REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Galeria Marketingu Miejsc - Pierwsze w Polsce Targi Marketingu Miejsc

REKLAMA

Druga edycja Galerii Marketingu Miejsc, organizowana w Łodzi, 24-25 listopada 2010 r. przez Brief for Poland w ramach Festiwalu Reklamy Ad Days i we współpracy z Urzędem Miasta będzie wyjątkowym spotkaniem samorządowców i usługodawców branży marketingowej.

W dobie globalizacji polskie miasta i regiony stoją wobec wyzwań rywalizacji z innymi atrakcyjnymi miejscami w skali międzynarodowej. Podczas Galerii Marketingu Miejsc osoby odpowiedzialne za promocję będą wspólnie z ekspertami szukać odpowiedzi, jak efektywnie budować markę miejsca.

REKLAMA

REKLAMA

Wydarzenie będzie prezentacją szerokiej gamy nowoczesnych narzędzi i usług marketingowych dla samorządów i organizacji, których misją jest promocja miejsc. W programie organizatorzy połączyli wykłady teoretyczne i debaty, z bezpośrednimi spotkaniami z usługodawcami. Samorządowcy będą mogli uzyskać pełną informację nt. wykorzystania narzędzi marketingowych, które już sprawdzają się w biznesie.

Galeria Marketingu Miejsc – zgodnie z zasadą Trójkąta Efektywności Briefu - służy integracji administracji samorządowej z profesjonalną branżą marketingową i uczelniami oraz lokalnym biznesem w celu wymiany informacji, doświadczeń oraz wzajemnego inspirowania się. Wszystko po to, by tworzyć marki miejsc, które są podstawowym warunkiem skutecznej komunikacji do turystów, inwestorów oraz mieszkańców.

Do udziału w targach zapraszamy:

•    Marszałków województw, Prezydentów miast i Starostów powiatowych,

Dalszy ciąg materiału pod wideo

•    Dyrektorów i przedstawicieli departamentów promocji JST z całej Polski,

•    Kierowników marketingu przedsiębiorstw komunalnych,

•    Przedstawicieli centrów obsługi inwestorów, agencji rozwoju, specjalnych stref ekonomicznych oraz innych instytucji zainteresowanych marketingiem miejsc.

Usługodawcy przedstawią rozwiązania dopasowane do kolejnych etapów tworzenia strategii marki miejsca, a także narzędzia, pozwalające na uzyskanie oczekiwanych rezultatów. Wśród wystawców znajdują się m.in. firmy badawcze, firmy doradcze wyspecjalizowane w brandingu miejsc, agencje eventowe oraz media. Wystawcy będą prezentować swoje portfolio i projekty w przestrzeni hal Łódź Art Center, która wymusza kreatywne podejście do zagospodarowania powierzchni stoiska.

W programie II edycji Galerii Marketingu Miejsc, m.in.:

o    wykład Wally Olinsa i debata nt. budowania wizerunku Polski z udziałem Wally Olinsa i przedstawicieli najważniejszych organizacji odpowiedzialnych za promocję kraju – KIG-u, POT-u, PAIiIZ-u, Instytutu Adama Mickiewicza, przedstawicieli biznesu - PKN Orlen, Totalizatora Sportowego oraz Spółki PL.2012, odpowiedzialnej za przedsięwzięcia przygotowawcze do Euro 2012 w Polsce. Debatę poprowadzi: Marek Kłoczko, sekretarz generalny Krajowej Izby Gospodarczej

o    debata nt. promocji Polski Wschodniej, pod patronatem PAIiIZ-u, w której zostanie pokazany przykład wspólnego programu dla całego makroregionu.

o    prezentacja wyników badania nt. aktywności marketingowej samorządów, przeprowadzonego przez TNS OBOP

o    debata nt. korzyści ze współpracy administracji publicznej z dostawcami usług marketingowych, podsumowująca wyniki badania przeprowadzonego przez TNS OBOP na zlecenie Brief for Poland

•    Przegląd profesjonalnych usługodawców marketingowych w galeriach - długie przerwy na zwiedzanie stoisk

•    Możliwość nawiązania kontaktów podczas indywidualnych spotkań w specjalnej strefie oraz wieczornego bankietu.

Szczegółowy program znajduje się na stronie www.brief.pl/gmm

Formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie http://www.brief.pl/gmm/rejestracja/

Wstęp dla przedstawicieli administracji samorządowej jest bezpłatny.

24-25 Listopada 2010, Łódź Art Center, ul. Tymienieckiego 3

Organizatorzy:

Źródło: Samorzad.infor.pl

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Sektor publiczny
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
CBA: 14 zmian w systemie oświadczeniach majątkowych osób publicznych m.in. polityków, samorządowców, dyrektorów

CBA proponuje jedną ustawę o oświadczeniach majątkowych. Z tego wynika pośrednio próba centralizacji walki w korupcją. Umożliwia to Internet. Oświadczenia majątkowe mogą być w łatwo sposób zamieszczane według jednolitego wzorca w jednym albo kilku rejestrach.

MEN: 17 propozycji zmian w Karcie Nauczyciela. Godziny ponadwymiarowe po nowemu. Nagrody jubileuszowe, odprawy

Tej nocy ślisko i mgliście. W weekend niespodziewana zmiana pogody

Najbliższa noc będzie na zachodzie kraju bardzo mglista. Na południowym wschodzie można się spodziewać śliskiej nawierzchni po opadach. Za to w weekend temperatury wyniosą nawet 12 st. C.

Z jakimi barierami w dostępie do lekarzy borykają się seniorzy? Wysoko wykluczenie komunikacyjne [RAPORT]

Seniorzy mieszkający na wsi mają utrudniony dostęp do konsultacji lekarzy specjalistów, rehabilitacji i ośrodków dziennego wsparcia. Jedną z barier jest niedostateczny zasięg komunikacji publicznej. To dane z raportu opublikowanego na stronie internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich.

REKLAMA

UMP: Zmiany w zasadach wypłat pensji nauczycieli. 1) Płaci budżet 2) Wypłaty na koniec miesiąca [Propozycja]

Propozycja UMP, aby wypłata pensji nauczyciela była na końcu miesiąca. Dziś jest na początku. Czyli pensja z luty byłaby wypłacana 28 lutego (albo 29 lutego). Druga propozycja, to przejęcie przez budżet centralny od gmin obowiązku wypłaty wynagrodzeń nauczycieli.

Budżet szkoleniowy dla nauczycieli jest niewielki. Jak zwiększyć jego efektywność dzięki cyfryzacji

Zgodnie z Kartą Nauczyciela, organy prowadzące szkoły są zobowiązane do wyodrębnienia w swoich budżetach środków na dofinansowanie doskonalenia zawodowego nauczycieli. Kwota ta wynosi 0,8% planowanych rocznych środków przeznaczonych na ich wynagrodzenia osobowe nauczycieli.

Metan z Nord Stream nad Bałtykiem: od Międzyzdrojów po Ustkę smuga wysokiego stężenia gazu

Metan z uszkodzonych jesienią 2022 roku gazociągów Nord Stream rozprzestrzenił się nad znaczną częścią południowego Bałtyku i utrzymywał się tam nawet przez kilka miesięcy - poinformowali 16 stycznia 2025 r. naukowcy z Uniwersytetu w Goeteborgu i fundacji Voice of the Ocean (VOTO). Na grafice opublikowanej przez badaczy smuga wysokiego stężenia gazu rozpościerał się wtedy się tuż przy polskim wybrzeżu od Międzyzdrojów po Ustkę. Obserwacje opisane przez naukowców obejmują okres 3 miesięcy po uszkodzeniu gazociągów.

Tańsze pociągi w Dzień Babci i Dzień Dziadka

21 i 22 stycznia, czyli w Dzień Babci i Dziadka, pociągami Polregio będzie można podróżować z 10 procentową zniżką.

REKLAMA

Blue Monday - dzień, który... nie istnieje

Blue Monday zwany najbardziej depresyjnym dniem w roku przypada w tym roku w poniedziałek 20 stycznia (to zawsze trzeci poniedziałek stycznia). Tylko, że ten dzień tak naprawdę nie istnieje. To chwyt marketingowy, a sam autor tego terminu wyliczenia nazwał pseudonaukową zabawą na potrzeby reklamy. Dr Magdalena Nowicka, psycholożka z Uniwersytetu SWPS wskazuje, że nie ma żadnych badań potwierdzających w sposób poprawny metodologicznie efektu opisanego przez twórcę terminu Blue Monday.

Dopłaty tylko dla prawdziwych rolników? Trwają prace nad definicją rolnika aktywnego zawodowo

Nowa definicja rolnika aktywnego zawodowo ma zapewnić, że dopłaty trafią wyłącznie do osób faktycznie prowadzących działalność rolniczą, nawet w małej skali. Ministerstwo zapowiada proste kryteria i jasne zasady dokumentowania przychodów, jednak wciąż pozostają wątpliwości co do minimalnych wymogów. Czy nowe przepisy uporządkują system wsparcia, czy obciążą rolników dodatkowymi obowiązkami?

REKLAMA