REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Innowacje w marketingu ponownie w Rzeszowie

REKLAMA

W dniach 15-16 listopada br. w hotelu Hilton Garden Inn w Millenium Hall w Rzeszowie odbędzie się II Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. W tym roku wydarzenie, którego tematem przewodnim będą trendy oraz wykorzystanie nowoczesnych technologii w komunikacji, potrwa dwa dni. Mocna strona Kongresu to warsztaty, podczas których uczestnicy będą mieli możliwość nabycia praktycznych umiejętności i wymiany wzajemnych doświadczeń.

Ponad 140 uczestników, kilkudziesięciu prelegentów, bogate merytorycznie wystąpienia i debaty – takim rezultatem zakończył się ubiegłoroczny Kongres Marketingu i Innowacji. To właśnie te efekty przyczyniły się do podjęcia decyzji o kontynuacji przedsięwzięcia oraz rozbudowania jego formuły w bieżącym roku.

REKLAMA

REKLAMA

Nowa formuła wydarzenia

Jesienią, Rzeszów ponownie stanie się miejscem debaty o nowych narzędziach i trendach związanych z ich wykorzystaniem w marketingu miejsc. Wówczas to w nowej i bogatszej formule odbędzie się II Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Wydarzenie kierowane jest do przedstawicieli samorządów, pracowników agencji, firm oraz instytucji okołobiznesowych, zajmujących się wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań promocyjnych.

Odpowiednia promocja i właściwie dobrane działania marketingowe związane z przestrzenią samorządową, są jednymi z najważniejszych czynników sukcesu poszczególnych regionów. Tym właśnie założeniom wychodzi naprzeciw „II Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach”. Wydarzenie, zgromadzi po stronie prelegentów najlepszych ekspertów marketingu miejsc, którzy w cyklu wykładów przedstawią obowiązujące trendy i nowoczesne narzędzia, a podczas warsztatów pokażą jak je wykorzystać w praktyce. Ich wystąpienia poświęcone będą nowym kanałom komunikacji i metodom budowania relacji jednostek samorządu terytorialnego z otoczeniem wewnętrznym i zewnętrznym – podkreśla dr Mirosław Karapyta, Marszałek Województwa Podkarpackiego.

REKLAMA

Jak zauważa Prezydent Miasta Rzeszowa, Tadeusz Ferenc: Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach to niepowtarzalna okazja, aby zdobyć wiedzę i poznać opinie profesjonalistów na temat efektywnych sposobów kreowania tożsamości oraz realizacji skutecznej promocji jednostek samorządowych. Współcześnie, niemal każda firma, urząd czy instytucja powinny poprzez działania komunikacyjne budować pożądany obraz w oczach opinii publicznej, który może przekładać się na rozwój tych podmiotów. Zainteresowanie i pozytywne opinie uczestników Kongresu w 2011 roku zachęciły organizatorów i partnerów do podjęcia decyzji o organizacji drugiej edycji. Ponadto, to właśnie ich sugestie były podstawą rozbudowania formuły wydarzenia.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Praktyka czyni mistrza

Nowością Kongresu Innowacyjnego Marketingu są zaplanowane warsztaty. Dlatego też drugiego dnia wydarzenia skoncentrujemy się na praktycznych aspektach wykorzystania nowych narzędzi w komunikacji. Uczestnicy będą mieli okazję zweryfikowania wiedzy pozyskanej w trakcie cyklu wykładów, odbywających się pierwszego dnia, wymiany poglądów i dotychczasowych doświadczeń, a także dyskutowania o konkretnych problemach z zakresu marketingu z jakimi spotykają się w codziennej pracy.

Wojciech Materna, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Informatyka Podkarpacka podsumowuje: Podczas tegorocznego spotkania będziemy mówili między innymi o szczególnej roli technologii informatycznych w budowaniu pozytywnego i silnego wizerunku oraz skutecznej promocji samorządów. Chcemy również podjąć dyskusję związaną z problemami nieodłącznie towarzyszącym tym procesom, a także wspólnie, podczas wykładów i warsztatów praktycznych, spróbować znaleźć na nie konstruktywne rozwiązania.

Nie jest tajemnicą, że za każdym razem, za sukcesem wizerunkowym danego miejsca, czy też marki regionalnej stoi sztab ekspertów opracowujących szczegółowe kampanie wizerunkowe i promocyjne. Dlatego też, to właśnie ich wiedza, oryginalne pomysły oraz znajomość realiów są podstawową siłą akcji marketingowych. Podczas tegorocznego Kongresu uczestnicy będą mieli możliwość poznania nie tylko najnowszych trendów z zakresu promocji miast i regionów, ale również wymiany doświadczeń w temacie podejścia strategicznego w marketingu miejsc. Zapraszamy do włączenia się w tą merytoryczną debatę – zachęca Jarosław Reczek, Dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego.

Kongres z nową nazwą

Idea naszego spotkania ma na celu dyskusję na tematy związane z nowoczesnymi narzędziami marketingowymi. Obejmuje także analizę zmian, jakie zachodzą w komunikacji. Dlatego właśnie w tym roku postanowiliśmy nieznacznie zmienić nazwę wydarzenia. Jest to podyktowane również chęcią precyzyjnego oddania istoty naszych spotkań, a zatem wyeksponowania tego, że Kongres koncentruje się merytorycznie na tematyce innowacji w marketingu, a nie innowacjach sensu stricto – wyjaśnia dr Dariusz Tworzydło, pracownik Uniwersytetu Wrocławskiego, Prezes Zarządu Exacto Sp. z o.o..

Podobnie jak w roku ubiegłym, organizatorami wydarzenia są Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka oraz firma Exacto Sp. z o.o.. Kongres jest wydarzeniem bezpłatnym. Zgłoszenia przyjmowane będą do 31 października br.. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: www.podkarpackie.org.pl

Dodatkowych informacji udzielają:

dr Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu Exacto Sp. z o.o., e-mail: dariusz@tworzydlo.pl, tel.: 602 44 55 96
Jarosław Reczek, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, e-mail: j.reczek@podkarpackie.pl, tel.: 601 14 58 25

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Sektor publiczny
Decyzja, która zmieni Polskę. Dlaczego Szybka Kolej Miejska Wrocław jest dziś najrozsądniejszą inwestycją państwa

Polska nie potrzebuje kolejnych deklaracji o nowoczesności. Potrzebuje decyzji, które naprawdę zmieniają kraj. Szybka Kolej Miejska Wrocław (SKM Wrocław) jest jedną z nich – logiczną, policzalną i gotową do realizacji inwestycją, która może w ciągu dekady spiąć gospodarkę zachodniej Polski w jednolity organizm.

Czy organ może spóźnić się z rozstrzygnięciem sprawy?

Opóźnienia w postępowaniu administracyjnym nie zawsze muszą oznaczać naruszenie prawa. Niekiedy wynikają bowiem z realnych przeszkód, które trudno przewidzieć. Każde przekroczenie terminu wymaga jednak precyzyjnego uzasadnienia, inaczej może skutkować skargą na bezczynność lub przewlekłość organu.

Samorządy tracą wpływy z PIT i CIT. Gminy planują wspólnie wystąpić do MF o wprowadzenie korekt i wyrównania

Prezydent Jastrzębia-Zdroju Michał Urgoł poinformował, że gminy, które rok do roku stracą na zaproponowanym przez Ministerstwo Finansów sposobie obliczania udziałów w PIT i CIT oraz subwencji na 2026 r., zamierzają wspólnie wystąpić do resortu ws. korekt lub wyrównań.

E-Doręczenia wkraczają w nową fazę. Sprawdź, kiedy papierowe awiza przejdą do historii [Harmonogram]

Jak wynika z komunikatu Poczty Polskiej, już ponad dwa miliony Polaków, firm i instytucji korzysta z systemu e-Doręczeń. Z czego, aż 75 proc. z nich założyło swoje skrzynki w tym roku. Czym są e-Doręczenia i e-Polecone?

REKLAMA

Nowy system opłat za odpady: krok w stronę ekologii czy powrót do dawnych problemów?

Resort klimatu i środowiska zapowiada zmiany, które mają umożliwić gminom różnicowanie wysokości opłat za odpady w zależności od ich masy oraz jakości segregacji. Pomysł, choć zgodny z europejskim trendem "płać za to, co wyrzucasz", budzi jednak wątpliwości – zwłaszcza wśród samorządów, które obawiają się skutków ubocznych w postaci wzrostu kosztów i nielegalnego pozbywania się odpadów.

Wielki Wrocław. Decyzja państwowa, nie lokalna fanaberia. Kiedy nastąpi formalne rozszerzenie granic miasta?

Wrocław nie mieści się już w sobie. Oficjalnie żyje w nim 670 000 mieszkańców, ale w rzeczywistości – według badań miasta i uniwersytetu – blisko 900 000. To różnica, która decyduje o wszystkim: o liczbie szkół, o subwencjach, o liniach tramwajowych i o tym, ile karetek może ruszyć w drogę. Przez statystyczne złudzenie miasto wygląda na mniejsze, niż jest. A państwo udaje, że tego nie widzi.

Będą szkolenia dla samorządów dot. adaptacji do zmian klimatu. Ankieta do 14 listopada 2025 r.

Będą szkolenia dla samorządów dotyczące adaptacji do zmian klimatu. IOŚ-PIB rusza z konsultacjami szkoleń. Specjalna ankieta dostępna jest do 14 listopada 2025 r.

Program OLiOC w samorządach - zadania i finansowanie

Pierwszy Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej jest wdrażany już w latach 2025–2026. Następne będą miały charakter planów czteroletnich. Co jest podstawą finansowania tych zadań?

REKLAMA

Łatwiejszy obieg dokumentów związanych z budowami

Czy to możliwe, by było mniej papierów, a więcej spraw online w administracji budowlanej? Okazuje się, że tak – urzędy w Polsce zyskają nowoczesne narzędzia, które to umożliwią. Zmienione usługi SOPAB i e-Budownictwo uproszczą obsługę spraw – od wniosków po decyzje i podgląd statusu sprawy. Projekt jest finansowany z Funduszy Europejskich i stanowi element cyfryzacji usług publicznych.

MSWiA: zmienimy przepisy o budżecie obywatelskim

Wprowadzenie obowiązku konsultowania z mieszkańcami uchwał określających tryb i zasady realizacji budżetu obywatelskiego oraz dopuszczenie realizacji zadań wieloletnich zapowiada Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji. Prace nad zmianami legislacyjnymi ma prowadzić Komitet do spraw Pożytku Publicznego.

Zapisz się na newsletter
Śledź na bieżąco nowe inicjatywy, projekty i ważne decyzje, które wpływają na Twoje życie codzienne. Zapisz się na nasz newsletter samorządowy.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA