| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Sektor publiczny > Wiadomości > Szkolenie „Elektroniczne usługi publiczne – jak korzystać z ePUAP2?”

Szkolenie „Elektroniczne usługi publiczne – jak korzystać z ePUAP2?”

Szkolenie dedykowane jest kierownikom podmiotów realizujących zadania publiczne oraz innym osobom uprawnionym do podpisywania dokumentów wychodzących na zewnątrz tych podmiotów. Prowadzone będzie ze szczególnym uwzględnieniem aparatu pojęciowego i słownictwa właściwego dla administratywistów – a nie informatyków. W czasie szkolenia istniała będzie możliwość założenia i potwierdzenia (zaufania) profilu na ePUAP2.

Szkolenie "ELEKTRONICZNE USŁUGI PUBLICZNE – JAK KORZYSTAĆ Z EPUAP2?"

Warszawa, 14 stycznia 2016r .

Szkolenie jest realizacją oczekiwań uczestników konferencji i seminariów organizowanych przez CPI, wyrażonych w ankietach a dotyczących elektronicznego zarządzania dokumentami, podpisu elektronicznego i ePUAPu2.

Sesja pytań, odpowiedzi i omawianie przypadków szczególnie trudnych.

Zobacz również: Warsztaty "Elektroniczne usługi publiczne - jak korzystać z ePUAP2?"

Zagadnienia programowe

-Jak stać się podmiotem potwierdzającym profil zaufany (Punktem potwierdzającym)?

-Zaufanie profilu i poruszanie się (potwierdzanie profilu osoby fizycznej przez Punkt Potwierdzający)

-Kontekst pracy na ePUAP2 – przydzielanie ról, w jakich konkretna osoba może pracować.

-Praktyczne wykorzystanie ePUAP2 w pracy urzędu administracji publicznej (pracownik administracji).

-Wzory obowiązujących w e-administracji dokumentów elektronicznych.

-Centralne repozytorium wzorów dokumentów elektronicznych

-Tworzenie pisma przewodniego z wieloma załącznikami o różnych wielkościach.

-Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia, Urzędowe Poświadczenie Doręczenia – i różnice między nimi.

-Usługi administracji publicznej wykorzystujące mechanizmy uwierzytelniania ePUAP2.

-ePUAP2 w kancelarii

-Przykłady przypadków szczególnych

Szczegółowy PROGRAM wydarzenia znajduje się na stronie: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2016/wepuap/index.php

Dzięki poniższemu formularzowi zgłoszeniowemu, możecie Państwo skorzystać z 10% RABATU na udział w wydarzeniu: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2016/wepuap/formularz_pr10.php

Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.; tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;

email: pr@konferencja.com.pl

Polecamy serwis: Klienci

Czytaj także

Narzędzia księgowego

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Eksperci portalu infor.pl

Paweł Macuga

Prawnik

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »