REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Galeria Marketingu Miejsc - Pierwsze w Polsce Targi Marketingu Miejsc

REKLAMA

Druga edycja Galerii Marketingu Miejsc, organizowana w Łodzi, 24-25 listopada 2010 r. przez Brief for Poland w ramach Festiwalu Reklamy Ad Days i we współpracy z Urzędem Miasta będzie wyjątkowym spotkaniem samorządowców i usługodawców branży marketingowej.

W dobie globalizacji polskie miasta i regiony stoją wobec wyzwań rywalizacji z innymi atrakcyjnymi miejscami w skali międzynarodowej. Podczas Galerii Marketingu Miejsc osoby odpowiedzialne za promocję będą wspólnie z ekspertami szukać odpowiedzi, jak efektywnie budować markę miejsca.

REKLAMA

REKLAMA

Wydarzenie będzie prezentacją szerokiej gamy nowoczesnych narzędzi i usług marketingowych dla samorządów i organizacji, których misją jest promocja miejsc. W programie organizatorzy połączyli wykłady teoretyczne i debaty, z bezpośrednimi spotkaniami z usługodawcami. Samorządowcy będą mogli uzyskać pełną informację nt. wykorzystania narzędzi marketingowych, które już sprawdzają się w biznesie.

Galeria Marketingu Miejsc – zgodnie z zasadą Trójkąta Efektywności Briefu - służy integracji administracji samorządowej z profesjonalną branżą marketingową i uczelniami oraz lokalnym biznesem w celu wymiany informacji, doświadczeń oraz wzajemnego inspirowania się. Wszystko po to, by tworzyć marki miejsc, które są podstawowym warunkiem skutecznej komunikacji do turystów, inwestorów oraz mieszkańców.

Do udziału w targach zapraszamy:

REKLAMA

•    Marszałków województw, Prezydentów miast i Starostów powiatowych,

Dalszy ciąg materiału pod wideo

•    Dyrektorów i przedstawicieli departamentów promocji JST z całej Polski,

•    Kierowników marketingu przedsiębiorstw komunalnych,

•    Przedstawicieli centrów obsługi inwestorów, agencji rozwoju, specjalnych stref ekonomicznych oraz innych instytucji zainteresowanych marketingiem miejsc.

Usługodawcy przedstawią rozwiązania dopasowane do kolejnych etapów tworzenia strategii marki miejsca, a także narzędzia, pozwalające na uzyskanie oczekiwanych rezultatów. Wśród wystawców znajdują się m.in. firmy badawcze, firmy doradcze wyspecjalizowane w brandingu miejsc, agencje eventowe oraz media. Wystawcy będą prezentować swoje portfolio i projekty w przestrzeni hal Łódź Art Center, która wymusza kreatywne podejście do zagospodarowania powierzchni stoiska.

W programie II edycji Galerii Marketingu Miejsc, m.in.:

o    wykład Wally Olinsa i debata nt. budowania wizerunku Polski z udziałem Wally Olinsa i przedstawicieli najważniejszych organizacji odpowiedzialnych za promocję kraju – KIG-u, POT-u, PAIiIZ-u, Instytutu Adama Mickiewicza, przedstawicieli biznesu - PKN Orlen, Totalizatora Sportowego oraz Spółki PL.2012, odpowiedzialnej za przedsięwzięcia przygotowawcze do Euro 2012 w Polsce. Debatę poprowadzi: Marek Kłoczko, sekretarz generalny Krajowej Izby Gospodarczej

o    debata nt. promocji Polski Wschodniej, pod patronatem PAIiIZ-u, w której zostanie pokazany przykład wspólnego programu dla całego makroregionu.

o    prezentacja wyników badania nt. aktywności marketingowej samorządów, przeprowadzonego przez TNS OBOP

o    debata nt. korzyści ze współpracy administracji publicznej z dostawcami usług marketingowych, podsumowująca wyniki badania przeprowadzonego przez TNS OBOP na zlecenie Brief for Poland

•    Przegląd profesjonalnych usługodawców marketingowych w galeriach - długie przerwy na zwiedzanie stoisk

•    Możliwość nawiązania kontaktów podczas indywidualnych spotkań w specjalnej strefie oraz wieczornego bankietu.

Szczegółowy program znajduje się na stronie www.brief.pl/gmm

Formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie http://www.brief.pl/gmm/rejestracja/

Wstęp dla przedstawicieli administracji samorządowej jest bezpłatny.

24-25 Listopada 2010, Łódź Art Center, ul. Tymienieckiego 3

Organizatorzy:

Źródło: Samorzad.infor.pl

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Sektor publiczny
Wiele osób o tym nie wie, a to szczególny dzień - specjalny komunikat Prezydenta RP z okazji 21 listopada [co to za dzień?]

21 listopada, w Dniu Pracownika Socjalnego, na stronie Prezydenta RP pojawiły się życzenia skierowane do ludzi, którzy na co dzień mierzą się z najtrudniejszymi ludzkimi historiami. Między wierszami widać opowieść o 35 latach polskiej pomocy społecznej, o roli samorządów – i o tym, że ci, którzy pomagają innym, sami coraz częściej potrzebują wsparcia.

Plan ogólny uchwaliły tylko 2 gminy. Do kiedy trzeba zdążyć

Tylko 2 gminy uchwaliły plan ogólny. Ile gmin zdąży przygotować plany ogólne do 1 lipca 2026 roku? Z czym wiąże się uchwalenie planów ogólnych i dlaczego to takie ważne?

Jak obliczyć dochody gmin i innych JST na 2026 rok. Ministerstwo Finansów publikuje algorytm

Ministerstwo Finansów przygotowało i opublikowało 19 listopada 2025 r. opracowanie „Objaśnienia dotyczące ustalenia dochodów JST na rok 2026”. W tym opracowaniu resort finansów prezentuje algorytm wyliczania dochodów przykładowej gminy. Mechanizmy wyliczenia są analogiczne dla samorządów ze wszystkich kategorii jednostek samorządu terytorialnego. Zdaniem MF, to opracowanie pozwoli każdej JST na samodzielną analizę procesu naliczenia dochodów danej jednostki.

MSiT: Opłata turystyczna w każdej gminie i Poland Travel - rządowa platforma rezerwacji usług turystycznych

Ministerstwo Sportu i Turystki pracuje nad wprowadzeniem opłaty turystycznej oraz nad stworzeniem rządowej platformy rezerwacji, która byłaby konkurencja dla komercyjnych platform - poinformował 19 listopada 2025 r. w Sejmie wiceminister sportu Ireneusz Raś. Jest już gotowy wstępny projekt przepisów dot. opłaty turystycznej, która byłaby możliwa do wprowadzenia w każdej gminie.

REKLAMA

3,6 mld zł dla NFZ na nadwykonania – rząd zajmie się projektem. Co zmieni nowa ustawa?

Trwa Rada Ministrów. W porządku obrad jest projekt ws. przekazania ok. 3,6 mld zł z Funduszu Medycznego do Narodowego Funduszu Zdrowia na sfinansowanie tzw. nadwykonań. Ministrowie rozpatrzą też projekt ws. wytwarzania przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych dokumentów publicznych.

Czy zadowalający jest uznaniowy nadzór wojewody nad zarządzeniami starosty?

Wojewoda sprawuje nadzór nad zarządzeniami starosty w zakresie ich legalności, czyli zgodności z prawem, a nie celowością. Przysługującym środkiem w postaci rozstrzygnięcia nadzorczego jest akt administracyjny, mocą którego wojewoda stwierdza nieważność w części lub w całości zarządzenia. Rozstrzygnięcie zawiera uzasadnienie faktyczne i prawne oraz pouczenie o prawie do złożenia skargi - w ciągu 30 dni - do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego (WSA).

Decyzja, która zmieni Polskę. Dlaczego Szybka Kolej Miejska Wrocław jest dziś najrozsądniejszą inwestycją państwa

Polska nie potrzebuje kolejnych deklaracji o nowoczesności. Potrzebuje decyzji, które naprawdę zmieniają kraj. Szybka Kolej Miejska Wrocław (SKM Wrocław) jest jedną z nich – logiczną, policzalną i gotową do realizacji inwestycją, która może w ciągu dekady spiąć gospodarkę zachodniej Polski w jednolity organizm.

Czy organ może spóźnić się z rozstrzygnięciem sprawy?

Opóźnienia w postępowaniu administracyjnym nie zawsze muszą oznaczać naruszenie prawa. Niekiedy wynikają bowiem z realnych przeszkód, które trudno przewidzieć. Każde przekroczenie terminu wymaga jednak precyzyjnego uzasadnienia, inaczej może skutkować skargą na bezczynność lub przewlekłość organu.

REKLAMA

Samorządy tracą wpływy z PIT i CIT. Gminy planują wspólnie wystąpić do MF o wprowadzenie korekt i wyrównania

Prezydent Jastrzębia-Zdroju Michał Urgoł poinformował, że gminy, które rok do roku stracą na zaproponowanym przez Ministerstwo Finansów sposobie obliczania udziałów w PIT i CIT oraz subwencji na 2026 r., zamierzają wspólnie wystąpić do resortu ws. korekt lub wyrównań.

E-Doręczenia wkraczają w nową fazę. Sprawdź, kiedy papierowe awiza przejdą do historii [Harmonogram]

Jak wynika z komunikatu Poczty Polskiej, już ponad dwa miliony Polaków, firm i instytucji korzysta z systemu e-Doręczeń. Z czego, aż 75 proc. z nich założyło swoje skrzynki w tym roku. Czym są e-Doręczenia i e-Polecone?

Zapisz się na newsletter
Śledź na bieżąco nowe inicjatywy, projekty i ważne decyzje, które wpływają na Twoje życie codzienne. Zapisz się na nasz newsletter samorządowy.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA