REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Polskie miasta i regiony rozpoczęły walkę o Złote Formaty

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Aż 157 projektów promocyjnych zgłosiło 67 samorządów reprezentujących wszystkie województwa Polski do V edycji konkursu Złote Formaty – najważniejszego i najbardziej prestiżowego konkursu związanego z dziedziną promocji miejsc. Już w lipcu poznamy listę nominowanych, a 21 września dowiemy się, które z samorządów znalazły się wśród laureatów. Na zwycięzców czekają m.in. ogólnopolskie kampanie reklamowe oraz kampanie w warszawskim metrze na nowoczesnych nośnikach Infoscreen.

Rozstrzygnięcie V edycji Konkursu Złote Formaty nastąpi podczas Festiwalu Promocji Miast i Regionów, który odbędzie się w dniach 20-21 września 2011 roku w Warszawie. Festiwal Promocji Miast i Regionów to największe w Polsce, a także w Europie wydarzenie dedykowane szeroko pojętej promocji miejsc.

REKLAMA

REKLAMA

Konkurs Złote Formaty stanowi przegląd osiągnięć promocyjnych polskich miast i regionów oraz weryfikację postępów w zakresie efektywności działań promocyjnych. Dotychczas, do czterech edycji Konkursu, 240 samorządów przesłało ponad 600 projektów.

Prestiżowa statuetka Złote Formaty jest cennym wyróżnieniem dla uczestników Konkursu i potwierdzeniem wysokiego poziomu realizowanych przez nich przedsięwzięć promocyjnych. Z roku na rok rosną wymagania wobec zgłaszanych projektów. Kategorie konkursowe ewoluują, oceniana jest większa kompleksowość zgłaszanych projektów. Konkurs Złote Formaty rozwija się wraz z potencjałem, zdobywaną wiedzą i doświadczeniem samorządów jak również wyznacza pewne standardy realizowanych przez miasta i regiony działań promocyjnych – mówi Anna Proszowska-Sala, Dyr. Zarządzający Citybell Consulting, Opiekuna merytorycznego Festiwalu Promocji Miast i Regionów.

Uczestnicy Konkursu ubiegają się o tytuł Złotego Formatu w pięciu kategoriach: Grand Prix Festiwalu za całokształt działań promocyjnych prowadzonych na przestrzeni dwóch ostatnich lat, event, wydawnictwo promocyjne, kampania reklamowa oraz kampania public relations/public relations on-line.

REKLAMA

Na zwycięzców, oprócz prestiżowej statuetki Złote Formaty, czekają atrakcyjne nagrody, między innymi ogólnopolskie kampanie outdoorowe i kampanie reklamowe na nośnikach Infoscreen w warszawskim Metrze, ufundowane przez organizatora Konkursu i Festiwalu, Grupę Ströer. Łączna wartość kampanii to 100 tys. PLN brutto w każdej z pięciu kategorii konkursowych. Nominacja jest także szansą na zdobycie jednej z cennych Nagród Specjalnych przyznawanych przez Patronów i Partnerów Festiwalu – Związek Miast Polskich, magazyny Elle i Brief for Poland oraz portal PRoto.pl.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Konkurencja w każdej kategorii jest duża. Już samo znalezienie się w gronie nominowanych projektów jest dla samorządów wyróżnieniem. W tegorocznej edycji zgłoszono do konkursu 157 projektów z 67 samorządów, w tym aż 12 do najbardziej prestiżowej i zarazem najtrudniejszej kategorii – Grand Prix Festiwalu. Ponadto 27 projektów napłynęło do kategorii kampania reklamowa, a 22 do kategorii kampania PR/PR on-line. Dużą popularnością cieszyły się kategorie: wydawnictwo promocyjne oraz event – do obu zgłoszono po 48 projektów.

Projekty napłynęły z każdego regionu Polski, przy czym rekordową liczbę, 44 projekty, zgłosiło województwo warmińsko-mazurskie. Na drugim miejscu znalazł się lider poprzednich edycji Konkursu, województwo śląskie, które zgłosiło 24 projekty.

Projekty oceni Jury składające się z ekspertów w zakresie budowania marek miast, komunikacji społecznej i marketingowej, przedstawicieli środowisk akademickich oraz osobistości i postaci życia publicznego. Funkcję audytora, czuwającego nad prawidłowością przebiegu obrad Jury pełni Ernst & Young.

Więcej informacji o Festiwalu i Konkursie>>

Wszelkich dodatkowych informacji udziela:
Biuro Organizacyjne Festiwalu Promocji Miast i Regionów

Zapisz się na newsletter
Śledź na bieżąco nowe inicjatywy, projekty i ważne decyzje, które wpływają na Twoje życie codzienne. Zapisz się na nasz newsletter samorządowy.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Samorzad.infor.pl

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Sektor publiczny
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
NIK: Samorządy przegrały walkę o poprawę jakości powietrza

Działania skontrolowanych przez NIK samorządów na rzecz wdrożenia uchwał antysmogowych, mających poprawić jakość powietrza, okazały się nieskuteczne - poinformowała NIK. Przy obecnym tempie wymiany kotłów ich likwidacja w gminach może zająć od 2 do 24 lat.

MKiŚ: Nowelizacja ustawy o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach [Projekt]

Nowe regulacje poprawią jakość systemu gospodarowania odpadami komunalnymi oraz będą wspierać mieszkańców w prawidłowej segregacji i ograniczaniu ilości wytwarzanych odpadów. Dzięki nim gminy zyskają więcej narzędzi do motywowania mieszkańców do segregacji, na przykład poprzez obniżanie opłat czy rozszerzenie katalogu ulg i zwolnień.

Wniosek od 3 listopada 2025 r. Kto dostanie nowe świadczenie z MOPS?

Od 3 listopada 2025 r. gminy przyjmują wnioski o bon ciepłowniczy. O nowe świadczenie można też ubiegać się w tradycyjnej papierowej formie, jak również drogą elektroniczną. Komu przysługuje takie wsparcie i ile wynosi? Czy w każdym ośrodku pomocy społecznej otrzymamy bon?

Gdzie wyrzucić kubek z McDonald's? Papier, plastik czy zmieszane - gdzie lądują kubki papierowe, jednorazowe, a gdzie kubek ceramiczny? Segregacja

Gdzie wyrzucić kubek z McDonald's? Czy to papierowy kubek jednorazowy, który powinien wylądować w pojemniku na papier? Gdzie zgodnie z prawidłową segregacją odpadów powinien znaleźć się kubek ceramiczny?

REKLAMA

Wszystkich Świętych 2025: zmiany w ruchu i komunikacji miejskiej, zamknięte ulice, dojazd do cmentarzy

Zapowiadają się szerokie zmiany w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej w okresie Wszystkich Świętych. W wielu miastach na ulice wyjadą linie cmentarne, a inne środki komunikacji miejskiej będą funkcjonować według zmienionych rozkładów.

Jak bezpiecznie przechowywać i przygotowywać żywność jesienią i zimą? [WYWIAD]

Jak bezpiecznie przechowywać i przygotowywać żywność jesienią i zimą? W ramach kampanii EFSA Safe2Eat rozmawiamy z doktorem Jackiem Postupolskim ekspertem Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH – Państwowego Instytutu Badawczego (NIZP PZH-PIB).

Gdzie wyrzucać styropian opakowaniowy po sprzętach agd? Nie każdy styropian nadaje się do recyklingu

Gdzie wyrzucać styropian po sprzętach agd? Do pojemnika żółtego, czarnego, a może bezpośrednio do PSZOK-u? Nie każdy nadaje się do recyklingu. Styropian opakowaniowy trafia do innego miejsca niż styropian po jedzeniu czy styropian budowlany.

Pomagają pomagać. Pożyczki dla ekonomii społecznej

Są firmy i organizacje, których celem jest nie tyle zysk, co przede wszystkim pomaganie ludziom. To podmioty ekonomii społecznej, które łączą działalność gospodarczą z misją społeczną. Często to jednak one same potrzebują finansowania, by wystartować z nowymi usługami, utrzymać działalność albo się rozwijać.

REKLAMA

Spór w Krakowie. O pieniądze i przestrzeganie prawa. Prywatne przedszkola kontra miasto [List otwarty]

Dyrektorzy przedszkoli niepublicznych w Krakowie uważają, że miasto stosuje błędną prawnie metodę obliczania dotacji. W efekcie niepubliczne oraz publiczne niesamorządowe przedszkola w Krakowie znalazły się na krawędzi przepaści finansowej. Dyrektorzy nie chcą ujawniać swoich imion i nazwisk.

Wstrzymywanie planowych zabiegów w szpitalach to ekonomiczny absurd. Zamrożony blok operacyjny kosztuje tyle samo, co działający … tylko nie leczy

Zawieszanie planowych zabiegów ma być sposobem na „oszczędności” w szpitalach. W rzeczywistości to finansowa i medyczna pułapka: pacjenci wracają później na SOR w gorszym stanie, koszty rosną, a zaufanie do systemu znika. Szpital nie jest urzędem — nie może „zawiesić przyjmowania interesantów” - pisze adwokat Grzegorz Prigan.

REKLAMA