| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | WIDEOAKADEMIA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Sektor publiczny > Wiadomości > Konferencja „Instytucja publiczna a wykorzystanie technologii”

Konferencja „Instytucja publiczna a wykorzystanie technologii”

Zapraszamy do wzięcia udziału w drugiej edycji konferencji „Instytucja publiczna a wykorzystanie technologii”, która odbędzie się w dniu 10 marca 2016 r. w Warszawie. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

STRONA WYDARZENIA

Sprawne funkcjonowanie administracji publicznej jest w coraz większym stopniu zależne od stopnia informatyzacji placówki. Nowoczesne technologie wspierają komunikację z obywatelami oraz między poszczególnymi organami administracji samorządowej i centralnej. Zinformatyzowane procedury pozwalają na wyższą jakość usług oraz właściwą ochronę danych.

Elektroniczne platformy usług zyskują coraz większą popularność – oznacza to, że przed pracownikami stają nowe wyzwania. Niezbędne staje się ustawiczne kształcenie pod kątem nowoczesnych technologii. Na II edycji konferencji „Instytucja publiczna a wykorzystanie technologii” poruszone będą między innymi tematy takie jak: zarządzanie projektami, programami i usługami, e-learning dla kadr, wykorzystanie komunikacji wizualnej, elektroniczne zarządzanie dokumentacją oraz bezpieczeństwo i integracja systemów.

Konferencja odbywa się przy wsparciu merytorycznym Polskiego Towarzystwa Informatycznego oraz Ministerstwa Finansów.

Wydarzenie skierowane jest do:

- przedstawicieli władz jednostek publicznych i administracji państwowej

- osób odpowiedzialnych za dobór oraz inwestycje w nowe technologie i rozwiązania

- osób odpowiedzialnych za sprawne wdrażanie założeń i rozwój społeczeństwa informacyjnego

- administratorów bezpieczeństwa informacji, administratorów danych wrażliwych

- managerów zarządzających ryzykiem operacyjnym, analityków procesów biznesowych

- managerów zarządzający bezpieczeństwem systemów teleinformatycznych

- kadry zarządzająca departamentów informatyki

- kierowników projektów, administratorów systemów

- osób odpowiedzialnych za zarządzanie dokumentacją

- osób odpowiedzialnych za sprawną komunikację

Dla ww. osób udział jest bezpłatny.

REJESTRACJA

Kontakt:

Karolina Seliga

specjalista ds. promocji

+48 720 911 823

karolina.seliga@successpoint.pl

Data publikacji:

Zdjęcia

II edycja konferencji "Instytucja publiczna a wykorzystanie technologii" - 10 marca 2016 r. | Warszawa
II edycja konferencji "Instytucja publiczna a wykorzystanie technologii" - 10 marca 2016 r. | Warszawa

Monitor prawa pracy i ubezpieczeń598.00 zł

Narzędzia księgowego

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

ŚWIADCZENIE WYCHOWAWCZE, CZYLI 500 ZŁ NA DZIECKO

Eksperci portalu infor.pl

Łukasz Ciołko

Ekspert Prawny Salomon Finance

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »