REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Galeria Marketingu Miejsc - Pierwsze w Polsce Targi Marketingu Miejsc

REKLAMA

Druga edycja Galerii Marketingu Miejsc, organizowana w Łodzi, 24-25 listopada 2010 r. przez Brief for Poland w ramach Festiwalu Reklamy Ad Days i we współpracy z Urzędem Miasta będzie wyjątkowym spotkaniem samorządowców i usługodawców branży marketingowej.

W dobie globalizacji polskie miasta i regiony stoją wobec wyzwań rywalizacji z innymi atrakcyjnymi miejscami w skali międzynarodowej. Podczas Galerii Marketingu Miejsc osoby odpowiedzialne za promocję będą wspólnie z ekspertami szukać odpowiedzi, jak efektywnie budować markę miejsca.

REKLAMA

REKLAMA

Wydarzenie będzie prezentacją szerokiej gamy nowoczesnych narzędzi i usług marketingowych dla samorządów i organizacji, których misją jest promocja miejsc. W programie organizatorzy połączyli wykłady teoretyczne i debaty, z bezpośrednimi spotkaniami z usługodawcami. Samorządowcy będą mogli uzyskać pełną informację nt. wykorzystania narzędzi marketingowych, które już sprawdzają się w biznesie.

Galeria Marketingu Miejsc – zgodnie z zasadą Trójkąta Efektywności Briefu - służy integracji administracji samorządowej z profesjonalną branżą marketingową i uczelniami oraz lokalnym biznesem w celu wymiany informacji, doświadczeń oraz wzajemnego inspirowania się. Wszystko po to, by tworzyć marki miejsc, które są podstawowym warunkiem skutecznej komunikacji do turystów, inwestorów oraz mieszkańców.

Do udziału w targach zapraszamy:

•    Marszałków województw, Prezydentów miast i Starostów powiatowych,

Dalszy ciąg materiału pod wideo

•    Dyrektorów i przedstawicieli departamentów promocji JST z całej Polski,

•    Kierowników marketingu przedsiębiorstw komunalnych,

•    Przedstawicieli centrów obsługi inwestorów, agencji rozwoju, specjalnych stref ekonomicznych oraz innych instytucji zainteresowanych marketingiem miejsc.

Usługodawcy przedstawią rozwiązania dopasowane do kolejnych etapów tworzenia strategii marki miejsca, a także narzędzia, pozwalające na uzyskanie oczekiwanych rezultatów. Wśród wystawców znajdują się m.in. firmy badawcze, firmy doradcze wyspecjalizowane w brandingu miejsc, agencje eventowe oraz media. Wystawcy będą prezentować swoje portfolio i projekty w przestrzeni hal Łódź Art Center, która wymusza kreatywne podejście do zagospodarowania powierzchni stoiska.

W programie II edycji Galerii Marketingu Miejsc, m.in.:

o    wykład Wally Olinsa i debata nt. budowania wizerunku Polski z udziałem Wally Olinsa i przedstawicieli najważniejszych organizacji odpowiedzialnych za promocję kraju – KIG-u, POT-u, PAIiIZ-u, Instytutu Adama Mickiewicza, przedstawicieli biznesu - PKN Orlen, Totalizatora Sportowego oraz Spółki PL.2012, odpowiedzialnej za przedsięwzięcia przygotowawcze do Euro 2012 w Polsce. Debatę poprowadzi: Marek Kłoczko, sekretarz generalny Krajowej Izby Gospodarczej

o    debata nt. promocji Polski Wschodniej, pod patronatem PAIiIZ-u, w której zostanie pokazany przykład wspólnego programu dla całego makroregionu.

o    prezentacja wyników badania nt. aktywności marketingowej samorządów, przeprowadzonego przez TNS OBOP

o    debata nt. korzyści ze współpracy administracji publicznej z dostawcami usług marketingowych, podsumowująca wyniki badania przeprowadzonego przez TNS OBOP na zlecenie Brief for Poland

•    Przegląd profesjonalnych usługodawców marketingowych w galeriach - długie przerwy na zwiedzanie stoisk

•    Możliwość nawiązania kontaktów podczas indywidualnych spotkań w specjalnej strefie oraz wieczornego bankietu.

Szczegółowy program znajduje się na stronie www.brief.pl/gmm

Formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie http://www.brief.pl/gmm/rejestracja/

Wstęp dla przedstawicieli administracji samorządowej jest bezpłatny.

24-25 Listopada 2010, Łódź Art Center, ul. Tymienieckiego 3

Organizatorzy:

Źródło: Samorzad.infor.pl

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Sektor publiczny
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Podwyżka o 40% (marchewka) a podniesienie wieku emerytalnego (kij). Wcześniej był postulat 3 miesięcy urlopu za 7 lat pracy w jednej firmie

Autorem propozycji podwyżki o 20% w 2025 r. i o 20% w 2026 r. jest Lider Związkowej Alternatywy Piotr Szumlewicz. Mowa jest o podwyżkach płac w sferze budżetowej w tym roku i co najmniej 20 proc. w przyszłym. Wcześniej związkowiec postulował wprowadzenie urlopu 3 miesięcy za 7 lat pracy. Propozycje oceniam jako nierealne do wprowadzenia.

Coraz więcej nastolatków sięga po e-papierosy

Coraz więcej nastolatków sięga po elektroniczne papierosy. Jest to co czwarta dziewczyna i co piąty chłopiec w wieku 13-15 lat. Tak wynika z badania "Global Youth Tobacco Survey" zaprezentowanego podczas rozpoczętej w środę w Sejmie konferencji poświęconej uzależnieniom.

Dwoje seniorów padło ofiarą oszustwa internetowego. Łącznie stracili ponad 400 tys. zł

Oszuści nie ustają w polowaniach. Dwoje seniorów – 74-latka z Lublina i 76-latek z powiatu zamojskiego – zostali oszukani w internecie. Zamiast zyskownych inwestycji, za radą „doradców” zainstalowali oprogramowanie, które pozwoliło przestępcom przejąć pieniądze z ich kont bankowych – podała policja.

Pierwsze dziecko z rządowego programu in vitro już na świecie

Urodziło się pierwsze dziecko z rządowego programu in vitro. Ministra zdrowia Izabela Leszczyna poinformowała, że do programu zakwalifikowało się ponad 23 tys. par, efektem jest 9258 ciąż.

REKLAMA

Nowy wymiar edukacji dla przyszłych liderów HR i biznesu. Symfonia i Akademia Leona Koźmińskiego łączą siły

Symfonia, czołowy dostawca oprogramowania dla MŚP oraz administracji publicznej i Akademia Leona Koźmińskiego, jedna z najlepszych uczelni w Polsce, ogłaszają partnerstwo. Firma zapewni studentom i wykładowcom wsparcie merytoryczne i dydaktyczne, wymianę wiedzy i inicjatywy ukierunkowane na rozwój. W programie studiów znajdzie się flagowy produkt HR-owy Symfonii.

Seniorzy chcą pracować na emeryturze?

Kontynuacja pracy na emeryturze to nie tylko chęć podreperowania domowego budżetu, ale i podtrzymanie aktywności i rozwój osobisty, a także szansa na spełnianie swoich pasji.

Chiński model AI (DeepSeek R1) tańszy od amerykańskich a co najmniej równie dobry. Duża przecena akcji firm technologicznych w USA

Notowania największych amerykańskich firm związanych z rozwojem sztucznej inteligencji oraz jej infrastrukturą zaliczyły ostry spadek w poniedziałek, w związku z zaprezentowaniem tańszego i wydajniejszego chińskiego modelu AI, DeepSeek R1.

Dofinansowania m.in. dla OSP, kół gospodyń wiejskich oraz klubów sportowych. Ruszają prekonsultacje

Dofinansowania m.in. dla OSP, kół gospodyń wiejskich oraz klubów sportowych. Ruszają prekonsultacje programu NIW-CRSO pn. "Moc Małych Społeczności". Kto będzie mógł starać się o dofinansowanie? Ile będzie wynosiło? Jaki jest harmonogram?

REKLAMA

Nowe oszustwo na "darmową apteczkę". NFZ ostrzega

Uwaga na nową metodę oszustów. Narodowy Fundusz Zdrowia ostrzega przed e-mailami z ofertą otrzymania "darmowej apteczki". Można stracić pieniądze. NFZ przypomina, że nie sprzedaje niczego przez internet.

CBA: 14 zmian w systemie oświadczeniach majątkowych osób publicznych m.in. polityków, samorządowców, dyrektorów

CBA proponuje jedną ustawę o oświadczeniach majątkowych. Z tego wynika pośrednio próba centralizacji walki w korupcją. Umożliwia to Internet. Oświadczenia majątkowe mogą być w łatwo sposób zamieszczane według jednolitego wzorca w jednym albo kilku rejestrach.

REKLAMA