| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP

Marketing

Facebook w działaniach administracji publicznej

Aktualizacja: 08.12.2011

W drugiej połowie listopada 2011 r. rozpoczęła się akcja edukacyjna „Czas na Facebook. Jak wykorzystywać media społecznościowe w działaniach instytucji publicznych”, której głównym celem jest rozpowszechnienie idei nowoczesnej komunikacji instytucji publicznych ze społecznością. »

Samorządowe gazety, biuletyny i ... blogi

Aktualizacja: 01.12.2010

Helsińska Fundacja Praw Człowieka oraz Izba Wydawców Prasy apelują o wprowadzenie zakazu wydawania przez samorządy i administrację publiczną prasy. Specjaliści od Public Relations twierdzą natomiast, że gazeta lub biuletyn może być sprawnym narzędziem komunikacji z mieszkańcami, niestety, często niedocenianym.  »

Przygotowanie strategii marketingowej miasta

Aktualizacja: 11.10.2010

Przygotowaniem strategii marketingowej miasta powinna zająć się zewnętrzna firma posiadająca doświadczenie w pracy z samorządami, a cena nie może stanowić podstawowego kryterium jej wyboru – twierdzą zgodnie przedstawiciele miast, które w ostatnim okresie wzbogaciły się o tego typu dokumenty oraz przedstawiciele agencji. »

Przeprowadzanie inwestycji pomimo kryzysu

Aktualizacja: 22.06.2010

Jednostki sektora finansów publicznych muszą ostrożnie gospodarować środkami będącymi w ich dyspozycji. Pod uwagę powinny wziąć nie tylko korzyści, jakie przyniosą inwestycje, ale i ryzyko na siebie wzięte. Powinny też stale poszukiwać alternatywnych źródeł finansowania działalności. »

Wykorzystanie marketingu internetowego w kampanii wyborczej

Aktualizacja: 02.11.2010

Po 2001 r. rozpowszechniły się w Internecie serwisy typu Web 2.0, których treści są tworzone przez użytkowników. Otwierają one przed kandydatami w wyborach samorządowych nowe, atrakcyjne możliwości dotarcia do wyborców. »

Jak skutecznie promować samorządowych liderów i ekspertów

Aktualizacja: 09.01.2012

„Wizerunek lidera jako eksperta budzi z reguły podziw i szacunek, wpływa na prestiż jego oraz całego miasta, gminy lub powiatu” – twierdzi dr Magdalena Florek z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, specjalizująca się w zakresie marketingu terytorialnego. »

Dobry wizerunek to połowa sukcesu

Aktualizacja: 02.11.2010

Każdy kandydat startujący w wyborach samorządowych musi wypracować swój wizerunek, czyli sposób, w jaki mają go postrzegać wyborcy. Od umiejętnego dopasowania wizerunku do konkretnego elektoratu często zależy sukces. »

Działania marketingowe miast i regionów w 2009 roku

Aktualizacja: 21.01.2010

Rok 2009 przebiegł pod znakiem niezwykłej aktywności samorządów w obszarze marketingu miejsca. Szefowie wydziałów promocji miast uważają jednak, że najważniejszy jest wzrost świadomości samorządowców, bez którego nie da się zbudować silnej marki miasta i regionu. »

Jak uatrakcyjnić wizerunek centrum miasta

Aktualizacja: 03.02.2010

Główna ulica czy centralny rynek to w większości miast najważniejszy punkt, który przyciąga zarówno mieszkańców, jak i turystów. Regres czy nawet tylko brak rozwoju takiego miejsca jest odbierany jako upadek miasta. Tak stało się m.in. w Łodzi, ale są już pomysły na przywrócenie głównej ulicy tej metropolii wcześniejszej świetności. »

Jak uatrakcyjnić wizerunek centrum miasta

Aktualizacja: 09.01.2012

Główna ulica czy centralny rynek to w większości miast najważniejszy punkt, który przyciąga zarówno mieszkańców, jak i turystów. Regres czy nawet tylko brak rozwoju takiego miejsca jest odbierany jako upadek miasta. Tak stało się m.in. w Łodzi, ale są już pomysły na przywrócenie głównej ulicy tej metropolii wcześniejszej świetności. »

Samorządowy dystans do świata Social Media

Aktualizacja: 20.01.2010

Media społecznościowe pozwalają na nowe możliwości podejścia do komunikacji. Niestety, wiele małych samorządów praktycznie nie wie o istnieniu takich kanałów jak: Blip, Twitter, czy nawet Facebook. Duże miasta co prawda poznały już możliwości tych narzędzi, ale tylko nieliczne je wykorzystują.  »

Rosną wydatki na promocję małych miast

Aktualizacja: 21.01.2010

Z roku na rok rosną wydatki miast powiatowych na działania promocyjne. Kwoty te są wciąż jednak na tyle niskie, że nie gwarantują sukcesu podejmowanych akcji. Ile miasta powinny wydawać na promocję? W odpowiedzi na to pytanie pomoże poniższy przegląd finansowania działań promocyjnych w wybranych miastach.  »

Samorządowe www - jeszcze informacja czy już promocja

Aktualizacja: 21.01.2010

Do niedawna wiele samorządów traktowało swoją obecność w internecie jako „zło konieczne”. Dziś sytuacja powoli się zmienia, chociaż tempo tych zmian nie jest jednostajne. Poziom świadomości samorządów na temat możliwości jakie niesie internet nadal jest bardzo zróznicowany. »

Serwis internetowy buduje wizerunek samorządów

Aktualizacja: 22.01.2010

Internet należy do najważniejszych elektronicznych mediów. Ministerstwa, urzędy i instytucje publiczne coraz częściej komunikują się z mieszkańcami za pomocą sieci. Dlatego projektując stronę www urzędu, należy uwzględnić potrzeby nie tylko mieszkańców, ale także inwestorów, przedsiębiorców, turystów i dziennikarzy. »

Nowe uregulowania w Prawie budowlanym

Aktualizacja: 13.01.2010

Sejm 23 kwietnia br. przegłosował zmiany w Prawie budowlanym. Uchwalone regulacje nie tylko w sposób odmienny kształtują pozycję inwestora, ale znacząco wpływają na zakres obowiązków organów administracji architektoniczno-budowlanej oraz nadzoru budowlanego. »

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Compliance 2020

Eksperci portalu infor.pl

Comarch

Producent i dostawca nowoczesnych systemów informatycznych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »