reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Sektor publiczny > Wiadomości > Jakie są zasady umieszczania godła i urzędowych tablic na budynku gminy

Jakie są zasady umieszczania godła i urzędowych tablic na budynku gminy

Mam pytanie dotyczące rozmieszczenia na froncie nowego budynku urzędu gminy tablic z godłem RP oraz z nazwami organów, które w tym budynku mają swoją siedzibę.

Odpowiedź: Godło Rzeczypospolitej Polskiej zawsze powinno być umieszczone nad drzwiami budynku urzędu gminy. Z boku od wejścia powinny być umieszczone natomiast tablice z nazwami podmiotów (organów) mających w tym budynku swoją siedzibę. Ponieważ przepisy nie precyzują, jak te tablice powinny być rozmieszczone (np. w jednym rzędzie, jedna nad drugą), dopuszczalne jest ich umieszczenie np. w dwóch rzędach.

Przeczytaj w INFORLEX.PL Administracja cały artykuł:

Jakie są zasady umieszczania godła i urzędowych tablic na budynku gminy

Przeczytaj uzasadnienie odpowiedzi.

reklama

Przydatne formularze online

Czytaj także

Narzędzia księgowego

reklama
reklama

POLECANE

reklama
reklama

Ostatnio na forum

reklama

Compliance 2021

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Mateusz Rudaś

Doradca podatkowy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama