reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Sektor publiczny > Wiadomości > Sales Leader - nowy projekt webinariów dla specjalistów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta

Sales Leader - nowy projekt webinariów dla specjalistów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta

Webinary na dobre zagościły w polskiej rzeczywistości biznesowej. Trudno się temu dziwić. Możliwość spotkania za pomocą sieci z ekspertami z branży to zdobywanie wiedzy w stosunkowo prosty i wygodny sposób. Jak to możliwe? Sprawdźcie sami!

Webinar to słowo będące zlepkiem dwóch innych, zaczerpniętych z angielskiego, wyrazów, web - sieć i seminar - seminarium (stąd często używa się także spolszczonego zwrotu webinarium). Jak sama nazwa wskazuje, jest to zatem rodzaj wirtualnego seminarium, w którym używa się technologii webcast w celu komunikacji między prowadzącym a odbiorcami.

Prowadzenie takiego spotkania wymaga więc odpowiednich narzędzi. Do najważniejszych wytycznych zaliczyć można:

  • kamerę internetową
  • transmisję głosu: internetowe łącze telefoniczne VoIP lub telekonferencja
  • dobry program do wyświetlania prezentacji
  • możliwość udostępniania plików

Istnieją również bardziej zaawansowane narzędzia, lecz te można wymienić jako bazowe, dzięki czemu, jak widzimy, webinaria nie potrzebują także dużych nakładów finansowych, stąd udział w nich jest zazwyczaj bezpłatny.

Dzięki temu webinary na dobre zagościły w biznesie, gdzie są używane w celach edukacyjnych i marketingowych. Bezpłatne spotkania z ekspertami za pośrednictwem Internetu to prawdziwa gratka dla chcących poszerzać swoją wiedzę specjalistów.

W odpowiedzi na ten trend powstał także projekt “Sales Leader”, oferujący bezpłatne webinaria i warsztaty dla osób z marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta. Patronat nad projektem objęła firma Focus Telecom, która może być niektórym znana z eventów o nazwie “Śniadanie w Chmurze”.

  • Idea SalesLeader.pl jest prosta i jest ona pochodną zasad, które zawsze wyznawałem i wyznaję nadal - wiedzą trzeba się dzielić. - mówi Jarosław Tabor, autor projektu - Taką zasadę wyznajemy również w Focus Telecom, w którym już od 3 lat na Śniadaniach w Chmurze eksperci dzielą się swoją wiedzą. Teraz chcemy przenieść tę ideę w sferę wirtualną i tym samym dotrzeć do większej liczby osób.

Tabor dokłada wszelkich starań, by jego webinary były prowadzone w sposób merytoryczny, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków. Może o to zadbać, gdyż sam jest marketingowym ekspertem. Posiadając 7 lat doświadczenia w performance marketingu, głównie w branży B2B jest w stanie dzielić się solidną dawką wiedzy.

Ponadto w projekcie wezmą także udział eksperci od obsługi Klienta i sprzedaży z firmy Focus Telecom oraz inni partnerzy jak np. specjaliści z Call Center House lub Agencji Setugo.

To jednak nie wszystko. Projekt “Sales Leader” zakłada, że każdy może stać się współprowadzącym webinarium, co ma z niego uczynić platformę wymiany informacji między specjalistami z branży.

  • Ludzi edukujących w zakresie marketingu internetowego czy też sprzedaży jest mnóstwo. - uznaje Tabor - Odbyła się już pewnie niezliczona liczba webinariów i szkoleń - płatnych i bezpłatnych, a doświadczeni i nowi przedsiębiorcy nadal popełniają te same błędy. Nie ma nic nowego w powtarzaniu idei "człowiek uczy się całe życie".

Dlatego autor projektu chce się wyróżnić ujmując sprawę jako kompleksowy proces sprzedaży -od sposobów pozyskiwania leadów, przez sprzedaż usług a skończywszy na obsłudze Klienta. Sama wiedza ma być zaś dystrybuowana na zróżnicowanym poziomie zaawansowania - od informacji powszechnie dostępnych (a często zapomnianych) po webinaria poruszające konkretne problemy w tym skomplikowanym i niekończącym się procesie, jakim jest sprzedaż.

Na webinaria można rejestrować się poprzez stronę  www.salesleader.pl

W najbliższym czasie dostępne są następujące eventy:

20 lutego 2019,, godz. 10.00 - Strategie generowania leadów w “trudnych” branżach B2B

20 lutego 2019,, godz. 14.00 - Automatyzacja w procesach obsługi Klienta - warsztat praktyczny (edycja 2)

22 lutego 2019,, godz. 11.00 - Jak stworzyć nowoczesny zespół call center w firmach B2B?

22 lutego 2019, godz. 13.00 - Zarządzanie rozproszoną strukturą sprzedaży. Jak kontrolować handlowców i pracowników zdalnych?

26 lutego 2019, godz. 10.00 - Jak wybrać strategię pozycjonowania dla biznesu (warsztat praktyczny)?

Oraz wiele innych. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z pełną listą wydarzeń i rejestracji!

reklama

Czytaj także

Data publikacji:

Zdjęcia

Sales Leader - nowy projekt webinariów dla specjalistów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta
Sales Leader - nowy projekt webinariów dla specjalistów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta

Klasyfikacja budżetowa 202090.30 zł
reklama

Narzędzia księgowego

reklama
reklama

POLECANE

reklama
reklama

Ostatnio na forum

reklama

Compliance 2020

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Ogólnopolska sieć profesjonalnych firm audytorskich

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama