| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Sektor publiczny > Wiadomości > Jakie są zasady umieszczania godła i urzędowych tablic na budynku gminy

Jakie są zasady umieszczania godła i urzędowych tablic na budynku gminy

Mam pytanie dotyczące rozmieszczenia na froncie nowego budynku urzędu gminy tablic z godłem RP oraz z nazwami organów, które w tym budynku mają swoją siedzibę.

Odpowiedź: Godło Rzeczypospolitej Polskiej zawsze powinno być umieszczone nad drzwiami budynku urzędu gminy. Z boku od wejścia powinny być umieszczone natomiast tablice z nazwami podmiotów (organów) mających w tym budynku swoją siedzibę. Ponieważ przepisy nie precyzują, jak te tablice powinny być rozmieszczone (np. w jednym rzędzie, jedna nad drugą), dopuszczalne jest ich umieszczenie np. w dwóch rzędach.

Przeczytaj w INFORLEX.PL Administracja cały artykuł:

Jakie są zasady umieszczania godła i urzędowych tablic na budynku gminy

Przeczytaj uzasadnienie odpowiedzi.

Czytaj także

Narzędzia księgowego

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Eksperci portalu infor.pl

Eco Carport

Producent i dystrybutor wiat z drewna

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »