reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Sektor publiczny > Rozwój i promocja > Marketing > Facebook w działaniach administracji publicznej

Facebook w działaniach administracji publicznej

W drugiej połowie listopada 2011 r. rozpoczęła się akcja edukacyjna „Czas na Facebook. Jak wykorzystywać media społecznościowe w działaniach instytucji publicznych”, której głównym celem jest rozpowszechnienie idei nowoczesnej komunikacji instytucji publicznych ze społecznością.

Pierwszym etapem akcji będzie upowszechnienie bezpłatnych poradników i pokazów pozwalających zapoznać się z tematyką tworzenia i prowadzenia oficjalnych stron instytucji w portalu Facebook. Uczestnicy akcji będą mogli również skorzystać z bezpłatnej pomocy konsultantów. W drugim etapie przeprowadzony zostanie konkurs na najlepszy fanpage instytucji – dla zwycięzców przygotowano atrakcyjne nagrody. Organizatorem akcji jest firma QNT Systemy Informatyczne – producent systemów informatycznych dla administracji publicznej. Partnerem głównym akcji jest portal Publiczni.pl, a patronem medialnym m.in. „Gazeta Samorządu i Administracji”.

reklama

Czytaj także

Autor:

Źródło:

Gazeta Samorządu i Administracji
INFORLEX Plan kont – program dla księgowych jednostek budżetowych199.00 zł
reklama

Narzędzia księgowego

reklama
reklama

POLECANE

reklama

Artykuł sponsorowany

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Artykuł Sponsorowany

Compliance 2021

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Kancelaria transportowa ITD-PIP

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »

reklama
reklama
reklama