reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Sektor publiczny > Wiadomości > Jakie są zasady umieszczania godła i urzędowych tablic na budynku gminy

Jakie są zasady umieszczania godła i urzędowych tablic na budynku gminy

Mam pytanie dotyczące rozmieszczenia na froncie nowego budynku urzędu gminy tablic z godłem RP oraz z nazwami organów, które w tym budynku mają swoją siedzibę.

Odpowiedź: Godło Rzeczypospolitej Polskiej zawsze powinno być umieszczone nad drzwiami budynku urzędu gminy. Z boku od wejścia powinny być umieszczone natomiast tablice z nazwami podmiotów (organów) mających w tym budynku swoją siedzibę. Ponieważ przepisy nie precyzują, jak te tablice powinny być rozmieszczone (np. w jednym rzędzie, jedna nad drugą), dopuszczalne jest ich umieszczenie np. w dwóch rzędach.

Przeczytaj w INFORLEX.PL Administracja cały artykuł:

Jakie są zasady umieszczania godła i urzędowych tablic na budynku gminy

Przeczytaj uzasadnienie odpowiedzi.

reklama

Przydatne formularze online

Czytaj także

Data publikacji:

Źródło:

INFOR LEX Administracja

Zdjęcia

Jakie są zasady umieszczania godła i urzędowych tablic na budynku gminy./ fot. Shutterstock
Jakie są zasady umieszczania godła i urzędowych tablic na budynku gminy./ fot. Shutterstock

Pracodawca w kryzysie (PDF)49.00 zł
reklama

Narzędzia księgowego

reklama
reklama

POLECANE

reklama

Artykuł sponsorowany

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Compliance 2020

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Kancelaria Bem & Wspólnicy

Kancelaria radców prawnych specjalizująca się w prawie medycznym, prawie pracy, prawie rodzinnym oraz prawie nieruchomości.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama