reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Sektor publiczny > Rozwój i promocja > Marketing > Facebook w działaniach administracji publicznej

Facebook w działaniach administracji publicznej

W drugiej połowie listopada 2011 r. rozpoczęła się akcja edukacyjna „Czas na Facebook. Jak wykorzystywać media społecznościowe w działaniach instytucji publicznych”, której głównym celem jest rozpowszechnienie idei nowoczesnej komunikacji instytucji publicznych ze społecznością.

Pierwszym etapem akcji będzie upowszechnienie bezpłatnych poradników i pokazów pozwalających zapoznać się z tematyką tworzenia i prowadzenia oficjalnych stron instytucji w portalu Facebook. Uczestnicy akcji będą mogli również skorzystać z bezpłatnej pomocy konsultantów. W drugim etapie przeprowadzony zostanie konkurs na najlepszy fanpage instytucji – dla zwycięzców przygotowano atrakcyjne nagrody. Organizatorem akcji jest firma QNT Systemy Informatyczne – producent systemów informatycznych dla administracji publicznej. Partnerem głównym akcji jest portal Publiczni.pl, a patronem medialnym m.in. „Gazeta Samorządu i Administracji”.

reklama

Czytaj także

Autor:

Źródło:

Gazeta Samorządu i Administracji
Nowa matryca stawek VAT – PKWiU, CN378.00 zł
reklama

Narzędzia księgowego

reklama
reklama

POLECANE

reklama

Artykuł sponsorowany

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Compliance 2020

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Roland Szymczykiewicz

Adwokat

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama