REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Konferencja "Zarządzanie kryzysowe – komunikacja i kooperacja służb" - 15 listopada w Warszawie

Konferencja
Konferencja "Zarządzanie kryzysowe – komunikacja i kooperacja służb"

REKLAMA

REKLAMA

Zapraszamy na konferencję "Zarządzanie kryzysowe – komunikacja i kooperacja służb", która odbędzie się 15 listopada 2017 r. w Warszawie. Patronat medialny nad wydarzeniem objął Infor.

REKLAMA

REKLAMA

Sytuacje kryzysowe mogą pojawić się w wyniku działania sił przyrody, kataklizmów, a także być efektem działalności człowieka lub jej zaniechania. Aby im zapobiec niezwykle ważna jest systematyczna identyfikacja przyczyny problemu oraz jej dogłębna analiza.

REKLAMA

Dalszy ciąg materiału pod wideo

PODCZAS KONFERENCJI GŁOS ZABIORĄ M. IN.:

  • "Zarządzanie kryzysowe na Lotnisku Chopina w Warszawie"
    Jerzy Choromański – Specjalista ds. zarządzania kryzysowego, Biuro Ochrony Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina w Warszawie
  • Jarosław Dąbrowski – Inspektor ds. Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Przeciwpożarowej w Starostwie Powiatowym w Ostrowcu Świętokrzyskim

  • "Ciągłość działania organów zarządzania kryzysowego w ujęciu systemowym"
    mł. ogn. dr inż. Rafał Wróbel – Adiunkt, Zakład Analiz Bezpieczeństwa Cywilnego, Szkoła Główna Służby Pożarniczej
  • "Bezpieczeństwo informacyjne organów zarządzania kryzysowego"
    Krzysztof Szwarc – Adiunkt, Instytut Organizacji i Zarządzania, Wojskowa Akademia Techniczna

  • "Media wobec kryzysu"
    dr Andrzej Świątecki – Starszy Wykładowca, Katedra Komunikacji Społecznej i Public Relations, Uniwersytet Warszawski

  • kpt. dr inż. Paweł Gromek - Prodziekan, Wydział Inżynierii Bezpieczeństwa Cywilnego, Szkoła Główna Służby Pożarniczej

  • "Rola czynnika ludzkiego w systemach wczesnego ostrzegania i kierowania centrum zarządzania kryzysowego na przykładzie systemów bezpieczeństwa lotów w kosmosie i powietrzu - doświadczenia NASA i US Airforce"
    dr hab. Jerzy Achimowicz, prof. WIML - Kancelaria Doradztwa Gospodarczego Cieślak & Kordasiewicz

W PANELU DYSKUSYJNYM GŁOS ZABIORĄ:

  • Moderator: mł. ogn. dr inż. Rafał Wróbel Adiunkt, Zakład Analiz Bezpieczeństwa Cywilnego, Szkoła Główna Służby Pożarniczej
  • Jarosław Dąbrowski – Inspektor ds. Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Przeciwpożarowej w Starostwie Powiatowym w Ostrowcu Świętokrzyskim
  • dr hab. Jerzy Achimowicz, prof. WIML - Kancelaria Doradztwa Gospodarczego Cieślak & Kordasiewicz

NA JAKI TEMAT?

I. Od edukacji do sprawnej organizacji - katastrofa i ograniczanie jej skutków.
II. Organizacja działań w sytuacjach kryzysowych.
III. Technologie i standardy teleinformatyczne wspomagające procesy decyzyjne w zarządzaniu kryzysowym.
  1. Obieg informacji i komunikacja służb - systemy łączności, aplikacje.
  2. Narzędzia informatyczne i technologie wspomagające zarządzanie kryzysowe i organizację akcji:
    A. Zdobywanie, przetwarzanie, przechowywanie i dystrybucja informacji o zagrożeniu:
      - technologia ICT w zarządzaniu kryzysowym - perspektywy i zagrożenia
      - zarządzanie pracą sieci teleinformatycznej
     B.Cyberbezpieczeństwo i ciągłość działania.

>>>SZCZEGÓŁOWA TEMATYKA<<<

DLA KOGO?

- kadra zarządzająca: wszystkich poziomów administracji publicznej, przedstawiciele centrów zarządzania kryzysowego szczebla gminnego, powiatowego i wojewódzkiego, specjaliści do zarządzania kryzysowego.
- funkcjonariusze służb mundurowych: Policji i Żandarmerii, BOR, AW, ABW, Straży Granicznej, Służby Celnej, Wojska Polskiego, Straży Miejskiej /Gminnej, Państwowej Straży Pożarnej, Służby Więziennej, Straży Ochrony Kolei oraz osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo innych strategicznych dla państwa instytucji, przedsiębiorstw i budynków;
- koordynatorzy zespołów ratownictwa medycznego, WOPR oraz podmiotów uprawnionych do wykonywania ratownictwa wodnego, Ratownicze Służby Morskie, TOPR, GOPR, służby ratownicze chemiczne, radiacyjne

PARTNER KONFERENCJI:

  • Hytera

>>>BEZPŁATNA REJESTRACJA<<<

Jesteśmy pełni nadziei, że nasza propozycja okazała się dla Państwa atrakcyjna. W razie pytań prosimy o kontakt. Informacje na temat poprzednich edycji konferencji znaleźć można na naszej stronie internetowej.

STRONA WYDARZENIA

Jeśli macie Państwo pytania dotyczące udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu:

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Sektor publiczny
Czy organ może spóźnić się z rozstrzygnięciem sprawy?

Opóźnienia w postępowaniu administracyjnym nie zawsze muszą oznaczać naruszenie prawa. Niekiedy wynikają bowiem z realnych przeszkód, które trudno przewidzieć. Każde przekroczenie terminu wymaga jednak precyzyjnego uzasadnienia, inaczej może skutkować skargą na bezczynność lub przewlekłość organu.

Samorządy tracą wpływy z PIT i CIT. Gminy planują wspólnie wystąpić do MF o wprowadzenie korekt i wyrównania

Prezydent Jastrzębia-Zdroju Michał Urgoł poinformował, że gminy, które rok do roku stracą na zaproponowanym przez Ministerstwo Finansów sposobie obliczania udziałów w PIT i CIT oraz subwencji na 2026 r., zamierzają wspólnie wystąpić do resortu ws. korekt lub wyrównań.

E-Doręczenia wkraczają w nową fazę. Sprawdź, kiedy papierowe awiza przejdą do historii [Harmonogram]

Jak wynika z komunikatu Poczty Polskiej, już ponad dwa miliony Polaków, firm i instytucji korzysta z systemu e-Doręczeń. Z czego, aż 75 proc. z nich założyło swoje skrzynki w tym roku. Czym są e-Doręczenia i e-Polecone?

Nowy system opłat za odpady: krok w stronę ekologii czy powrót do dawnych problemów?

Resort klimatu i środowiska zapowiada zmiany, które mają umożliwić gminom różnicowanie wysokości opłat za odpady w zależności od ich masy oraz jakości segregacji. Pomysł, choć zgodny z europejskim trendem "płać za to, co wyrzucasz", budzi jednak wątpliwości – zwłaszcza wśród samorządów, które obawiają się skutków ubocznych w postaci wzrostu kosztów i nielegalnego pozbywania się odpadów.

REKLAMA

Wielki Wrocław. Decyzja państwowa, nie lokalna fanaberia. Kiedy nastąpi formalne rozszerzenie granic miasta?

Wrocław nie mieści się już w sobie. Oficjalnie żyje w nim 670 000 mieszkańców, ale w rzeczywistości – według badań miasta i uniwersytetu – blisko 900 000. To różnica, która decyduje o wszystkim: o liczbie szkół, o subwencjach, o liniach tramwajowych i o tym, ile karetek może ruszyć w drogę. Przez statystyczne złudzenie miasto wygląda na mniejsze, niż jest. A państwo udaje, że tego nie widzi.

Będą szkolenia dla samorządów dot. adaptacji do zmian klimatu. Ankieta do 14 listopada 2025 r.

Będą szkolenia dla samorządów dotyczące adaptacji do zmian klimatu. IOŚ-PIB rusza z konsultacjami szkoleń. Specjalna ankieta dostępna jest do 14 listopada 2025 r.

Program OLiOC w samorządach - zadania i finansowanie

Pierwszy Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej jest wdrażany już w latach 2025–2026. Następne będą miały charakter planów czteroletnich. Co jest podstawą finansowania tych zadań?

Łatwiejszy obieg dokumentów związanych z budowami

Czy to możliwe, by było mniej papierów, a więcej spraw online w administracji budowlanej? Okazuje się, że tak – urzędy w Polsce zyskają nowoczesne narzędzia, które to umożliwią. Zmienione usługi SOPAB i e-Budownictwo uproszczą obsługę spraw – od wniosków po decyzje i podgląd statusu sprawy. Projekt jest finansowany z Funduszy Europejskich i stanowi element cyfryzacji usług publicznych.

REKLAMA

MSWiA: zmienimy przepisy o budżecie obywatelskim

Wprowadzenie obowiązku konsultowania z mieszkańcami uchwał określających tryb i zasady realizacji budżetu obywatelskiego oraz dopuszczenie realizacji zadań wieloletnich zapowiada Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji. Prace nad zmianami legislacyjnymi ma prowadzić Komitet do spraw Pożytku Publicznego.

Rada Ministrów przyjęła zmiany w Programie Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026

Do końca 2025 r. część środków planowanych na realizację inwestycji budowlanych będzie można przeznaczyć na zakup sprzętu lub wyposażenia – wynika z przyjętych przez rząd zmian w Programie Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.

Zapisz się na newsletter
Śledź na bieżąco nowe inicjatywy, projekty i ważne decyzje, które wpływają na Twoje życie codzienne. Zapisz się na nasz newsletter samorządowy.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA