reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama

Temat: urząd

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu urząd. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące urząd.

EPUAP w 2015 roku ma być bardziej dostępny i wydajniejszy

Aktualizacja: 07.01.2015

W 2015 r. MAC planuje dalsze prace nad ePUAP. Działania te mają być przede wszystkim zmierzać do poprawy funkcjonowania platformy, podniesienie jej wydajności i dostępności. »

Elektroniczna rejestracja aktów stanu cywilnego

Aktualizacja: 08.10.2014

Elektroniczna rejestracja aktów stanu cywilnego ma obowiązywać od 2015 roku. Zmiany przepisów mają umożliwić również zwarcie związku małżeńskiego poza urzędem stanu cywilnego. »

Jak wprowadzić zmiany w czasie pracy urzędu

Aktualizacja: 10.09.2014

W Urzędzie mamy podstawowy system czasu pracy i miesięczny okres rozliczeniowy. Czy jest to zgodne z obowiązującymi przepisami prawa? »

Boni: nie ma tajnego planu likwidacji powiatów

Aktualizacja: 01.03.2012

Minister administracji i cyfryzacji Michał Boni pytany, czy dopuszcza możliwość likwidacji powiatów: »

Śląskie: rusza konkurs na przestrzeń publiczną - w odświeżonej formule

Aktualizacja: 10.02.2012

W zmodyfikowanej formule odbędzie się w tym roku konkurs na najlepszą przestrzeń publiczną woj. śląskiego. Nagradzane w nim są wzorowe przestrzenie i obiekty użyteczności publicznej oraz ich rewitalizacje. W obecnej, 13. edycji, zmieniono konkursowe kategorie. »

Nowe zasady stosowania metryki sprawy

Aktualizacja: 21.11.2011

Od 7 marca 2012 r. zacznie obowiązywać nowe pojęcie metryki sprawy, która jest obowiązkową częścią akt sprawy. W metryce znajduje się informacja dotycząca historii przebiegu sprawy wraz ze wskazaniem wszystkich osób uczestniczących w podejmowaniu czynności w postępowaniu administracyjnym. »

Skarga na wynik naboru urzędników

Aktualizacja: 21.11.2011

Co powinien zrobić przewodniczący rady gminy po otrzymaniu skargi kandydatki, która w wyniku naboru nie została zatrudniona na stanowisko urzędnicze? »

Praca w urzędzie - monitory ekranowe, okulary korygujące i ryzyko zawodowe

Aktualizacja: 17.11.2011

Pracownicy urzędów najczęściej pracują przy komputerze. Wszystkie stanowiska pracy w urzędzie z monitorami ekranowymi powinny spełniać określone przepisami wymogi i parametry, a pracownicy powinni zostać zaopatrzeni przez pracodawcę w okulary korygujące stosownie do zaleceń lekarza.  »

Plusy i minusy samooceny urzędu

Aktualizacja: 28.10.2011

Z roku na rok polskie gminy i powiaty przywiązują coraz większą wagę do jakości realizowanych zadań i świadczonych usług. Coraz bardziej dostrzegają również związek pomiędzy profesjonalnym zarządzaniem, otwarciem na innowacje a poprawą jakości życia mieszkańców. »

Nowa instrukcja kancelaryjna - urząd „papierowy” czy „elektroniczny”

Aktualizacja: 27.09.2011

Postępowanie z dokumentacją elektroniczną (wnioski elektroniczne, e-maile), wymagania organizacyjne i techniczne systemów elektronicznego zarządzania dokumentacją, uporządkowanie postępowania z dokumentacją papierową, nowy sposób znakowania spraw – to tylko niektóre z zagadnień nowego aktu prawnego, którego przepisy stosuje się od 1 stycznia br. dla dokumentacji powstającej i napływającej do urzędów. »

Poczta elektroniczna w kontaktach z urzędem

Aktualizacja: 16.09.2011

Zmiany zachodzące w informatyzacji administracji publicznej są w ostatnim czasie bardzo intensywne. Dlatego warto sprawdzić, jak reagować na dokumentację elektroniczną dostarczaną do urzędu. »

Organizacja pracy urzędu w okresie letnim

Aktualizacja: 04.07.2011

Sezon letni wiąże się z występowaniem wysokich temperatur i silnego promieniowania słonecznego w miejscach pracy. Pracodawcy mają obowiązek podejmować różne działania zmierzające do ograniczenia oddziaływania tych czynników na pracowników. »

Kim jest koordynator czynności kancelaryjnych

Aktualizacja: 13.09.2011

Dzięki nowej instrukcji kancelaryjnej oraz uchyleniu dotychczasowych – przestarzałych zasad zarządzania dokumentacją w urzędach, stworzone zostały solidne podstawy do funkcjonowania elektronicznej administracji wewnątrz urzędów. To trudne zadanie w dużej mierze muszą przygotować i przeprowadzić kierownicy instytucji. »

Jak właściwie przywitać delegację w urzędzie

Aktualizacja: 10.10.2011

W pozdrowieniach obowiązują ścisłe zasady. Przede wszystkim wchodzący zawsze pozdrawia pierwszy. Pozdrawiając więcej osób, wystarczy powitanie ogólne. Czy w urzędach przestrzegane są zasady savoir-vivre’u? »

Bezpieczeństwo i higiena pracy w urzędzie - służba i szkolenia BHP

Aktualizacja: 25.05.2011

Pracodawca jest zobowiązany zapewnić pracownikom bezpieczne i higieniczne warunki pracy, dotyczy to również pracowników zatrudnionych w urzędzie. »

reklama

POLECANE

reklama
reklama

Ostatnio na forum

reklama

Compliance 2020

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Verum Numerica

Usługi księgowe │Audyt księgowy i podatkowy│ Doradztwo

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama