REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Kadry (nie)dostępne - III edycja Konkursu fotograficznego Fundacji Avalon

Subskrybuj nas na Youtube
  • Artykuł partnerski
Kadry (nie)dostępne - III edycja Konkursu fotograficznego Fundacji Avalon
Kadry (nie)dostępne - III edycja Konkursu fotograficznego Fundacji Avalon
Źródło zewnętrzne

REKLAMA

REKLAMA

Fotografowie! Aparaty w dłoń! Z okazji Międzynarodowego Dnia Osób z Niepełnosprawnościami Fundacja Avalon ogłasza już III edycję konkursu fotograficznego, tym razem pod hasłem “Kadry (nie)dostępne”. Zgłoszenia można przesyłać do 28 października, a zwycięzców poznamy 25 listopada.

Tematem tegorocznego konkursu jest szeroko pojęta dostępność, a jego celem jest ukazanie barier i przeszkód, z którymi osoby z niepełnosprawnościami spotykają się na co dzień – zarówno w wymiarze fizycznym, jak i systemowym czy konceptualnym. Przez pryzmat fotografii uczestnicy będą mieli okazję pokazać, jak te bariery kształtują ich życie, a także, które z nich udało im się pokonać lub które wciąż stoją na drodze do realizacji marzeń.

REKLAMA

Weź udział w konkursie, to naprawdę proste!

Aby wziąć udział w konkursie, praca musi spełnić kilka warunków:

  • musi być pracą autorską i wykonaną samodzielnie (wyklucza się współautorstwo, czyli prace tworzone wspólnie z inną osobą, korzystanie ze sztucznej inteligencji),
  • musi być zapisana w formatach JPEG, PNG lub TIFF,
  • powinna posiadać format 4:3, krótszy bok co najmniej 2160 px,
  • minimalna rozdzielność zdjęcia musi wynosić 250 DPI.

Zgłoszenia przyjmowane są do 28 października drogą mailową na adres: konkurs@fundacjaavalon.pl wraz z wypełnionym formularzem rejestracyjnym. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej.

Prace konkursowe będzie oceniać jury w składzie:

  • Anna Drobna - Z zawodu i pasji projektantka graficzna. W wolnym czasie uwielbia jeździć na snowboardzie oraz rowerze mtb. Łączy kreatywność z aktywnym stylem życia, co inspiruje mnie w mojej pracy. Finalistka I edycji konkursu fotograficznego Fundacji Avalon.
  • Maciej Krüger - Fotograf freelancer, na co dzień współpracuje z Onet.pl. Autor i współautor między innymi reportaży o tematyce społecznej. Prywatnie tata 12-latka.
  • Artur Korolko - Uwielbia obserwować ludzi w różnych momentach życia. W pracy, podczas uprawiania sportu czy podczas realizowania swoich zainteresowań często towarzyszą nam emocje, które warto zatrzymać. Dlatego fotografia to jego pasja. Dobra fotografia powinna uwalniać nasze emocje. Zwycięzca I edycji konkursu fotograficznego Fundacji Avalon.
  • Kinga Pisarczyk - Od ponad 25 lat zajmuje się grafiką komputerową. Obecnie pełni funkcję Kierownika Studia Graficznego w „Dzienniku Gazecie Prawnej”, wcześniej pracowała jako grafik w „Pulsie Biznesu”. W wolnym czasie maluje, projektuje ogrody i aktywnie uprawia sport. Swoje pasje łączy z miłością do natury i zwierząt. Jest zaangażowana w przeciwdziałanie bezdomności zwierząt, adoptowała 3 koty i niepełnosprawnego psa, którym zapewnia ciepły dom.

Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody pieniężne i rzeczowe. Patronat medialny nad konkursem sprawuje INFOR PL S.A. oraz Dziennik Gazeta Prawna.

Zapisz się na newsletter
Śledź na bieżąco nowe inicjatywy, projekty i ważne decyzje, które wpływają na Twoje życie codzienne. Zapisz się na nasz newsletter samorządowy.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Sektor publiczny
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Przeciwdziałanie praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu w JST. Najważniejsze informacje

System przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu dotyczy również jednostek samorządu terytorialnego. Z tego powodu są one objęte szeregiem obowiązków. Co trzeba wiedzieć o obowiązujących przepisach? Oto lista 10 najważniejszych informacji!

Od 1 września 2025 r. podwyżka o 8 i 16 zł za odbiór śmieci w Krakowie

Od 1 września w Krakowie wzrośnie opłata za odbiór śmieci posegregowanych: z 27 do 35 zł miesięcznie od jednego mieszkańca. W przypadku odpadów nieposegregowanych stawka zwiększy się z 54 do 70 zł od mieszkańca.

MKiŚ: wyznaczamy lasy społeczne z ograniczoną wycinką drzew. 158 tys. ha wokół 11 największych aglomeracji

Ministerstwo Klimatu i Środowiska poinformowało 2 lipca 2025 r., że zakończyło pierwszy etap projektu wyznaczania lasów społecznych wokół największych polskich miast. To przełomowy krok w kierunku zmiany podejścia do gospodarki leśnej - z naciskiem na potrzeby społeczne, zdrowotne i ekologiczne mieszkańców aglomeracji. O szczegółach w trakcie konferencji prasowej mówiła ministra klimatu i środowiska Paulina Hennig-Kloska oraz wiceminister klimatu i środowiska, główny konserwator przyrody Mikołaj Dorożała.

Zmiany w opłatach za śmieci – będą nowe zasady segregacji, ulgi i kontrola deklaracji [PROJEKT MKiŚ]

W wykazie prac legislacyjnych pojawił się projekt nowelizacji ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Chodzi o zmiany w funkcjonowaniu systemu gospodarowania odpadami na poziomie gminnym, które w ocenie projektodawców będą odpowiadać na realne potrzeby JST oraz mieszkańców.

REKLAMA

RPO: Dość "wrogich przejęć" między gminami. Potrzebna kontrola sądowa

Rzecznik Praw Obywatelskich apeluje do premiera Donalda Tuska o zawieszenie kontrowersyjnych decyzji dotyczących zmian granic gmin do czasu wprowadzenia nowych przepisów. Od lat brakuje skutecznej kontroli sądowej nad decyzjami Rady Ministrów, które prowadzą do konfliktów między samorządami.

Granica polsko-niemiecka. Polska wprowadza kontrole. Przedsiębiorcy mają 3 pytania

Czy Niemcy przerzucają imigrantów do Polski? Co z granicą polsko-niemiecką? Polska wprowadza kontrole graniczne w celu zapobiegania napływom nielegalnych migrantów. Co na to Niemcy?

Premier Tusk: po rekonstrukcji w rządzie będą wyłącznie przyzwoici ludzie; około 15 lipca zapadną decyzje personalne

W dniu 30 czerwca 2025 r. na konferencji prasowej Premier Donald Tusk zapowiedział, że około 15 lipca zaproponuje kształt rządu po rekonstrukcji. Rozmowy w tej sprawie są prowadzone z liderami koalicyjnych ugrupowań - PSL, Polski 2050 i Lewicy. Żyjemy w ustrojowym bałaganie, podważane są obiektywne kryteria prawne, dlatego chciałbym, by politycy kierowali się naturalnymi kryteriami, jak zdrowy rozsądek czy zwykła ludzka przyzwoitość, i tacy będą ministrowie po rekonstrukcji - mówił 27 czerwca 2025 r. na konferencji prasowej premier Donald Tusk.

Nowelizacja specustawy powodziowej. Nowe zadania i obowiązki samorządów

Możliwość zamiany zniszczonych nieruchomości na lokale komunalne, obowiązek raportowania decyzji WZ, świadczenie lokalowe, premia powodziowa czy ułatwienia proceduralne w odbudowie zniszczonych domów i obiektów – to najważniejsze zmiany w specustawie powodziowej. Nowelizacja ustawy wzmacnia kompetencje JST, daje im nowe narzędzia, ale też nakłada dodatkowe obowiązki administracyjne i sprawozdawcze.

REKLAMA

Czym różni się „odbiór” odpadów komunalnych z nieruchomości od „przyjmowania odpadów”

NSA przypomniał gminom, że ustawodawca rozróżnia pojęcia odbierania odpadów komunalnych od ich przyjmowania i wprowadza odrębnie różne sposoby oddawania odpadów. Co za tym idzie – mechanizmy nie mogą być traktowane jako formy zamienne, kształtowane według własnego uznania gminy.

Wydruk zdjęcia z Google Street View jako dowód w sprawie administracyjnej

Dowodem w postępowaniu administracyjnym może być wszystko, co może przyczynić się do wyjaśnienia sprawy, a nie jest sprzeczne z prawem. Dlatego wydrukom z Geoportalu oraz wydrukom zdjęć Google Street View nie można odmówić mocy dowodowej. Stanowią one jednak tzw. dowody nienazwane i nie mają prawem przewidzianej mocy dowodowej – tak jak w przypadku dokumentów urzędowych, które sporządzone w przepisanej formie przez powołane do tego organy państwowe w ich zakresie działania stanowią dowód tego, co zostało w nich urzędowo stwierdzone.

REKLAMA