reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Sektor publiczny > Wiadomości > "Puls Biznesu": Ulotki mają poprawić zyski Poczty Polskiej

"Puls Biznesu": Ulotki mają poprawić zyski Poczty Polskiej

Krajowy monopolista powalczy o rynek druków bezadresowych - informuje "Puls Biznesu".

To zmiana sposobu dostarczania tego typu przesyłek, które od grudniu 2006 r. roznosiły firmy zewnętrzne. Taki był efekt ówczesnego porozumienia ze związkami zawodowymi.

Jednak z biznesowego punktu widzenia, to nie była dobra decyzja. I dlatego Poczta Polska chce w przyszłym roku podwoić liczbę dostarczanych ulotek, aby na tym zarobić.

Ma to być jeden ze sposobów na zwiększenie obrotów. A te maleją m.in. ze względu na spadek liczby listów i kartek pocztowych. Zastępują je sms-y i listy, wysyłane drogą elektroniczną.

Na razie poczta nie nosi się z zamiarem zmiany swojego cennika usług - czytamy w "Pulsie Biznesu".

reklama

Czytaj także

Źródło:

PAP
Nowy JPK_VAT z deklaracją i ewidencją (PDF)39.00 zł
reklama

Narzędzia księgowego

reklama
reklama

POLECANE

reklama
reklama

Ostatnio na forum

reklama

Compliance 2020

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Robert Gniezdzia

Radca prawny

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama