Galeria Marketingu Miejsc - Pierwsze w Polsce Targi Marketingu Miejsc
REKLAMA
W dobie globalizacji polskie miasta i regiony stoją wobec wyzwań rywalizacji z innymi atrakcyjnymi miejscami w skali międzynarodowej. Podczas Galerii Marketingu Miejsc osoby odpowiedzialne za promocję będą wspólnie z ekspertami szukać odpowiedzi, jak efektywnie budować markę miejsca.
REKLAMA
REKLAMA
Wydarzenie będzie prezentacją szerokiej gamy nowoczesnych narzędzi i usług marketingowych dla samorządów i organizacji, których misją jest promocja miejsc. W programie organizatorzy połączyli wykłady teoretyczne i debaty, z bezpośrednimi spotkaniami z usługodawcami. Samorządowcy będą mogli uzyskać pełną informację nt. wykorzystania narzędzi marketingowych, które już sprawdzają się w biznesie.
Galeria Marketingu Miejsc – zgodnie z zasadą Trójkąta Efektywności Briefu - służy integracji administracji samorządowej z profesjonalną branżą marketingową i uczelniami oraz lokalnym biznesem w celu wymiany informacji, doświadczeń oraz wzajemnego inspirowania się. Wszystko po to, by tworzyć marki miejsc, które są podstawowym warunkiem skutecznej komunikacji do turystów, inwestorów oraz mieszkańców.
Do udziału w targach zapraszamy:
• Marszałków województw, Prezydentów miast i Starostów powiatowych,
• Dyrektorów i przedstawicieli departamentów promocji JST z całej Polski,
• Kierowników marketingu przedsiębiorstw komunalnych,
• Przedstawicieli centrów obsługi inwestorów, agencji rozwoju, specjalnych stref ekonomicznych oraz innych instytucji zainteresowanych marketingiem miejsc.
Usługodawcy przedstawią rozwiązania dopasowane do kolejnych etapów tworzenia strategii marki miejsca, a także narzędzia, pozwalające na uzyskanie oczekiwanych rezultatów. Wśród wystawców znajdują się m.in. firmy badawcze, firmy doradcze wyspecjalizowane w brandingu miejsc, agencje eventowe oraz media. Wystawcy będą prezentować swoje portfolio i projekty w przestrzeni hal Łódź Art Center, która wymusza kreatywne podejście do zagospodarowania powierzchni stoiska.
W programie II edycji Galerii Marketingu Miejsc, m.in.:
o wykład Wally Olinsa i debata nt. budowania wizerunku Polski z udziałem Wally Olinsa i przedstawicieli najważniejszych organizacji odpowiedzialnych za promocję kraju – KIG-u, POT-u, PAIiIZ-u, Instytutu Adama Mickiewicza, przedstawicieli biznesu - PKN Orlen, Totalizatora Sportowego oraz Spółki PL.2012, odpowiedzialnej za przedsięwzięcia przygotowawcze do Euro 2012 w Polsce. Debatę poprowadzi: Marek Kłoczko, sekretarz generalny Krajowej Izby Gospodarczej
o debata nt. promocji Polski Wschodniej, pod patronatem PAIiIZ-u, w której zostanie pokazany przykład wspólnego programu dla całego makroregionu.
o prezentacja wyników badania nt. aktywności marketingowej samorządów, przeprowadzonego przez TNS OBOP
o debata nt. korzyści ze współpracy administracji publicznej z dostawcami usług marketingowych, podsumowująca wyniki badania przeprowadzonego przez TNS OBOP na zlecenie Brief for Poland
• Przegląd profesjonalnych usługodawców marketingowych w galeriach - długie przerwy na zwiedzanie stoisk
• Możliwość nawiązania kontaktów podczas indywidualnych spotkań w specjalnej strefie oraz wieczornego bankietu.
Szczegółowy program znajduje się na stronie www.brief.pl/gmm
Formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie http://www.brief.pl/gmm/rejestracja/
Wstęp dla przedstawicieli administracji samorządowej jest bezpłatny.
24-25 Listopada 2010, Łódź Art Center, ul. Tymienieckiego 3
Organizatorzy:
REKLAMA
REKLAMA