REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Think global, Go global, czyli FinTech & InsurTech Digital Congress

Think global, Go global, czyli FinTech & InsurTech Digital Congress.
Think global, Go global, czyli FinTech & InsurTech Digital Congress.

REKLAMA

REKLAMA

Z przyjemnością informujemy, że portal infor.pl objął patronatem medialnym FinTech & InsurTech Digital Congress. FinTech & InsurTech Digital Congress jest kluczową pozycją na mapie branżowych eventów. Wydarzenie ma na celu prezentację aktualnych trendów dotyczących m.in. szans i zagrożeń cyfrowego świata, technologii blockchain, zastosowania chatbotów, AI, machine learning, regulacji, czy sposobów transakcji.

Wzrastające tempo innowacji oraz rozwoju technologicznego, sprawiło że współczesnym organizacjom przyszło funkcjonować w niezwykle konkurencyjnym i nieprzewidywalnym środowisku rynku globalnego. Największą wartością jest umiejętność elastycznej adaptacji do zmieniającego się otoczenia. Konieczne staje się wykorzystanie nadarzających się szans w otoczeniu biznesowym. Aby efektywnie wykorzystać potencjał szybko rozwijającego się rynku, trzeba edukować swoich pracowników tak, aby nie bali się automatyzacji, digitalizacji i robotyzacji, a następnie wprowadzać nowoczesne rozwiązania do praktyk biznesowych. Firma, która otworzy się na zmiany będzie musiała również przeformułować swoją kulturę organizacji, dostosowując ją do nowych, panujących zasad. Jest to złożone, ważne wyzwanie, naprzeciw któremu wyszedł FinTech & InsurTech Digital Congress, który odbędzie się 13-14 listopada 2018 r., w hotelu Westin w Warszawie.

REKLAMA

W pogoni za trendami

Must have rynku ubezpieczeń to z całą pewnością wejście w świat off-linowy. Pozyskanie klienta digitalowego to wyzwanie dla wielu branż. Odpowiedzią na przekonanie do siebie klienta, który już wcześniej stracił zaufanie do firm ubezpieczeniowych, może być multi-chanelling. Pomoże również zmiana formuły z długoterminowych umów na krótkoterminowe ubezpieczenia. Potrzeby konsumentów wymuszają również nieoferowane wcześniej produkty takie jak ubezpieczenia dla kobiet w ciąży. Nad tymi zagadnieniami pochylą się prelegenci, przedstawiając problem z perspektywy międzynarodowej. Podczas IV InsurTech Digital Congress odbędą się również business use cases, które obrazują konkretne przykłady wykorzystywanych narzędzi w nowoczesnych organizacjach. AI, machine learning, voice recognition to dobrodziejstwa dzisiejszych czasów, które pomagają pokonać konkurencję w walce o klienta. Bot rozpoznający szkody, nie tylko skraca czas jej likwidacji, ale zwiększa zadowolenie i zaangażowanie klienta, który może w każdej chwili zgłaszać problem przez komunikator. W szacowaniu szkód wykorzystywane są również drony. Nowoczesne rozwiązania pozwalają zobaczyć więcej i wyjść naprzeciw potrzebom klienta, przyzwyczajonego do nowoczesnych zdobyczy techniki. Współczesny rynek usług medycznych został zrewolucjonizowany przez telemedycynę i MedTech, dzięki którym pacjent ma łatwiejszy dostęp do opieki medycznej, niż kiedykolwiek wcześniej. Zakres podstawowych ubezpieczeń zdrowotnych znacznie się rozszerzył przyjmując formę pacjentocentryzmu. Nowe trendy w InsurTech dotknęły też klasyczne ubezpieczenia na życie. Na kwotę stawki ma już teraz wpływ stylu życia klienta, jego aktywność fizyczna, a nawet wkład jaki wnosi w ochronę środowiska.

Przestrzeń dla inwestorów

Rok 2018 stoi pod znakiem zwiększonych transakcji inwestycyjnych. To właśnie inwestycje napędzają biznes i są wyznacznikiem rozwoju. Aby takie przedsięwzięcia miały możliwość zaistnienia, potrzebne jest partnerstwo między osobami posiadającymi kapitał, a młodymi startupami. Czy aby tradycyjne firmy finansowe dobrze współpracowały z fintechami, potrzebny jest moderator, który pozwoli im wysłuchać wzajemne argumenty i dojść do porozumienia? Na przeciw temu wyzwaniu wyszedł V FinTech Digital Congress. Obecna sytuacja to około 200 fintechów na 5-6 największych banków w Polsce, które mają możliwości inwestowania w nowe technologie. Oznacza to, że wiele rozwojowych, przyszłościowych pomysłów może nie przetrwać, ze względu na brak możliwości zaistnienia w biznesie. Rozwiązaniem jest stworzenie miejsca, w którym inwestorzy przedstawią swoje potrzeby i oczekiwania oraz jasno określa jakie warunki musi spełniać start-up, aby zyskał ich zainteresowanie. Z drugiej strony potrzebna jest przestrzeń, aby młode firmy dowiedziały się, gdzie się udać po kapitał początkowy i w jaki sposób mają przedstawić swój pomysł, aby wzbudził on zainteresowanie inwestora. Dysproporcję widać również między fintechami, które cechuje elastyczność, zwinność, nieszablonowość i kreatywność, a klientami, którzy nadal są przywiązani do tradycji i obawiają się zmian. To właśnie do inwestora należy wybór, na które nowoczesne rozwiązania, ich zdaniem, są przygotowani konsumenci. Wniosków na przyszłość trzeba szukać za granicą, dlatego w Kongresie będą uczestniczyć międzynarodowi eksperci. To właśnie z najbardziej rozwiniętych rynków Unii Europejskiej potrzebne są przykłady konkretnych rozwiązań. Podczas Kongresu nie zabraknie sucess stories, w ramach których zostaną podane przykłady udanych rund negocjacyjnych zakończonych nawiązaniem współpracy.

Swoją obecność podczas FinTech & InsurTech Digital Congress potwierdzili już:

Dalszy ciąg materiału pod wideo
  • Robin Daina, CEO & Founder Connexa
  • Jakub Kiwior, General Manager, Poland and Hungary at Visa Europe
  • Stefan Krueger, VP Investment Bank, Morgan Stanley
  • Jacek Obłękowski, CEO, Horum Bank
  • Michał Pawlik, CEO, SMEO
  • Adam Rozwadowski, Założyciel Enel-Med i Fundator/CEO Fundacji Zdrowia Publicznego"Pro Bono"
  • Tal Sharon, Managing Director at Equitech Financial Consulting; a Fintech Master at FinTech-Aviv
  • Martin Zalewski, Growth, Transformation & Innovation Expert; Board Advisor & Startup Mentor, Fr. Strategy & Transformation Director, Lloyds Banking Group

FinTech & InsurTech Digital Congress to platforma wymiany doświadczeń kluczowych ekspertów z kraju i z zagranicy, gdzie technologia spotyka się z sektorem finansowym - Nie ma drugiego takiego miejsca, gdzie w pigułce można dowiedzieć się, co zaszło w ostatnim czasie w zakresie fintech oraz insurtech, zatem nad czym warto skupić swoją uwagę w przyszłości - twierdzi Anna Streżyńska, CEO, MC2 Solutions, była Minister Cyfryzacji.

Kongres realizowany jest w ramach działalności grupy MMC Polska organizującej prestiżowe kongresy, konferencje, warsztaty i szkolenia biznesowe w Polsce dedykowane specjalistom, kadrze menadżerskiej oraz zarządom firm.

Wszelkie informacje na temat FinTech & InsurTech Digital Congress można znaleźć za pośrednictwem oficjalnej strony kongresu:
www.fintechdigitalcongress.pl oraz profili społecznościowych na portalach Facebook, Twitter oraz LinkedIn.

Autopromocja

REKLAMA

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Sektor publiczny
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Opłata reklamowa 2025 r.: część stała 3,72 zł, część zmienna 0,34 zł

Opłata reklamowa 2025 r.: część stała 3,72 zł, część zmienna 0,34 zł. W jakich przypadkach nie pobiera się opłaty reklamowej? Kto musi opłacić opłatę reklamową? Co w przypadku, gdy budynek ma więcej niż jednego właściciela?

Opłata od posiadania psów 2025 r.: 178,26 zł

Opłata od posiadania psów 2025 r. Maksymalna wysokość opłaty od posiadania psów w 2025 r. wynosić będzie 178,26 zł. Kto powinien opłacić opłatę od posiadania psów? Kto jest zwolniony od opłaty od posiadania psów? Co z psami asystującymi?

QUIZ Podróżujesz po Polsce? Na pewno wiesz, gdzie są te miejsca
Gdzie znajdziemy Maczugę Herkulesa? A Kolorowe Jeziorka? Gdzie jest Kaplica Czaszek? A Sokolica? Rozwiąż quiz i sprawdź swoją wiedzę.
Opłata miejscowa i uzdrowiskowa 2025 r.: od 3,31 zł do 6,38 zł

Opłata miejscowa 2025 r., opłata uzdrowiskowa 2025 r.: od 3,31 zł do 6,38 zł. Czym jest opłata miejscowa? Czym jest opłata uzdrowiskowa? Co w przypadku nakładania się opłat? Kto jest zwolniony z opłacania opłaty lokalnej i uzdrowiskowej?

REKLAMA

Opłata targowa 2025 r.: 1126 zł

Opłata targowa 2025 r.: 1126 zł. Czym jest opłata targowa? Kto musi opłacać opłatę targową? Kto może liczyć na zwolnienie z opłaty targowej? Kto ustala wysokość opłaty targowej? Czy opłata targowa w 2025 r. może być niższa niż 1126 zł?

Podatek od środków transportu 2025 r.: od 1204,87 zł do 4602,58 zł

Podatek od środków transportu 2025 r.: od 1204,87 zł do 4602,58 zł. Ile wyniesie podatek od samochodów ciężarowych o dopuszczalnej masie powyżej 9 ton w 2025 r.? Ile wyniesie podatek od autobusów w 2025 r.? Na kim ciąży obowiązek podatkowy?

Czy Polacy chętnie angażują się w wolontariat?

5 grudnia to Światowy Dzień Wolontariusza. Czy ten temat jest bliski Polakom? Okazuje się, że zaledwie 33% ma doświadczenie w wolontariacie. 

Podatek od nieruchomości 2025 r.: od 0,73 zł do 34 zł

Od 0,73 zł do 34 zł podatku od nieruchomości 2025 r. Kto będzie musiał opłacić podatek od nieruchomości w 2025 r.? Ile wyniesie podatek od gruntu 2025 r.? Ile wyniesie podatek od budynków lub ich części w 2025 r.? Ile wyniesie podatek od budowli w 2025 r.?

REKLAMA

Komunikat MC: List polecony przez Internet? Wygodna korespondencja z urzędami dzięki e-Doręczeniom

Od 1 stycznia 2025 r. zacznie obowiązywać system e-doręczeń. Wszystkie urzędowe pisma i decyzje będzie można odbierać oraz nadawać w formie elektronicznej. E-Doręczenia są elektronicznym odpowiednikiem listu poleconego za pośrednictwem odbioru.

Ósmoklasiści rozpoczęli próbne egzaminy

Dziś zaczął się trzydniowy próbny egzamin ósmoklasisty organizowany przez Centralną Komisję Egzaminacyjną. Udział szkół nie jest obowiązkowy. 

REKLAMA