REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

POLECAMY - INFOR LEX Administracja PREMIUM

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Dla kogo jest INFOR LEX Administracja PREMIUM? Serwis przeznaczony dla kadry zarządzającej, specjalistów oraz osób stosujących na co dzień przepisy w jednostkach sektora finansów publicznych. Ta aktualizowana nawet kilka razy dziennie publikacja elektroniczna zawiera wszystkie czasopisma fachowe INFOR PL S.A. przydatne do rozwiązywania problemów z interpretacją przepisów w sektorze publicznym oraz system aktów prawnych, orzecznictwa i interpretacji urzędowych. W podstawowym pakiecie znajdują się aż trzy stanowiska oraz możliwość zadawania pytań naszym specjalistom.


REKLAMA

REKLAMA

Umów się na bezpłatną prezentację serwisu, wypełniając formularz kontaktowy>>

7 rzeczy, które wyróżniają system INFOR LEX Administracja PREMIUM od innych wiodących na rynku?

    * Możliwość zadawania pytań naszym ekspertom i trzy stanowiska w pakiecie podstawowym

REKLAMA

    * Najwięcej na polskim rynku porad i komentarzy dotyczących stosowania przepisów w sektorze publicznym

Dalszy ciąg materiału pod wideo

    * Serwis jest aktualizowany kilka razy dziennie i codziennie (średnio) przybywa w nim ponad 200 nowych dokumentów

    * Najwięcej orzeczeń Regionalnych Izb Obrachunkowych i pisma Urzędu Zamówień Publicznych

    * Nowoczesna wyszukiwarka umożliwiająca precyzyjne i szybkie odnalezienie poszukiwanych informacji

    * Nowoczesny interfejs, intuicyjne korzystanie z serwisu, przydatne funkcjonalności, jak np.: możliwość pracy w wielu oknach, co umożliwia jednoczesną pracę z poradą, komentarzem, omówieniem i odwołującym się do niej aktem prawnym; możliwość bezpośredniego porównywania zmian w aktach prawnych

    * Schowek/Biuletyn - który umożliwia archiwizowanie wybranych dokumentów, opatrywanie ich komentarzem i grupowanie w zadane kategorie; narzędzie Biuletyn umożliwia natomiast stworzenie indywidualnego dokumentu w formacie Word.

7 powodów, dlaczego warto korzystać z INFOR LEX Administracja Premium?

Zostań użytkownikiem serwisu INFOR LEX Administracja Premium, a uzyskasz stały, nieograniczony dostęp do:

    * porad i wskazówek z fachowych czasopism przeznaczonych dla specjalistów w sektorze budżetowym (m.in. Gazeta Samorządu i Administracji, Rachunkowość Budżetowa)

    * najnowszych orzeczeń Głównej Komisji Orzekającej w sprawie naruszeń dyscypliny finansów publicznych, Krajowej Izby Odwoławczej przy UZP, RIO, UZP, sądów i Trybunału Konstytucyjnego, w tym Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości

    * ujednoliconych tekstów ustaw, rozporządzeń i innych aktów prawnych oraz aktów prawnych Unii Europejskiej i prawa miejscowego

    * uzasadnień do wybranych aktów prawnych - ustaw, rozporządzeń, umów międzynarodowych, wyroków TK

    * ostatnich interpretacji i pism resortowych wydanych przez Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Edukacji Narodowej, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Ministerstwo Obrony Narodowej, PFRON, PIP i inne instytucje państwowe

    * rzeczywistych Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przygotowanych wg przedmiotu zamówienia i opatrzonych kodami CPV

    * wzorów pism, formularzy przygotowanych specjalnie z myślą o specjalistach w sektorze finansów publicznych oraz aktualnych sprawozdań budżetowych

INFOR LEX Administracja PREMIUM to Twoje źródło wiedzy i porad!

Zamów dostęp do serwisu INFOR LEX Administracja Premium, a w najbliższym czasie:

  * dowiesz się wszystkiego o:

          o nowej klasyfikacji budżetowej

          o nowej klasyfikacji wydatków strukturalnych

          o awansie zawodowym nauczycieli

          o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych

          o samorządowej polityce społecznej

          o nowych sprawozdaniach budżetowych

          o likwidacji gospodarstw pomocniczych

          o prowadzeniu kampanii wyborczej do samorządu

    * znajdziesz porady:

          o jak wycofać z użytkowania przestarzały program płacowo-kadrowy

          o co trzeba zrobić, aby uzyskać kwalifikacje do objęcia stanowiska głównego księgowego

          o jak rozliczać projekty finansowane ze środków UE

          o jak przygotować się do organizacji roku szkolnego 2010/2011

          o jakie są konsekwencje planowanych nowych przepisów o odpadach dla samorządów

          o jakie są procedury zmiany wysokości opłat wieczystych

          o gdzie i jak kształcić pracowników administracji publicznej

          o jak można wynagrodzić wolontariusza

          o jak prawidłowo rozliczyć się po akcji 1%

          o które źródła pozyskania środków - kredyty czy pożyczki - są bardziej opłacalne i jak je rozliczyć

Zobacz unikalną zawartość serwisu INFOR LEX Administracja PREMIUM

MATERIAŁY Z CZASOPISM

    * 51 700 porad - rozwiązań konkretnych problemów  z podatków, rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej, prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i zamówień publicznych oraz organizacji i funkcjonowania sektora publicznego

    * 175 600 artykułów, omówień, analiz, komentarzy do przepisów stosowanych przez specjalistów w sektorze publicznym

    * 600 opracowań kompleksowych, w tym: Biblioteka Kadrowca, Poradnik Samorządowca, Poradnik Rachunkowości Budżetowej

PRAWO POLSKIE

    * 140 900 metryk aktów prawnych z Dziennika Ustaw, Monitora Polskiego i dzienników resortowych

    * 30 470 ujednoliconych tekstów aktów prawnych z Dziennika Ustaw i Monitora Polskiego

    * 82 400 skanów oryginalnych wersji aktów w formacie PDF z Dziennika Ustaw i Monitora Polskiego

    * 7 240 projektów - wraz z uzasadnieniami - ustaw, rozporządzeń, umów międzynarodowych, wyroków Trybunału Konstytucyjnego

    * 30 200 aktów prawa miejscowego

    * 7 000 tekstów aktów prawnych z wybranych dzienników urzędowych ministerstw i urzędów centralnych

    * 87 800 orzeczeń sądów, Trybunałów, Regionalnych Izb Obrachunkowych, komisji ds. naruszeń dyscypliny finansów publicznych i Krajowej Izby Odwoławczej

    * 108 000 interpretacji organów skarbowych

    * 540 interpretacji ministerstw i urzędów centralnych

    * 70 ujednoliconych Standardów Rachunkowości (krajowych i międzynarodowych)

PRAWO EUROPEJSKIE

    * 64 000 tekstów aktów pierwotnych w formacie PDF

    * 18 200 ujednoliconych tekstów aktów prawnych

    * 5 900 orzeczeń sądów europejskich

ORAZ

    * Możliwość zadawania pytań naszym ekspertom

    * Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówień powiązane z orzeczeniami Krajowej Izby Odwoławczej

    * 2 560 aktywnych formularzy i wzorów dokumentów dostosowanych do specyfiki jednostek sektora publicznego, takich jak np. zakładowy plan kont, polityka rachunkowości, regulamin wynagradzania

    * 4 000 adresów organów administracji publicznej

    * Krajowy Rejestr Sądowy - wyszukiwarka

    * Kalkulatory, wskaźniki i kursy walut

    * Schowek/Notatnik

    * Newslettery przesyłane na skrzynkę mailową

    * Do wyboru: wydanie papierowe Poradnika Samorządowca lub Poradnika Rachunkowości Budżetowej

W serwisie znajdziesz pełne wersje czasopism:

    * Gazeta Samorządu i Administracji

    * Poradnik Samorządowca

    * Rachunkowość Budżetowa

    * Poradnik Rachunkowości Budżetowej

    * Poradnik Oświatowy

    * Poradnik Instytucji Pomocy Społecznej

    * Gazeta Prawna - wybrane publikacje

    * Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń

    * Biuletyn VAT

    * Controlling i Rachunkowość Zarządcza

    * Monitor Księgowego

    * Personel i Zarządzanie

    * Poradnik Gazety Prawnej

    * Poradnik Organizacji Non Profit

     * Prawo Przedsiębiorcy

    * Biblioteka Prawa

    * Prawo Spółek

    * Sposób na płace

    * Sekretariat

    * Serwis Prawno-Pracowniczy

    * Biuletyn MSSF. MSSF i polskie zasady rachunkowości dla praktyków (Deloitte)

    * Informator Urzędu Zamówień Publicznych

    * Tax24. Przegląd interpretacji i orzeczeń podatkowych z komentarzem Deloitte

    * Tax24. Przegląd orzecznictwa sądów administracyjnych (Deloitte)

Umów się na bezpłatną prezentację serwisu, wypełniając formularz kontaktowy>>

Zapisz się na newsletter
Śledź na bieżąco nowe inicjatywy, projekty i ważne decyzje, które wpływają na Twoje życie codzienne. Zapisz się na nasz newsletter samorządowy.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Samorzad.infor.pl

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Sektor publiczny
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
E-Doręczenia wkraczają w nową fazę. Sprawdź, kiedy papierowe awiza przejdą do historii [Harmonogram]

Jak wynika z komunikatu Poczty Polskiej, już ponad dwa miliony Polaków, firm i instytucji korzysta z systemu e-Doręczeń. Z czego, aż 75 proc. z nich założyło swoje skrzynki w tym roku. Czym są e-Doręczenia i e-Polecone?

Nowy system opłat za odpady: krok w stronę ekologii czy powrót do dawnych problemów?

Resort klimatu i środowiska zapowiada zmiany, które mają umożliwić gminom różnicowanie wysokości opłat za odpady w zależności od ich masy oraz jakości segregacji. Pomysł, choć zgodny z europejskim trendem "płać za to, co wyrzucasz", budzi jednak wątpliwości – zwłaszcza wśród samorządów, które obawiają się skutków ubocznych w postaci wzrostu kosztów i nielegalnego pozbywania się odpadów.

Wielki Wrocław. Decyzja państwowa, nie lokalna fanaberia. Kiedy nastąpi formalne rozszerzenie granic miasta?

Wrocław nie mieści się już w sobie. Oficjalnie żyje w nim 670 000 mieszkańców, ale w rzeczywistości – według badań miasta i uniwersytetu – blisko 900 000. To różnica, która decyduje o wszystkim: o liczbie szkół, o subwencjach, o liniach tramwajowych i o tym, ile karetek może ruszyć w drogę. Przez statystyczne złudzenie miasto wygląda na mniejsze, niż jest. A państwo udaje, że tego nie widzi.

Będą szkolenia dla samorządów dot. adaptacji do zmian klimatu. Ankieta do 14 listopada 2025 r.

Będą szkolenia dla samorządów dotyczące adaptacji do zmian klimatu. IOŚ-PIB rusza z konsultacjami szkoleń. Specjalna ankieta dostępna jest do 14 listopada 2025 r.

REKLAMA

Program OLiOC w samorządach - zadania i finansowanie

Pierwszy Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej jest wdrażany już w latach 2025–2026. Następne będą miały charakter planów czteroletnich. Co jest podstawą finansowania tych zadań?

Łatwiejszy obieg dokumentów związanych z budowami

Czy to możliwe, by było mniej papierów, a więcej spraw online w administracji budowlanej? Okazuje się, że tak – urzędy w Polsce zyskają nowoczesne narzędzia, które to umożliwią. Zmienione usługi SOPAB i e-Budownictwo uproszczą obsługę spraw – od wniosków po decyzje i podgląd statusu sprawy. Projekt jest finansowany z Funduszy Europejskich i stanowi element cyfryzacji usług publicznych.

MSWiA: zmienimy przepisy o budżecie obywatelskim

Wprowadzenie obowiązku konsultowania z mieszkańcami uchwał określających tryb i zasady realizacji budżetu obywatelskiego oraz dopuszczenie realizacji zadań wieloletnich zapowiada Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji. Prace nad zmianami legislacyjnymi ma prowadzić Komitet do spraw Pożytku Publicznego.

Rada Ministrów przyjęła zmiany w Programie Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026

Do końca 2025 r. część środków planowanych na realizację inwestycji budowlanych będzie można przeznaczyć na zakup sprzętu lub wyposażenia – wynika z przyjętych przez rząd zmian w Programie Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.

REKLAMA

NIK: Samorządy przegrały walkę o poprawę jakości powietrza

Działania skontrolowanych przez NIK samorządów na rzecz wdrożenia uchwał antysmogowych, mających poprawić jakość powietrza, okazały się nieskuteczne - poinformowała NIK. Przy obecnym tempie wymiany kotłów ich likwidacja w gminach może zająć od 2 do 24 lat.

MKiŚ: Nowelizacja ustawy o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach [Projekt]

Nowe regulacje poprawią jakość systemu gospodarowania odpadami komunalnymi oraz będą wspierać mieszkańców w prawidłowej segregacji i ograniczaniu ilości wytwarzanych odpadów. Dzięki nim gminy zyskają więcej narzędzi do motywowania mieszkańców do segregacji, na przykład poprzez obniżanie opłat czy rozszerzenie katalogu ulg i zwolnień.

REKLAMA