reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Sektor publiczny > Zadania > Środowisko > Dotacje na oczko wodne - jak wypełnić wniosek [INSTRUKCJA]

Dotacje na oczko wodne - jak wypełnić wniosek [INSTRUKCJA]

Przedstawiamy instrukcję wypełnienia wniosku o dofinansowanie na przydomową retencję w ramach programu Moja woda. Sprawdź jak poprawnie wypełnić wniosek krok po kroku.

Krok 1 - pobierz formularz wniosku wraz z załącznikami

Formularz PDF należy pobrać na dysk komputera. Można go pobrać stąd ---> Oczko wodne plus. Dofinansowanie z programu Moja woda - wniosek

i otworzyć wyłącznie za pomocą darmowej i aktualnej aplikacji Adobe Reader, aktualna wersja dostępna tutaj: https://get.adobe.com/pl/reader/. Przeglądarki używają domyślnie wbudowanych rozszerzeń dla plików PDF, które niepoprawnie wyświetlają formularze interaktywne, a co za tym idzie wyświetlanie formularzy w przeglądarce  nie jest możliwe i zwykle kończy się takim komunikatem:

W tej sytuacji wniosek należy pobrać na dysk komputera, za pomocą przycisku z ikoną strzałki znajdującego się w prawym górnym rogu komunikatu (oznaczony powyżej 1),

lub klikając prawym klawiszem myszy na wniosku należy wybrać opcję “Zapisz link jako”:

Tak pobrany plik należy zapisać na pulpicie komputera lub w folderze “Pobrane” i otworzyć za pomocą darmowej aplikacji Adobe Reader

Polecamy: Gospodarowanie wodami. Korzystanie, zgody oraz usługi wodne

Jeśli plik nadal otwiera się w przeglądarce z komunikatem “Please Wait….” (jak powyżej), to należy kliknąć na pobranym pliku prawym klawiszem myszy i użyć opcji “Otwórz za pomocą” , a następnie  wybrać program “Adobe Acrobat Reader DC”

Krok 2 - wypełnij formularz i wymagane załączniki

Po pobraniu wniosku zwróć uwagę na kolorystykę i rodzaje występujących pól:

następnie uzupełnij kolejno pola:

Pole A.0 

Wybierz z listy odpowiedni WFOŚiGW :

Sekcja B.1

W tej sekcji należy uzupełnić swoje dane identyfikacyjne, uważając na to by nie popełnić “literówek” w imieniu i nazwisku. Pola PESEL, telefon oraz e-mail muszą być uzupełnione zgodnie z narzuconym przez formularz formatem, w przeciwnym razie zostaną oznaczone na czerwono. Istotne jest również by podany we wniosku adres e-mail był aktualnie używanym i dostępnym dla beneficjenta, ponieważ na ten adres będą wysyłane ewentualne uwagi/prośby o uzupełnienie.

Sekcja B.2

W sekcji B.2 uzupełniamy adres zamieszkania, wybierając z udostępnionego słownika TERYT właściwe dla miejsca zamieszkania województwo, powiat, gminę oraz miejscowość. 

Jeśli w miejscowości nie występują ulice proszę w polu B.2.6 wpisać powtórnie nazwę miejscowości lub słowo “brak”.

Jeśli w przypadku nowo budowanych domów  nie występuje: Nr domu/lokalu proszę w polu B.2.7 wpisać “ - “ lub słowo “brak”.

Sekcja B.3

Jeśli adres do korespondencji jest inny niż adres zamieszkania, należy zaznaczyć pole B.3.1 i wypełnić adres analogicznie jak w sekcji B.2

Sekcja B.4

W polu B.4.1 należy podać numer rachunku bankowego, na który będzie wypłacone dofinansowanie. Numer musi być zgodny ze standardem IBAN i formularz wymusza wpisanie prawidłowego numeru.

reklama

Czytaj także

Narzędzia księgowego

reklama
reklama

POLECANE

reklama
reklama

Ostatnio na forum

reklama

Compliance 2020

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Adrian Artowicz

Doradca podatkowy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama