| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP

Marketing

Jak zwiększyć wiarygodność finansową samorządu

Aktualizacja: 25.01.2010

Dzięki obecności na rynku kapitałowym i posiadaniu ratingu samorządy mogą zaciągać kredyty lub emitować obligacje na korzystniejszych warunkach. Przeczytaj, na co zwrócić uwagę, podejmując decyzję o zadłużeniu. »

Jak włączyć tereny prywatne do specjalnych stref ekonomicznych

Aktualizacja: 25.01.2010

Włączenie do specjalnej strefy ekonomicznej gruntów prywatnych umożliwi już istniejącym w gminie przedsiębiorcom, niedziałającym dotychczas na terenie strefy, skorzystanie z preferencji podatkowych przewidzianych dla nowych inwestycji. Tym samym wzmocni lokalny rynek gospodarczy. »

Otwarta polityka informacyjna kreuje dobry wizerunek

Aktualizacja: 03.02.2010

Samorząd dobrze znający potrzeby i oczekiwania mieszkańców, otwarty na informowanie lokalnej społeczności o podejmowanych działaniach to podstawowe założenia w budowaniu efektywnego public relations miast i miasteczek. »

W promocji miasta liczą się konsekwencja i spójność przekazu

Aktualizacja: 27.05.2010

Zarządzanie wizerunkiem miasta to zadanie długofalowe, które powinno zostać zapisane w strategii marketingowej. I choć każdy samorząd powinien znaleźć wyróżniki stanowiące podstawę promocyjnego przekazu, to bez wylansowania mody na Polskę, działania lokalnych władz mogą tracić na znaczeniu. »

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

RODO 2018

Eksperci portalu infor.pl

e-file sp. z o.o.

Producent aplikacji i rozwiązań pomocnych w biznesie oraz w kontaktach z urzędami

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »