowe wyniki inwestycyjne naszych funduszy.   

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Z myślą o jednostkach samorządu terytorialnego przygotowaliśmy szereg rozwiązań, ułatwiających wdrożenie PPK:

  • oferujemy sprawną obsługę, gotowość do indywidualnych spotkań, jak również webinaria czy szkolenia online;
  • dysponujemy także materiałami komunikacyjnymi PPK, manualami i filmami instruktażowymi dla pracowników i pracodawców;
  • pracodawcom ułatwiamy wdrożenie, dzięki możliwej automatyzacji w przekazywaniu danych i wpłat z systemów kadrowo-płacowych bezpośrednio do naszych systemów informatycznych;
  • pracownicy uzyskają dostęp do znakomitego portalu MojaAviva, gdzie będą mogli zarządzać 24/7 swoim rachunkiem PPK, wraz z szeregiem benefitów.

W jaki sposób zawrzeć umowę?

Jeżeli JST jest zainteresowana współpracą z nami lub już wybrała Aviva Investors TFI do prowadzenia PPK, prosimy o przesłanie tej informacji na skrzynkę ppk@aviva.com. Następnie ustalimy sposób zawarcia umowy i sprawnie załatwimy formalności.

Umowę można zawrzeć całkowicie online przez formularz.

.

Materiały prasowe

Więcej informacji o ofercie Avivy dla jednostek sektora finansów publicznych, w tym:

  • dokładny harmonogram wdrożenia
  • opis poszczególnych etapów w procesie PPK
  • kontakt do ekspertów

znajduje się na stronie https://www.aviva.pl/pracownicze-plany-kapitalowe/sektor-publiczny/

Zapisz się na newsletter
Śledź na bieżąco nowe inicjatywy, projekty i ważne decyzje, które wpływają na Twoje życie codzienne. Zapisz się na nasz newsletter samorządowy.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Artykuł sponsorowany

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Sektor publiczny
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Wielki Wrocław. Decyzja państwowa, nie lokalna fanaberia. Kiedy nastąpi formalne rozszerzenie granic miasta?

Wrocław nie mieści się już w sobie. Oficjalnie żyje w nim 670 000 mieszkańców, ale w rzeczywistości – według badań miasta i uniwersytetu – blisko 900 000. To różnica, która decyduje o wszystkim: o liczbie szkół, o subwencjach, o liniach tramwajowych i o tym, ile karetek może ruszyć w drogę. Przez statystyczne złudzenie miasto wygląda na mniejsze, niż jest. A państwo udaje, że tego nie widzi.

Będą szkolenia dla samorządów dot. adaptacji do zmian klimatu. Ankieta do 14 listopada 2025 r.

Będą szkolenia dla samorządów dotyczące adaptacji do zmian klimatu. IOŚ-PIB rusza z konsultacjami szkoleń. Specjalna ankieta dostępna jest do 14 listopada 2025 r.

Program OLiOC w samorządach - zadania i finansowanie

Pierwszy Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej jest wdrażany już w latach 2025–2026. Następne będą miały charakter planów czteroletnich. Co jest podstawą finansowania tych zadań?

Łatwiejszy obieg dokumentów związanych z budowami

Czy to możliwe, by było mniej papierów, a więcej spraw online w administracji budowlanej? Okazuje się, że tak – urzędy w Polsce zyskają nowoczesne narzędzia, które to umożliwią. Zmienione usługi SOPAB i e-Budownictwo uproszczą obsługę spraw – od wniosków po decyzje i podgląd statusu sprawy. Projekt jest finansowany z Funduszy Europejskich i stanowi element cyfryzacji usług publicznych.

REKLAMA

MSWiA: zmienimy przepisy o budżecie obywatelskim

Wprowadzenie obowiązku konsultowania z mieszkańcami uchwał określających tryb i zasady realizacji budżetu obywatelskiego oraz dopuszczenie realizacji zadań wieloletnich zapowiada Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji. Prace nad zmianami legislacyjnymi ma prowadzić Komitet do spraw Pożytku Publicznego.

Rada Ministrów przyjęła zmiany w Programie Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026

Do końca 2025 r. część środków planowanych na realizację inwestycji budowlanych będzie można przeznaczyć na zakup sprzętu lub wyposażenia – wynika z przyjętych przez rząd zmian w Programie Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.

NIK: Samorządy przegrały walkę o poprawę jakości powietrza

Działania skontrolowanych przez NIK samorządów na rzecz wdrożenia uchwał antysmogowych, mających poprawić jakość powietrza, okazały się nieskuteczne - poinformowała NIK. Przy obecnym tempie wymiany kotłów ich likwidacja w gminach może zająć od 2 do 24 lat.

MKiŚ: Nowelizacja ustawy o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach [Projekt]

Nowe regulacje poprawią jakość systemu gospodarowania odpadami komunalnymi oraz będą wspierać mieszkańców w prawidłowej segregacji i ograniczaniu ilości wytwarzanych odpadów. Dzięki nim gminy zyskają więcej narzędzi do motywowania mieszkańców do segregacji, na przykład poprzez obniżanie opłat czy rozszerzenie katalogu ulg i zwolnień.

REKLAMA

Wniosek od 3 listopada 2025 r. Kto dostanie nowe świadczenie z MOPS?

Od 3 listopada 2025 r. gminy przyjmują wnioski o bon ciepłowniczy. O nowe świadczenie można też ubiegać się w tradycyjnej papierowej formie, jak również drogą elektroniczną. Komu przysługuje takie wsparcie i ile wynosi? Czy w każdym ośrodku pomocy społecznej otrzymamy bon?

Gdzie wyrzucić kubek z McDonald's? Papier, plastik czy zmieszane - gdzie lądują kubki papierowe, jednorazowe, a gdzie kubek ceramiczny? Segregacja

Gdzie wyrzucić kubek z McDonald's? Czy to papierowy kubek jednorazowy, który powinien wylądować w pojemniku na papier? Gdzie zgodnie z prawidłową segregacją odpadów powinien znaleźć się kubek ceramiczny?

REKLAMA