Kategorie

Wyniki konkursu „Młodzież o członkostwie Polski w Unii Europejskiej”

Polska-Unia fot. fotolia
Przedstawiamy wyniki konkursu „Młodzież o członkostwie Polski w Unii Europejskiej”. W odpowiedzi na ogłoszenie konkursu nadesłano 35 prac.
  1. Jak się żyło dawniej w Chmielnie, Karol Laskowski, Zespół Szkół - Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Chmielnie.
  2. My a Unia Europejska, Maria Świątkowska, Zespół Szkół - Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Chmielnie.
  3. Jak żyło się w Polsce przed wejściem do Unii Europejskiej, Patrycja Tłuczkiewicz, Zespół Szkół w Ożarowie im. Marii Skłodowskiej-Curie
  4. Jak żyło się w Polsce przed wejściem do Unii Europejskiej, Klara Grossman, Prywatne Liceum Ogólnokształcące Sióstr Niepokalanek im. Matki Bożej Częstochowskiej, Szymanów
  5. Młodzież o członkostwie Polski w UE - udział w młodzieżowej wymianie międzynarodowej w ramach krajów UE i państw aspirujących, Weronika Michalik, Daria Krawczyk, Robert Żelichowski, Wojciech Woźniak, Anna Jurkiewicz, III Liceum Ogólnokształcące w Dąbrowie Górniczej.
  6. Campania felix, Weronika Bunij, II Liceum Ogólnokształcące w Świdnicy.
  7. Jak żyło się w Polsce przed wejściem do Unii Europejskiej, Julia Majewska, projekt Klubu Europejskiego, Somianka.
  8. Jak żyło się w Polsce przed wejściem do Unii Europejskiej, Julia Dana, Somianka.
  9. Wymiana międzynarodowa do Włoch, Sebastian Świerzowski, Zespół Szkół Technicznych im. Wincentego Pola w Gorlicach.
  10. Językowy skok w bok, Mateusz Roman, Zespół Szkół Technicznych im. Wincentego Pola w Gorlicach.
  11. Sami w Europie, Kacper Bałasz , Liceum Ogólnokształcące, Orneta.
  12. Jak żyło się w Polsce przed wejściem do Unii Europejskiej, Ewelina Trójniak, Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5, Kielce.
  13. Jak żyło się w Polsce przed wejściem do Unii Europejskiej, Arletta Burdek, Zespół Szkół w Starych Bogaczowicach.
  14. Jak żyło się w Polsce przed wejściem do Unii Europejskiej, Marlena Kaliszewska, Zespół Szkół Gastronomicznych i Hotelarskich w Chełmie.
  15. Moje pierwsze wybory do PE - dlaczego głosuję?, Eliza Huzar, Zespół Szkół Gastronomicznych i Hotelarskich w Chełmie.
  16. Moje pierwsze wybory do PE - dlaczego głosuję?, Aleksandra Mastalerz, Beata Błaszczak, Zespół Szkół Gastronomicznych i Hotelarskich w Chełmie.
  17. Jak żyło się w Polsce przed wejściem do Unii Europejskiej, Wiktoria Gmurska, Prywatne Liceum Ogólnokształcące Sióstr Niepokalanek im. Matki Bożej Częstochowskiej, Szymanów.
  18. Otwarte drzwi Unii Europejskiej, Beata Krzemińska, Prywatne Liceum Ogólnokształcące Sióstr Niepokalanek im. Matki Bożej Częstochowskiej, Szymanów.
  19. Młodzież o członkostwie Polski w UE, Katarzyna Anioł, Prywatne Liceum Ogólnokształcące Sióstr Niepokalanek im. Matki Bożej Częstochowskiej, Szymanów.
  20. Udział w młodzieżowej wymianie międzynarodowej w ramach krajów UE i państw aspirujących, Karolina Bałaban, Gimnazjum nr 19 w Lublinie.
  21. Moja szkolna zagraniczna przygoda, Magdalena Blacha, 6 Liceum Ogólnokształcące w Lublinie.
  22. Jak żyło się w Polsce przed wejściem do Unii Europejskiej, Jakub Mozgawa, Gimnazjum nr 10 w Lublinie.
  23. Jak żyło się w Polsce przed wejściem do Unii Europejskiej, Izabella Siemion, 5 Liceum Ogólnokształcące w Lublinie.
  24. Udział w młodzieżowej wymianie międzynarodowej w ramach krajów UE i państw aspirujących, Aleksandra Bot, 5 Liceum Ogólnokształcące w Lublinie.
  25. Jak żyło się w Polsce przed wejściem do Unii Europejskiej, Weronika Kulbaka, 5 Liceum Ogólnokształcące w Lublinie.
  26. Co by było gdyby... Polska w Unii to spełnione marzenia, Marta Gonszczyk, Miejskie Gimnazjum nr 2, Piekary Śląskie.
  27. Obchody 10-lecia członkostwa Polski w UE w mojej miejscowości, Martyna Zajdlicz, Zespół Szkół Kształcenia Rolniczego w Sandomierzu.
  28. Okno na świat (Jak żyło się w Polsce przed wejściem do UE) Krzysztof Andrulonis, Publiczne Gimnazjum Przecław.
  29. Bądź wierny Idź (Jak żyło się w Polsce przed wejściem do Unii Europejskiej), Miłosz Wilgucki, 2 Liceum Ogólnokształcące, Przemyśl.
  30. Jak żyło się w Polsce przed wejściem do Unii Europejskiej, Alicja Karbowniczek, Publiczne Gimnazjum Samorządowe w Wielgusie.
  31. Jak żyło się w Polsce przed wejściem do Unii Europejskiej, Jakub Brzozowski, Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Pile.
  32. Jak żyło się w Polsce przed wejściem do Unii Europejskiej, Kornelia Lipa, Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Pile.
  33. Jak żyło się w Polsce przed wejściem do Unii Europejskiej, Paulina Cieślik, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Pile.
  34. Udział w młodzieżowej wymianie międzynarodowej w ramach krajów UE i państw aspirujących, Kinga Wawrzyniak, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Pile.
  35. Matka wspólnoty, Aneta Kut, Gimnazjum nr 11 w Rzeszowie.

Spośród nadesłanych materiałów 4 nie spełniały kryteriów formalnych konkursu:

  1. Jak żyło się w Polsce przed wejściem do Unii Europejskiej, Klara Grossman, Prywatne Liceum Ogólnokształcące Sióstr Niepokalanek im. Matki Bożej Częstochowskiej, Szymanów.
  2. Moje pierwsze wybory do PE - dlaczego głosuję?, Aleksandra Mastalerz, Beata Błaszczak, Zespół Szkół Gastronomicznych i Hotelarskich w Chełmie.
  3. Udział w młodzieżowej wymianie międzynarodowej w ramach krajów UE i państw aspirujących, Aleksandra Bot, 5 Liceum Ogólnokształcące w Lublinie.
  4. Jak żyło się w Polsce przed wejściem do Unii Europejskiej, Alicja Karbowniczek, Publiczne Gimnazjum Samorządowe w Wielgusie.

O przyczynach odrzucenia autorzy prac zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną, na podane w zgłoszeniach adresy.

Laureatami konkursuMłodzież o członkostwie Polski w Unii Europejskiej” zostali:

  1. Jak żyło się w Polsce przed wejściem do Unii Europejskiej, Arletta Burdek, Zespół Szkół w Starych Bogaczowicach.
  2. Matka wspólnoty, Aneta Kut, Gimnazjum nr 11 w Rzeszowie.
  3. Bądź wierny Idź (Jak żyło się w Polsce przed wejściem do Unii Europejskiej ?), Miłosz Wilgucki, 2 Liceum Ogólnokształcące Przemyśl.
  4. Udział w młodzieżowej wymianie międzynarodowej w ramach krajów UE i państw aspirujących, Karolina Bałaban, Gimnazjum nr 19 w Lublinie.
  5. Co by było gdyby... Polska w Unii to spełnione marzenia, Marta Gonszczyk, Miejskie Gimnazjum nr 2, Piekary Śląskie.
  6. Moja szkolna zagraniczna przygoda, Magdalena Blacha, 6 Liceum Ogólnokształcące w Lublinie.

Prace zostaną opublikowane w Samorządzie Miejskim, dodatku do Gazety Samorządu i Administracji, data wydawnicza: 5 grudnia 2014, nr 23. Autorzy prac otrzymają nagrody rzeczowe.

Jury konkursu zdecydowało także o wyróżnieniu i publikacji 4 prac.

  1. Moje pierwsze wybory do PE - dlaczego głosuję?, Eliza Huzar, Zespół Szkół Gastronomicznych i Hotelarskich w Chełmie.
  2. Campania felix, Weronika Bunij, II Liceum Ogólnokształcące w Świdnicy.
  3. Jak żyło się w Polsce przed wejściem do Unii Europejskiej, Marlena Kaliszewska, Zespół Szkół Gastronomicznych i Hotelarskich w Chełmie.
  4. Obchody 10-lecia członkostwa Polski w UE w mojej miejscowości, Martyna Zajdlicz, Zespół Szkół Kształcenia Rolniczego w Sandomierzu.

Członkowie jury wytypowali także 4 prace, których fragmenty wykorzystane zostaną w artykule wstępnym w wydaniu specjalnym „Samorządu Miejskiego”. Autorami prac są: Krzysztof Andrulonis, Katarzyna Anioł, Weronika Kulbaka oraz Maria Świątkowska.

Wyniki do pobrania w formacie PDF

Decyzją jury

Warszawa, 23 października 2014 r.

Źródło: INFOR
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

Komentarze(0)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Sektor publiczny
    1 sty 2000
    20 cze 2021
    Zakres dat:
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail

    Do kiedy Spis Powszechny?

    Spis Powszechny – do kiedy trwa? Do kiedy można się spisać przez Internet? Czy każdy domownik musi się spisać osobno? Jakie kary grożą za brak udziału w spisie ludności i mieszkań w 2021 roku?

    Nieskuteczność systemów Compliance, systemów Whistleblowingu lub ochrony danych osobowych - przyczyny

    Nieskuteczność systemów. Czy da się zlikwidować ryzyko compliance lub ryzyko naruszenia danych osobowych? Jakie są powody pozorności lub nieskuteczności systemów?

    Program Kangur - autobusy elektryczne dla gmin wiejskich

    Program Kangur - autobusy elektryczne dla gmin wiejskich. Dzięki wsparciu NFOŚiGW, w wysokości prawie 40 mln zł, autobusy elektryczne będą woziły dzieci do szkół w kolejnych 16 gminach.

    Czyste Powietrze - zmiany w programie, koniec dotacji na piece węglowe

    Czyste Powietrze - co się zmieni w programie? Do kiedy można jeszcze uzyskać dotację na piece węglowe?

    Pakiet psychologiczny – rekomendacje dla uczelni dotyczące pomocy studentom

    Pakiet psychologiczny. Na podstawie przekazanych przez uczelnie informacji na temat udzielanego w okresie epidemii wsparcia studentom, Ministerstwo Edukacji i Nauki opracowało poniższe zalecenia w zakresie zwiększenia pomocy psychologicznej.

    Nauczyciel w Polsce - pasja czy zawód? Raport o statusie nauczycieli w Polsce 2021

    Nauczyciel w Polsce - pasja czy zawód? Raport o statusie nauczycieli w Polsce 2021. Nauczyciel to zawód często oceniany. Ale czy doceniany? W raporcie zbadano, co myślą o nauczycielach rodzice, uczniowie, a także oni sami o swojej pracy.

    Domowa Opieka Medyczna - Pulsoksymetr i PulsoCare

    Domowa Opieka Medyczna to program mający na celu zdalne monitorowanie stanu zdrowia Pacjentów. Program wykorzystuje pulsoksymetr jako narzędzie diagnostyczne i aplikację PulsoCare do przekazywania i monitoringu danych.

    CEEB - zadania gmin związane ze spisem źródeł ciepła

    CEEB - zadania gmin związane ze spisem źródeł ciepła. W jakim terminie gmina powinna wprowadzić dane do ewidencji? Ile czasu ma urzędnik na wprowadzenie danych z deklaracji do systemu? Czy każdy pracownik urzędu może wprowadzać dane do CEEB? Czy przewidziano finansowanie dla gmin?

    Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków (CEEB) - od kiedy, deklaracja

    Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków (CEEB) - od kiedy, jak złożyć deklarację źródeł ciepła? Przedstawiamy najważniejsze informacje o nowym obowiązku, który będzie spoczywał na właścicielach i zarządcach budynków.

    CEEB - jakie kary za brak zgłoszenia do ewidencji źródeł ciepła?

    CEEB - Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków rusza już 1 lipca 2021 roku. Oznacza to nowy obowiązek dla milionów Polaków, którzy będą musieli zgłosić, czym ogrzewają swoje domy. Jakie kary grożą za brak zgłoszenia?

    Szczepienia przeciw COVID-19 w aptekach - NFZ przyjmuje wnioski

    Szczepienia przeciw COVID-19 w aptekach. Oddziały Wojewódzkie Narodowego Funduszu Zdrowia przyjmują od wtorku wnioski od aptek, które chcą przystąpić do Narodowego Programu Szczepień przeciw COVID-19. Nabór jest otwarty i ciągły, nie ma konkretnej daty jego zakończenia.

    Aplikacja mObywatel - co można w niej znaleźć?

    Aplikacja mObywatel - co można w niej znaleźć? Już ponad 3 miliony Polaków korzysta z naszej aplikacji mObywatel, czyli cyfrowego portfela na dokumenty. Wkrótce trafi do niej Unijny Certyfikat COVID.

    Tymczasowy profil zaufany będzie stały

    Tymczasowy profil zaufany będzie stały. 17 czerwca 2021 roku wejdą ważne zmiany dotyczące profilu zaufanego, szczególnie jego tymczasowej wersji. Co się zmieni?

    Kiedy wyniki matur 2021?

    Wyniki matur 2021 – kiedy? Jak i gdzie je sprawdzić? Przedstawiamy ważne informacje dla tysięcy tegorocznych maturzystów.

    Profilaktyka 40 plus - badania od 1 lipca 2021 r.

    Profilaktyka 40 plus - badania od 1 lipca 2021 r. Minister zdrowia podpisał rozporządzenie zapowiedziane w programie Polski Ład. Z jakich badań będzie można skorzystać?

    Polski Ład: nowe miejsca pracy i infrastruktura mają rozwiązać problemy gmin

    Polski Ład to całościowe spojrzenie na problemy powiatów i gmin w całej Polsce. W ramach Polskiego Ładu budowane będą m.in. obiekty sportowe oraz infrastruktura drogowa, energetyczna, internetowa, kolejowa, które przyczynią się do rozwoju gospodarczego i poprawią jakość życia - mówił premier Mateusz Morawiecki.

    Konrad Fijołek prezydentem Rzeszowa - wyniki wyborów

    Konrad Fijołek nowym prezydentem Rzeszowa - znamy już oficjalne wyniki wyborów. Kandydat popierany przez opozycję: PO, Lewicę, PSL i Ruch Polska 2050 wygrał w pierwszej turze. Ile głosów zdobyli poszczególni kandydaci?

    Kurator oświaty - jakie ma mieć uprawnienia po zmianach?

    Kurator oświaty. Ministerstwo Edukacji i Nauki proponuje rozwiązania wzmacniające rolę kuratora oświaty. Jakie kurator ma mieć uprawnienia po zmianach?

    Lektury w szkole podstawowej – proponowane zmiany

    Lektury w szkole podstawowej – zmiany. Ministerstwo Edukacji i Nauki przygotowało propozycję zmian w liście lektur szkolnych. Jakie książki zostaną usunięte z wykazu a jakie dodane?

    Lista lektur w liceum i technikum – proponowane zmiany

    Lektury w liceum i technikum – jakie zmiany proponuje Ministerstwo Edukacji i Nauki? Skreślone z wykazu lektur mają być m.in. wiersze Marcina Świetlickiego oraz „Mała apokalipsa” Tadeusza Konwickiego. Zamiast tego uczniowie mają czytać m.in. dzieła filozoficzne i egzystencjalne Jana Pawła II.

    Dopłaty z gmin za odpady, maksymalna stawka opłaty od zużycia wody

    Dopłaty z gmin, maksymalna stawka opłaty od zużycia wody - szykują się spore zmiany w gospodarce odpadami. Co zawiera rządowy projekt zmian w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach?

    Komunikacja w Compliance

    Komunikacja w Compliance. W najbliższym czasie sektor publiczny, ale i sektor prywatny (zwłaszcza duże i średnie przedsiębiorstwa) czeka wdrażanie systemów Compliance. Kluczem do udanego wdrożenia, a potem utrzymania systemów Compliance jest komunikacja.

    Leśna szkoła z klimatem - ruszają ekolekcje

    Leśna szkoła z klimatem to program opracowany we współpracy Ministerstwa Klimatu i Środowiska oraz Ministerstwa Edukacji i Nauki, który służy inspirowaniu uczniów i nauczycieli do działań sprzyjających środowisku przyrodniczemu. W program zaangażowane są też Lasy Państwowe, które m.in. przygotowują służące grom plenerowym ścieżki i organizują prelekcje.

    Dzień Ojca - gra miejska "Przygoda z Tatą"

    Dzień Ojca - MRiPS zaprasza do zapisów na grę miejską "Przygoda z Tatą". Gra odbędzie się w Warszawie.

    Praca zdalna urzędników - ekwiwalent

    Praca zdalna urzędników - po zmianie przepisów pracodawca będzie musiał zagwarantować ekwiwalent. Czy wygasi to pracę zdalną urzędników?