| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP

Temat: informatyzacja

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu informatyzacja. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące informatyzacja.

Samorządowe www - jeszcze informacja czy już promocja

Aktualizacja: 21.01.2010

Do niedawna wiele samorządów traktowało swoją obecność w internecie jako „zło konieczne”. Dziś sytuacja powoli się zmienia, chociaż tempo tych zmian nie jest jednostajne. Poziom świadomości samorządów na temat możliwości jakie niesie internet nadal jest bardzo zróznicowany. »

Serwis internetowy buduje wizerunek samorządów

Aktualizacja: 22.01.2010

Internet należy do najważniejszych elektronicznych mediów. Ministerstwa, urzędy i instytucje publiczne coraz częściej komunikują się z mieszkańcami za pomocą sieci. Dlatego projektując stronę www urzędu, należy uwzględnić potrzeby nie tylko mieszkańców, ale także inwestorów, przedsiębiorców, turystów i dziennikarzy. »

Internet eliminuje wykluczenie społeczne

Aktualizacja: 25.03.2010

Internet jest narzędziem integracji społecznej - ułatwia powrót na rynek pracy, umożliwia kształcenie. Dlatego samorządy jako jednostki odpowiedzialne za rozwój lokalny i regionalny powinny likwidować wykluczenie właśnie poprzez zapewnienie dostępu do Internetu oraz szkolenia z zakresu obsługi komputera. »

Jak przygotować urząd administracji samorządowej do informatyzacji

Aktualizacja: 25.05.2010

Jakie warunki trzeba spełnić, by rozpocząć informatyzację obejmującą dostęp do dokumentów na serwerze, elektroniczny obieg dokumentów, elektroniczną skrzynkę podawczą? Jakim sprzętem trzeba dysponować? Jakie przygotowanie muszą przejść urzędnicy, aby efektywnie użytkować wspomniane systemy? »

Dokumenty elektroniczne w urzędach

Aktualizacja: 02.08.2011

Już za miesiąc dokumentacja elektroniczna w urzędach podlegać będzie obowiązkowej archiwizacji. Wkrótce również petenci będą mogli poprosić urząd o doręczanie pism drogą elektroniczną. Jak się przygotować do prowadzenia e-dokumentacji? »

Dokumenty elektroniczne w urzędach

Aktualizacja: 16.03.2010

Już za miesiąc dokumentacja elektroniczna w urzędach podlegać będzie obowiązkowej archiwizacji. Wkrótce również petenci będą mogli poprosić urząd o doręczanie pism drogą elektroniczną. Jak się przygotować do prowadzenia e-dokumentacji? »

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Eksperci portalu infor.pl

Bernardo Cartoni i Wspólnicy Sp. K.

Kancelaria Prawnicza

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »