REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Galeria Marketingu Miejsc - Pierwsze w Polsce Targi Marketingu Miejsc

REKLAMA

Druga edycja Galerii Marketingu Miejsc, organizowana w Łodzi, 24-25 listopada 2010 r. przez Brief for Poland w ramach Festiwalu Reklamy Ad Days i we współpracy z Urzędem Miasta będzie wyjątkowym spotkaniem samorządowców i usługodawców branży marketingowej.

W dobie globalizacji polskie miasta i regiony stoją wobec wyzwań rywalizacji z innymi atrakcyjnymi miejscami w skali międzynarodowej. Podczas Galerii Marketingu Miejsc osoby odpowiedzialne za promocję będą wspólnie z ekspertami szukać odpowiedzi, jak efektywnie budować markę miejsca.

REKLAMA

REKLAMA

Wydarzenie będzie prezentacją szerokiej gamy nowoczesnych narzędzi i usług marketingowych dla samorządów i organizacji, których misją jest promocja miejsc. W programie organizatorzy połączyli wykłady teoretyczne i debaty, z bezpośrednimi spotkaniami z usługodawcami. Samorządowcy będą mogli uzyskać pełną informację nt. wykorzystania narzędzi marketingowych, które już sprawdzają się w biznesie.

Galeria Marketingu Miejsc – zgodnie z zasadą Trójkąta Efektywności Briefu - służy integracji administracji samorządowej z profesjonalną branżą marketingową i uczelniami oraz lokalnym biznesem w celu wymiany informacji, doświadczeń oraz wzajemnego inspirowania się. Wszystko po to, by tworzyć marki miejsc, które są podstawowym warunkiem skutecznej komunikacji do turystów, inwestorów oraz mieszkańców.

Do udziału w targach zapraszamy:

•    Marszałków województw, Prezydentów miast i Starostów powiatowych,

Dalszy ciąg materiału pod wideo

•    Dyrektorów i przedstawicieli departamentów promocji JST z całej Polski,

•    Kierowników marketingu przedsiębiorstw komunalnych,

•    Przedstawicieli centrów obsługi inwestorów, agencji rozwoju, specjalnych stref ekonomicznych oraz innych instytucji zainteresowanych marketingiem miejsc.

Usługodawcy przedstawią rozwiązania dopasowane do kolejnych etapów tworzenia strategii marki miejsca, a także narzędzia, pozwalające na uzyskanie oczekiwanych rezultatów. Wśród wystawców znajdują się m.in. firmy badawcze, firmy doradcze wyspecjalizowane w brandingu miejsc, agencje eventowe oraz media. Wystawcy będą prezentować swoje portfolio i projekty w przestrzeni hal Łódź Art Center, która wymusza kreatywne podejście do zagospodarowania powierzchni stoiska.

W programie II edycji Galerii Marketingu Miejsc, m.in.:

o    wykład Wally Olinsa i debata nt. budowania wizerunku Polski z udziałem Wally Olinsa i przedstawicieli najważniejszych organizacji odpowiedzialnych za promocję kraju – KIG-u, POT-u, PAIiIZ-u, Instytutu Adama Mickiewicza, przedstawicieli biznesu - PKN Orlen, Totalizatora Sportowego oraz Spółki PL.2012, odpowiedzialnej za przedsięwzięcia przygotowawcze do Euro 2012 w Polsce. Debatę poprowadzi: Marek Kłoczko, sekretarz generalny Krajowej Izby Gospodarczej

o    debata nt. promocji Polski Wschodniej, pod patronatem PAIiIZ-u, w której zostanie pokazany przykład wspólnego programu dla całego makroregionu.

o    prezentacja wyników badania nt. aktywności marketingowej samorządów, przeprowadzonego przez TNS OBOP

o    debata nt. korzyści ze współpracy administracji publicznej z dostawcami usług marketingowych, podsumowująca wyniki badania przeprowadzonego przez TNS OBOP na zlecenie Brief for Poland

•    Przegląd profesjonalnych usługodawców marketingowych w galeriach - długie przerwy na zwiedzanie stoisk

•    Możliwość nawiązania kontaktów podczas indywidualnych spotkań w specjalnej strefie oraz wieczornego bankietu.

Szczegółowy program znajduje się na stronie www.brief.pl/gmm

Formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie http://www.brief.pl/gmm/rejestracja/

Wstęp dla przedstawicieli administracji samorządowej jest bezpłatny.

24-25 Listopada 2010, Łódź Art Center, ul. Tymienieckiego 3

Organizatorzy:

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Samorzad.infor.pl

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Sektor publiczny
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Matura 2024. Zdajesz maturę z geografii? Zrób powtórkę z naszymi testami wiedzy

Matura 2024. W jakim terminie maturzyści będą pisać egzamin z geografii? Jakie są wymagania egzaminacyjne? 

Wystarczy 3 godziny dziennie i dolegliwości masz jak w banku. Może to dotyczyć nawet co drugiego Polaka

Najnowsze badania potwierdzają starą prawdę, że granie na komputerze nie służy zdrowiu. Dlaczego jednak profesjonalni gracze, którzy poświęcają na grę bardzo dużo czasu, nie cierpią bardziej niż amatorzy?

RPO: Nauczyciele mianowani są gorzej traktowani co do ochrony przedemerytalnej. MEN rozważy zmianę przepisów

Rzecznik Praw Obywatelskich wystąpił do ministra edukacji o rozważenie zmiany przepisów Karty Nauczyciela. Chodzi o zrównanie uprawnień nauczycieli mianowanych z uprawnieniami nauczycieli zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, związanych z ochroną przedemerytalną i prawem do wynagrodzenia za cały okres pozostawania bez pracy w przypadku przywrócenia nauczyciela do pracy przez sąd pracy i podjęcia przez niego zatrudnienia. Barbara Nowacka, minister edukacji zapowiedziała powołanie Zespołu, który będzie analizował zgłaszane postulaty odnośnie sytuacji prawnej nauczycieli – także w zakresie ochrony przedemerytalnej i prawa do wynagrodzenia za cały okres pozostawania bez pracy w przypadku przywrócenia do pracy przez sąd pracy.

Ceny biletów komunikacji miejskiej nie wzrosną i nie zmniejszy się liczba miejsc w przedszkolach. Trzeba też zerwać łatkę miasta maczet.

Trzeba szukać oszczędności, ale ceny biletów komunikacji miejskiej nie wzrosną. Nie zmniejszy się też liczba miejsc w przedszkolach. Łukasz Gibała twierdzi też, że ma pomysł na Kraków bez partyjniactwa i opowiedział o tym w programie Gość INFOR.PL

REKLAMA

60 złotych brutto za godzinę dodatkowych zajęć dla nauczycieli. Będzie można wykorzystać 100 dodatkowych godzin

W programie „Aktywna Szkoła” właśnie wprowadzono istotne zmiany. Osoby prowadzące zajęcia dostaną wyższe wynagrodzenie. Poszerzy się też katalog osób prowadzących zajęcia.

Prezes NFOŚiGW dla "DGP": perspektywa ewentualnego wycofania dotacji dla pieców gazowych wywołuje niezadowolenie i niepewność

Decyzja o dalszym dofinansowaniu pieców gazowych w ramach programu Czyste Powietrze będzie musiała zostać podjęta w tym roku – powiedziała "Dziennikowi Gazecie Prawnej" prezes NFOŚiGW Dorota Zawadzka-Stępniak.

Ile depresja Polaków kosztuje gospodarkę?

66,6% - aż tle dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z syndromów kojarzonych z depresją. Najczęściej to uczucie zmęczenia i obniżenie nastroju. To poprawa względem ubiegłego roku, ale wciąż bardzo duża liczba. Tak wynika z danych najnowszego raportu. Autorzy badania szacują, że gospodarka traci na tym około 3 mld zł rocznie. 

Dostajesz podejrzane SMS-y? Twój operator sieci komórkowej je zablokuje

Przedsiębiorcy telekomunikacyjni podłączyli się do systemu służącego do wymiany informacji o fałszywych wiadomościach – telegraf.cert.pl. System służy do przekazywania wzorca fałszywej wiadomości SMS.

REKLAMA

Egzamin ósmoklasisty - język polski. Zrób powtórkę z naszymi testami wiedzy

Egzamin ósmoklasisty już coraz bliżej. Uczniowie kończący szkołę podstawową przystąpią do sprawdzianów wiedzy w dniach 14-16 maja 2024. Przygotowaliśmy małą powtórkę z języka polskiego. 

Masz 18 lat i kochasz podróżować? Sprawdź, jak wygrać podróż po Europie

Do końca kwietnia można się zgłaszać do konkursu DiscoverEU i wygrać podróż po Europie. Jakie warunki trzeba spełnić? Jak się zgłosić?  

REKLAMA